eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › DOSTAWA I MONTAŻ SPRZĘTU WYSTAWIENNICZEGO WRAZ Z ELEMENTAMI ARANŻACYJNYMI NA WYSTAWĘ STAŁĄ W ODDZIALE MUZEUM OKRĘGOWEGO W TORUNIU - DOM ESKENÓW PN. TORUŃ I JEGO HISTORIA, IV ETAP REALIZACJI WYSTAWY - LATA POWOJENNE ORAZ UZUPEŁNIENIE ŚREDNIOWIECZA

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-27

Toruń: DOSTAWA I MONTAŻ SPRZĘTU WYSTAWIENNICZEGO WRAZ Z ELEMENTAMI ARANŻACYJNYMI NA WYSTAWĘ STAŁĄ W ODDZIALE MUZEUM OKRĘGOWEGO W TORUNIU - DOM ESKENÓW PN. TORUŃ I JEGO HISTORIA, IV ETAP REALIZACJI WYSTAWY - LATA POWOJENNE ORAZ UZUPEŁNIENIE ŚREDNIOWIECZA
Numer ogłoszenia: 96712 - 2015; data zamieszczenia: 27.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Okręgowe w Toruniu , ul. Rynek Staromiejski 1, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 622-70-38.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.muzeum.torun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA I MONTAŻ SPRZĘTU WYSTAWIENNICZEGO WRAZ Z ELEMENTAMI ARANŻACYJNYMI NA WYSTAWĘ STAŁĄ W ODDZIALE MUZEUM OKRĘGOWEGO W TORUNIU - DOM ESKENÓW PN. TORUŃ I JEGO HISTORIA, IV ETAP REALIZACJI WYSTAWY - LATA POWOJENNE ORAZ UZUPEŁNIENIE ŚREDNIOWIECZA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do oddziału Muzeum Okręgowego w Toruniu - Domu Eskenów: a. sprzętu wystawienniczego i elementów aranżacji zgodnie z poniższym opisem oraz ich montaż w sposób określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia z załącznikami, w tym przede wszystkim w projekcie wykonawczym oraz we wzorze umowy, b. dostawa sprzętu multimedialnego i sprzętu komputerowego zgodnie z poniższym opisem wraz z montażem oraz montaż dostarczonego przez Zamawiającego sprzętu opisanego poniżej, w sposób określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia z załącznikami, w tym przede wszystkim w projekcie wykonawczym oraz we wzorze umowy, c. wykonanie projektów tablic graficznych, podpisów i programów multimedialnych wraz z ich uruchomieniem w sposób określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia z załącznikami, w tym przede wszystkim w projekcie wykonawczym oraz we wzorze umowy. 2. Przedmiot zamówienia został opisany przez: a. Projekt wykonawczy w zakresie określonym dla sali 411 stanowiący załącznik nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, b. Opis w rozdziale III Opis przedmiotu zamówienia specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Wykonawca powinien wykonać wszystkie elementy określone w projekcie wykonawczym oraz w specyfikacji, inne czynności nie określone w specyfikacji z załącznikami, a które są niezbędne do wykonania zamówienia. Dotyczą m.in. wykonania wszystkich prac elektrycznych określonych w projekcie lub takich które wynikają z zamierzonego efektu określonego w specyfikacji. Prace te muszą spełniać wszystkie wymogi bezpieczeństwa oraz nie mogą zakłócać estetyki ekspozycji. 4. W ramach uzupełnienia wystawy w ramach IV etapu realizacji wystawy wykonawca jest zobowiązany: do zakupu, montażu i wykonania programu multimedialnego stanowiska na parterze budynku, w Sali Średniowiecza: a. Charakterystyka sprzętu: - Odtwarzacz multimedialny szt. 1: odczyt plików z pamięci zewnętrznej odtwarzane formaty plików wideo min: MP-2, MP-4, odtwarzane formaty plików audio: MP3, odtwarzane formaty plików obrazów: JPeg obsługiwane rozdzielczości: 480p, 576p, 720p-50Hz-60Hz, 1080i-50Hz-60Hz, 1080p-50Hz-60Hz sygnał wideo: PAL, NTSC wyjścia sygnału wideo min: HDMI wyjścia sygnału audio min: Jack 3,5mm min: 4 wejścia logiczne do wyzwalania odtwarzania sygnalizator zasilania na przednim panelu odb. sygnału podczerwieni na przednim panelu złącze USB na przednim panelu zasilanie: zewnętrzny zasilacz 12V wymiary obudowy max: 160 x 110 x 40 mm - Sterownik odtwarzacza - 1 szt.: typ: bezprzewodowy, kompatybilny z odtwarzaczem, konfiguracja rodzaju sterowania w odtwarzaczu, ilość przycisków min: 4 rodzaj przycisków: wandaloodporne zasilanie: 12V DC lub bateryjne - Wideoprojektor i uchwyt - 1 szt.: technologia DLP jasność: min 3500lm ANSI kontrast: min: 3000:1 rozdzielczość rzeczywista min: 1280x800 wejścia 2 x KOMPUTER 2x dsub15F, VHS, HDMI polskie menu możliwość uzyskania obrazu o szerokości 240 cm z odległości max 1,6 m od obiektywu sterowanie IR, RS-232 poziom hałasu: max 30dB A w trybie LOW waga max: 3,5kg wymiary maksymalne: 340 x 100 x 240 mm w zestawie uchwyt montażowy do wideoprojektora max wysięg uchwytu min: 60cm - Wzmacniacz mocy 1 szt.: min. 1 stereofoniczne wejście liniowe na złączach RCA regulacja poziomu głośności na przednim panelu wyjścia na głośniki na tylnym panelu na zł. zaciskowych przełącznik trybu pracy mono-stereo na tylnym panelu przełącznik wyboru impedancji wyj. na tylnym panelu znamionowa moc wyjściowa przy 4 om.: min. 8W na kanał znamionowa moc wyjściowa przy 8 om.: min. 10W na kanał wbudowany układ limitera zabezpieczający przed przeciążeniem wzmacniacza z diodą sygnalizującą jego działanie na przednim panelu pasmo przenoszenia: min. 35Hz do 20kHz współczynnik zniekształceń harmonicznych THD+N: mniejszy niż 0,25% stosunek sygnał-szum: mniejszy niż -70dB zasilanie: zewnętrzny zasilacz stałoprądowy 24V dostarczony w zestawie pobór prądu: maks. 1000mA wymiary max: 14,6 x 5 x 12,7 cm uchwyty w obudowie pozwalające na montaż na powierzchni płaskiej dedykowany zasilacz - Zestaw głośnikowy 1 szt.: skuteczność min: 86dB 1W-1M moc RMS min: 35W Impedancja: 8ohm pasmo min: 100Hz - 20kHz -3dB głośnik niskotonowy: 4 - 1szt. Głośnik wysokotonowy: 1 - 1szt. obudowa: PCV wymiary max: 14cm x 25cm x 16cm waga max: 2,3kg kolor obudowy: biały podłączenie kabla maskowane w uchwycie regulacja kątów promieniowania: góra min: 5st dół, prawo, lewo min: 30st. b. opis wykonania programu multimedialnego: stanowisko dotyczy handlu i kupiectwa w średniowiecznym Toruniu z uwzględnieniem obrazu, słowa pisanego, mówionego i elementów animacji, Zamawiający przekaże materiał merytoryczny i tłumaczenia. Sposób prezentowania tłumaczenia adekwatny do podstawowego tekstu w j. polskim. Uzupełnienie w istniejących stanowiskach multimedialnych 3 infokioski i prezentacja telewizyjna tłumaczenia na język angielski i niemiecki na podstawie dostarczonych tłumaczeń w formie pliku tekstowego. 5. Wykonawca w ramach zamówienia jest zobowiązany do zamontowania sprzętu komputerowego i multimedialnego dostarczonego przez Zamawiającego, w sposób wskazany w projekcie. Specyfika dostarczonego sprzętu została określona w załączniku do specyfikacji - projekt wykonawczy: część 3, system multimedialny, opis systemu multimedialnego, zaznaczonego kolorem czarnym. 6. Wykonawca w ramach zamówienia jest zobowiązany do zakupu, dostawy i montażu sprzętu komputerowego i multimedialnego określonego w załączniku do specyfikacji - projekt wykonawczy: część 3, system multimedialny, opis systemu multimedialnego, zaznaczonego kolorem niebieskim. 7. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia w terminie 10 dni od dnia podpisania umowy harmonogram oraz uzgodnienia go z Zamawiającym 8. Wykonawca planując harmonogram prac powinien uwzględnić następujące elementy: a. 1.09.2015 r. - termin dostarczenia Zamawiającemu projektów tablic graficznych do wydruków wielkoformatowych, w zakresie określonym w projekcie wykonawczym do oceny przez Zamawiającego, b. 1.09.2015 r. - możliwość rozpoczęcia montażu na salach wystawowych, godziny pracy ustalane zgodnie z zapisami w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, c. Programy multimedialne - harmonogram realizacji ustalony z Wykonawcą na poszczególne elementy. d. 15.10.2015 r. - termin zakończenia realizacji zamówienia. 9. Terminy pośrednie zostaną określone przez Wykonawcę i Zamawiającego w harmonogramie realizacji prac. 10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wpływu na postać i wykonanie otworów wentylacyjnych w obudowach przy grzejnikach oraz przy sprzęcie multimedialnym w trakcie realizacji zamówienia - jeżeli Zamawiający stwierdzi taką potrzebę. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania zmian w wykonywanych przez siebie elementach aranżacji, wskazanych przez Zamawiającego ze względu na umiejscowienie czujników, kamer itp. elementów. 11. Zamawiający zastrzega sobie ocenę przygotowanych projektów tablic, podpisów i programów multimedialnych, w tym przez Projektanta w ramach nadzoru autorskiego. Termin dokonania oceny, przekazania przez Zamawiającego uwag i wykonania poprawek przez Wykonawcę zostanie określony w ramach harmonogramu, który zostanie ustalony wspólnie przez Strony umowy. 12. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do transportu wszystkich przewidzianych elementów montażowych, usuwania śmieci oraz innych prac niezbędnych do wykonania zamówienia. 13. Praca w budynku może odbywać się: a. w dni powszednie od 8.30 do 16.00, jeżeli na salach będą przechowywane eksponaty praca będzie się odbywać pod nadzorem pracowników Zamawiającego, b. w soboty i niedziele od 8.30 do 16.00 pod warunkiem, że na salach nie będą przechowywane eksponaty, c. prace głośne, które mogłyby zakłócać zwiedzanie udostępnionych sal wystawowych mogą się odbywać w poniedziałki lub inne dni do godz. 10.00. 14. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień dodatkowych - stwierdzonych na podstawie uzgodnionego pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą protokołu konieczności. 15. Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych. 16. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej oraz ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 17. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty w postaci elektronicznej. 18. Dopuszcza się możliwość powierzenia prac podwykonawcom, Wykonawca jest zobowiązany do określenia przy składaniu oferty zakresu i rodzaju prac, które zamierza powierzyć podwykonawcom..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w zakresie elementów określonych w projekcie o wartości do 20% wartości zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.40.00 - Sprzęt wystawowy 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie opisuje szczegółowo tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: wykonali w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku wykonywania świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywali lub wykonują 2 zamówienia polegające na dostawie i montażu sprzętu wystawienniczego, sprzętu komputerowego i multimedialnego oraz programów multimedialnych do muzeum lub innej instytucji kultury za kwotę: 300.000,00 zł brutto, Wykonawca może sumować zamówienia, tak by wykazać dostawę i montaż odpowiedniego sprzętu, a także by wykazać wykonanie zamówień na wskazaną kwotę,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie opisuje szczegółowo tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie opisuje szczegółowo tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 350.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, - w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, wówczas ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być sporządzone w formie pisemnej. Pełnomocnictwo takie może również wynikać z umowy konsorcjum, którą w tym przypadku w oryginale lub poświadczonej kopii Wykonawca załącza do oferty,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Termin gwarancji - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Postanowienia umowy Zamawiający zawarł we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Poza przypadkami określonymi w umowie zmiany umowy będą mogły nastąpić w wymienionych niżej okolicznościach: a) Zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą na potrzeby niniejszego warunku, rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: - o charakterze niezależnym od stron, - którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, - którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej stronie. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar, inne klęski żywiołowe, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej. b) Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron, c) Powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie lub w załącznikach do umowy, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, d) Zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi bądź okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w momencie zawarcia umowy - zmianie mogą ulec termin realizacji umowy bądź terminy wynikające z harmonogramów płatności, e) Zmiana w zakresie technologii - jeżeli dostarczany sprzęt będzie spełniał warunki wymagane dla realizacji zamówienia, f) Zmiana terminów realizacji zamówienia z przyczyn zależnych od Wykonawcy, jeżeli Zamawiający wyrazi zgodę, g) Gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacja istotnych warunków zamówienia - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności w zakresie zmiany przedmiotu zamówienia, terminu realizacji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.muzeum.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rynek Staromiejski 1 87-100 Toruń.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Muzeum Okręgowego w Toruniu Rynek Staromiejski 1 87-100 Toruń sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.