eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Budowa Przedszkola przy ul. Głębockiej w Warszawie w formule zaprojektuj i wybuduj.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-06-30

Warszawa: Budowa Przedszkola przy ul. Głębockiej w Warszawie w formule zaprojektuj i wybuduj.
Numer ogłoszenia: 96425 - 2015; data zamieszczenia: 30.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 90596 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka, ul. Modlińska 197, 03-122 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5103125, faks 22 5103189.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Przedszkola przy ul. Głębockiej w Warszawie w formule zaprojektuj i wybuduj..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i realizacja robót budowlanych w ramach przedsięwzięcia pn. Budowa Przedszkola przy ul. Głębockiej w Warszawie w formule zaprojektuj i wybuduj. 2.2. Zakres prac obejmuje projekt i realizację budynku przedszkola wraz z infrastrukturą towarzyszącą, dojazdami i parkingami, dojściami, instalacjami i sieciami w zakresie niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania obiektu oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych warunków, decyzji i uzgodnień umożliwiających uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. W budynku przedszkolnym przewidziano 6 oddziałów przedszkolnych (dla 150-ciu dzieci) - w każdym: sala dla 25 dzieci, zaplecze magazynowe i zaplecze sanitarne. Budynek przedszkola będzie wyposażony w odnawialne źródła energii tj. pompę ciepła powietrze-woda, o mocy 10 kW, zgodnie z założeniami przyjętymi w Programie Funkcjonalno-Użytkowym. Zamawiający określa minimalną oraz maksymalną wielkość energii OZE uzyskaną wyłącznie z pompy ciepła. Za energię z OZE w przedziale powyżej 10 kW (10 kW to minimalna bazowa energia z OZE z pompy ciepła, którą należy zapewnić w oparciu o założenia przyjęte w Programie Funkcjonalno-Użytkowym) do 40 kW, Zamawiający przyzna dodatkowe punkty Wykonawcom w kryterium dodatkowa energia uzyskana z odnawialnego źródła energii (OZE w postaci pompy ciepła). W przypadku zaoferowania minimalnej wielkości energii uzyskanej z OZE tj. 10 kW, Wykonawca otrzyma zero (0) punktów. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę wielkości energii uzyskanej z OZE mniejszej niż 10 kW, Zamawiający ofertę odrzuci. Wykonawca może zaoferować wielkości energii uzyskanej z OZE większej niż wyznaczona maksymalna wielkość 40 kW, jednak w tym przypadku Zamawiający przyjmie do obliczeń wartość 40 kW. Zakres inwestycji podzielono na dwa etapy: 1) Etap I - wykonanie dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej w oparciu o Program Funkcjonalno-Użytkowy i Koncepcję architektoniczną wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę 2) Etap II - wykonanie robót budowlanych wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie ETAP I Zakres prac projektowo-kosztorysowych obejmuje: 1) złożenie kompletnego wniosku oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji zezwalającej na wyłączenie gruntu z produkcji rolniczej, 2) opracowanie kompleksowego wielobranżowego projektu budowlanego obiektu, z zagospodarowaniem terenu (uwzględniającym warunki ewakuacji i ochrony przeciwpożarowej) i z niezbędnymi uzgodnieniami, 3) uzyskanie warunków technicznych dla ewentualnych zmian mocy przyłączeniowych, 4) opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), 5) opracowanie szczegółowej inwentaryzacji zieleni ze wskazaniem drzew i krzewów do wycinki lub przesadzenia, 6) złożenie kompletnego wniosku oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji zezwalającej na wycinkę lub przesadzenie drzew i krzewów oraz zgody na wycinkę w okresie lęgowym, 7) opracowanie charakterystyki energetycznej budynku, 8) uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych uzgodnień wymaganych do otrzymania pozwolenia na budowę oraz uzgodnień rzeczoznawców i złożenie kompleksowego wniosku o pozwolenie na budowę w imieniu Zamawiającego, 9) uzyskanie ostatecznego pozwolenia na budowę budynku wraz z kompletną infrastrukturą techniczną oraz zgłoszenie robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę - projekty muszą być zgodne ze wszystkimi pozwoleniami, uzgodnieniami, opiniami i ekspertyzami wymaganymi przepisami, 10) opracowanie projektów wykonawczych wraz z detalami budowlanymi, 11) opracowanie projektu aranżacji wnętrz wraz z wyposażeniem stałym i ruchomym, 12) opracowanie wizualizacji wykonanej w technice 3D (film oraz zdjęcia), 13) opracowanie przedmiarów robót, 14) opracowanie kosztorysów inwestorskich, 15) opracowanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, 16) sporządzenie szczegółowego harmonogramu robót z podziałem na branże i technologiczne terminy wykonania prac. UWAGA: Projekt budowlany oraz wykonawczy powinien zostać uzgodniony i zaakceptowany przez Zamawiającego w zakresie zgodności z Programem Funkcjonalno-Użytkowym i Koncepcją architektoniczno-budowlaną, technologią zaplecza kuchennego oraz pozostałymi wymaganiami Zamawiającego. ETAP II Zakres robót obejmuje: 1) przygotowanie placu budowy, w tym - organizacja ruchu w otoczeniu budowy, - zabezpieczenie roślinności przewidzianej do zachowania, usunięcie zieleni kolidującej z inwestycją, zgodnie z projektem zieleni, - ogrodzenie placu budowy, - urządzenie i uzgodnienie na własny koszt usytuowania zaplecza budowy wraz z kosztami podłączenia i użytkowania wody i energii elektrycznej (konieczna wizja lokalna), - umieszczenie w powszechnie dostępnym i widocznym dla osób trzecich miejscu na terenie inwestycji, przy ciągach komunikacyjnych, na ogrodzeniu placu budowy lub innym widocznym miejscu w bezpośrednim otoczeniu placu budowy, tablic informacyjnych zgodnych z wymogami i wytycznymi, 2) budowę budynku zgodnie z dokumentacją wykonaną w Etapie I, a w szczególności: a) likwidację naniesień i przebudowę kolidującej infrastruktury technicznej, b) przewidzenie rozwiązania i kosztów związanych z przygotowaniem gruntu i posadowieniem fundamentów budynku oraz konstrukcji dróg, placów zabaw wynikające z badań gruntowo-wodnych oraz zaleceń konstruktora załączonych do Programu Funkcjonalno-Użytkowego, c) wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej wraz z wpustami i separatorami, instalacji wody zimnej, ciepłej wody użytkowej i cyrkulacji oraz wody na cele p.poż., instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej, instalacji kanalizacyjnej wody deszczowej, instalacji c.o., instalacji gazowej, d) wykonanie instalacji elektrycznych: oświetlenia podstawowego i ewakuacyjnego, gniazd wtykowych, instalacji zasilania i sterowania wentylacji, ochrony przepięciowej, montaż tablic rozdzielczych z kompletnym wyposażeniem, instalacji telewizyjnej (z anteną i gniazdami), instalacji niskoprądowych kompletnych: wideodomofony, dozorowej (monitoring wewnętrzny i zewnętrzny), instalacji telefonicznej i internetu, sieci logicznej - komputerowej łączącej funkcjonalnie wszystkie pomieszczenia, instalacji odgromowej, instalacji uziemiającej i połączeń wyrównawczych, instalacji sygnalizacji włamania i napadu SSWiN oraz inne wynikające z dokumentacji budowlanej i wykonawczej, e) montaż dźwigu osobowego dostosowanego do przewożenia osób niepełnosprawnych, f) wykonanie instalacji odnawialnego źródła energii typu: pompa ciepła powietrze-woda, g) wyposażenie technologiczne pomieszczeń kuchni i wyposażenie trwale związane z obiektem, h) oznakowanie i wyposażenie przeciwpożarowe, i) budowa dróg wewnętrznych z miejscami parkingowymi, j) zagospodarowanie terenu w tym: - wycinka lub przesadzenie drzew i krzewów oraz nasadzenia zastępcze, - wykonanie ogrodzenia, - wykonanie lub przebudowa nawierzchni dróg wewnętrznych i parkingów, - wykonanie placów zabaw, - montaż elementów małej architektury, - uzupełnienie i wywózka zbędnej ziemi oraz nowe nasadzenia zgodnie z projektem zieleni, - oświetlenie zewnętrzne budynku i terenu, - stojaki rowerowe, - zbiornik retencyjny k) budowa przyłącza wodociągowego, l) budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej, m) budowa odwodnienia i przyłącza kanalizacji deszczowej, n) budowa wewnętrznej linii zasilającej (WLZ) od istniejącej stacji trafo na terenie działki nr 3/83 z obrębu 4-16-38 do rozdzielni głównej budynku przedszkola oraz oświetlenia terenu, o) budowa przyłącza telekomunikacyjnego, p) wdrożenie stałej organizacji ruchu, q) wykonanie dokumentacji powykonawczej z inwentaryzacją geodezyjną w wersji papierowej i elektronicznej (w 2 egz.), 3) opracowanie świadectwa energetycznego oraz instrukcji bezpieczeństwa pożarowego, 4) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. Uwaga: Zestawienie wyposażenia stałego do wyceny przez Oferenta stanowi załącznik nr 10a do SIWZ/ 12b do PFU Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w: a) Programie Funkcjonalno-Użytkowym, b) Koncepcji architektoniczno-budowlanej z technologią zaplecza kuchennego ŁĄCZNE KWOTY BRUTTO LIMITÓW JAKIE ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA PRZEZNACZYĆ NA REALIZACJĘ PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Łączne kwoty brutto limitów na poszczególne lata, o których mowa § 8 ust. 5 wzoru umowy, na jakie Wykonawca będzie mógł wystawić faktury nie będą mogły przekroczyć kwot wymienionych poniżej: a. w roku 2015 Wykonawca będzie mógł wystawić faktury na łączną kwotę brutto nie większą niż 2117948,86 zł. b. w roku 2016 Wykonawca będzie mógł wystawić faktury na łączną kwotę brutto nie większą niż 1155972,86 zł. c. w roku 2017 Wykonawca będzie mógł wystawić faktury na łączną kwotę brutto nie większą niż 2674653,86 zł. 2.3. Rozwiązania równoważne. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisane w Programie Funkcjonalno-Użytkowym i Koncepcji architektoniczno-budowlanej z technologią zaplecza kuchennego, za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia przy zachowaniu zgodności parametrów. 2.4. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, z którym podpisze umowę posiadania polisy ubezpieczenia robót od zdarzeń losowych zgodnie z warunkami określonymi przez Zamawiającego w § 15 wzoru umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 71.22.10.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.21.41.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DORBUD S.A., ul. Zagnańska 153, 25-563 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7254360,47 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5588321,10

  • Oferta z najniższą ceną: 5588321,10 / Oferta z najwyższą ceną: 5888872,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.