eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Dostawa tonerów do kserokopiarek oraz konserwację i naprawę kserokopiarek

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-09

Gdańsk: Dostawa tonerów do kserokopiarek oraz konserwację i naprawę kserokopiarek
Numer ogłoszenia: 9682 - 2014; data zamieszczenia: 09.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Samorządowy Zakład Budżetowy , ul. Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3201032, 3200220, 3023282, faks 58 3458235.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gznk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa tonerów do kserokopiarek oraz konserwację i naprawę kserokopiarek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do kserokopiarek oraz świadczenie usług konserwacji i naprawy kserokopiarek na potrzeby Gdańskiego Zarządu Nieruchomości Komunalnych Samorządowy Zakład Budżetowy.
Konserwacje i naprawy obejmują w szczególności:
a) przeglądy okresowe,
b) regulacje oraz naprawy podzespołów wchodzących w skład kserokopiarek.
Całkowita ilość kserokopiarek do konserwacji - 59 szt.
Planowana ilość tonerów - 738 szt.
Kserokopiarki objęte obecnie gwarancją, będą podlegały obsłudze technicznej z chwilą upływu terminu gwarancji.
2) Konserwacja i przegląd kserokopiarek co najmniej raz na kwartał obejmuje następujące czynności:
a) demontaż i montaż obudów zewnętrznych i wewnętrznych,
b) czyszczenie wnętrza (usuniecie pyłów papieru, tonera oraz kurzu),
c) czyszczenie zespołu czyszczącego bębna,
d) czyszczenie zespołu optyki,
e) czyszczenie kaset papieru,
f) czyszczenie filtrów,
g) czyszczenie drogi transportu papieru,
h) czyszczenie napędu głównego,
i) czyszczenie sekcji grzejnej,
j) czyszczenie sekcji pobierania papieru,
k) demontaż i montaż poszczególnych sekcji, zespołów w/w.
l) sprawdzenie działania kserokopiarki,
m) regulacja jakości kopii,
n) dokonanie przeglądu sprawności urządzenia oraz poświadczenie wykonanej usługi protokołem przeglądu,
3) Naprawa obejmuje następujące czynności:
a) naprawę usterek technicznych kserokopiarek wynikających z działania części określonych w pkt. 5),
b) wymianę uszkodzonych części urządzenia określonych w pkt. 5),
c) sprawdzenie poprawności działania sprzętu po naprawie,
d) ekspertyzę opłacalności naprawy sprzętu.
4) Dostawa materiałów eksploatacyjnych wraz z ich wymianą obejmuje tonery.
5) Dostawa części zamiennych wraz z ich wymianą obejmuje:
a) bęben światłoczuły (czarny, czerwony, żółty, niebieski),
b) developer,
c) lampę skanera,
d) wałek utrwalający grzejny,
e) wałek teflonowy grzejny,
f) wałek dociskowy dolny,
g) tuleję wałka utrwalającego grzejnego,
h) zespół przeglądowy,
i) zespół wywołania,
j) zespół utrwalania.
6) Naprawa i usługa standardowa obejmuje czynności wyszczególnione w pkt 2) i 5)
7) W przypadku wystąpienia naprawy i usługi nieprzewidzianej w w/w pkt 2) i 5) (usterka niestandardowa) wykonawca zobowiązany jest przystąpić do naprawy urządzenia. Zamawiający rozliczy się z Wykonawcą wg kosztu 1 rbg oraz materiałów wg cen zakupu (koszt 1 rbg obejmuje również koszty dojazdu).
8) Miejsce zainstalowania kserokopiarek:
- Dział Techniczny ul. Cygańska Góra 1;
- Zarząd, Dział Eksploatacji, Dział Windykacji, Dział Umów i Rozliczeń, ul. Partyzantów 74;
- Biuro Zamiany Mieszkań ul. Dyrekcyjna 6;
BOM nr 1 ul. Sienna 6,
BOM nr 2 ul. Zielona 8/9,
BOM nr 4 ul. Trakt Św. Wojciecha 167,
BOM nr 7 ul. Mściwoja II 44,
BOM nr 8 ul. Śniadeckich 12,
BOM nr 9 ul. Na Zaspę 31.
9) Materiały eksploatacyjne (tonery) do kserokopiarek muszą spełniać następujące wymagania:
a) być fabrycznie nowe w opakowaniach oryginalnych producenta i zabezpieczone gwarancją nienaruszenia opakowania oraz posiadać 12 miesięczną gwarancję licząc od daty dostawy materiału, a także być wyprodukowane w okresie ostatnich 12 miesięcy przed dostawą,
b) posiadać oznaczenia jak: nazwa, producenta, nr produktu, oraz termin ważności,
c) posiadać na opakowaniu indywidualny kod materiału eksploatacyjnego oraz nazwę sprzętu, do którego jest przeznaczony,
d) posiadać na produkcie indywidualny kod producenta umożliwiający jednoznaczną identyfikację producenta,
e) spełniać parametry takie jak: pojemność tonera, wydajność i jakość kopi, co najmniej jak materiały oryginalne tzn. pochodzące od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony,
- jakość- praca materiałów eksploatacyjnych w urządzeniu kopiującym musi być bezawaryjna i bezproblemowa oraz nie może powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości kopi wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta sprzętu (urządzenia),
- wydajność - zdolność materiału do wykonania odpowiedniej ilości stron kopi o odpowiednim pokryciu procentowym nadruku na kartce A-4, z odpowiednią przyczepnością barwnika i równomiernością pokrycia,
f) nie mogą być regenerowane tzn. takie materiały eksploatacyjne, w których w ich procesie wytwarzania zostały wykorzystane gotowe elementy pochodzące z już zużytych materiałów eksploatacyjnych, jak np. dysze, obudowy itp,
g) nie mogą być poddawane procesowi ponownego napełniania,
h) nie mogą powodować utraty gwarancji producenta sprzętu,
i) nie mogą powodować uszkodzenia urządzeń, w których będą eksploatowane..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.13.00-6, 30.12.51.00-2, 30.12.40.00-4, 30.12.51.10-5, 50.31.00.00-1, 50.32.30.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Kwota wadium: 2 200,00 zł w tym:
Zadanie 1 - 800,00
Zadanie 2 - 1 100,00
Zadanie 3 - 300,00

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert minimum:
      W przypadku składania oferty na zadanie 1 i/lub 2 i/lub 3:
      - 2 usługi polegające na konserwacji lub naprawie kserokopiarek o wartości minimum 10 000,00 zł brutto w okresie maksymalnym 12 miesięcy każda usługa,
      - 2 dostawy polegające na dostawie tonerów do kserokopiarek o wartości minimum 10 000,00 zł brutto w okresie maksymalnym 12 miesięcy każda dostawa.
      Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
      Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca musi wykazać dysponowanie:
      a) w przypadku składania oferty na zadanie 1:
      - 1 osobą na stanowisku serwisanta z co najmniej trzy letnim doświadczeniem w zakresie napraw kserokopiarek, która została przeszkolona w zakresie napraw kserokopiarek Sharp przez producenta lub przedstawiciela producenta.
      b) w przypadku składania oferty na zadanie 2:
      - 1 osobą na stanowisku serwisanta z co najmniej trzy letnim doświadczeniem w zakresie napraw kserokopiarek, która została przeszkolona w zakresie napraw kserokopiarek Kyocera, przez producenta lub przedstawiciela producenta.
      c) w przypadku składania oferty na zadanie 3:
      - 1 osobą na stanowisku serwisanta z co najmniej trzy letnim doświadczeniem w zakresie napraw kserokopiarek.
      W przypadku składania oferty na dwa lub trzy zadania w/w warunki muszą być spełnione łącznie.
      W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez co najmniej jednego wykonawcę.
      Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Przez główne usługi Zamawiający rozumie usługi i dostawy polegające na:
    w przypadku składania oferty na zadanie 1 i/lub 2 i/lub 3:
    - konserwacji lub naprawie kserokopiarek o wartości minimum 10 000,00 zł brutto w okresie maksymalnym 12 miesięcy,
    - dostawie tonerów do kserokopiarek o wartości minimum 10 000,00 zł brutto w okresie maksymalnym 12 miesięcy.
    Zamawiający nie żąda informacji o usługach i dostawach niewykonanych lub wykonanych nienależycie;;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    a) Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
    b) Podać w złożonej ofercie nazwy podwykonawców, w przypadku powoływania się na ich zasoby, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
    c) Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 13 SIWZ.
    d) Złożyć Formularze cenowe, które należy sporządzić wg wzorów druku Zamawiającego odpowiednio na zadanie 1, 2 i 3.
    e) Udzielić co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na wykonane usługi natomiast na dostarczone części zamienne - gwarancji wynikającej z ogólnie obowiązujących warunków gwarancyjnych na poszczególne części,
    f) Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy,
    g) Wykazać posiadanie na terenie Trójmiasta co najmniej jednego punktu serwisowego.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1 - Cena - 0.5
    • 2 - cena (suma cen jednostkowych netto konserwacji i napraw) - 0.4
    • 3 - cena roboczogodziny naprawy usterki nieprzewidzianej - 0.1

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
    1. Zmianie może ulec osoba serwisanta kserokopiarek Sharp (Kyocera), jako przedstawiciela Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie.
    Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
    1. Zmiana osoby serwisanta kserokopiarek Sharp (Kyocera) może nastąpić z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z serwisantem kserokopiarek Sharp (Kyocera) itp. Zamawiający zaakceptuje serwisanta kserokopiarek Sharp (Kyocera), gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanej osoby będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 80-171 Gdańsk, ul Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 - 12:00.
    Cena brutto - 12,30 PLN.
    Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew, zaliczenie pocztowe.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.01.2014 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: do 15.02.2014.

    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 17.01.2014 r. godzina 10:30,
    miejsce w siedzibie zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1 w pokoju nr 6, świetlica
    OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
    Grażyna Berowska stanowisko służbowe starszy specjalista ds. zamówień publicznych,
    80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 320 10 32
    Adres poczty elektronicznej: berowska@gznk.pl.

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa tonerów do kserokopiarek oraz konserwacja i naprawa kserokopiarek Sharp.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość kserokopiarek będących w użytkowaniu GZNK-SZB oraz przewidywana ilość tonerów: Sharp Max 2300 szt 3; tonerów 36 szt. cz/b i 36 szt. kolor
      Sharp Max 2301 szt 1; tonerów 12 szt. cz/b i 12 szt. kolor
      Sharp Max 2310 szt 1; tonerów 12 szt. cz/b i 12 szt. kolor.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.13.00-6, 30.12.51.00-2, 30.12.40.00-4, 30.12.51.10-5, 50.31.00.00-1, 50.32.30.00-5.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

      • 1. Cena - 0.5
      • 2. cena (suma cen jednostkowych netto konserwacji i napraw) - 0.4
      • 3. cena roboczogodziny naprawy usterki nieprzewidzianej - 0.1

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa tonerów do kserokopiarek oraz konserwacja i naprawa kserokopiarek Mita, Kyocera.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość kserokopiarek będących w użytkowaniu GZNK-SZB oraz przewidywana ilość tonerów:
      Mita DC 1560 szt. 2; tonerów 24 szt.
      Mita DC 1860 szt. 1; tonerów 12 szt.
      Kyocera KM 1620 szt.16; tonerów 192 szt.
      Kyocera TA 180 szt. 6; tonerów 72 szt.
      Kyocera TA 181 szt. 9; tonerów 108 szt.
      Kyocera TA 3050Ci szt. 4; tonerów 48 szt. cz/b i po 3 kpl. kolor (36 szt.).

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.13.00-6, 30.12.51.00-2, 30.12.40.00-4, 30.12.51.10-5, 50.31.00.00-1, 50.32.30.00-5.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

      • 1. Cena - 0.5
      • 2. cena (suma cen jednostkowych netto konserwacji i napraw) - 0.4
      • 3. cena roboczogodziny naprawy usterki nieprzewidzianej - 0.1

    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa tonerów do kserokopiarek oraz konserwacja i naprawa kserokopiarek Panasonic, Konica Minolta, Canon.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość kserokopiarek będących w użytkowaniu GZNK-SZB oraz przewidywana ilość tonerów:
      Panasonic FP 7713 szt. 1; tonerów 12 szt.
      Panasonic DP 1810 szt. 2; tonerów 24 szt.
      Konica Minolta Di 1611 szt. 7; tonerów 50 szt.
      Canon NP 6512 szt. 6; tonerów 40 szt..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.13.00-6, 30.12.51.00-2, 30.12.40.00-4, 30.12.51.10-5, 50.31.00.00-1, 50.32.30.00-5.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.