eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olszewo-Borki › Przebudowa i remonty budynków użyteczności publicznej w gminie Olszewo-Borki w następujących częściach1. Przebudowa budynku z przeznaczeniem na świetlicę wiejską w msc. Kordowo. 2. Przebudowa budynku z przeznaczeniem na świetlicę wiejską w msc. Żebry Stara Wieś. 3. Remont budynku z przeznaczeniem na świetlicę wiejską w msc. Rataje. 4. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku pełniącym funkcje społeczno- kulturalne w msc. Zabiele Wielkie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-14

Olszewo-Borki: Przebudowa i remonty budynków użyteczności publicznej w gminie Olszewo-Borki w następujących częściach: 1. Przebudowa budynku z przeznaczeniem na świetlicę wiejską w msc. Kordowo. 2. Przebudowa budynku z przeznaczeniem na świetlicę wiejską w msc. Żebry Stara Wieś. 3. Remont budynku z przeznaczeniem na świetlicę wiejską w msc. Rataje. 4. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku pełniącym funkcje społeczno- kulturalne w msc. Zabiele Wielkie.
Numer ogłoszenia: 9666 - 2015; data zamieszczenia: 14.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Olszewo-Borki , ul. Władysława Broniewskiego 13, 07-415 Olszewo-Borki, woj. mazowieckie, tel. 029 761-31-07, faks 029 7613223.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olszewo-borki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i remonty budynków użyteczności publicznej w gminie Olszewo-Borki w następujących częściach: 1. Przebudowa budynku z przeznaczeniem na świetlicę wiejską w msc. Kordowo. 2. Przebudowa budynku z przeznaczeniem na świetlicę wiejską w msc. Żebry Stara Wieś. 3. Remont budynku z przeznaczeniem na świetlicę wiejską w msc. Rataje. 4. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku pełniącym funkcje społeczno- kulturalne w msc. Zabiele Wielkie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem części pierwszej zamówienia jest przebudowa budynku z przeznaczeniem na świetlicę wiejską w msc. Kordowo, w szczególności: 1) roboty rozbiórkowe związane ze zmianą konstrukcji dachu, wyburzaniem ścian, wymianą okien i drzwi, schodów, podjazdu dla osób niepełnosprawnych itp.; 2) zmiana konstrukcji dachu, wykonanie więźby dachowej z krokwi 8x16 cm, murłata 12x12 cm, jętka 2x6,3x16 cm; 3) wykonanie pokrycia z blachy dachówkowej ocynkowanej w kolorze brązowym, 4) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i wiatroizolacyjnej, docieplenia stropu; 5) wykonanie orynnowania, wykonanie instalacji odgromowej; 6) wykonanie izolacji termicznej na ścianach fundamentowych i cokole; 7) wymianie stolarki okiennej na okna z PVC w kolorze białym, wyposażone w szyby termoizolacyjne o max. współ. U=1,0[W/m2K], okna mają być wyposażone w automatyczne nawiewniki higrosterowalne; 8) drzwi zewnętrzne o profilach aluminiowych z wkładką termiczną wyposażone w przeszklenia z szyb termoizolacyjnych o max. współ. U=1,0[W/m2K], szklone szkłem bezpiecznym, drzwi wyposażyć w dwa zamki z wkładką patentową - zamki antywłamaniowe; 9) wykonanie drzwi wewnętrznych płytowych, fabrycznie wykończone; 10) wykonanie parapetów we wszystkich pomieszczeniach, w których montowane są okna, parapety z konglomeratu gr. min 25mm; 11) wykonanie robót termoizolacyjnych z wyprawką tynkarską; 12) wykonanie instalacji elektrycznej, oświetleniowej, instalacji gniazd wtykowych, rozdzielnic elektrycznych, wykonanie badań i pomiarów; 13) wykonanie instalacji wentylacyjnej dla każdego pomieszczenia; 14) wykonanie instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej; 15) wykonanie ścianek działowych, posadzek, tynków, sufitów podwieszanych z płyty G-K; 16) wykonanie posadzki z betonu o grubości 10cm na istniejącycm podłożu piaskowo-żwirowym, wykonanie izolacji poziomej z dwóch warstw folii oraz steropianu gr. 8cm; 17) wykonanie podłogi z płytek gresowych mrozoodpornych; 18) wykonanie pomieszczeń sanitarnych: ułożenie glazury i terakoty, montaż umywalek, sanitariatów, montaż baterii, elektrycznego przepływowego podgrzewacza wody c.w.u., montaż grzejnika elektrycznego o mocy 500W, montaż uchwytów dla niepełnosprawnych, 19) wykonanie zaplecza kuchennego: ułożenie glazury i terakoty, montaż um; 20) zamontowanie urządzeń sanitarnych w toaletach; 21) malowanie ścian i sufitów farbami akrylowymi, w toaletach i oraz zapleczu kuchennym użyć farb akrylowych łatwo zmywalnych, odpornych na wilgoć, detergenty i zmywanie; 22) oznakowanie i wyposażenie przeciwpożarowe; 23) wyposażenie świetlicy w: meble kuchenne z blatami: fronty lakierowane w kolorze wenge i wanilia, szuflady o głębokości 45 cm, blat jasny z wzorem - długość dostosować do planowanego aneksu kuchennego, szafki wiszące wys. 72 cm, głębokość 32 cm, szafki stojące - wys. 81 cm, głębokość 58 cm (komplet mebli kuchennych powinien zawierać: szafki: stojąca 80 cm zlewozmywakowa, 1 szt. stojąca 60 cm z 2 szufladami, 2szt. wisząca 60 cm z pełnym frontem i witryną, wisząca 80 cm oraz 1 szt. stojąca do zabudowy piekarnika); zlewozmywak: typ: 2-komorowy, szerokość [mm] 800, długość [mm] 500, głębokość [mm] 130, kolor: inox; płytę grzejną - rodzaj - indukcyjna, szerokość [cm]: 80.2, ilość pól grzejnych: 4, poszerzone pole grzejne: tak piekarnik elektryczny do zabudowy, szerokość 59.4 cm, pojemność 74 l. termosonda do potraw, szybkie nagrzewanie, grill; 1 stół kuchenny składany, długość [cm]: 180, szerokość [cm]: 80, wysokość [cm]: 73,5, rodzaj stelaża: składany, dodatkowo blat wzmocniony dwoma metalowymi profilami od spodu, stelaż stołu wykonany z rury metalowej o średnicy 35mm, malowanej proszkowo na kolor szary. szafy ubraniowe - wymiary: szer. 150, wys. 219, głębokość. 54; 4 stoły bankietowe, rodzaj stelaża: składany, dł. 180 cm, szer. 80 cm, wys. 73 cm, dodatkowo blat wzmocniony dwoma metalowymi profilami od spodu, stelaż stołu wykonany z rury metalowej o średnicy 35mm, malowanej proszkowo na kolor szary. 36 krzeseł składanych, krzesła z wyściełanym siedziskiem i oparciem, szer. 44 cm, wys. 81 cm, głębokość 47 cm, waga 4 kg, materiał: pianka, pcv, stal, kolor: czarny 24) wykonanie schodów zewnętrznych z płytek mrozoodpornych i antypoślizgowych (zamawiający dopuszcza płukane lastryko w kolorze); 25) wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych; 26) wykonanie robót zewnętrznych tj. opaska chodnikowa wokół budynku szer. 1,5 m, z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce żwirowej; podbitka zewnętrzna przydachowa, z PCV z otworami wentylacyjnymi, kolor drewna dębowego; parapety zewnętrzne z blachy płaskiej - kolor blachy dachowej parapety zewnętrzne z blachy w kolorze dachu; 27) wykonanie ogrodzenia terenu wokół świetlicy dł. ok. 80 m, w szczególności: ogrodzenie na fundamencie betonowym z ławą betonową szer. min. 30cm, osadzenie słupków przybramowych i przyfurtkowych oraz wbudowanie słupków ogrodzeniowych, montaż siatki z drutu stalowego ocynkowanego O 3,5mm, oczko 60x60 mm, wys. 1,5 m, na słupkach z rur stalowych O50mm, dł. 2,5m wraz z pozostałymi elementami niezbędnymi do montażu ogrodzenia, montaż furtki wejściowej stalowej szer. 1m oraz bramy wjazdowej stalowej dwuskrzydłowej szer. 4m, wraz z pozostałymi elementami niezbędnymi do montażu; 28) kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym. 2. Przedmiotem części drugiej zamówienia jest przebudowa budynku z przeznaczeniem na świetlicę wiejską w msc. Żebry Stara Wieś, w szczególności: 1) wykonanie posadzek z płytek gresowych mrozoodpornych 2) wykonanie stolarki drzwiowej, 3) malowanie sufitu podwieszanego z płyt GK; 4) oznakowanie i wyposażenie przeciwpożarowe; 5) wykonanie robót zewnętrznych tj. schody zewnętrzne z płytek mrozoodpornych; balustrada schodowa; opaska chodnikowa wokół budynku szer. 1,5 m, z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce żwirowej; podbitka zewnętrzna przydachowa, z PCV z otworami wentylacyjnymi, kolor drewna dębowego; parapety zewnętrzne z blachy płaskiej - kolor blachy dachowej; 6) wykonanie ocieplenia elewacji płytami termoizolacyjnymi ze styropianu, gr. 8 cm, ocieplenie systemowe z pełnymi narożnikami ze styropianu z tłoczeniem pod płytkę klinkierową; 7) ułożenie płytek elewacyjnych z klinkieru, kolor czerwony melanż, płytka gr. min. 10 mm; 8) wykonanie schodów strychowych dostosowanych wysokością do pomieszczenia; 9) wyposażenie świetlicy meble kuchenne z blatami: fronty lakierowane w kolorze wenge i wanilia, szuflady o głębokości 45 cm, blat jasny z wzorem - długość dostosować do planowanego aneksu kuchennego, szafki wiszące wys. 72 cm, głębokość 32 cm, szafki stojące - wys. 81 cm, głębokość 58 cm (komplet mebli kuchennych powinien zawierać: szafki: stojąca 80 cm zlewozmywakowa, 1 szt. stojąca 60 cm z 2 szufladami, 2szt. wisząca 60 cm z pełnym frontem i witryną, wisząca 80 cm oraz 1 szt. stojąca do zabudowy piekarnika); zlewozmywak: typ: 2-komorowy, szerokość [mm] 800, długość [mm] 500, głębokość [mm] 130, kolor: inox; płytę grzejną - rodzaj - indukcyjna, szerokość [cm]: 80.2, ilość pól grzejnych: 4, poszerzone pole grzejne: tak piekarnik elektryczny do zabudowy, szerokość 59.4 cm, pojemność 74 l. termosonda do potraw, szybkie nagrzewanie, grill; 1 stół kuchenny składany, długość [cm]: 180, szerokość [cm]: 80, wysokość [cm]: 73,5, rodzaj stelaża: składany, dodatkowo blat wzmocniony dwoma metalowymi profilami od spodu, stelaż stołu wykonany z rury metalowej o średnicy 35mm, malowanej proszkowo na kolor szary. szafy ubraniowe - wymiary: szer. 150, wys. 219, głębokość. 54; 4 stoły bankietowe, rodzaj stelaża: składany, dł. 180 cm, szer. 80 cm, wys. 73 cm, dodatkowo blat wzmocniony dwoma metalowymi profilami od spodu, stelaż stołu wykonany z rury metalowej o średnicy 35mm, malowanej proszkowo na kolor szary. 36 krzeseł składanych, krzesła z wyściełanym siedziskiem i oparciem, szer. 44 cm, wys. 81 cm, głębokość 47 cm, waga 4 kg, materiał: pianka, pcv, stal, kolor: czarny; 3. Przedmiotem części trzeciego zamówienia jest remont budynku z przeznaczeniem na świetlicę wiejską w msc. Rataje, w szczególności: 1) wykonanie robót rozbiórkowych, związanych z rozebraniem pokrycia dachowego, wyburzaniem ścian, wykuciem otworów, skuciem tynków, wymianą okien i drzwi; 2) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej, wiatroizolacyjnej, docieplenia stropu i posadzek; 3) wykonanie robót montażowych tj. podłóg z desek, posadzek z płytek gresowych mrozoodpornych, pokrycia z blachy dachówkowej ocynkowanej w kolorze brązowym, łaty 5x4cm, kontrłaty 4x4 cm; 4) wykonanie orynnowania, instalacji odgromowej; 5) wykonanie nowego stropu na istniejących belkach drewnianych ze sklejki szalunkowej gr. 22 mm; 6) wykonanie sufitu podwieszanego z płyt GK na ruszcie stalowym; 7) wykonanie ścianek działowych, posadzek, tynków; 8) wykonanie schodów strychowych dostosowanych wysokością do pomieszczenia; 9) wykonanie instalacji wentylacyjnej dla każdego pomieszczenia; 10) wykonanie podłogi z płytek gresowych mrozoodpornych; 11) ułożenie glazury i terakoty w pomieszczeniach sanitarnych i zapleczu kuchennym; 12) malowanie ścian i sufitów, w toaletach i oraz zapleczu kuchennym użyć farb łatwo zmywalnych, odpornych na wilgoć, detergenty i zmywanie; 13) wymianie stolarki okiennej i drzwiowej; 14) wykonanie parapetów we wszystkich pomieszczeniach, w których montowane są okna, parapety z konglomeratu gr. min 25mm 15) oznakowanie i wyposażenie przeciwpożarowe; 16) wyposażenie świetlicy meble kuchenne z blatami: fronty lakierowane w kolorze wenge i wanilia, szuflady o głębokości 45 cm, blat jasny z wzorem - długość dostosować do planowanego aneksu kuchennego, szafki wiszące wys. 72 cm, głębokość 32 cm, szafki stojące - wys. 81 cm, głębokość 58 cm (komplet mebli kuchennych powinien zawierać: szafki: stojąca 80 cm zlewozmywakowa, 1 szt. stojąca 60 cm z 2 szufladami, 2szt. wisząca 60 cm z pełnym frontem i witryną, wisząca 80 cm oraz 1 szt. stojąca do zabudowy piekarnika); zlewozmywak: typ: 2-komorowy, szerokość [mm] 800, długość [mm] 500, głębokość [mm] 130, kolor: inox; płytę grzejną - rodzaj - indukcyjna, szerokość [cm]: 80.2, ilość pól grzejnych: 4, poszerzone pole grzejne: tak piekarnik elektryczny do zabudowy, szerokość 59.4 cm, pojemność 74 l. termosonda do potraw, szybkie nagrzewanie, grill; 1 stół kuchenny składany, długość [cm]: 180, szerokość [cm]: 80, wysokość [cm]: 73,5, rodzaj stelaża: składany, dodatkowo blat wzmocniony dwoma metalowymi profilami od spodu, stelaż stołu wykonany z rury metalowej o średnicy 35mm, malowanej proszkowo na kolor szary. szafy ubraniowe - wymiary: szer. 150, wys. 219, głębokość. 54; 4 stoły bankietowe, rodzaj stelaża: składany, dł. 180 cm, szer. 80 cm, wys. 73 cm, dodatkowo blat wzmocniony dwoma metalowymi profilami od spodu, stelaż stołu wykonany z rury metalowej o średnicy 35mm, malowanej proszkowo na kolor szary. 36 krzeseł składanych, krzesła z wyściełanym siedziskiem i oparciem, szer. 44 cm, wys. 81 cm, głębokość 47 cm, waga 4 kg, materiał: pianka, pcv, stal, kolor: czarny; 17) wykonanie schodów zewnętrznych z balustradą; 18) wykonanie pochylni dla osób niepełnosprawnych; 19) wykonanie ocieplenia elewacji płytami termoizolacyjnymi ze styropianu, gr. 8 cm, ocieplenie systemowe z pełnymi narożnikami ze styropianu z tłoczeniem pod płytę klinkierową; 20) ułożenie płytek elewacyjnych z klinkieru, kolor czerwony melanż, płytka gr. 10 mm. 4. Przedmiotem części czwartej zamówienia jest wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku pełniącym funkcje społeczno-kulturalne w msc. Zabiele Wielkie, w szczególności: 1) wymiana stolarki okiennej na okna z PVC w kolorze białym, wyposażone w szyby termoizolacyjne o max. współ. U=1,0[W/m2K], okna mają być wyposażone w automatyczne nawiewniki higrosterowalne; 2) wymiana drzwi zewnętrznych na drzwi o profilu aluminiowym z wkładką termiczną wyposażone w przeszklenia z szyb termoizolacyjnych o max. współ. U=1,0[W/m2K], drzwi wyposażyć w dwa zamki z wkładką patentową; 3) wymianie drzwi garażowych na bramę garażową segmentową z wkładką termiczną o max. współ. U=1,5[W/m2K]; 4) wymiana parapetów na parapety z konglomeratu gr. min 2,5cm (kolorystę uzgodnić z Zamawiającym) pod każdym wymienianym oknem; 5) uzupełnienie tynków, naprawa uszkodzeń wynikłych podczas montażu wraz z pomalowaniem; 6) przed zamówieniem drzwi i okien należy wszystkie wymiary sprawdzić na placu budowy, dla stolarki PVC należy wypełnić wymagania producenta co do sposobu mocowania do muru oraz ilość kotew i łączników. 5. Nomenklatura wg CPV: 45111000-8 - Roboty budowlane, 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków, 45310000-3 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 6. Szczegółowy opis inwestycji znajduje się w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej i przedmiarze robót załączonych do SIWZ. 7. Przy wykonywaniu robót powinny być przestrzegane odpowiednie Polskie Normy lub aprobaty techniczne. 8. Stosowane wyroby budowlane powinny posiadać wymagane atesty umożliwiające ich stosowanie oraz stwierdzające ich nieszkodliwość na środowisko oraz świadectwa zgodności poszczególnych dostaw materiałów z odpowiednią normą lub aprobatą techniczną. 9. Wszystkie nazwy własne materiałów użyte w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót i SIWZ podane są przykładowo i określają minimalne parametry jakościowe. W przypadku rur wodociągowych i kanalizacyjnych, minimalne parametry dotyczą grubości ścian i wytrzymałości; w przypadku zbiorników betonowych, minimalne parametry dotyczą klasy betonu, nasiąkliwości, mrozoodporności i wodoszczelności; w przypadku zbiorników z tworzyw sztucznych, minimalne parametry dotyczą grubości ścian, szczelności połączeń elementów studzienki, odporności na wypór przez wody gruntowe; w przypadku armatury i kształtek minimalne parametry dotyczą wytrzymałości, w przypadku płyt ociepleniowych minimalne parametry dotyczą parametrów ciepłochronnych lambda, w przypadku płytek klinkierowych minimalne parametry dotyczą nasiąkliwości i mrozoodporności. 10. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów równoważnych niż wskazane w projekcie, pod warunkiem, że spełniać będą takie same lub posiadać wyższe parametry jakościowe i standard. Udowodnienie tego warunku spoczywa na Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny równoważności proponowanych materiałów, w tym przy udziale ekspertów. 11. Zamawiający nie dopuszcza odstępstw od dokumentacji projektowej w wykonawstwie i technologii. 12. W trakcie prac należy wykonywać dokumentację fotograficzną (tj. komplet fotografii przekazanych w formie elektronicznej na płytach CD oraz konspekt fotografii w formie wydruku kolorowego obejmujący minimum 30 szt. fotografii z najważniejszych etapów zadania), w szczególności robót zanikowych, wraz z opisem na jakim odcinku fotografia została wykonana, dodatkowo każda fotografia powinna zostać opatrzona datą jej wykonania i nazwą inwestycji 13. Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady - 60 miesięcy..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających nie stanowiących więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 36 ust. 2 pkt 3, art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00-8, 45.21.00.00-2, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości: a) 5 000,00zł (pięć tysięcy) na część pierwszą zamówienia (Kordowo), b) 4 000,00zł (cztery tysiące) na część drugą zamówienia (Żebry Stara Wieś), c) 5 000,00zł ( tysięcy) na część trzecią zamówienia (Rataje), d) 2 000,00zł (dwa tysiące) na część czwartą zamówienia (Zabiele Wielkie); 2) Wykonawca, który nie wniesie wadium w wymaganym terminie oraz w wymaganej wysokości i formie, zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp. 2. Formy wnoszenia wadium 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie z kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (D. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, ze zm.); 6) wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Ostrołęce nr rachunku: 44 8922 0009 0000 0361 2000 0030 ; 7) wadium musi obejmować okres związania ofertą; 8) wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym; 9) w przypadku wniesienia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w pkt. 2, wadium należy złożyć w oryginale, jako luźna, niezszyta część oferty; do oferty należy dołączyć kserokopię dokumentu poświadczonego przez Wykonawcę; 10) z treści złożonego poręczenia lub złożonej gwarancji winno wynikać bezwarunkowo, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp - na każde żądanie Zamawiającego w terminie związania ofertą,: a) określenie podmiotu, który wystawia gwarancję/poręczenie (pełna nazwa, dokładny adres); b) określenie beneficjanta gwarancji/poręczenia: Gmina Olszewo-Borki, ul. Broniewskiego 13, 07-415 Olszewo-Borki; 3. Zwrot wadium Zamawiający zwraca wadium w terminie i zgodnie z art. 46 Pzp. 4. Zatrzymanie wadium Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający będzie polegał na złożonych przez Wykonawcę oświadczeniach o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Ocena zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą na zasadzie spełnia - nie spełnia Spełnienie warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia Zamawiający żąda, żeby Wykonawca wykazał, nie później niż na dzień składania ofert, spełnienie warunków o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp i brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 i 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w Części IV winien spełniać co najmniej jeden z Wykonawców albo wszyscy Wykonawcy wspólnie. Warunek dotyczący braku podstaw do wykluczenia powinien spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na remoncie, budowie przebudowie budynków użyteczności publicznej o wartości co najmniej: 1) 200 000,00 zł brutto (dwieście tysięcy) dla części pierwszej zamówienia (Kordowo), 2) 100 000,00 zł brutto (sto tysięcy) dla części drugiej zamówienia (Żebry Stara Wieś); 3) 200 000,00 zł brutto (dwieście tysięcy) dla części trzeciej zamówienia (Rataje); 4) 50 000,00 zł brutto (pięćdziesiąt tysięcy) dla części czwartej zamówienia (Zabiele Wielkie). Uwaga! Za budynki użyteczności publicznej Zamawiający uzna obiekty zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie typu: budynki przeznaczone na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, socjalne.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający będzie polegał na złożonych przez Wykonawcę oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wzór w załączeniu).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że będzie dysponował co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, z min. 3-letnim doświadczeniem na stanowisku kierownika budowy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający będzie polegał na złożonych przez Wykonawcę oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wzór w załączeniu).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Doświadczenie - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę treści umowy w przypadku wystąpienia wcześniej nieprzewidzianej okoliczności, która będzie miała wpływ na należyte wykonanie przedmiotu umowy, w szczególności: 1) zmianę materiałów w trakcie wykonywania robót na inne o tych samych lub lepszych parametrach niż zaoferowane w ofercie, pod warunkiem uzyskania pisemnej akceptacji Zamawiającego. 2) zmianę kierownika budowy lub kierownika robót, w przypadku gdy pełnienie funkcji przez dotychczasową osobę byłoby niemożliwe z jakiegokolwiek powodu; osoba pełniąca funkcje kierownika budowy musi spełniać wymaganie kwalifikacje określone w SIWZ. 3) zmianę wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku VAT - wg wskaźników wynikających z wprowadzonych przepisów prawa. 4) zmianę inspektora nadzoru, jeśli pełnienie funkcji przez dotychczasowa osobę stałoby się niemożliwe z jakiejkolwiek przyczyny, o zmianie tej Zamawiający zawiadomi Wykonawcę. 5) zmianę podwykonawców, jeśli współpraca z dotychczasowymi byłaby niemożliwa z jakiegokolwiek powodu, jeśli Wykonawca korzystał z wiedzy i doświadczenia innych podmiotów przy składaniu oferty o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp - zobowiązany jest w przypadku zmiany podwykonawców przedstawić Zamawiającemu dokumenty potwierdzające że nowy Podwykonawca posiada co najmniej takie samo doświadczenie i wiedzę, jak ten wskazany w ofercie na podstawie której, oferta Wykonawcy została uznana za najkorzystniejszą; 6) zmianę terminu zakończenia przedmiotu umowy, w przypadku gdy z obiektywnie uzasadnionych przyczyn niezależnych od Wykonawcy, zakończenie robót w terminie określonym w umowie stanie się niemożliwe, w szczególności: a) konieczność wykonania dodatkowych i niemożliwych wcześniej do przewidzenia robót, których realizacja wiąże się z potrzebą zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy; b) nastąpi wstrzymanie robót przez Zamawiającego, w wyniku działania siły wyższej (niesprzyjające warunki atmosferyczne, kataklizm, itp); c) wystąpi konieczność usunięcia błędów w dokumentacji projektowej w celu prawidłowego wykonania przedmiotu umowy;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.olszewo-borki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Olszewo-Borki ul. Wł. Broniewskiego 13 07-415 Olszewo-Borki pok. 13.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Olszewo-Borki ul. Wł. Broniewskiego 13 07-415 Olszewo-Borki pok. 2A.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia realizowany będzie przy współfinansowaniu środkami Unii Europejskiej z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w ramach działania Odnowa i rozwój wsi..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1) Część pierwsza zamówienia - Przebudowa budynku z przeznaczeniem na świetlicę wiejską w msc. Kordowo..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem części pierwszej zamówienia jest przebudowa budynku z przeznaczeniem na świetlicę wiejską w msc. Kordowo, w szczególności: 1) roboty rozbiórkowe związane ze zmianą konstrukcji dachu, wyburzaniem ścian, wymianą okien i drzwi, schodów, podjazdu dla osób niepełnosprawnych itp.; 2) zmiana konstrukcji dachu, wykonanie więźby dachowej z krokwi 8x16 cm, murłata 12x12 cm, jętka 2x6,3x16 cm; 3) wykonanie pokrycia z blachy dachówkowej ocynkowanej w kolorze brązowym, 4) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i wiatroizolacyjnej, docieplenia stropu; 5) wykonanie orynnowania, wykonanie instalacji odgromowej; 6) wykonanie izolacji termicznej na ścianach fundamentowych i cokole; 7) wymianie stolarki okiennej na okna z PVC w kolorze białym, wyposażone w szyby termoizolacyjne o max. współ. U=1,0[W/m2K], okna mają być wyposażone w automatyczne nawiewniki higrosterowalne; 8) drzwi zewnętrzne o profilach aluminiowych z wkładką termiczną wyposażone w przeszklenia z szyb termoizolacyjnych o max. współ. U=1,0[W/m2K], szklone szkłem bezpiecznym, drzwi wyposażyć w dwa zamki z wkładką patentową - zamki antywłamaniowe; 9) wykonanie drzwi wewnętrznych płytowych, fabrycznie wykończone; 10) wykonanie parapetów we wszystkich pomieszczeniach, w których montowane są okna, parapety z konglomeratu gr. min 25mm; 11) wykonanie robót termoizolacyjnych z wyprawką tynkarską; 12) wykonanie instalacji elektrycznej, oświetleniowej, instalacji gniazd wtykowych, rozdzielnic elektrycznych, wykonanie badań i pomiarów; 13) wykonanie instalacji wentylacyjnej dla każdego pomieszczenia; 14) wykonanie instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej; 15) wykonanie ścianek działowych, posadzek, tynków, sufitów podwieszanych z płyty G-K; 16) wykonanie posadzki z betonu o grubości 10cm na istniejącycm podłożu piaskowo-żwirowym, wykonanie izolacji poziomej z dwóch warstw folii oraz steropianu gr. 8cm; 17) wykonanie podłogi z płytek gresowych mrozoodpornych; 18) wykonanie pomieszczeń sanitarnych: ułożenie glazury i terakoty, montaż umywalek, sanitariatów, montaż baterii, elektrycznego przepływowego podgrzewacza wody c.w.u., montaż grzejnika elektrycznego o mocy 500W, montaż uchwytów dla niepełnosprawnych, 19) wykonanie zaplecza kuchennego: ułożenie glazury i terakoty, montaż um; 20) zamontowanie urządzeń sanitarnych w toaletach; 21) malowanie ścian i sufitów farbami akrylowymi, w toaletach i oraz zapleczu kuchennym użyć farb akrylowych łatwo zmywalnych, odpornych na wilgoć, detergenty i zmywanie; 22) oznakowanie i wyposażenie przeciwpożarowe; 23) wyposażenie świetlicy w: meble kuchenne z blatami: fronty lakierowane w kolorze wenge i wanilia, szuflady o głębokości 45 cm, blat jasny z wzorem - długość dostosować do planowanego aneksu kuchennego, szafki wiszące wys. 72 cm, głębokość 32 cm, szafki stojące - wys. 81 cm, głębokość 58 cm (komplet mebli kuchennych powinien zawierać: szafki: stojąca 80 cm zlewozmywakowa, 1 szt. stojąca 60 cm z 2 szufladami, 2szt. wisząca 60 cm z pełnym frontem i witryną, wisząca 80 cm oraz 1 szt. stojąca do zabudowy piekarnika); zlewozmywak: typ: 2-komorowy, szerokość [mm] 800, długość [mm] 500, głębokość [mm] 130, kolor: inox; płytę grzejną - rodzaj - indukcyjna, szerokość [cm]: 80.2, ilość pól grzejnych: 4, poszerzone pole grzejne: tak piekarnik elektryczny do zabudowy, szerokość 59.4 cm, pojemność 74 l. termosonda do potraw, szybkie nagrzewanie, grill; 1 stół kuchenny składany, długość [cm]: 180, szerokość [cm]: 80, wysokość [cm]: 73,5, rodzaj stelaża: składany, dodatkowo blat wzmocniony dwoma metalowymi profilami od spodu, stelaż stołu wykonany z rury metalowej o średnicy 35mm, malowanej proszkowo na kolor szary. szafy ubraniowe - wymiary: szer. 150, wys. 219, głębokość. 54; 4 stoły bankietowe, rodzaj stelaża: składany, dł. 180 cm, szer. 80 cm, wys. 73 cm, dodatkowo blat wzmocniony dwoma metalowymi profilami od spodu, stelaż stołu wykonany z rury metalowej o średnicy 35mm, malowanej proszkowo na kolor szary. 36 krzeseł składanych, krzesła z wyściełanym siedziskiem i oparciem, szer. 44 cm, wys. 81 cm, głębokość 47 cm, waga 4 kg, materiał: pianka, pcv, stal, kolor: czarny 24) wykonanie schodów zewnętrznych z płytek mrozoodpornych i antypoślizgowych (zamawiający dopuszcza płukane lastryko w kolorze); 25) wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych; 26) wykonanie robót zewnętrznych tj. opaska chodnikowa wokół budynku szer. 1,5 m, z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce żwirowej; podbitka zewnętrzna przydachowa, z PCV z otworami wentylacyjnymi, kolor drewna dębowego; parapety zewnętrzne z blachy płaskiej - kolor blachy dachowej parapety zewnętrzne z blachy w kolorze dachu; 27) wykonanie ogrodzenia terenu wokół świetlicy dł. ok. 80 m, w szczególności: ogrodzenie na fundamencie betonowym z ławą betonową szer. min. 30cm, osadzenie słupków przybramowych i przyfurtkowych oraz wbudowanie słupków ogrodzeniowych, montaż siatki z drutu stalowego ocynkowanego O 3,5mm, oczko 60x60 mm, wys. 1,5 m, na słupkach z rur stalowych O50mm, dł. 2,5m wraz z pozostałymi elementami niezbędnymi do montażu ogrodzenia, montaż furtki wejściowej stalowej szer. 1m oraz bramy wjazdowej stalowej dwuskrzydłowej szer. 4m, wraz z pozostałymi elementami niezbędnymi do montażu; 28) kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00-8, 45.21.00.00-2, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Doświadczenie - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 2) Część druga zamówienia - Przebudowa budynku z przeznaczeniem na świetlicę wiejską w msc. Żebry Stara Wieś..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Przedmiotem części drugiej zamówienia jest przebudowa budynku z przeznaczeniem na świetlicę wiejską w msc. Żebry Stara Wieś, w szczególności: 1) wykonanie posadzek z płytek gresowych mrozoodpornych 2) wykonanie stolarki drzwiowej, 3) malowanie sufitu podwieszanego z płyt GK; 4) oznakowanie i wyposażenie przeciwpożarowe; 5) wykonanie robót zewnętrznych tj. schody zewnętrzne z płytek mrozoodpornych; balustrada schodowa; opaska chodnikowa wokół budynku szer. 1,5 m, z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce żwirowej; podbitka zewnętrzna przydachowa, z PCV z otworami wentylacyjnymi, kolor drewna dębowego; parapety zewnętrzne z blachy płaskiej - kolor blachy dachowej; 6) wykonanie ocieplenia elewacji płytami termoizolacyjnymi ze styropianu, gr. 8 cm, ocieplenie systemowe z pełnymi narożnikami ze styropianu z tłoczeniem pod płytkę klinkierową; 7) ułożenie płytek elewacyjnych z klinkieru, kolor czerwony melanż, płytka gr. min. 10 mm; 8) wykonanie schodów strychowych dostosowanych wysokością do pomieszczenia; 9) wyposażenie świetlicy meble kuchenne z blatami: fronty lakierowane w kolorze wenge i wanilia, szuflady o głębokości 45 cm, blat jasny z wzorem - długość dostosować do planowanego aneksu kuchennego, szafki wiszące wys. 72 cm, głębokość 32 cm, szafki stojące - wys. 81 cm, głębokość 58 cm (komplet mebli kuchennych powinien zawierać: szafki: stojąca 80 cm zlewozmywakowa, 1 szt. stojąca 60 cm z 2 szufladami, 2szt. wisząca 60 cm z pełnym frontem i witryną, wisząca 80 cm oraz 1 szt. stojąca do zabudowy piekarnika); zlewozmywak: typ: 2-komorowy, szerokość [mm] 800, długość [mm] 500, głębokość [mm] 130, kolor: inox; płytę grzejną - rodzaj - indukcyjna, szerokość [cm]: 80.2, ilość pól grzejnych: 4, poszerzone pole grzejne: tak piekarnik elektryczny do zabudowy, szerokość 59.4 cm, pojemność 74 l. termosonda do potraw, szybkie nagrzewanie, grill; 1 stół kuchenny składany, długość [cm]: 180, szerokość [cm]: 80, wysokość [cm]: 73,5, rodzaj stelaża: składany, dodatkowo blat wzmocniony dwoma metalowymi profilami od spodu, stelaż stołu wykonany z rury metalowej o średnicy 35mm, malowanej proszkowo na kolor szary. szafy ubraniowe - wymiary: szer. 150, wys. 219, głębokość. 54; 4 stoły bankietowe, rodzaj stelaża: składany, dł. 180 cm, szer. 80 cm, wys. 73 cm, dodatkowo blat wzmocniony dwoma metalowymi profilami od spodu, stelaż stołu wykonany z rury metalowej o średnicy 35mm, malowanej proszkowo na kolor szary. 36 krzeseł składanych, krzesła z wyściełanym siedziskiem i oparciem, szer. 44 cm, wys. 81 cm, głębokość 47 cm, waga 4 kg, materiał: pianka, pcv, stal, kolor: czarny;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00-8, 45.21.00.00-2, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.05.2015.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 3) Część trzecia zamówienia - Remont budynku z przeznaczeniem na świetlicę wiejską w msc. Rataje..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3. Przedmiotem części trzeciego zamówienia jest remont budynku z przeznaczeniem na świetlicę wiejską w msc. Rataje, w szczególności: 1) wykonanie robót rozbiórkowych, związanych z rozebraniem pokrycia dachowego, wyburzaniem ścian, wykuciem otworów, skuciem tynków, wymianą okien i drzwi; 2) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej, wiatroizolacyjnej, docieplenia stropu i posadzek; 3) wykonanie robót montażowych tj. podłóg z desek, posadzek z płytek gresowych mrozoodpornych, pokrycia z blachy dachówkowej ocynkowanej w kolorze brązowym, łaty 5x4cm, kontrłaty 4x4 cm; 4) wykonanie orynnowania, instalacji odgromowej; 5) wykonanie nowego stropu na istniejących belkach drewnianych ze sklejki szalunkowej gr. 22 mm; 6) wykonanie sufitu podwieszanego z płyt GK na ruszcie stalowym; 7) wykonanie ścianek działowych, posadzek, tynków; 8) wykonanie schodów strychowych dostosowanych wysokością do pomieszczenia; 9) wykonanie instalacji wentylacyjnej dla każdego pomieszczenia; 10) wykonanie podłogi z płytek gresowych mrozoodpornych; 11) ułożenie glazury i terakoty w pomieszczeniach sanitarnych i zapleczu kuchennym; 12) malowanie ścian i sufitów, w toaletach i oraz zapleczu kuchennym użyć farb łatwo zmywalnych, odpornych na wilgoć, detergenty i zmywanie; 13) wymianie stolarki okiennej i drzwiowej; 14) wykonanie parapetów we wszystkich pomieszczeniach, w których montowane są okna, parapety z konglomeratu gr. min 25mm 15) oznakowanie i wyposażenie przeciwpożarowe; 16) wyposażenie świetlicy meble kuchenne z blatami: fronty lakierowane w kolorze wenge i wanilia, szuflady o głębokości 45 cm, blat jasny z wzorem - długość dostosować do planowanego aneksu kuchennego, szafki wiszące wys. 72 cm, głębokość 32 cm, szafki stojące - wys. 81 cm, głębokość 58 cm (komplet mebli kuchennych powinien zawierać: szafki: stojąca 80 cm zlewozmywakowa, 1 szt. stojąca 60 cm z 2 szufladami, 2szt. wisząca 60 cm z pełnym frontem i witryną, wisząca 80 cm oraz 1 szt. stojąca do zabudowy piekarnika); zlewozmywak: typ: 2-komorowy, szerokość [mm] 800, długość [mm] 500, głębokość [mm] 130, kolor: inox; płytę grzejną - rodzaj - indukcyjna, szerokość [cm]: 80.2, ilość pól grzejnych: 4, poszerzone pole grzejne: tak piekarnik elektryczny do zabudowy, szerokość 59.4 cm, pojemność 74 l. termosonda do potraw, szybkie nagrzewanie, grill; 1 stół kuchenny składany, długość [cm]: 180, szerokość [cm]: 80, wysokość [cm]: 73,5, rodzaj stelaża: składany, dodatkowo blat wzmocniony dwoma metalowymi profilami od spodu, stelaż stołu wykonany z rury metalowej o średnicy 35mm, malowanej proszkowo na kolor szary. szafy ubraniowe - wymiary: szer. 150, wys. 219, głębokość. 54; 4 stoły bankietowe, rodzaj stelaża: składany, dł. 180 cm, szer. 80 cm, wys. 73 cm, dodatkowo blat wzmocniony dwoma metalowymi profilami od spodu, stelaż stołu wykonany z rury metalowej o średnicy 35mm, malowanej proszkowo na kolor szary. 36 krzeseł składanych, krzesła z wyściełanym siedziskiem i oparciem, szer. 44 cm, wys. 81 cm, głębokość 47 cm, waga 4 kg, materiał: pianka, pcv, stal, kolor: czarny; 17) wykonanie schodów zewnętrznych z balustradą; 18) wykonanie pochylni dla osób niepełnosprawnych; 19) wykonanie ocieplenia elewacji płytami termoizolacyjnymi ze styropianu, gr. 8 cm, ocieplenie systemowe z pełnymi narożnikami ze styropianu z tłoczeniem pod płytę klinkierową; 20) ułożenie płytek elewacyjnych z klinkieru, kolor czerwony melanż, płytka gr. 10 mm..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00-8, 45.21.00.00-2, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Doświadczenie - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: 4) Część czwarta zamówienia - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku pełniącym funkcje społeczno- kulturalne w msc. Zabiele Wielkie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4. Przedmiotem części czwartej zamówienia jest wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku pełniącym funkcje społeczno-kulturalne w msc. Zabiele Wielkie, w szczególności: 1) wymiana stolarki okiennej na okna z PVC w kolorze białym, wyposażone w szyby termoizolacyjne o max. współ. U=1,0[W/m2K], okna mają być wyposażone w automatyczne nawiewniki higrosterowalne; 2) wymiana drzwi zewnętrznych na drzwi o profilu aluminiowym z wkładką termiczną wyposażone w przeszklenia z szyb termoizolacyjnych o max. współ. U=1,0[W/m2K], drzwi wyposażyć w dwa zamki z wkładką patentową; 3) wymianie drzwi garażowych na bramę garażową segmentową z wkładką termiczną o max. współ. U=1,5[W/m2K]; 4) wymiana parapetów na parapety z konglomeratu gr. min 2,5cm (kolorystę uzgodnić z Zamawiającym) pod każdym wymienianym oknem; 5) uzupełnienie tynków, naprawa uszkodzeń wynikłych podczas montażu wraz z pomalowaniem; 6) przed zamówieniem drzwi i okien należy wszystkie wymiary sprawdzić na placu budowy, dla stolarki PVC należy wypełnić wymagania producenta co do sposobu mocowania do muru oraz ilość kotew i łączników..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00-8, 45.21.00.00-2, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Doświadczenie - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.