eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU W DZIEDZINACH OBRONNOŚCI I BEZPIECZEŃSTWA/O PODWYKONAWSTWIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-06-13

Ogłoszenie nr 96537 - 2017 z dnia 2017-06-13 r.

Szczecin:
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU W DZIEDZINACH OBRONNOŚCI I BEZPIECZEŃSTWA/O PODWYKONAWSTWIE

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa
Numer ogłoszenia o zamówieniu w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa, którego podwykonawstwo dotyczy:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, krajowy numer identyfikacyjny 810060937, ul. Narutowicza 17B, 70-240 Szczecin, państwo Polska, woj. zachodniopomorskie, tel. 26 1452026, faks 26 1452024, e-mail rziszczecin.przetargi@ron.mil.pl.


Adres strony internetowej (URL): http://www.rziszczecin.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka Organizacyjna MON

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
w formie pisemnej - za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
adres:
RZI Szczecin, ul. Narutowicza 17b, 70-240 Szczecin, budynek 22, Kancelaria pok. 4


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnodostępne:


Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem (URL):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego lub nazwa przedmiotu umowy o podwykonawstwo:
Usługa polegająca na wykonaniu dokumentacji projektowej wraz z częścią kosztorysową, uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę oraz sprawowaniu nadzoru autorskiego przyszłych robót realizowanych według sporządzonej dokumentacji projektowej na realizację zadania polegającego na budowie budynku biurowo-sztabowego, parkingu i rozbudowie hali sportowej na terenie Wielonarodowego Korpusu Północny-Wschód przy ul. Łukasińskiego 33 w Szczecinie.
Numer referencyjny: 46/OB/UPT/17
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny


II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (podstawowe cechy, wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań): 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu dokumentacji projektowej wraz z częścią kosztorysową, uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę oraz sprawowaniu nadzoru autorskiego przyszłych robót realizowanych według sporządzonej dokumentacji projektowej na realizację zadania polegającego na budowie budynku biurowo-sztabowego, parkingu i rozbudowie hali sportowej na terenie Wielonarodowego Korpusu Północny-Wschód przy ul. Łukasińskiego 33 w Szczecinie. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem: a) Budowę budynku biurowo-sztabowego i parkingu (powierzchnia użytkowa 7 776,60 m2, kubatura 37 300 m3) b) Rozbudowę hali sportowej (powierzchnia użytkowa 737,10 m2, kubatura 2 625 m3) 3. Zamówienie jest realizowane w trybie przetargu dwuetapowego na podstawie zapisów regulaminu wewnętrznego Zamawiającego (Regulamin OB) z uwagi na zapis art. 131.b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku - Szczegółowy Opis i Zakres Przedmiotu Zamówienia, który jako złącznik do SIWZ zostanie przekazany Wykonawcom zaproszonym do składania ofert. 5. Zadanie wiąże się z dostępem do informacji niejawnych na poziomie POUFNE.
Krótki opis przedmiotu umowy o podwykonawstwo (podstawowe cechy, wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):

II.5) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie

Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunki na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:


II.6) Główny kod CPV:

71320000-7

Dodatkowe kody CPV:

71248000-8


II.7) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia:
Wartość bez VAT: 1265000.00
Waluta: PLN
II.8) Dopuszcza się złożenia oferty wariantowej: nie
II.9) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

II.10) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Okres w dniach: 250
W przypadku zawierania umowy ramowej na okres dłuższy niż 7 lat należy podać uzasadnienie dla konieczności zawarcia na taki okres umowy ze względu na wystąpienie nadzwyczajnych okoliczności:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) UDZIAŁ W POSTĘPOWANIU

O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy mający siedzibę albo miejsce zamieszkania w innych państwach niż jedno z państw członkowskich Unii Europejskiej, Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub państw, z którymi Unia Europejska lub Rzeczpospolita Polska zawarła umowę międzynarodową dotyczącą tych zamówień nie


Przewiduje się następujące wymagania dotyczące ochrony informacji niejawnych związane z realizacją zamówienia:
1) Zgodnie z zapisami ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 1167) przedsiębiorca musi posiadać: a) Świadectwo Bezpieczeństwa Przemysłowego I stopnia do poziomu co najmniej POUFNE potwierdzające pełną zdolność do ochrony informacji niejawnych; b) opracowaną zgodnie z art. 43 ust. 3 ww. ustawy, instrukcję w sprawie sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli POUFNE c) ważną koncesję MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego. d) pracowników, wymienionych w części III.2.3) lit. B) pkt 1) niniejszego ogłoszenia, przewidzianych do realizacji zamówienia; e) pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych; f) osobę lub komórką organizacyjną odpowiedzialną za ewidencjonowanie materiałów i dokumentów niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE; Wszyscy wymienieni pracownicy w części III.2.3) lit. B) pkt. 1 niniejszego ogłoszenia oraz dodatkowo: kierownik jednostki organizacyjnej (kierownik przedsiębiorcy), pełnomocnik ds. ochrony informacji niejawnych i osoba odpowiedzialna za ewidencjonowanie materiałów i dokumentów niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE muszą posiadać ważne poświadczenia bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do materiałów niejawnych do poziomu co najmniej POUFNE i aktualne zaświadczenia stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych 2) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia - w takim przypadku: a) Ustanawiają Lidera - pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy. b) Wszyscy Wykonawcy muszą posiadać Świadectwo Bezpieczeństwa Przemysłowego I stopnia do klauzuli co najmniej POUFNE oraz ważną Koncesję MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego. c) Lider jest odpowiedzialny za całokształt prac związanych z dostępem do informacji niejawnych, d) w wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, Lider wykazuje imiennie wszystkie osoby, które będą wykonywały poszczególne prace związane z dostępem do informacji niejawnych, e) w terminie określonym przez Zamawiającego Lider dostarczy umowę, w której dokonany będzie podział zadań ze szczególnym uwzględnieniem dostępu do informacji niejawnych oraz określony sposób i warunki realizacji umowy. 3) Załącznikiem do umowy będzie Instrukcja Bezpieczeństwa Przemysłowego, w której zostaną sprecyzowane szczegółowe wymagania dotyczące ochrony przekazanych i wykonanych materiałów niejawnych oraz skutki i zakres odpowiedzialności z tytułu nienależytego wykonywania obowiązków ich ochrony.


Przewiduje się następujące wymagania dotyczące bezpieczeństwa dostaw związane z realizacja zamówienia:: nie


Przewiduje się następujące wymagania dotyczące podwykonawstwa związane z realizacją zamówienia: nie


III.2) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.2.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Spełnieniem warunku będzie posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie pozwalającym na realizację zamówienia tj.: a) Świadectwo Bezpieczeństwa Przemysłowego I stopnia do klauzuli co najmniej POUFNE b) Ważną Koncesję MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego. c) opracowaną zgodnie z art. 43 ust. 3 Ustawy, instrukcję w sprawie sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli POUFNE.
Informacje dodatkowe:
III.2.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Informacje dodatkowe:
III.2.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: A) Zdolność techniczna: Spełnieniem warunku będzie wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali samodzielnie co najmniej 1 usługę polegającą na opracowaniu dokumentacji projektowej dotyczącej przebudowy lub budowy budynku użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej co najmniej 5 000 m2 obejmującą swoim zakresem zagospodarowanie terenu. B) Osoby zdolne do wykonania zamówienia: Spełnieniem warunku będzie dysponowanie odpowiednimi osobami posiadającymi wymagane uprawnienia oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i odpowiedzialnymi za przestrzeganie przepisów o ochronie informacji niejawnych, tj: 1) w zakresie wykonania dokumentacji: a) min. 2 osoby posiadające uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej b) min. 2 osoby posiadające uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej c) min. 2 osoby posiadające uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych d) min. 2 osoby posiadające uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych e) min. 2 osoby posiadające uprawnienia w zakresie projektowania systemów alarmowych klasy SA-4 f) min. 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych; g) min. 2 osoby posiadające uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej; h) min. 1 osoba posiadająca uprawnienia geodezyjne w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych. 2) osobami odpowiedzialnymi za przestrzeganie przepisów o ochronie informacji niejawnych, tj.: - pełnomocnikiem ds. ochrony informacji niejawnych, - osobą lub komórką organizacyjną odpowiedzialną za ewidencjonowanie materiałów i dokumentów niejawnych oznaczonych klauzulą co najmniej POUFNE W przypadku, gdy wykonawca nie dysponuje pracownikami wymienionymi w sekcji III.2.3) lit. B pkt. 1) może zaangażować pracowników spoza firmy ale pod warunkiem, że posiadają wszystkie wymagane uprawnienia, a ponadto na czas realizacji zadania musi ich związać z firmą umowami. Wszyscy wyżej wymienieni pracownicy w części III.2.3) lit. B pkt. 1) i 2) muszą posiadać ważne poświadczenia bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do materiałów niejawnych do poziomu co najmniej POUFNE oraz aktualne zaświadczenia stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych.
Zamawiający wymaga podania imion i nazwisk pracowników wykonawcy, osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe:


III.3) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.3.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 131e ust. 1 ustawy Pzp
III.3.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 131e ust. 1b pkt 1-3 ustawy Pzp:
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia (należy wypełnić w przypadku zaznaczenia odpowiedzi "tak"):


III.3.3) Zamawiający przewiduje możliwość odstąpienia od obowiązku wykluczenia z postępowania wykonawców:


III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji


III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP

III.5.1) Wykaz dokumentów i oświadczeń:


III.5.2) W zakresie wykazania spełniania przez podwykonawcę, o którym mowa w art. 131n ust. 2 ustawy Pzp, wymagań dotyczących realizacji części zamówienia należy przedłożyć:


III.5.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca lub podwykonawca, o którym mowa w art. 131n ustawy Pzp, ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, należy przedłożyć:




III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.6.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:


III.6.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:


III.7) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP


III.8) INNE DOKUMENTY

1) Wykaz określonych w części III.2.3) lit. A) niniejszego ogłoszenia, wykonanych samodzielnie usług w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu dwuetapowym, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są poświadczenia, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia - oświadczenie Wykonawcy. W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. 2) Wykaz osób określonych w części III.2.3) lit. B) niniejszego ogłoszenia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wraz z oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 3) Dowody potwierdzające spełnianie wymagań dotyczących bezpieczeństwa informacji niejawnych związane z realizacją zamówienia, tj.: oświadczenie o posiadaniu: a) Świadectwa Bezpieczeństwa Przemysłowego I stopnia do klauzuli co najmniej POUFNE b) Ważnej Koncesji MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego. c) opracowanej zgodnie z art. 43 ust. 3 Ustawy, instrukcji w sprawie sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli POUFNE d) ważnych poświadczeń bezpieczeństwa, które upoważniają do dostępu do informacji niejawnych do poziomu co najmniej POUFNE oraz aktualnych zaświadczeń stwierdzających odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych przez osoby wymienione w III.2.3) lit. B) pkt. 1) i 2) niniejszego ogłoszenia o zamówieniu oraz kierownika jednostki organizacyjnej i pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych, e) pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych f) osoby lub komórki organizacyjnej odpowiedzialnej za ewidencjonowanie materiałów i dokumentów niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. 5) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 6) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania.


III.9) Ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla zakładów pracy chronionej oraz wykonawców, których działalność lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych, u których % (nie mniej niż 30%) pracowników stanowią osoby o których mowa w art. 22 ust. 2a ustawy Pzp:


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki:


SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium:
Zamawiający na etapie składania ofert przez Wykonawców zaproszonych do złożenia oferty będzie wymagał wniesienia wadium w wysokości 35 000,00 PLN.


IV.1.3) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni odpowiednio do składania ofert, do składania ofert wstępnych lub do udziału w dialogu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny)

Liczba wykonawców 8
Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu:
Do składania ofert zostanie zaproszonych 8 wykonawców, którzy w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu złożą wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu spełniające warunki określone przez zamawiającego w tymże ogłoszeniu. W przypadku, gdy w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, wpłynie większa od przewidzianej liczba wniosków spełniających warunki udziału w postępowaniu zamawiający dokonując ich oceny będzie kierował się następującą zasadą: z wykazanych w wykazie usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia i określonych w części III.2.3) lit. A) niniejszego ogłoszenia, żądanych do potwierdzenia spełnienia warunku zdolności technicznej, zrealizowanych przez Wykonawcę w sposób należyty - Zamawiający przyzna 1 punkt za każde 500 m2 powierzchni użytkowej ponad żądaną (tj. ponad 5 000 m2) W przypadku, gdy Wykonawca otrzyma taką samą liczbę punktów co inny Wykonawca, Zamawiający zaprosi tego Wykonawcę, który wykazał sią wykonaniem usługi zgodnej z przedmiotem zamówienia, z większą powierzchnią użytkową. Wykonawcę niezaproszonego do składania ofert traktuje się jak wykluczonego z postępowania o udzielenie zamówienia.
IV.1.4 Przewidziane jest prowadzenie postępowania w następujących po sobie etapach
(dotyczy negocjacji z ogłoszeniem oraz dialogu konkurencyjnego)

Należy podać informacje na temat etapów dialogu (kryteria kwalifikacji do kolejnych etapów):

IV.1.5 Przewidziane jest stosowanie dodatkowych przesłanek odrzucenia ofert, innych niż przesłanki, o których mowa w art. 89 ust. 1 ustawy Pzp

Określenie przesłanek odrzucenia ofert:

IV.1.6 Przewidziane jest unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia

Przewidziane jest stosowanie dodatkowych przesłanek unieważnienia postępowania, innych niż przesłanki, o których mowa w art. 93 ust. 1 i 1a ustawy Pzp

Określenie przesłanek unieważnienia postępowania:



IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena70
Termin30


IV.2.2) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej nie

Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:



Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.3) NEGOCJACJE Z OGŁOSZENIEM I DIALOG KONKURENCYJNY
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji:

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:

Należy podać informacje na temat etapów negocjacji:

Informacje dodatkowe:

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Czy przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia dialogu:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań :

Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje wprowadzenie zmian do umowy na warunkach określonych w projekcie umowy, który jako złącznik do SIWZ zostanie przekazany Wykonawcom zaproszonym do składania ofert.

IV.6) PODWYKONAWSTWO
Przewidziane jest zobowiązanie wykonawcy do zawarcia umowy o podwykonawstwo

Przedział wartości obejmujących minimalny i maksymalny procent wartości umowy w sprawie zamówienia w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa, który ma być przedmiotem umowy o podwykonawstwo


IV.7) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.7.1) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
03/07/2017 godzina: 10:00,
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski
IV.7.2) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.7.3) Informacje dodatkowe:
1. Termin realizacji: od dnia zawarcia umowy: 250 od daty zawarcia umowy, w tym: a) Dostarczenie przez Wykonawcę opinii geotechnicznej, badania gruntu, inwentaryzacji hali, ekspertyzy technicznej hali oraz obiektu nr 38 w zakresie dobudowy (łącznik) nowoprojektowanego obiektu - 70 dni od daty zawarcia umowy. b) Czas potrzebny dla Zamawiającego w celu zorganizowania spotkania celem weryfikacji dostarczonej dokumentacji z punktu a) - 14 dni od daty przekazania dokumentacji o której mowa w punkcie a). c) Termin dostarczenia przez Wykonawcę dokumentacji projektowej do zaopiniowania do wszystkich stron opiniujących - 160 dni od daty zawarcia umowy. Wykonawca przesyła dokumentację z wnioskiem o wydanie opinii do stron określonych w punkcie II 1.3 OPZ i wnioskiem o przesłanie jej do RZI Szczecin w ciągu 14 dni od daty otrzymania pisma. Wykonawca przesyła Zamawiającemu do zaopiniowania dwa komplety dokumentacji wraz z informacją o wysłaniu dokumentacji do uzgodnień i załączonymi dowodami jej nadania (dokumentacja do spotkania weryfikacyjnego). d) Przeprowadzenie spotkania weryfikacyjnego - 20 dni od daty przekazania Zamawiającemu dokumentacji projektowej. e) Termin dostarczenia przez Wykonawcę dokumentacji projektowej poprawionej o uwagi ze spotkania weryfikacyjnego oraz uzyskanych uzgodnień od wszystkich opiniujących stron - 21 dni od spotkania weryfikacyjnego. f) Czas potrzebny dla Zamawiającego w celu zorganizowania posiedzenia Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych (KOPI) - 14 dni od daty przekazania pełnobranżowej dokumentacji projektowej uwzględniającą uwagi i opinie ze spotkania weryfikacyjnego. g) Termin dostarczenia pozwolenia na budowę- 250 dni od daty zawarcia umowy (oddzielnie na każdy obiekt) 2. Zamawiający żąda od Wykonawcy z którym podpisze umowę wniesienia Zabezpieczenia Należytego Wykonania Umowy (ZNWU) w wysokości 10 % ceny całkowitej podanej w ofercie. 3. Zamówienie jest realizowane w trybie przetargu dwuetapowego na podstawie zapisów regulaminu wewnętrznego Zamawiającego z uwagi na zapis art. 131.b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) 4. Postępowanie o udzielenie zamówienia zamawiający prowadzi w języku polskim. 5. Wykonawca składa tylko jeden wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu dwuetapowym (zgodnie z drukiem zamieszczonym na stronie internetowej zamawiającego: http://www.rziszczecin.wp.mil.pl. 6. Wniosek oraz pozostałe dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie załączników, winny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami. 7. Wniosek musi być sporządzony w języku polskim i w formie pisemnej. 8. Strony wniosku powinny być ponumerowane i zabezpieczone przed zdekompletowaniem (trwale spięte). 9. Wniosek i wszystkie załączone dokumenty powinny/a odpowiednio podpisać lub poświadczyć za zgodność z oryginałem osoby/a uprawnione/a do reprezentowania Wykonawcy ujawnione/a w rejestrze lub ewidencji. Do wniosku należy dołączy ć pełnomocnictwo (oryginał) dla tej osoby/ tych osób, udzielone przez osobę/osoby ujawnione w rejestrze lub ewidencji. Pełnomocnictwo powinno zawierać stwierdzenie, że ustanowieni pełnomocnicy są uprawnieni do dokonywania tych czynności w imieniu Wykonawcy. W każdym wypadku ustanawiania pełnomocnika, należy do wniosku załączyć dokument potwierdzający umocowanie do udzielenia pełnomocnictwa. 10. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku muszą spełniać wymagania określone w części III.1) niniejszego ogłoszenia oraz złożą oświadczenie określone w części III.8) pkt. 6). 11. Wykonawcy dostarczą w terminie określonym przez Zamawiającego - umowę określającą obowiązki stron, cel działania, okres ważności umowy, sposób współdziałania stron, zakres prac przewidzianych do wykonania przez każdą z nich, ze szczególnym uwzględnieniem dostępu do informacji niejawnych, sposób odpowiedzialności (wymaga się solidarnej odpowiedzialności Wykonawców). 12. Wniosek musi być podpisany przez kierownika Wykonawcy - Lidera lub przez osobę uprawnioną, której udzielił pełnomocnictwa. Dokument potwierdzający umocowanie należy załączyć do wniosku. Treść pełnomocnictwa winna dokładnie określać zakres umocowania. 13. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z osobami określonymi w pkt. 11 tj. kierownikiem Wykonawcy lub osobą przez niego umocowaną. 14. Wypełniając formularz wniosku, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę, w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące Lidera. 15. Wszelkie poprawki w treści wniosku muszą być parafowane przez osobę podpisującą wniosek. 16. Wniosek należy umieścić w zaklejonym, nieprzejrzystym, nienaruszonym opakowaniu (kopercie). 17. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się: 1) Wykonawców, którzy realizując zamówienia na rzecz Zamawiającego - RZI Szczecin wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub z własnej winy opóźniając się z jego realizacją lub wykonując je nienależycie zostali zobowiązani do zapłaty kary umownej jeżeli szkoda ta lub obowiązek zapłaty kary umownej wynosiły nie mniej niż 10% wartości realizowanego zamówienia i zostały stwierdzone przez Zamawiającego w okresie 2 lat przed wszczęciem postępowania, 2) Wykonawców w stosunku, do których otwarto likwidację lub ogłoszono upadłość, 3) Wykonawców, którzy zalegają z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 4) Wykonawców, których osoby reprezentujące prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, oraz 5) Wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogące mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 6) Wykonawców, którzy nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu, 7) Wykonawców, którzy nie wykazali spełniania warunków w zakresie ochrony informacji niejawnych. 18. Z uwagi na realizację zamówienia, które wiąże się korzystaniem z informacji niejawnych, wymagają ich wykorzystania lub je zawierają oraz służą celom bezpieczeństwa, Zamawiający nie przewiduje podwykonawstwa. 19. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, jest mniejsza niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu, zamawiający może zaprosić do składania ofert wszystkich wykonawców spełniających te warunki. W przypadku, gdy warunki spełnia jeden wykonawca zamawiający zaprasza tego wykonawcę do udziału w negocjacjach. 20. W przypadku, gdy nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, zamawiający kontynuuje postępowanie w trybie zaproszenia do złożenia oferty. 21. Zamawiający udzieli odpowiedzi dot. ogłoszenia nie później niż w terminie 3 dni przed upływem terminu składania wniosków, pod warunkiem że zapytania do treści ogłoszenia o zamówieniu wpłyną nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania wniosków. Pytania i odpowiedzi na etapie składania wniosków są zamieszczane na stronie internetowej RZI. 22. W przypadku złożenia wniosku po terminie zamawiający zwraca taki wniosek Wykonawcy bez jego rozpatrywania. 23. W szczególnie uzasadnionych przypadkach zamawiający może w każdym czasie przed upływem terminu złożenia wniosków zmodyfikować warunki określone w ogłoszeniu. Dokonaną w ten sposób modyfikację umieszcza się na stronie internetowej RZI. Modyfikacja treści warunków przetargu dwuetapowego nie może dotyczyć kryteriów oceny ofert, a także warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu oceny ich spełniania. 24. Zamawiający może przedłużyć termin składania wniosków z uwzględnieniem czasu niezbędnego do wprowadzenia we wnioskach zmian, wynikających z modyfikacji treści warunków określonych w ogłoszeniu. O przedłużeniu terminu składania wniosków zamawiający niezwłocznie zawiadamia wszystkich Wykonawców na stronie internetowej RZI. 25. Wykonawca może przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zmienić lub wycofać wniosek. 26. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania lub którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy, do ich złożenia w wyznaczonym terminie. Zamawiający wezwie także wykonawców, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa powyżej. W przypadku nie uzupełnienia oświadczeń, dokumentów wymaganych przez zamawiającego lub nie złożenia przez wykonawcę wyjaśnień żądanych przez zamawiającego, zamawiający nie będzie rozpatrywał wniosku traktując tego wykonawcę, jako wykluczonego z postępowania o udzielenie zamówienia. 27. O wynikach oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu lub o zamknięciu postępowania zamawiający zawiadomi wszystkich uprawnionych wykonawców, którzy złożyli wnioski o dopuszczenie do postępowania. 28. Wykonawcę niezaproszonego do składania ofert traktuje się jak wykluczonego z postępowania o udzielenie zamówienia. 29. Wyłącznie na pisemny wniosek Wykonawcy Zamawiający udostępni złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od dnia poinformowania o wynikach oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.