eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie budynku domku pilota nr 52 w kompleksie lotniskowym przy ulicy Połczyńskiej 32 w m. Świdwin (PKOB 1241).

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2016-04-19

Szczecin: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie budynku domku pilota nr 52 w kompleksie lotniskowym przy ulicy Połczyńskiej 32 w m. Świdwin (PKOB 1241).
Numer ogłoszenia: 96318 - 2016; data zamieszczenia: 19.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU W DZIEDZINACH OBRONNOŚCI I BEZPIECZEŃSTWA/O ZAMÓWIENIU NA PODWYKONAWSTWO - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY/ WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY DO ZAWARCIA UMOWY O PODWYKONAWSTWO

I.1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury , ul. Narutowicza 17B, 70-240 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 261 452026, 261 452000, faks 261 452024, 261 452029.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rziszczecin.wp.mil.pl

I.2) RODZAJ: Inny: Jednostka Organizacyjna MON.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA / PRZEDMIOT UMOWY O PODWYKONAWSTWO

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego lub nazwa przedmiotu umowy o podwykonawstwo: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie budynku domku pilota nr 52 w kompleksie lotniskowym przy ulicy Połczyńskiej 32 w m. Świdwin (PKOB 1241)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia / określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu umowy o podwykonawstwo: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie budynku domku pilota nr 52 w kompleksie lotniskowym przy ulicy Połczyńskiej 32 w m. Świdwin (PKOB 1241). Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w sekcji IV.5.16 Informacje dodatkowe niniejszego ogłoszenia. Zamówienie wiąże się z dostępem do informacji niejawnych na poziomie POUFNE. Szacunkowa wartość zamówienia: 7 021 201,13 zł.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 71.22.10.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.21.13.50 - Roboty budowlane w zakresie budynków wielofunkcyjnych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne .

II.1.7) dopuszcza się złożenie oferty częściowej :nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 780.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający na etapie składania ofert przez Wykonawców zaproszonych do złożenia oferty będzie wymagał wniesienia wadium w wysokości 150 000,00 PLN dla całości zamówienia (art. 45, 46).

III.2) ZALICZKI

  • przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia

III.3) UDZIAŁ W POSTĘPOWANIU

  • przewiduje się następujące wymagania dotyczące ochrony informacji niejawnych związane z realizacją zamówienia:
    Zgodnie z art. 54 ust.1 i ust. 2 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228) Wykonawca, któremu Zamawiający udzieli Zamówienia musi posiadać: a) Świadectwo Bezpieczeństwa Przemysłowego I stopnia do klauzuli co najmniej POUFNE wydane na podstawie art. 55 ust. 1 ww. ustawy, potwierdzające pełną zdolność przedsiębiorcy do ochrony tych informacji. b) Ważną koncesję MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2014 r., poz. 1099 z późn. zm.). c) Opracowany zgodnie z art. 43 ust. 3 ww. ustawy, sposób i tryb przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli POUFNE. d) Pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych. e) Pracowników przewidzianych do realizacji zadania, posiadających ważne poświadczenia bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do materiałów niejawnych o klauzuli co najmniej POUFNE oraz aktualne zaświadczenia stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych osób wymienionych w sekcji III.3.5) ogłoszenia o zamówieniu. f) Osobę lub komórkę organizacyjną odpowiedzialną za ewidencjonowanie materiałów i dokumentów niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku: 1) Ustanawiają Lidera - pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy. 2) Wszyscy Wykonawcy muszą posiadać Świadectwo Bezpieczeństwa Przemysłowego I stopnia do klauzuli co najmniej POUFNE oraz ważną Koncesję MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego. 3) Lider jest odpowiedzialny za całokształt prac związanych z dostępem do informacji niejawnych. 4) W składanym wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Lider wykazuje imiennie wszystkie osoby, które będą wykonywały poszczególne prace związane z dostępem do informacji niejawnych. 5) W terminie określonym przez Zamawiającego Lider dostarczy umowę, w której dokonany będzie podział zadań ze szczególnym uwzględnieniem dostępu do informacji niejawnych oraz określony sposób i warunki realizacji umowy.
  • przewiduje się następujące wymagania dotyczące podwykonawstwa związane z realizacją zamówienia:
    1) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzone zostanie podwykonawcom. W tym celu do oferty należy dołączyć załącznik, w którym będą wymienione części umowy (odrębne zamówienia) oraz ich wykonawcy. 2) W przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć część zamówienia do realizacji podwykonawcy (om), to przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do bezzwłocznego dostarczenia informacji, które umożliwią Zamawiającemu stwierdzenie, że podwykonawca(y) posiada niezbędne kwalifikacje i uprawnienia wymagane do zachowania poufnego charakteru informacji niejawnych, do których będzie miał dostęp - podwykonawca musi spełniać takie same wymagania w zakresie ochrony informacji niejawnych jak Wykonawca. 3) Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do uzyskania zobowiązania podwykonawcy, któremu zleci podwykonawstwo w trakcie realizacji zamówienia, do zachowania poufnego charakteru informacji niejawnych znajdujących się w jego posiadaniu lub, z którymi zapozna się w postępowaniu o udzielenie zamówienia i po jego zakończeniu, zgodnie z przepisami o ochronie informacji niejawnych. 4) Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do niezwłocznego informowania o wszelkich zmianach dotyczących podwykonawców, które wystąpią w trakcie wykonywania zamówienia. 5) Powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy wobec Zamawiającego z odpowiedzialności za wykonanie zamówienia w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa. 6) Zamawiający w czasie wykonywania umowy, może odmówić wyrażenia zgody na zawarcie umowy z podwykonawcą zaproponowanym przez wykonawcę w przypadku niespełnienia przez podwykonawcę warunków udziału w postępowaniu przewidzianych dla Wykonawcy zamówienia. 7) Do oceny spełnienia przez podwykonawcę warunków, o których mowa w pkt 6), stosuje się odpowiednio opis przedmiotu zmówienia w postępowaniu dotyczącym wyboru Wykonawcy, mając na uwadze opis przedmiotu umowy o podwykonawstwo. 8) Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o powodach odmowy wyrażenia zgody na zawarcie umowy z podwykonawcą, wskazując warunki udziału w postępowaniu, których proponowany podwykonawca nie spełnia. 9) Zlecenie wykonania części robót podwykonawcom nie zmieni zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu, jakby to były działania, uchybienia lub zaniedbania jego własnych pracowników.

III.3.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.2) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie pozwalającym na realizację zamówienia, tj. posiadają: a) Świadectwo Bezpieczeństwa Przemysłowego I stopnia do klauzuli co najmniej POUFNE wydane na podstawie art. 55 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 05.08.2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. nr 182, poz. 1228), potwierdzające pełną zdolność przedsiębiorcy do ochrony tych informacji. b) Ważną Koncesję MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2014 r., poz. 1099 z późn. zm.). b) Opracowany zgodnie z art. 43 ust. 3 ustawy z dnia 05.08.2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. nr 182, poz. 1228) sposób i tryb przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli POUFNE.

  • III.3.3) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) w zakresie dokumentacji projektowej: Spełnieniem warunku będzie wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dokumentacji projektowych dotyczących budowy, odbudowy, rozbudowy lub nadbudowy budynku użyteczności publicznej o kubaturze minimum 5 000 m3 . b) w zakresie robót budowlanych: Spełnieniem warunku będzie wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych których przedmiotem była budowa lub przebudowa budynku użyteczności publicznej obejmująca swoim zakresem branże architektoniczno-konstrukcyjną, sanitarną, elektryczną i teletechniczną, o łącznej kubaturze co najmniej 8 000 m3 .

  • III.3.4) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym - warunek zostanie oceniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu tego warunku.

  • III.3.5) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnieniem warunku będzie dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i odpowiedzialnymi za ochronę informacji niejawnych, posiadającymi wymagane uprawnienia: a) Osobami przewidzianymi do realizacji zadania w zakresie wykonania dokumentacji projektowej: - minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej, - minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, - minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowanie w specjalności telekomunikacyjnej, - minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania systemów alarmowych klasy SA-4, - minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia geodezyjne, Wymóg posiadania uprawnień budowlanych do projektowania w specjalności telekomunikacyjnej oraz do projektowania systemów alarmowych klasy SA-4 może być spełniony przez te same osoby. b) Osobami przewidzianymi do realizacji zadania w zakresie wykonania robót budowlanych: - minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, - minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, bez ograniczeń, - minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, bez ograniczeń, - minimum 1 osoby posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności telekomunikacyjnej, - minimum 2 instalatorami posiadającymi uprawnienia w zakresie instalowania systemów alarmowych klasy SA-4, - minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia geodezyjne w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno- wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych. c) Osobami odpowiedzialnymi za przestrzeganie przepisów o ochronie informacji niejawnych: - Pełnomocnikiem ds. ochrony informacji niejawnych, - Osobą lub komórką organizacyjną odpowiedzialną za ewidencjonowanie materiałów i dokumentów niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE. W przypadku, gdy Wykonawca nie dysponuje osobami wymienionymi w lit. a) i b) to może zaangażować osoby spoza firmy, ale pod warunkiem, że posiadają wszystkie wymagane uprawnienia, ponadto na czas realizacji zadania musi związać ich z firmą umowami. Osoby wymienione w punktach a), b), c) oraz dodatkowo kierownik firmy muszą posiadać ważne poświadczenia bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do materiałów niejawnych o klauzuli co najmniej POUFNE oraz aktualne zaświadczenia stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych.

  • III.3.6) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - warunek zostanie oceniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE NALEŻY DOSTARCZYĆ W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 oraz w art. 131d i 131g ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
    • dowody potwierdzające spełnianie wymagań dotyczących bezpieczeństwa informacji niejawnych związane z realizacją zamówienia:
      Oświadczenie o posiadaniu: 1) Świadectwa Bezpieczeństwa Przemysłowego I stopnia do klauzuli co najmniej POUFNE wydane na podstawie art. 55 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 05.08.2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. nr 182, poz. 1228). 2) Ważnej Koncesji MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2014 r., poz. 1099 z późn. zm.). 3) Opracowanego zgodnie z art. 43 ust. 3 ustawy z dnia 05.08.2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. nr 182, poz. 1228) sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli POUFNE.;
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i art. 131e ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
    • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.5) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca lub podwykonawca, o którym mowa w art. 131n ustawy, ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.5.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
  • III.4.6) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    Udostępnienie Wykonawcy zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b przez inne podmioty: Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedkładając pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wykonawca załączy do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu tabelaryczny wykaz zawierający informacje dotyczące: - zakresu dostępnych dla wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Brak wykazu z określeniem zasobów podmiotu trzeciego, na które powołuje się Wykonawca, będzie skutkował wykluczeniem wykonawcy z postępowania na mocy art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy pzp jako wykonawcy, który nie wykazał spełnienia warunku udziału w postępowaniu. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach, których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

    IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 10.

    Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu

    Do składania ofert zostanie zaproszonych 10 Wykonawców, którzy w odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie złożą wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu spełniające warunki określone przez Zamawiającego w tymże ogłoszeniu. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, jest zbyt niska (mniej niż 3 Wykonawców) aby zapewnić rzeczywistą konkurencję, Zamawiający może: 1) zawiesić postępowanie i ponownie opublikować ogłoszenie o zamówieniu, określając z zastosowaniem przepisów dotyczących terminów składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zmówienia, nowy termin składania wniosków. W tym przypadku Zamawiający zaprasza do udziału w postępowaniu wszystkich wykonawców, którzy odpowiedzieli na pierwsze lub drugie ogłoszenie o zamówieniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu, albo 2) unieważnić postępowanie i wszcząć nowe postępowanie o udzielenie zamówienia. W przypadku, gdy w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, wpłynie większa od 10 liczba wniosków spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający dokonując ich oceny będzie kierował się następującą zasadą: za każde kolejne ponad wymagane do potwierdzenia spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, a ujęte w wykazie robót zrealizowane przez Wykonawcę w sposób należyty tj. zgodny z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone zamówienie robót budowlanych, polegające na budowie lub przebudowie budynku użyteczności publicznej obejmujące swoim zakresem branże architektoniczno-konstrukcyjną, sanitarną, elektryczną i teletechniczną, Zamawiający przyzna 1 pkt za każde roboty o kubaturze 2 000 m3 ponad wymagane roboty o kubaturze 8 000 m3, zaliczone do spełnienia warunku. Przyznając punkty Zamawiający będzie się kierował zasadą : Zamawiający będzie przyznawał punkty za wszystkie wykonane roboty spełniające warunki udziału w postepowaniu za wyjątkiem robót, które są niezbędne do wykazania spełnienia warunku, tj.: Łączna kubatura robót budowlanych zaliczonych do spełnienia warunku z wykazu robót (minus) 8 000 m3 (zaliczonych do spełnienia warunku) / (dzielone) 2 000 m3 = (równa się) ilość punktów. Dokonując punktacji Zamawiający będzie stosował zaokrąglenia wykazanej punktacji: od 0 m3 do 999,99 m3 - 0 pkt od 1 000 m3 do 2 000 m3 - 1 pkt UWAGA: W przypadku uzyskania tej samej liczby punktów, Zamawiający w pierwszej kolejności zaprosi Wykonawcę, którego łączna wartość wykazanych robót w wykazie, spełniających warunek , będzie wyższa. Zamawiający podczas dokonywania punktacji wniosków spełniających warunki udziału w postępowaniu nie będzie rozpatrywał zasobów udostępnionych Wykonawcy przez inne podmioty. Zasoby te będą uwzględniane przez Zamawiającego tylko do oceny spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia w zakresie robót budowlanych.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1 - Cena - 90
    • 2 - Gwarancja - 10

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    Zamawiający przewiduje wprowadzenie zmian do umowy na warunkach określonych w projekcie umowy, który jako złącznik do SIWZ zostanie przekazany Wykonawcom zaproszonym do składania ofert.

    IV.5) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.5.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: na str. internet. Zamawiającego znajduje się wzór wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zostanie przekazana Wykonawcom wraz z zaproszeniem do składania ofert..

    IV.5.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2016 godzina 10:00, miejsce: siedziba RZI Szczecin (budynek nr 22, biuro nr 4).

    IV.5.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.5.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie budynku domku pilota nr 52 w kompleksie lotniskowym przy ulicy Połczyńskiej 32 w m. Świdwin (PKOB 1241). Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w następujących dokumentach: a) Programie Funkcjonalno - Użytkowym, b) Szczegółowym Opisie i Zakresie Przedmiotu Zamówienia. Wykonawca w ramach zawartej umowy, oprócz wymienionego zakresu w Szczegółowym opisie i zakresie przedmiotu zamówienia jest zobowiązany wykonać: 1) inwentaryzację budowlaną oraz dokumentację projektową, 2) na podstawie pełnomocnictw Zamawiającego uzyskać decyzję o pozwoleniu na budowę, 3) zawiadomić ZWINB o zakończeniu robót lub uzyskać pozwolenie na użytkowanie (jeśli w decyzji o pozwoleniu na budowę zostanie nałożony taki obowiązek). 4) Wykonawca jest wytwórcą odpadów budowlanych. Po stronie Wykonawcy leży wykonanie na swój koszt utylizacji odpadów powstałych w wyniku robót budowlanych zgodnie z Ustawą o Odpadach z dnia 14.12.2012 r. (tekst jednolity Dz. U. 2013 poz. 21). Materiały z rozbiórki niepodlegające utylizacji Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie, a ich wartość szacunkową ujmie w cenie oferty. 5) Wykonawca robót wykona świadectwo charakterystyki energetycznej budynku ( Dz. U. nr 201, poz. 1240 Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 06.11.2008r. w sprawie metodologii obliczania charakterystyki energetycznej budynku stanowiącej samodzielną całość techniczno-użytkowa oraz sposobu sporządzania i wzorów świadectw ich charakterystyki energetycznej) oraz w okresie gwarancyjnym po odbiorze końcowym robót budowlanych w pierwszym sezonie grzewczym przeprowadzi badanie kamerą termowizyjną w celu sprawdzenia poprawności zaizolowania całego budynku i sprawdzi czy nie występują mostki termiczne na wykonanym dociepleniu obiektu zgodnie z ustawą Prawo Budowlane z dnia 07.07.1994 r. z późniejszymi zmianami. 6) Wykonawca przekaże dla Zamawiającego zgodnie z zapisami ustawy Prawo Budowlane z dnia 07.07.1994 r. z późniejszymi zmianami materiały wymienione w art. 60 dokumentację budowy i wykonaną w 2 egz. dokumentację powykonawczą dla Zamawiającego. Przekazaniu podlegają również decyzje dotyczące obiektu, a także instrukcje obsługi i eksploatacji : obiektu, instalacji i urządzeń związanych tym obiektem. 7) Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji przedmiotowego zakresu robót wykona inwentaryzację fotograficzną, a po ich zakończeniu wykona dokumentację fotograficzną powykonawczą (fotografując zakres robót przed ich wykonaniem i po ich wykonaniu z tego samego ujęcia w celu porównania). 8) Zobowiązania wynikające z gwarancji na przedmiot zamówienia (serwisowanie zainstalowanych urządzeń i systemów) w ramach otrzymanego wynagrodzenia. 9) Wykonawca zapewni dla Zamawiającego w trakcie realizacji robót budowlanych kontener biurowy wyposażony w biurko, krzesła, wieszak stojący, grzejnik elektryczny i czajnik elektryczny - również dla potrzeb organizowania spotkań, rad budowy. UWAGA: Wszystkie roboty mają być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. 2. Opis kryteriów, ich znaczenie i sposób oceny ofert (art. 91 ust. 2, art. 2 pkt. 5, art. 36 ust. 1 pkt. 13): Kryterium: cena znaczenie: 90% Kryterium: gwarancja znaczenie: 10% Maksymalna ilość punktów możliwych do uzyskania przez oferenta: 100 pkt. (cena 90 punktów + gwarancja 10 punktów) Liczba punktów zostanie zaokrąglona do 2 miejsc po przecinku. Cena brutto (waga kryterium 90): Liczba punktów przyznana przez Zamawiającego za kryterium Cena zostanie określona wg wzoru: Pc = X/Y x 90 Pc - obliczone punkty za kryterium cena X - cena najniższa badanych ofert (zł) Y - cena oferty badanej (zł) Maksymalna ilość punktów możliwych do uzyskania przez oferenta: 90 pkt Oferta z najniższą ceną otrzymuje 90 pkt Wydłużenie okresu gwarancji jakości wykonanych robót (waga kryterium 10): Liczba punktów przyznana przez Zamawiającego za kryterium Gwarancja zostanie określona wg wzoru: Pg = X/Yx 10 Pg - obliczone punkty za kryterium gwarancji X - przedłużenie okresu gwarancji w badanej ofercie (w miesiącach) Y - maksymalne przedłużenie okresu gwarancji (w miesiącach) Maksymalna ilość punktów możliwych do uzyskania przez oferenta: 10 pkt. Wykonawca, który nie zaoferuje przedłużenia okresu gwarancji wykonania zamówienia otrzyma 0 pkt. Warunki brzegowe: - maksymalne przedłużenie okresu gwarancji wynosi 24 miesiące, - gwarancja nie może być krótsza niż 60 miesięcy. Dokonując oceny Zamawiający zsumuje punkty w odniesieniu do kryterium ceny i gwarancji wg następującego wzoru: Po (Punkty oferty) = Pc (Punkty cena) + Pg (Punkty gwarancja) Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród wszystkich niepodlegających odrzuceniu ofert wyłącznie na podstawie kryteriów oceny ofert. Oferta, która spełni wszystkie warunki i wymagania oraz uzyska najwyższą liczbę punktów, obliczoną według powyższych wzorów zostanie uznana przez Zamawiającego za najkorzystniejszą. Kryterium ceny przyznano wagę 90 % ze względu na fakt, iż ma ona podstawowe znaczenie dla zamawiającego i wynika z obowiązku racjonalnego i oszczędnego wydatkowania środków publicznych. Kryterium gwarancji - 10% - umożliwi dodatkowe wydłużenie gwarancji co ma wpływ na zmniejszenie nakładów finansowych na ewentualne naprawy obiektu będącego przedmiotem zamówienia oraz zainstalowanych urządzeń i systemów, co wpływa na prawidłową eksploatację obiektu, tym samym wydłużając okres trwałości obiektu..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.