eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Zarządzanie kontraktem i pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. "OBWODNICA SKAWINY ETAP II - od ul. Energetyków do drogi krajowej nr 44"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-13

Ogłoszenie nr 96618 - 2017 z dnia 2017-06-13 r.

Kraków: Zarządzanie kontraktem i pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. "OBWODNICA SKAWINY ETAP II - od ul. Energetyków do drogi krajowej nr 44"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 64799-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 68200-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie, krajowy numer identyfikacyjny 58889000000, ul. ul. B. Głowackiego 56, 30085 Kraków, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 12 44 65 700, 44 65 810, faks 12 44 65 702, e-mail i.gesiarz@zdw.krakow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zdw.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zarządzanie kontraktem i pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. "OBWODNICA SKAWINY ETAP II - od ul. Energetyków do drogi krajowej nr 44"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZDW-DN-4-271-28/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług inżynieryjnych polegających na pełnieniu pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych oraz zarządzaniu kontraktem pn. "OBWODNICA SKAWINY ETAP II - od ul. Energetyków do drogi krajowej nr 44". Zakres inwestycji, nad którą sprawowany będzie nadzór i która ma być zarządzana, obejmuje budowę obwodnicy Skawiny na odcinku o długości ok. 2,2,km od ul. Energetyków do drogi krajowej nr 44 jako drogi krajowej klasy GP, jednojezdniowej o 2 pasach ruchu, w tym obiektu mostowego nad linią kolejową, kanałem energetycznym i składowiskiem odpadów przemysłowych. Zakres prac objętych zamówieniem: a) pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych wraz z kontrolowaniem rozliczeń finansowych - w zakresie i zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa - w tym prawa budowlanego (tekst jedn. Dz.U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zmianami) oraz przepisami wykonawczymi w okresie realizacji inwestycji; b) opiniowanie zmian do dokumentacji projektowej dokonanych w czasie wykonywania robót, nieodstępujących w sposób istotny od zatwierdzonego projektu budowlanego lub warunków decyzji zezwalającej na wykonanie robót; c) uczestniczenie w kontrolach budowy i odbiorach, w tym uczestniczenie w odbiorach robót związanych z zabezpieczeniem i przebudową urządzeń obcych i uzbrojenia terenu oraz w przekazaniu przebudowanych sieci i urządzeń ich Zarządcom/Właścicielom, d) opiniowanie skarg i wniosków związanych z realizacją inwestycji kierowanych przez społeczność lokalną i władze terenowe e) przekazywanie informacji o stanie zaawansowania robót pod względem finansowym i rzeczowym; f) wnioskowanie do Zamawiającego o przeprowadzenie badań kontrolnych przez laboratorium Zamawiającego; g) dokonywanie analizy i opiniowania przedstawionych przez Wykonawcę harmonogramów rzeczowo-finansowych, PZJ, BIOZ w celu ich akceptacji przez Zamawiającego; h) egzekwowanie przestrzegania przez Wykonawcę zasad BHP; i) kontrola oznakowania i organizacji ruchu w trakcie trwania robót, w razie konieczności wnioskowanie o wprowadzenie zmian; j) nadzorowanie pomiarów, badań materiałów i robót na terenie budowy i w miejscach wyprodukowania, zgodnie z ST; k) przekazywanie informacji o wykrytych wadach w robotach oraz poświadczenie usunięcia wad przez Wykonawcę robót, a także ustalenia rodzaju i zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych; l) sporządzanie raportów miesięcznych z działalności obejmującej prowadzenie nadzoru oraz raportu końcowego; m) uczestnictwo w naradach koordynacyjnych, sporządzanie protokołów z narad oraz egzekwowanie realizacji podjętych na naradach ustaleń; n) stałe monitorowanie, prowadzenie i rozstrzyganie spraw związanych z właściwym wykonaniem robót i przygotowaniem dokumentów przez Wykonawcę, o) bieżąca kontrola obmiarów robót i rozliczeń finansowych do faktur przejściowych; p) prowadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z kontraktem; q) w przypadku realizacji robót budowlanych z udziałem podwykonawców - bieżąca kontrola zatrudnionych na budowie podwykonawców, niedopuszczenie do realizacji robót przez podwykonawców niezaakceptowanych przez Zamawiającego oraz kontrola dowodów zapłaty wymagalnego wynagrodzenia dla podwykonawców składanych przez Wykonawcę robót wraz z fakturami przejściowymi i fakturą końcową - na warunkach określonych w umowie z wykonawcą robót; r) nadzór nad przygotowaniem przez wykonawcę dokumentacji powykonawczej, w tym nadzór nad przygotowaniem przez wykonawcę dokumentacji niezbędnej do przekazania oświetlenia ulicznego Gminie Skawina; s) sprawdzenie operatu kolaudacyjnego i wniosku o udzielenie pozwolenia na użytkowanie; t) udział w czynnościach związanych z pozyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu, w szczególności: udzielanie wyjaśnień, uzupełnienie dokumentów, udział w obowiązkowej kontroli budowy przeprowadzonej przez WINB; u) końcowe rozliczenie kontraktu; v) prowadzenie działań informacyjnych i promocyjnych związanych z realizacją projektu i współpracę w tym zakresie z służbami Zamawiających, w) w okresie gwarancji - udział w min. 2 przeglądach gwarancyjnych oraz nadzorowanie usunięcia ewentualnych usterek/wad stwierdzonych w przeglądach gwarancyjnych, w ramach zawartego Kontraktu; x) wspieranie Zamawiającego jako lojalny i sumienny doradca we wszystkich czynnościach związanych z realizacją Kontraktu; y) w przypadku wypowiedzenia umowy z wykonawcą robót wyegzekwowania zabezpieczenia przez Wykonawcę robót Terenu Budowy nadzór nad inwentaryzacja robót oraz rozliczenie umowy. Zamawiający informuje, iż w związku z porozumieniem zawartym w dniu 29 lipca 2016 r. pomiędzy Województwem Małopolskim a Skarbem Państwa - Generalnym Dyrektorem Dróg Krajowych i Autostrad w przedmiocie współpracy przy realizacji przedsięwzięcia p.n. "Obwodnica Skawiny Etap II - od ul. Energetyków do drogi krajowej nr 44" (stanowiącym część Opisu Przedmiotu Zamówienia) w realizacji niniejszego zamówienia będzie uczestniczyła Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Krakowie w sposób i w zakresie określonym w umowie (zał. nr 7 SIWZ). Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący zał. nr 1 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 71300000-1
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT429735.19
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Firma Inżynierska ARCUS Jerzy Bajer, biuro@fiarcus.com.pl, ul. Kuźnicy Kołłątajowskiej 17i/37, 31-234, Kraków, kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 565800,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 564400,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 779820,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.