Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Twoje ustawienia

Twoje przetargi

Jeśli chcesz dodać przetarg do serwisu, zapoznaj się z ofertą:

 

Przetargi

Druki podatkowe

Forum biznesowe

Twoje narzędzia

Zakupy i usługi

Książki

POLECAMY

 
 
Znajdź przetarg:
 
 


Przetarg został już zakończony.
Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-27

Wędrzyn: USŁUGI CZYSZCZENIA KOMINÓW ORAZ ROCZNY PRZEGLĄD URZĄDZEŃ KOMINOWYCH DLA 45 WOG w WĘDRZYNIE

Numer ogłoszenia: 96815 - 2012; data zamieszczenia: 27.04.2012

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi



Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.



SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 5701 Wędrzyn , 69-211 Wędrzyn, woj. lubuskie, tel. 95 7556236, faks 95 7556222.




I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa podległa MON.



SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA



II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI CZYSZCZENIA KOMINÓW ORAZ ROCZNY PRZEGLĄD URZĄDZEŃ KOMINOWYCH DLA 45 WOG w WĘDRZYNIE.


II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług kominiarskich polegających na czyszczeniu przewodów kominowych, dymowych, spalinowych, czopuchów i wentylacyjnych, zgodnie z § 30 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 kwietnia 2006r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów. (Dz. U. nr 80 poz.563) oraz rocznych okresowych przeglądów urządzeń kominowych na postawie zapisu art. 62 1c i 3 ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) w obiektach administrowanych przez 45 WOG położonych w m. Międzyrzecz, Skwierzyna Wędrzyn i Gorzów Wlkp.
2. Zakres przedmiotu zamówienia.
2.1 usługi czyszczenia kominów oraz kontroli okresowej , który należy wykonać według załączonego formularza cenowego wypełniając wszystkie pozycje w danej grupie :
a) czyszczenie kominów
- 4 razy w roku kominy dymowe (opał stał);
- 2 razy w roku kominy spalinowe (gaz + olej)
b) czopuchy-kanały
- 4 razy w roku kominy dymowe (opał stały)
- 2 razy w roku kominy spalinowe (gaz + olej)
c) czyszczenie przewodów wentylacyjnych - 1 raz z roku
d) przeprowadzenie okresowej kontroli polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego sprawności urządzeń kominowych-kominów dymowych, spalinowych, czopuchów i urządzeń wentylacyjnych -1 raz w roku z wyjątkiem 3 obiektów w których kontrola będzie 2 razy w roku m. in.:. 210/2922 kuchnia Wędrzyn, 16/3030 hala remontowa, 17/3030 garaż

2.2. W zakres rocznych przeglądów okresowych wchodzą następujące czynności:
a) sprawdzenie stanu technicznego sprawności urządzeń kominowych - kominów dymowych, spalinowych, czopuchów i wentylacyjnych.
b) dokonywanie kontroli i oględzin przewodów kominowych: dymowych,spalinowych i wentylacyjnych.
c) badanie drożności przewodów kominowych.
d) badanie prawidłowości podłączeń w tym:
- ilość i rodzaj podłączeń (kratek wentylacyjnych, palenisk gazowych lub węglowych) podłączonych do jednego przewodu kominowego,
- stan techniczny drzwiczek rewizyjnych,
- stan techniczny łączników, rur zapieckowych,
- prawidłowość zainstalowanych kratek wentylacyjnych (wielość ich pow. chłonnej),
- czy jest zapewniony dostęp powietrza zewnętrznego koniecznego do prawidłowej cyrkulacji powietrza w lokalu,
- czy w lokalu istnieją urządzenia wymuszające ciąg kominowy w przypadku gdy istnieją paleniska obsługiwane ciągiem grawitacyjnym lub gdy urządzenia te funkcjonują w przewodach wentylacji zbiorczej.
e) badanie ciągu kominowego.
f) badanie stanu technicznego kominów ponad dachem w tym:
- głowic kominowych,
- ścian kominowych nad dachem i na strychu,
- nasad kominowych,
- prawidłowości wylotów przewodów.
g) badanie prawidłowości dostępu do przeprowadzania kontroli przewodów kominowych w tym stanu technicznego:
- włazów, drabin, ankrów itp.
- ław kominowych.
h) badanie szczelności przewodów kominowych.
i) ocena innych nieprawidłowości mogących wpływać na zagrożenie bezpieczeństwa mieszkańców-użytkowników.
j) sprawdzenie wykonania zaleceń z poprzedniej kontroli.
3. Ogólny opis techniczny i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia.

Wykonawca winien zobowiązać się do wykonania czynności określonych w pkt. 1 zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 21.04.2006 r. (Dz. U. Nr 80, poz. 563 z 2006r.) w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków i innych obiektów budowlanych i terenów, oraz ustawą z dnia 07.07.1994 r. Prawo Budowlane. (Dz. U. z 2010r, Nr 243,poz. 1623 z późn. zm.)
Czyszczenie przewodów kominowych i czopuchów zostanie potwierdzone wpisem do książek pracy kotłowni, książki czyszczenia przewodów kominowych oraz protokołem odbioru usługi. Z przeprowadzonych czynności kontrolnych sprawności urządzeń kominowych, oraz podłączeń, Wykonawca sporządzi protokoły z rocznego przeglądu dla każdego obiektu odrębnie.
Protokół z okresowej kontroli musi zawierać:
- zakres kontroli, podpisany przez osobę posiadającą stosowne kwalifikacje i uprawnienia zawodowe;
- szkic - rzut i przekrój pionowy przewodów kominowych, z naniesieniem ich
numeracji, numeracji pionów, naniesieniem drożności, oznaczeniem rodzaju
wylotów, przypisaniu podłączeń do każdego przewodu.
Rysunek powinien zawierać znaki ukierunkowujące, szkic względem ulicy, lub północy. Wszelkie usterki związane z brakiem drożności, nieprawidłowymi podłączeniami, brakiem szczelności itp., wykazane w protokole, powinny mieć odesłanie do numeru pionu, oraz przewodu i obsługiwanego przez niego podłączenia.
Oznaczenia podłączeń powinny być czytelne dla Zleceniodawcy.
4. Wykonawca zobowiązany jest do:
a) przestrzegania instrukcji konserwacji urządzeń,
b) przestrzegania regulaminu obowiązującego mistrzów kominiarskich w zakresie przeprowadzenia okresowych kontroli polegających na sprawdzeniu stanu technicznego i sprawności przewodów kominowych, dymowych, spalinowych i wentylacyjnych opracowany przez Zarząd Główny Korporacji Kominiarzy Polskich.
c) przestrzegania przepisów BHP w zakresie prowadzenia czynności kominiarskich,
d) realizowania przeglądów przewodów kominowych w kompleksach administrowanych przez 45 WOG w tym w pomieszczeniach specjalnych po wcześniejszym przeszkoleniu przez pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych. Prace wykonywać w obecności pracownika zamawiającego lub użytkownika, który posiada stosowne aktualne poświadczenia bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych.
e) każdorazowo przed przystąpieniem do wykonywania przeglądu w w/w obiektach, wykonawca musi ustalić z pełnomocnikiem ds. ochrony informacji niejawnych bezpośredniego użytkownika, termin wykonania zamierzonych prac uzgodnienia telefonicznego z właściwymi kierownikami SOI terminy wykonania usługi i przeglądu.
f) przeprowadzenia przeglądów okresowych rocznych (kontrole stanu technicznego
wraz z dokumentacją techniczną i dołączonym szkicem - przekrojem pionowym
przewodów i ich numeracją, oznaczeniem rodzaju wylotów i przypisaniem podłączeń do każdego przewodu sprawności urządzeń kominowych objętych przedmiotem zamówienia oraz wystawienia protokołów z ich kontroli,
g) po zakończeniu przeglądu należy wykonać zestawienie zbiorcze na budynki i obiekty..


II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.



II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

90.91.50.00 - Usługi czyszczenia pieców i kominów
71.31.70.00 - Usługi doradcze w zakresie kontroli i zapobiegania zagrożeniom
.


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.



SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM




III.2) ZALICZKI


  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW



  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


    • 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności, jeżeli przepisy
      prawa nakładają obowiązek ich posiadania. W celu spełnienia tego warunku
      Wykonawca złoży oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają dyplom mistrza w zawodzie kominiarza-zgodnie z załącznikiem nr 3
      2) złożą oświadczenie o spełnianiu warunków określone w art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o braku podstaw do wykluczenia - art. 22 ust.1 oraz art. 24 ust. 1 Pzp (wg wzoru zawartego w zał. nr 3,4 do SIWZ);
      3) złożą aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
      4) złożą aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
      5) przedstawią aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


    • złożą oświadczenie o spełnieniu warunku posiadania wiedzy i doświadczenia zgodnie z wzorem - załącznik nr 3


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym do wykonania zamówienia Wykonawca dołączy do oferty wypełnione oświadczenie - załącznik nr 3,


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca dołączy do oferty wypełnione oświadczenie - załącznik
      nr 3,


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej
      i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda złożenia
      ważnej na dzień składania ofert, polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnie z przedmiotem zamówienia na kwotę gwarantowaną nie mniejszą niż : 50 000,00 PLN. Wykonawca będzie utrzymywał powyższy zakres ubezpieczenia do końca trwania umowy. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego dokumentu na zasadzie spełnia-nie spełnia



III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY



  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:



    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia




  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:



    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia


    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy


    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert


    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert




  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych


    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:


    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:



    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert


    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert


    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert




III.6) INNE DOKUMENTY


Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)


1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy i cenowy z wykorzystaniem wzoru zamieszczonego w niniejszej SIWZ - Załącznik nr 1 i 2


III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie




SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.



IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) ZMIANA UMOWY


Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie



IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 5701 Wędrzyn
69-211 Wędrzyn.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2012 godzina 09:45, miejsce: Jednostka Wojskowa 5701 Wędrzyn
69-211 Wędrzyn
bud. nr 33 pok. nr 211 (kancelaria jawna).


IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).







IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Masz pytanie? Chcesz wyrazić swoją opinię? Wypowiedz się na Forum!

Wybierz dział tematyczny, aby podyskutować:

INNE PRZETARGI WĘDRZYN PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej : przetargi WĘDRZYN » więcej : Usługi czyszczenia pieców i kominów »
Bezplatna prenumerata naszego Newsletter'a!
Kalkulatory Oferty pracy Baza firm
Przydatne kalkulatory biznesowe: Wpisz słowo kluczowe lub wybierz branżę: Wyszukiwarka firm i instytucji w bazie Panorama Firm:
wszystkie »
słowo kluczowe:
 
branża:
 
słowa kluczowe:
 
lokalizacja:
 
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy

Copyright © Kasat Sp. z o.o.