eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Urszulin › Termomodernizacja budynku Ośrodka Dydaktyczno-Administracyjnego Poleskiego Parku Narodowego w Urszulinie z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2015-04-27

Urszulin: Termomodernizacja budynku Ośrodka Dydaktyczno-Administracyjnego Poleskiego Parku Narodowego w Urszulinie z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii
Numer ogłoszenia: 96652 - 2015; data zamieszczenia: 27.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Poleski Park Narodowy w Urszulinie , ul. Lubelska 3a, 22-234 Urszulin, woj. lubelskie, tel. 82 5713071, faks 82 5713003.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poleskipn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku Ośrodka Dydaktyczno-Administracyjnego Poleskiego Parku Narodowego w Urszulinie z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zaprojektowanie i wykonanie instalacji pompy ciepła z dolnym źródłem zasilania w postaci kolektorów pionowych z wykonaniem nowej kompletnej instalacji systemu ogrzewania niskotemperaturowego, -wykonanie termomodernizacji poprzez docieplenie ścian fundamentowych, ścian elewacyjnych budynku wraz z wymianą stolarki okienno-drzwiowej i wykonaniem opaski odwadniającej, -zaprojektowanie i wykonanie instalacji ogniw fotowoltaicznych o mocy ok. 40 kW oraz wykonanie instalacji kolektorów słonecznych na potrzeby ciepłej wody użytkowej w budynku ODA Poleskiego Parku Narodowego w Urszulinie. Zaprojektowanie i wykonanie instalacji pompy ciepła z dolnym źródłem zasilania w postaci kolektorów pionowych z wykonaniem nowej kompletnej instalacji systemu ogrzewania niskotemperaturowego obejmuje: Projekt prac geologicznych. Projekt wykonawczy technologii pompy ciepła. Projekt wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania wraz z wymianą istniejących grzejników na nowe typu klimakonwektor. Projekt zasilania elektrycznego układu i AKPiA Projekt budowlany (w zakresie wykonania niezbędnych adaptacji budowlanych pomieszczenia pompy ciepła, otworów montażowych, fundamentów urządzeń itp.). Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie instalacji pompy ciepła o mocy ok. 40-45 kW z kompletnym dolnym źródłem w postaci kolektorów pionowych wraz z wykonaniem systemu grzewczego niskotemperaturowego. Wykonanie termomodernizacji poprzez docieplenie ścian fundamentowych, ścian elewacyjnych budynku wraz z wymianą stolarki okienno-drzwiowej i wykonaniem opaski odwadniającej obejmuje: Docieplenie ścian fundamentowych styropianem gr. 5-10 cm w budynku w ilości ok. 140 m2 Docieplenie ścian elewacyjnych budynku styropianem gr. 10 cm w ilości ok. 725 m2 Docieplenie połaci dachowej wełną mineralną gr. 15 cm wraz z montażem płyt g-k na ruszcie stalowym w ilości ok.525 m2 Wymianę stolarki okienno-drzwiowej w ilości 59 kpl. Wykonanie nowej opaski przy budynku z kostki brukowej w ilości ok.100 m2 Zaprojektowanie i wykonanie instalacji ogniw fotowoltaicznych o mocy ok. 40 kW obejmuje: Dostawę i montaż modułów fotowoltaicznych (24V) o powierzchni zapewniającej osiągnięcie mocy założeniowej ok. 40 kw, Dostawę i montaż elementów mocujących panele do dachu, oraz elementów konstrukcyjnych do montażu paneli jako wolnostojące wzdłuż ściany przy budynku Zaplecza ODA - 1 kpl. Dostawę i montaż falowników do przetwarzania prądu stałego w prąd zmienny wraz z montażem licznika umożliwiającego sprzedaż energii do sieci ZE - 1 kpl. Dostawę i montaż okablowania i łączników - 1 kpl. Wymianę istniejących źródeł światła w budynku ODA na nowe kompletne oświetlenie LED - należy dopasować ilość opraw oraz punktów świetlnych do wymagań oraz standardów niezbędnych do prawidłowego natężenia światła w pomieszczeniach zgodnie z obowiązującymi normami - ok. 120 kpl. Uzgodnienie z przedstawicielami właściwego zakładu energetycznego wykonanej instalacji w zakresie sprzedaży wytworzonej energii - 1 usł. Opracowanie dokumentacji powykonawczej - 1 kpl. Dostawę i montaż akumulatorów (żelowych) wraz z regulatorem ładowania - do pokrycia energii na potrzeby oświetlenia budynku - 1 kpl. Połączenie systemu wytwarzania energii elektrycznej z energii słonecznej z instalacją wewnętrzną elektryczną z sieci, z pierwszeństwem wykorzystania energii słonecznej, a w przypadku jej niedoborów w sposób zapewniający możliwość uzupełniania z sieci elektrycznej - dotyczy oświetlenia budynku - 1 kpl. Wykonanie instalacji kolektorów słonecznych na potrzeby ciepłej wody użytkowej obejmuje: Dostawę i montaż kolektora słonecznego o powierzchnia absorbera wysoko selektywnego od 2,3-2,5 m2 - 2szt Dostawę i montaż zasobnika ciepłej wody użytkowej o pojemności całkowitej 300 litry - 1szt Dostawę i montaż naczynia przeponowego solarne o pojemności minimalnej 24 l - 1szt Dostawę i montaż regulatora solarnego systemu grzewczego - 1szt Dostawę i montaż kompletnej grupy solarnej pompowa - 1szt Dostawę i montaż żaluzji (rolet) zabezpieczających przed przegrzaniem, uruchamianych zdalnie - 2 szt. Dostawę i montaż kompletu uchwytów dachowych - 1 kpl. Zakres przedmiotu zamówienia i warunki realizacji określa Program funkcjonalno-użytkowy - PFU (załącznik nr 1 do SIWZ) Wymagany okres realizacji całości zamówienia do dnia 30.09.2015 r.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 71.00.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł, a w przypadku ofert częściowych odpowiednio: Pakiet nr 1 montaż urządzeń związanych z geotermalnym ogrzewaniem budynku ODA PPN -pompa ciepła 3 000,00zł. Pakiet nr 2 montaż układu ogniw fotowoltaicznych wraz z wymianą oświetlenia na LED w budynku ODA PPN - 2000,00 zł. Pakiet nr 3 wykonanie docieplenia ścian fundamentowych oraz elewacyjnych budynku ODA PPN - 2000,00 zł. Pakiet nr 4 wykonanie renowacji stolarki okienno-drzwiowej wraz z montażem nowych drzwi w budynku ODA PPN 1500,00 zł. Pakiet nr 5 wykonanie docieplenia poddasza dachowego wełną mineralną wraz z montażem płyt G-K - 1500,00 zł.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Lista podmiotów należących do tej samej co Wykonawca grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, złożoną na druku Informacja wykonawcy o braku przynależności do grupy kapitałowej, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełniający wymagania określone w art. 22. ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, posiadania wiedzy i doświadczenia: Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony w odniesieniu do Wykonawców, którzy wykażą, że w okresie ostatnich 5-ciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali co najmniej 3 roboty budowlane, których przedmiot odpowiada swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, a mianowicie: wykonanie wraz z montażem pompy ciepła i wykonanie instalacji centralnego ogrzewania o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 PLN każda(dotyczy pakietu 1) wykonanie ogniw fotowoltaicznych o mocy minimum 20 kW o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 PLN każda ( dotyczy pakietu 2), wykonanie termomodernizacji budynków poprzez docieplenie ścian elewacyjnych o wartości nie mniejszej niż 100 000 PLN każda (dotyczy pakietu 3), wykonanie renowacji stolarki okiennej i drzwiowej lub wymianę stolarki okiennej i drzwiowej o wartości nie mniejszej niż 30 000 PLN każda (dotyczy pakietu 4) , wykonanie docieplenia wełną mineralną wraz z montażem płyt gipsowo-kartonowych o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 PLN każda (dotyczy pakietu 5)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, by Wykonawcy posiadali środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 200 000,00 PLN (dwieście tysięcy złotych) oraz byli ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 200 000,00 PLN. Dotyczy wykonawców ubiegających się o wykonania zadania: Pakiet nr 1 montaż urządzeń związanych z geotermalnym ogrzewaniem budynku ODA PPN Pakiet nr 2 montaż układu ogniw fotowoltaicznych wraz z wymianą oświetlenia na LED w budynku ODA PPN Pakiet nr 3 wykonanie docieplenia ścian fundamentowych oraz elewacyjnych budynku ODA PPN

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dowód wniesienia wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie wynikających z przyczyn o obiektywnym charakterze (oczywista pomyłka w treści umowy, nieaktualne przepisy prawne itp.), a także zmian postanowień umowy, przedmiotem których jest cena lub termin wykonania zamówienia. Zmiana postanowień umowy dotycząca ceny nastąpi na podstawie prowadzonego przez Zamawiającego stałego monitoringu rynkowego. Zmiana postanowień umowy dotycząca terminu realizacji zamówienia, nastąpi gdy stan realizacji zamówienia, najpóźniej na dwa miesiące przed upływem terminu, w którym świadczenie Wykonawcy winno zostać spełnione, będzie niższy niż 50 % ogólnej wartości świadczenia, która została określona w umowie. Zmiana umowy wyrażać się będzie w: a) uzgodnionym przez Strony obniżeniu wysokości świadczenia pieniężnego, do spełnienia którego zobowiązany na podstawie zawartej umowy będzie Zamawiający, b) uzgodnionym przez Strony wydłużeniu czasu, w którym Wykonawca obowiązany będzie wykonać zamówienie. Warunkiem wprowadzenia wszelkich zmian do umowy, o których mowa powyżej będzie wyrażenie zgody zarówno przez Wykonawcę jak i Zamawiającego. Zmiana umowy dokonana zostanie na podstawie przeprowadzonych przez Strony umowy negocjacji, w ramach których ustalona zostanie nowa treść postanowień umowy, na mocy których określone zostały wysokość świadczenia pieniężnego, do spełnienia którego zobowiązany jest Zamawiający, lub termin spełnienia przez Wykonawcę świadczenia. W przypadku wystąpienia opisanych powyżej okoliczności, zarówno Zamawiający jak i Wykonawca uprawnieni będą do wezwania drugiej ze Stron do podjęcia negocjacji. Wezwania do podjęcia negocjacji dokonuje się w formie pisemnego oświadczenia, skierowanego do drugiej ze Stron umowy, w którym określone zostaną zakres i treść proponowanych zmian, jak również sugerowany termin przeprowadzenia negocjacji. Otrzymanie przez którąkolwiek ze Stron wezwania do podjęcia negocjacji nie stanowi o obowiązku przystąpienia do negocjacji. Po przeprowadzeniu negocjacji, gdy Strony dojdą do porozumienia co kwestii, które były przedmiotem negocjacji, zawierany jest w formie pisemnej aneks do umowy zawierający poczynione ustalenia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.poleskipn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Poleski Park Narodowy ul. Lubelska 3a, 22-234 Urszulin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2015 godzina 09:00, miejsce: Park Narodowy ul. Lubelska 3a 22-234 Urszulin pokój nr 29 ( sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET nr I- Zaprojektowanie i wykonanie instalacji pompy ciepła z dolnym źródłem zasilania w postaci kolektorów pionowych z wykonaniem nowej kompletnej instalacji systemu ogrzewania niskotemperaturowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Projekt prac geologicznych. 2. Projekt wykonawczy technologii pompy ciepła. 3. Projekt wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania wraz z wymianą istniejących grzejników na nowe typu klimakonwektor. 4. Projekt zasilania elektrycznego układu i AKPiA 5. Projekt budowlany (w zakresie wykonania niezbędnych adaptacji budowlanych pomieszczenia pompy ciepła, otworów montażowych, fundamentów urządzeń itp.). 6. Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie instalacji pompy ciepła o mocy ok. 40-45 kW z kompletnym dolnym źródłem w postaci kolektorów pionowych wraz z wykonaniem systemu grzewczego niskotemperaturowego. Wykonanie instalacji kolektorów słonecznych na potrzeby ciepłej wody użytkowej obejmuje: 1. Dostawę i montaż kolektora słonecznego o powierzchnia absorbera wysoko selektywnego od 2,3-2,5 m2 - 2szt 2. Dostawę i montaż zasobnika ciepłej wody użytkowej o pojemności całkowitej 300 litry - 1szt 3. Dostawę i montaż naczynia przeponowego solarne o pojemności minimalnej 24 l - 1szt 4. Dostawę i montaż regulatora solarnego systemu grzewczego - 1szt 5. Dostawę i montaż kompletnej grupy solarnej pompowa - 1szt 6. Dostawę i montaż żaluzji (rolet) zabezpieczających przed przegrzaniem, uruchamianych zdalnie - 2 szt. 7. Dostawę i montaż kompletu uchwytów dachowych - 1 kpl..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 71.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET nr II- Zaprojektowanie i wykonanie instalacji ogniw fotowoltaicznych o mocy ok. 40 kW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawę i montaż modułów fotowoltaicznych (24V) o powierzchni zapewniającej osiągnięcie mocy założeniowej ok. 40 kw, 2. Dostawę i montaż elementów mocujących panele do dachu, oraz elementów konstrukcyjnych do montażu paneli jako wolnostojące wzdłuż ściany przy budynku Zaplecza ODA - 1 kpl. 3. Dostawę i montaż falowników do przetwarzania prądu stałego w prąd zmienny wraz z montażem licznika umożliwiającego sprzedaż energii do sieci ZE - 1 kpl. 4. Dostawę i montaż okablowania i łączników - 1 kpl. 5. Wymianę istniejących źródeł światła w budynku ODA na nowe kompletne oświetlenie LED - należy dopasować ilość opraw oraz punktów świetlnych do wymagań oraz standardów niezbędnych do prawidłowego natężenia światła w pomieszczeniach zgodnie z obowiązującymi normami - ok. 120 kpl. 6. Uzgodnienie z przedstawicielami właściwego zakładu energetycznego wykonanej instalacji w zakresie sprzedaży wytworzonej energii - 1 usł. 7. Opracowanie dokumentacji powykonawczej - 1 kpl. 8. Dostawę i montaż akumulatorów (żelowych) wraz z regulatorem ładowania - do pokrycia energii na potrzeby oświetlenia budynku - 1 kpl. 9. Połączenie systemu wytwarzania energii elektrycznej z energii słonecznej z instalacją wewnętrzną elektryczną z sieci, z pierwszeństwem wykorzystania energii słonecznej, a w przypadku jej niedoborów w sposób zapewniający możliwość uzupełniania z sieci elektrycznej - dotyczy oświetlenia budynku - 1 kpl..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 71.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET nr III-Wykonanie termomodernizacji poprzez docieplenie ścian fundamentowych, ścian elewacyjnych budynku wraz z wykonaniem opaski odwadniającej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Docieplenie ścian fundamentowych styropianem gr. 5-10 cm w budynku w ilości ok. 140 m2 2. Docieplenie ścian elewacyjnych budynku styropianem gr. 10 cm w ilości ok. 725 m2 3. Wykonanie nowej opaski przy budynku z kostki brukowej w ilości ok.100 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET nr IV - Wykonanie konserwacji stolarki okienno-drzwiowej oraz wymiana drzwi wejściowych do budynku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Konserwacja stolarki okienno-drzwiowej w ilości 58kpl. 2. Wymiana drzwi wejściowych do budynku na nowe drzwi aluminiowe kpl..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET nr V- Wykonanie docieplenia poddasza dachowego wełną mineralną wraz z montażem płyt G-K.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. usunięcie istniejącego obicia z paneli MDF. 2. docieplenie połaci dachowej wełną mineralną gr. 15cm w ilości ok. 525 m2, 3. montaż płyt G-K na ruszcie stalowym na poddaszu budynku w ilości ok. 525 m2, 4. dwukrotne malowanie pomieszczeń farbą emulsyjną sufity i ściany na poddaszu budynku,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.