eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grębocice › Przebudowa drogi gminnej cz. dz. 261/2 w m. Szymocin.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-14

Ogłoszenie nr 96807 - 2017 z dnia 2017-06-14 r.

Grębocice: Przebudowa drogi gminnej cz. dz. 261/2 w m. Szymocin.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 504611-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Grębocice, krajowy numer identyfikacyjny 39064760100000, ul. ul. Głogowska 3, 59150 Grębocice, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 76 831 50 31, faks 768 315 077, e-mail zamowienia.publiczne@grebocice.com.pl
Adres strony internetowej (URL): www.grebocice.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa drogi gminnej cz. dz. 261/2 w m. Szymocin.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BZP 271.12.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres robót obejmuje: Przebudowę trzech odcinków drogi gminnej zlokalizowanej na części działki 261/2. Szerokość jezdni (zmienna) -3,50-5,0m. Przyjęto parametry: kategoria ruchu KR1 jezdnia, warunki gruntowe -grupa nośności G4. Konstrukcja jezdni KR 1 o nawierzchni z kostki betonowej obejmuje: wykonanie warstwy wzmacniającej z piasku stabilizacyjnego cementem gr. 25cm, podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego 0/63 grubość warstwy 30cm, miał kamienny 0,5, gr. 3cm oraz kostka betonowa gr. 8cm. Wodę opadową z projektowanych nawierzchni jezdni i dojść odprowadza się poprzez pochylenia podłużne i poprzeczne do projektowanych wpustów deszczowych a następnie do kanalizacji deszczowej. W ramach placu budowy zapewnić dojście właścicieli posesji. Przewidziano odwodnienie drogi a także regulacje wysokościową nie przewidywanych do przebudowy elementów uzbrojenia podziemnego takich jak włazy studzienne, skrzynki armaturowe. Należy dokonać wycinki 2 szt. drzew wraz z karczowaniem, drewno pełnowartościowe należy pociąć na sztaple dł. 1,00 cm i przekazać dla gminy. Zakres robót drogowych obejmuje: rozebranie chodnika z kostki betonowej o pow. 6,00m2, rozebranie krawężników betonowych 15/30cm - 84,00mb, rozebranie obrzeży 8/30 -11,00mb, zabezpieczenie istniejących kabli elektroenergetycznych zgodnie z ustaleniami Tauron Dystrybucja S.A-15,00mb, regulacja pionowa studzienek dla włazów 6 szt., dla zaworów wodociągowych i gazowych-5szt., budowa chodników z kostki brukowej betonowej grubości 8cm na uprzednio wykonanej podbudowie z kruszywa łamanego oraz warstwy odsączającej 15,00m2 . Jezdnia nawierzchnia z kostki betonowej o grubości 8cm na podbudowie z kruszywa łamanego i kruszywa stabilizowanego cementem -1167,00m2, odbudowa po sieciach z podbudową z kruszywa łamanego i nawierzchnią z kostki brukowej betonowej gr 8cm -40,00m2, zjazdy do posesji z kostki betonowej brukowej gr. 8cm na podbudowie z kruszywa łamanego oraz kruszywa stabilizowanego -41,0m2, krawężniki betonowe najazdowe 15/22 na uprzednio wykonanej ławie betonowej -651,00mb, obrzeża betonowe 30/8 na uprzednio wykonanej ławie betonowej 71,00mb, nasadzenia zastępcze zgodnie z decyzją Starosty wraz z pielęgnacją nasadzeń przez okres gwarancji, wykonanie trawników dywanowych -325,00m2. Wykonanie organizacji ruchu docelowego poziomego w technologii cienkowarstwowej -5,0m2, montaż i zakup słupków znaków drogowych z rur stalowych o śr.70mm-22szt., zakup znaków i tablic drogowych zgodnie z przedmiarem. Do obowiązków Wykonawcy należy wykonanie czasowej organizacji ruchu wraz z opracowaniem projektu dla poszczególnych etapów robót. Roboty sieciowe obejmują: wykonanie kanałów /przykanaliki/ z rur PP SN 8 o śr. 160mm- 99,00mb, kanały z rur PP SN16 śr. 200-80,00mb, studnie z tworzywa sztucznego o śr. 600 wyposażone w kinetę prefabrykowaną z PP-4szt., studnie rewizyjne betonowe DN 1000 z betonu o klasie nie niższej niż C30/37 - 3 szt., studnie ściekowe uliczne o śr. 500mm z elementów prefabrykowanych wyposażone w osadniki - 7kpl., umocowanie istniejącego wylotu płytami Meba - 1kpl., roboty wodociągowe demontaż istniejących odcinków sieci wodociągowej wraz z zagospodarowaniem materiału z rozbiórki - 80,0mb, kanały z rur PE 100 Dz. 110 SDR17 wraz z wykonaniem połączeń -74,06mb wykonanie połączeń z istniejącym wodociągiem - szt. 2. Wykonawca poinformuje użytkowników uzbrojenia podziemnego na 7 dni przed planowanym rozpoczęciem robót, jednocześnie ma obowiązek zapoznać się ze wszystkimi uwagami zawartymi w uzgodnieniach dokonanych z właścicielami urządzeń obcych oraz opinią ZUD i prowadzić roboty stosując się do tych uwag.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233200-1
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT505200.62
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert8
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "Witek" Małgorzata Jurkowska , , ul. Oriona 13/19, 67-200, Głogów, kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 429817,72
Oferta z najniższą ceną/kosztem 429817,72
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 680774,45
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.