eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Staszów › Budowa ogólnodostępnych boisk sportowych i zaplecza rekreacyjnego na obszarach wiejskich Gminy Staszów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-22

Staszów: Budowa ogólnodostępnych boisk sportowych i zaplecza rekreacyjnego na obszarach wiejskich Gminy Staszów
Numer ogłoszenia: 9647 - 2015; data zamieszczenia: 22.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Staszów , ul. Opatowska 31, 28-200 Staszów, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8642014, faks 015 8643261.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.staszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ogólnodostępnych boisk sportowych i zaplecza rekreacyjnego na obszarach wiejskich Gminy Staszów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa ogólnodostępnych boisk sportowych i zaplecza rekreacyjnego na obszarach wiejskich Gminy Staszów. Zakres zamówienia obejmuje: 1) Zadanie nr 1 pn: Budowa boisk i zagospodarowanie terenu wokół boisk w Oględowie. Przedmiotem zamówienia jest budowa ogólnodostępnych boisk sportowych na działce ozn. w ewid. gruntów nr 390 położonej w miejscowości Oględów w zakresie: -budowy boiska sportowego wraz z wyposażeniem do piłki nożnej o wymiarach 29,0 m x 44,0 m o nawierzchni trawiastej; -budowy boiska sportowego wraz z wyposażeniem do piłki siatkowej o wymiarach 9,50 m x 18,0m o nawierzchni trawiastej; -wykonania piłkochwytów dł. 82,0 m, w tym: 58,0m wys. 6,0m (za bramkami), 24,0m wys. 4,0m (boczne); -zagospodarowania terenu obejmującego m. in. elementy małej architektury tj. ławki, kosze na śmieci; 2) Zadanie nr 2 pn: Budowa ogólnodostępnego boiska sportowego i zaplecza rekreacyjnego w Jasieniu. Przedmiotem zamówienia jest budowa ogólnodostępnego boiska oraz placu zabaw na działce ozn. w ewid. gruntów nr: 379, położonej w miejscowości Jasień w zakresie: -budowy boiska sportowego wraz z wyposażeniem do piłki nożnej o wymiarach 23,0 m x 43,0 m o nawierzchni trawiastej; -wykonania placu zabaw dla dzieci z nawierzchnią trawiastą, obejmującego urządzenia: -zestaw zabawowy dwuwieżowy ze zjeżdżalnią - 1 szt, -huśtawka wagowa podwójna (ważka) - 1 szt, -huśtawka wahadłowa - 1szt, -bujak na sprężynach (kiwak) -2 szt, -urządzenie linarne - 1 szt, -tablica informacyjna z regulaminem placu zabaw - 1 szt, -kosz na śmieci - 2 szt , -ławki z oparciem - 4 szt, -ogrodzenie z paneli zgrzewanych (dł. ogrodzenia ok. 60 mb w tym 1 furtka), -zagospodarowania terenu obejmującego m. in. tereny zielone, ławki bez oparcia- 6 szt., kosze na śmieci - 2 szt., stojaki rowerowe; zgodnie z dokumentami (w załączeniu do opisu przedmiotu zamówienia) oraz inne konieczne prace gwarantujące prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia. Ponadto odrębnie dla każdego zadania należy: -zapewnić obsługę geodezyjną, w tym wykonać inwentaryzację powykonawczą, -umieścić tablicę informacyjną o źródłach finansowania zadania ze środków Unii Europejskiej. Zamówienie objęte pomocą w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i Rozwój wsi objętego PROW na lata 2007-2013. Opis przedmiotu zamówienia wraz z dokumentami, stanowi załącznik Nr 9 SIWZ. Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na roboty objęte przedmiotowym zamówieniem na okres minimum 36 miesięcy od daty ich odbioru końcowego. Przedmiotowe zamówienie musi być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SIWZ.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zmówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zgodnie z zapisami art. 67 ust.1 pkt.6 Pzp

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.00-8, 45.11.12.00-0, 45.11.27.23-9, 45.34.20.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.03.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla poszczególnych zadań w wysokości: Zadanie Nr 1 - 1 500,00zł (słownie złotych: jeden tysiąc pięćset 00/100), Zadanie Nr 2 - 2 500,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące pięćset 00/100), w formach i w terminie określonych w SIWZ, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, uwzględniając zapisy art. 26 ust. 3 ustawy, wg formuły spełnia lub nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia zamawiający wymaga wykonania w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonej: - dot. zadania Nr 1 - co najmniej 1 roboty budowlanej, obejmującej m.in. wykonanie boiska sportowego o wartości brutto tych robót nie mniejszej niż 50 000,00zł.; - dot. zadania Nr 2 - co najmniej 1 roboty budowlanej, obejmującej m.in. budowę boiska sportowego oraz wykonanie placu zabaw o łącznej wartości brutto tych robót nie mniejszej niż 100 000,00zł.; Dopuszcza się realizację powyższych robót w dwóch odrębnych zadaniach, gdzie jedno dotyczyło m.in. budowy boiska boiska sportowego o wartości brutto tych robót nie mniejszej niż 50 000,00zł. drugie dotyczyło m.in. wykonania placu zabaw o wartości brutto tych robót nie mniejszej niż 50 000,00zł. Na potwierdzenie spełniania niniejszego warunku wykonawcy złożą określone w ogłoszeniu i SIWZ oświadczenia lub dokumenty. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ww. warunek. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonych oświadczeń lub dokumentów, uwzględniając zapisy art. 26 ust. 3 ustawy, wg formuły spełnia lub nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w zakresie dysponowania potencjałem technicznym. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, uwzględniając zapisy art. 26 ust. 3 ustawy, wg formuły spełnia lub nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku dotyczącego osób zdolnych do wykonania zamówienia zamawiający wymaga dysponowania osobą (kierownik budowy) posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej; W zakresie określonych uprawnień budowlanych dopuszcza się odpowiadające im: - ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; - kwalifikacje zawodowe uprawniające do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu EFTA- stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, z zastrzeżeniem art. 12 a i innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U z 2008 r., Nr 63, poz. 394) Na potwierdzenie spełniania niniejszego warunku wykonawcy złożą określone w ogłoszeniu i SIWZ oświadczenia lub dokumenty. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ww. warunek. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonych oświadczeń lub dokumentów, uwzględniając zapisy art. 26 ust. 3 ustawy, wg formuły spełnia lub nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, uwzględniając zapisy art. 26 ust. 3 ustawy, wg formuły spełnia lub nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- Wypełniony formularz oferty, odrębnie dla każdego zadania - Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy zobowiązany jest udowodnić, że będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. - Jeżeli wykonawca zastrzegł, że informacje zawarte w ofercie, nie mogą być udostępniane zobowiązany jest wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. - Pełnomocnictwo, określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. - Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie (w tym: konsorcja, spółki cywilne) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia, dokumenty / Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia - Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. - W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. - Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. - Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia została wybrana zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. - Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. - Każdy oddzielnie z Wykonawców występujących wspólnie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Pzp; - Wykonawcy występujący wspólnie muszą łącznie spełniać warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy - W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - dokumenty wskazane w pkt III.4, pkt III.5 oraz pkt.III.6 niniejszego ogłoszenia i w SIWZ (jeżeli dotyczy) - każdy z Wykonawców musi złożyć oddzielnie, - dokumenty wskazane w pkt III.6 niniejszego ogłoszenia i w SIWZ (jeżeli dotyczy) oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Wykonawcy składają łącznie. Dokumenty dotyczące podmiotów zagranicznych 1. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1) niniejszego ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Przepis dot. wystawienia dokumentu o którym mowa w pkt III.4.3.1) niniejszego ogłoszenia stosuje się odpowiednio. 2. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Gwarancja i rękojmia na przedmiot umowy - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zmiany umowy mogą być dokonywane jedynie w sposób zgodny z przepisami Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (art. 144) i mogą być wprowadzane w przypadku: 1) konieczności dokonania zmian projektowych, które są niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, wprowadzanych w trybie nadzoru autorskiego przeprowadzonego zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego lub usuwania błędów w tej dokumentacji; 2) ponadto Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzania zmian w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: a) Zmiana terminu wykonania umowy: i.Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności: -klęski żywiołowe; -warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, w szczególności: temperatury powietrza poniżej 00C, wiatr uniemożliwiający pracę maszyn budowlanych, gwałtowne opady deszczu (oberwanie chmury), gradobicie, burze z wyładowaniami atmosferycznymi, - niewypały i niewybuchy, -wykopaliska archeologiczne, -odmienne od przyjętych w dokumentacji przedstawionej przez Zamawiającego warunki geologiczne ( kategorie gruntu, kurzawka, głazy narzutowe itp.), - odmienne od przyjętych w dokumentacji przedstawionej przez Zamawiającego warunki terenowe, w szczególności istnienie podziemnych sieci, instalacji, urządzeń lub nie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych (bunkry, fundamenty, ściany szczelne itp.), ii.Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: - nieterminowe przekazanie terenu budowy przez Zamawiającego; - wstrzymanie robót przez Zamawiającego; - wykonanie przez Zamawiającego robót budowlanych lub dostaw bez realizacji których Wykonawca nie może w sposób należyty wykonywać przedmiotu umowy, z przekroczeniem terminów wskazanych dla wykonania tych robót lub dostaw; - konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji umowy, w szczególności w projekcie budowlanym i przedmiarach robót; iii.Zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: - odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji dostarczonej przez Zamawiającego; iv.Inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac w szczególności: - brak możliwości dojazdu oraz transportu materiałów na teren budowy spowodowany awariami, remontami lub przebudowami dróg dojazdowych; - protesty mieszkańców; - przerwa w dostawie energii elektrycznej, wody, gazu; v.Zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku konieczności wykonania zamówienia dodatkowego lub uzupełniającego. vi.Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu wykonania umowy, mimo, iż opóźnienie w wykonaniu umowy będzie następstwem okoliczności, za które odpowiada Wykonawca, jeżeli: - Wykonawca powiadomi Zamawiającego najpóźniej na 20 dni przed upływem terminu wykonania umowy o niemożliwości ukończenia robót w tej dacie; - Wykonawca zaproponuje nowy termin wykonania umowy; - Wykonawca zaproponuje Zamawiającemu zrekompensowanie powstałego opóźnienia, w tym przez przedłużenie okresu gwarancji. W takim przypadku wartość umowy może zostać obniżona o kwotę nie mniejszą niż równowartość połowy kar umownych, które Wykonawca byłby zobowiązany zapłacić Zamawiającemu za takie opóźnienie, lecz niższą niż kwota tych kar. vii. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt. od i. do iv. termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do wykonania przedmiotu umowy w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. b) Zmiana sposobu spełnienia świadczenia umowy: i. Zmiany technologiczne, w szczególności: - niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji umowy, w szczególności w projekcie budowlanym, a spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń; - pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu Umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; - pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji umowy lub kosztów wykonywanych robót, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, - konieczność zrealizowania umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/ technologicznych lub materiałowych niż wskazane w dokumentach umowy, w szczególności w projekcie budowlanym w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem umowy, - konieczność zrealizowania umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, Zmiany, o których mowa w lit b) nie mogą stanowić podstawy zwiększenia wartości umowy, z zastrzeżeniem postanowień zdania następnego. Wartość umowy może ulec podwyższeniu o kwotę stanowiącą równowartość kosztów poniesionych w związku z wprowadzeniem zmian, o których mowa w tirecie drugim lub trzecim, jeżeli w okresie gwarancji, oszczędności w kosztach eksploatacji przedmiotu umowy, uzyskane na skutek wprowadzenia tych zmian, przewyższą kwotę tej podwyżki. Zwiększona wartość umowy w tej części (podwyżka) będzie wypłacona dopiero po okresie gwarancji. Zmiany wskazywane w tirecie czwartym i piątym będą wprowadzane wyłącznie w zakresie umożliwiającym oddanie przedmiotu umowy do użytkowania, a Zamawiający może ponieść ryzyko zwiększenia wynagrodzenia z tytułu takich zmian wyłącznie w kwocie równej zwiększonym z tego powodu kosztom. Każda ze wskazywanych w tym punkcie zmian może być powiązana z obniżeniem wartości umowy. ii.Zmiany osobowe: - zmiana osób, będących personelem Wykonawcy wskazanym w ofercie, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, na zasadach określonych w niniejszej umowie; - zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust.2b PZP, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 PZP, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. iii. Pozostałe zmiany: - siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z umową; - zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu; - rezygnacja przez zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wartość umowy przysługująca wykonawcy zostanie pomniejszona, przy czym zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami, - zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 3571 Kc z uwzględnieniem faktu, że za rażącą zostanie uznana strata w wysokości, o której mowa w art. 397 ksh. 2. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.staszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Staszowie, 28-200 Staszów, ul. Opatowska 31, pokój 308.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.02.2015 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Staszowie, 28-200 Staszów, ul. Opatowska 31, sekretariat-pok.104.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie objęte pomocą w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i Rozwój wsi objętego PROW na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 pn: Budowa boisk i zagospodarowanie terenu wokół boisk w Oględowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia objętym zadaniem Nr 1, jest budowa ogólnodostępnych boisk sportowych na działce ozn. w ewid. gruntów nr 390 położonej w miejscowości Oględów w zakresie: -budowy boiska sportowego wraz z wyposażeniem do piłki nożnej o wymiarach 29,0 m x 44,0 m o nawierzchni trawiastej; -budowy boiska sportowego wraz z wyposażeniem do piłki siatkowej o wymiarach 9,50 m x 18,0m o nawierzchni trawiastej; -wykonania piłkochwytów dł. 82,0 m, w tym: 58,0m wys. 6,0m (za bramkami), 24,0m wys. 4,0m (boczne); -zagospodarowania terenu obejmującego m. in. elementy małej architektury tj. ławki, kosze na śmieci; zgodnie z dokumentami (w załączeniu do opisu przedmiotu zamówienia) oraz inne konieczne prace gwarantujące prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia. Ponadto odrębnie dla każdego zadania należy: -zapewnić obsługę geodezyjną, w tym wykonać inwentaryzację powykonawczą, -umieścić tablicę informacyjną o źródłach finansowania zadania ze środków Unii Europejskiej. Zamówienie objęte pomocą w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i Rozwój wsi objętego PROW na lata 2007-2013. Opis przedmiotu zamówienia wraz z dokumentami, stanowi załącznik Nr 9 SIWZ. Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na roboty objęte przedmiotowym zamówieniem na okres minimum 36 miesięcy od daty ich odbioru końcowego. Przedmiotowe zamówienie musi być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.00-8, 45.11.12.00-0, 45.11.27.23-9, 45.34.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Gwarancja i rękojmia na przedmiot umowy - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 pn: Budowa ogólnodostępnego boiska sportowego i zaplecza rekreacyjnego w Jasieniu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia objętym zadaniem Nr 2, jest budowa ogólnodostępnego boiska oraz placu zabaw na działce ozn. w ewid. gruntów nr: 379, położonej w miejscowości Jasień w zakresie: -budowy boiska sportowego wraz z wyposażeniem do piłki nożnej o wymiarach 23,0 m x 43,0 m o nawierzchni trawiastej; -wykonania placu zabaw dla dzieci z nawierzchnią trawiastą, obejmującego urządzenia: -zestaw zabawowy dwuwieżowy ze zjeżdżalnią - 1 szt, -huśtawka wagowa podwójna (ważka) - 1 szt, -huśtawka wahadłowa - 1szt, -bujak na sprężynach (kiwak) -2 szt, -urządzenie linarne - 1 szt, -tablica informacyjna z regulaminem placu zabaw - 1 szt, -kosz na śmieci - 2 szt , -ławki z oparciem - 4 szt, -ogrodzenie z paneli zgrzewanych (dł. ogrodzenia ok. 60 mb w tym 1 furtka), -zagospodarowania terenu obejmującego m. in. tereny zielone, ławki bez oparcia- 6 szt., kosze na śmieci - 2 szt., stojaki rowerowe; zgodnie z dokumentami (w załączeniu do opisu przedmiotu zamówienia) oraz inne konieczne prace gwarantujące prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia. Ponadto odrębnie dla każdego zadania należy: -zapewnić obsługę geodezyjną, w tym wykonać inwentaryzację powykonawczą, -umieścić tablicę informacyjną o źródłach finansowania zadania ze środków Unii Europejskiej. Zamówienie objęte pomocą w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i Rozwój wsi objętego PROW na lata 2007-2013. Opis przedmiotu zamówienia wraz z dokumentami, stanowi załącznik Nr 9 SIWZ. Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na roboty objęte przedmiotowym zamówieniem na okres minimum 36 miesięcy od daty ich odbioru końcowego. Przedmiotowe zamówienie musi być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.00-8, 45.11.12.00-0, 45.11.27.23-9, 45.34.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Gwarancja i rękojmia na przedmiot umowy - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.