eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn:"Modernizacja budynku Starostwa"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-13

Ogłoszenie nr 96742 - 2017 z dnia 2017-06-13 r.

Oświęcim: Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn:"Modernizacja budynku Starostwa"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 504197-N-2017 z dnia 2017-05-10


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 80925-2017 z dnia 2017-05-10


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Oświęcimski - Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu, krajowy numer identyfikacyjny 7218165203113, ul. ul. Wyspiańskiego 10, 32-602 Oświęcim, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. (033) 8449600, faks (033) 8449619, e-mail szp@powiat.oswiecim.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.powiat.oswiecim.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn:"Modernizacja budynku Starostwa"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

SZP.272.9.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Modernizacja budynku Starostwa" obejmujące prace remontowe na poziomie I i II piętra w budynku Starostwa Powiatowego w Oświęcimiu. Zakres robót objęty zamówieniem: Piętro budynku Starostwa Powiatowego 1. Wykonanie ścianki działowej - roboty rozbiórkowe - pok. 109, 109.1 (numeracja pomieszczeń zgodnie z projektem budowlanym): 1) Rozbiórka istniejących drzwi pomiędzy pokojami. 2) Likwidacja otworu po rozebranych drzwiach - obustronnie płyta g-k na konstrukcji stalowej. 3) Wzniesienie ściany dzielącej pomieszczenie - ściana lekka z płyt g-k na konstrukcji stalowej. 4) Wykonanie nadproża stalowego nad projektowanym otworem drzwiowym. 5) Rozbiórka ściany pod osadzonym nadprożem. 6) Obróbka progu projektowanych drzwi. 7) Wykonanie gładzi i malowanie ściany przy projektowanym otworze. 8) Zamontowanie drzwi zgodnie z zestawienie o parametrach analogicznych jak drzwi zastosowane w obiekcie do pom. biurowych. 9) Roboty malarskie. 2. Wywiewki kanalizacyjne - wyprowadzenie ponad dach istniejącego odpowietrzenia kanalizacji sanitarnej (na poziomie poddasza nieużytkowego): 1) Rurociąg z PCW, łączone metodą wciskową (fi 50mm - ok.2 m, fi 75mm - ok.3m, fi 110mm - ok. 5m). 2) Dodatek za podejście odpływowe z rur PCW, łączone metodą wciskową (fi 50mm - podejście 2szt., fi 75mm - podejście 1szt., fi 110 mm - podejście 4szt.). 3) Rura wywiewna z PVC z kołnierzem do montażu na blachodachówce o połączeniu wciskowym, fi 75 mm (3szt.) i fi 110 mm (4 szt.). 4) Wykonanie przejść szczelnych przez pokrycie dachu (7 kpl.). 3. Remont tynku na cokole 1) Usunięcie z uszkodzonej powierzchni cokołu tynku (ok.5m^2) 2) Przygotowanie starego podłoża pod docieplenie metodą lekką - mokrą, gruntowanie emulsją 1-krotnie (ok.5m^2).3) Ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi system Stoper, przyklejenie warstwy ścianki, ściany uzupełnienie w razie potrzeby warstwy zbrojącej (ok.5m^2). 4) Wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa z akrylowych tynków dekoracyjnych, wykonana ręcznie na uprzednio przygotowanym podłożu, nałożenie na podłoże podkładowej masy tynkarskiej (ok.5m^2). 5) Wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa z akrylowych tynków dekoracyjnych, ręcznie na uprzednio przygotowanym podłożu, wyprawa na ościeżach, szerokość do 30 cm, tynk mozaikowy w kolorystyce istniejacego (ok.5m^2). 4. ROBOTY MALARSKIE, PŁYTKARSKIE, INSTALACYJNE I WYKOŃCZENIOWE: o Roboty malarskie (pomieszczenia I piętra: 2.28, 2.30, 2.31, 2.27, 2.26, 2.25, 2.24, 2.23, 2.22, 2.21, 2.18): 1) Przygotowanie pomieszczeń pod roboty malarskie (wyniesienie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego mebli, sprzętu wraz z ponownym wniesieniem). 2) Zabezpieczenie otworów okiennych i drzwiowych folią i taśmą malarską. 3) Przygotowanie powierzchni z poszpachlowaniem nierówności (sfalowań) powierzchni tynku, ściany, stropy/ przygotowanie powierzchni pod malowanie, uzupełnienie ubytków w tynku. 4) Gruntowanie podłoży: powierzchnie poziome i pionowe. 5) Malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków, 2- krotne, ściany, sufity, kolorystykę uzgodnić z Zarządcą budynku. 6) Wywóz gruzu spryzmowanego samochodami skrzyniowymi /wywóz materiału z rozbiórki wraz z opłatą za utylizację/. 7) Mycie po robotach (drzwi, drzwi balkonowe, okna, meble, posadzki). o Roboty płytkarskie (pomieszczenia I piętra: 2.28, 2.27, 2.26, 2.25, 2.24, 2.22, 2.21, 2.18): 1) Demontaż i ponowny montaż drzwi aluminiowych -podniesienie ponad posadzkę z nowo wykonanych płytek podłogowych, skrócenie drzwi oraz obróbka szpalet wokół drzwi. 2) Zerwanie posadzki oraz cokołów z tworzyw sztucznych. 3) Wykonanie wylewki samopoziomującej, warstwa wylewki grubości 10 mm na podłożach betonowych i jastrychach cementowych /wyrównanie powierzchni/. 4) Przygotowanie podłoża pod posadzki płytkowe. 5) Wykonanie posadzek z płytek ceramicznych lub gresowych, podłogowych terakotowych, naklejanych, płytka o zwiększonej odporności na ścieranie, o fakturze i kolorystyce przypominającej drewniane deski - w jasnym kolorze drewna, antypoślizgowe wymiary płytki: szerokość od 15,5cm, długość 62 cm. Płytki do zastosowań w budynkach użyteczności publicznej/ wzór płytek identyczny jak na I piętrze, docelowy wybór płytki uzgodnić z Zarządcą budynku/ - oraz zamontowanie listew łączących pomieszczenia z korytarzami. 6) Wykonanie cokolików z płytek ceramicznych lub gresowych podłogowych terakotowych, wysokość cokołu ok. 10 cm/. 7) Skrócenie drzwi, transport na warsztat, skrócenie, dowóz na budowę/ ze względu na nowo wykonywaną posadzkę z płytek podłogowych/. 8) Wywóz gruzu spryzmowanego samochodami skrzyniowymi /wywóz materiału z rozbiórki wraz z opłatą za utylizację/. 9) Mycie po robotach (drzwi, drzwi balkonowe, okna, meble, posadzki). o Roboty instalacyjne, instalacja C.O. (pomieszczenie I piętra: 2.45): 1) Rozebranie z płytek na zaprawie cementowej - ściany. 2) Wykucie bruzd poziomych w ścianach z cegieł na zaprawie cementowo-wapiennej. 3) Wykonanie pasów tynków zwykłych kategorii III na zamurowanych bruzdach na murach z cegieł lub ścianach z betonu, bruzdy z osiatkowaniem siatką cięto-ciągnioną, pas do 15 cm. 4) Wykonanie rurociągów miedzianych wraz z montażem 2 szt. grzejników aluminiowych z głowicami termostatycznymi. 5) Licowanie ścian płytkami, glazurowymi 20x20 cm. 6) Mycie po robotach.(drzwi, drzwi balkonowe, okna, meble, posadzki). 7) Wywóz gruzu spryzmowanego samochodami skrzyniowymi /wywóz materiału z rozbiórki wraz z opłatą za utylizację/. 8) Mycie po robotach malarskich (drzwi, drzwi balkonowe, okna, meble, posadzki). 5. ROBOTY MALARSKIE, PŁYTKARSKIE, INSTALACYJNE I WYKOŃCZENIOWE: o Roboty malarskie (pomieszczenia II piętra: 3.23, 3.31, 3.32, 3.33, 3.34, 3.35, 3.36, 3.37, 3.38, 3.39, 3.40, 3.41, 3.42, 3.43, 3.44, 3.45, 3.46, 3.51, 3.52, 3.53, 3.56, 3.57, 3.58, 3.59, 3.60, 3.61, 3.62, 3.63, 3.64, 3.65, 3.66, 3.67, 3.68, 3.69, 3.70): 1) Przygotowanie pomieszczeń pod roboty malarskie (wyniesienie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego mebli, sprzętu wraz z ponownym wniesieniem). 2) Zabezpieczenie otworów okiennych i drzwiowych folią i taśmą malarską. 3) Przygotowanie powierzchni z poszpachlowaniem nierówności (sfalowań) powierzchni tynku, ściany, stropy/ przygotowanie powierzchni pod malowanie, uzupełnienie ubytków w tynku. 4) Gruntowanie podłoży: powierzchnie poziome i pionowe. 5) Malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków, 2- krotne, ściany, sufity, kolorystykę uzgodnić z Zarządcą budynku. 6) Wywóz gruzu spryzmowanego samochodami skrzyniowymi /wywóz materiału z rozbiórki wraz z opłatą za utylizację/. 7) Mycie po robotach (drzwi, drzwi balkonowe, okna, meble, posadzki). o Roboty płytkarskie (pomieszczenia II piętra: 3.31, 3.32, 3.33, 3.34, 3.35, 3.36, 3.37, 3.38, 3.39, 3.44, 3.45, 3.46, 3.56, 3.57, 3.58, 3.59, 3.60, 3.61, 3.62, 3.63, 3.64, 3.65, 3.66, 3.67, 3.68, 3.69): 1) Zerwanie posadzki oraz cokołów z tworzyw sztucznych. 2) Wykonanie wylewki samopoziomującej, warstwa wylewki grubości 10 mm na podłożach betonowych i jastrychach cementowych /wyrównanie powierzchni/. 3) Przygotowanie podłoża pod posadzki płytkowe. 4) Wykonanie posadzek z płytek ceramicznych lub gresowych, podłogowych terakotowych, naklejanych, płytka o zwiększonej odporności na ścieranie, o fakturze i kolorystyce przypominającej drewniane deski - w jasnym kolorze drewna, antypoślizgowe wymiary płytki: szerokość od 15,5cm, długość 62 cm. Płytki do zastosowań w budynkach użyteczności publicznej/ wzór płytek identyczny jak na I piętrze, docelowy wybór płytki uzgodnić z Zarządcą budynku/ - oraz zamontowanie listew łączących pomieszczenia z korytarzami. 5) Wykonanie cokolików z płytek ceramicznych lub gresowych podłogowych terakotowych, wysokość cokołu ok. 10 cm/. 6) Skrócenie drzwi, transport na warsztat, skrócenie, dowóz na budowę/ ze względu na nowo wykonywaną posadzkę z płytek podłogowych/. 7) Wywóz gruzu spryzmowanego samochodami skrzyniowymi /wywóz materiału z rozbiórki wraz z opłatą za utylizację/. 8) Mycie po robotach (drzwi, drzwi balkonowe, okna, meble, posadzki). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: a) Rysunek - rzut I, II piętra oraz poddasza, b) przedmiary robót (poglądowo, nie służący do wykonania kosztorysu ofertowego. Ilości obmiarowe są ilościami przybliżonymi, uśrednionymi i mogą różnić się od ilości rzeczywistych), c) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Jeżeli przedmiar robót lub specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza składanie "produktów" równoważnych. Wszelkie "produkty" pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów /produktów/ ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia decyzji o akceptacji "równoważników" lub odrzuceniu oferty z powodu ich "nierównoważności". Warunki realizacji robót. Warunki realizacji robót określa wzór umowy stanowiący załącznik do Wniosku. Ze względu na czas pracy urzędu wykonywanie robót "głośnych" musi się odbywać w godzinach: Poniedziałek, środa, czwartek od 16:00 do 21:00 Wtorek od 17:00 do 21:00 Piątek od 14:00 do 21:00 Sobota od 7:00 do 21:00 Natomiast pozostałe prace tzw. "ciche" (malowanie, mycie, szpachlowanie, fugowanie, itp.) może odbywać się w godzinach pracy urzędu. Ponadto, ze względu na specyfikę pracy urzędu, udostępnianie poszczególnych pomieszczeń będzie następowało po uzgodnieniu z Zamawiającym. Zamawiający może udostępnić Wykonawcy równocześnie nie więcej jak od 3 do 5 pomieszczeń. Uwaga: Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca(y) zatrudniali na podstawie umowy o pracę wszystkie osoby, które będą wykonywać czynności o charakterze robót fizycznych - zgodnie z dokumentacją techniczną tj. prace związane z instalacją centralnego ogrzewania, prace wykończeniowe obejmujące roboty rozbiórkowe, murarskie, tynkarskie, malarskie i posadzkowe. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań - zawarto we wzorze umowy (zał. nr 6 do SIWZ).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45410000-4, 45442100-8, 45430000-0, 45111300-1, 45262500-6, 45331100-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT170619.24
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
"MAR-BUD" Marian Kowalówka Zakład Remontowo- Budowlany, marbud4@op.pl, Ochodza 117, 32-051, Wielkei Drogi , kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 178700,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 178700,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 178700,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.