eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chojnów › Zakup zamiatarki chodnikowo-ulicznej do oczyszczania miasta.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-13

Ogłoszenie nr 96312 - 2017 z dnia 2017-06-13 r.

Chojnów: Zakup zamiatarki chodnikowo-ulicznej do oczyszczania miasta.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 60847-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Chojnowie, krajowy numer identyfikacyjny 52503300000, ul. Pl. Zamkowy 1, 59225 Chojnów, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 768 187 840, faks , e-mail urzad.miejski@chojnow.net.pl
Adres strony internetowej (URL): chojnow.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup zamiatarki chodnikowo-ulicznej do oczyszczania miasta.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RG.271.9.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

OKREŚLENIE ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowej zamiatarki uliczno-chodnikowej przystosowanej do współpracy z osprzętem do całorocznego utrzymania terenów komunalnych tj. posypywarką soli i piasku, pługiem, szczotką walcową oraz szczotką do usuwania chwastów. Minimalne warunki przedmiotowego zamówienia: 1. fabrycznie nowa zamiatarka uliczno-chodnikowa, przegubowa, 2. rok produkcji pojazdu nie starszy niż 2016, 3. silnik wysokoprężny chłodzony cieczą, moc silnika min. 33 KM, 4. napęd hydrauliczny na 4 koła, 5. prędkość transportowa do 25 km/h, 6. prędkość robocza min. 10 km/h, 7. ręczny wąż ssawny o długości min. 3 m, 8. licznik godzin pracy, 9. poziom hałasu w kabinie zgodny z normami UE, 10. poziom hałasu na zewnątrz mierzony nad pojazdem zgodny z Dyrektywą 2000/14/WE 11. kabina operatora oszklona, wyposażona w klimatyzację i ogrzewanie, 12. wycieraczka szyby przedniej ze spryskiwaczami, 13. regulowane z kabiny lusterka boczne, 14. siedzenie operatora regulowane, umieszczone centralnie, 15. wspomaganie układu kierowniczego, 16. światło i sygnał akustyczny cofania, 17. oświetlenie zamiatarki zgodne z wymaganiami ustawy o ruchu drogowym plus sygnalizator świetlny na dachu kabiny, 18. pojemnik na śmieci min. 500 l (netto), wykonany z metalu lub tworzywa żywicznego ze wstawkami metalu odpornego na ścieranie i korozję, 19. wysokość opróżniania min. 1300 mm, kiprowanie hydrauliczne oraz opcja ręczna w przypadku awarii, 20. układ recyrkulacji wody, 21. wysokość pokonywania krawężników min. 150 mm, 22. przyłącze wodne do czyszczenia kanału ssawnego, 23. możliwość czyszczenia kanału ssawnego bez demontażu części mechanicznych, 24. 2-szczotkowy zespół zamiatający, 25. regulacja docisku szczotek z kabiny operatora, 26. ruchome szczotki talerzowe o średnicy min. 600 mm umieszczone przed kabiną operatora po lewej i prawej stronie, 27. regulowana szerokość zamiatania z kabiny operatora, 28. system zraszania na szczotkach talerzowych oraz w ssawie, 29. pojemnik na czystą wodę min. 100 l, 30. kanał ssący o średnicy min 170 mm, 31. klapa zasysania dużych śmieci sterowana z kabiny operatora, 32. zamiatarka przystosowana do współpracy z osprzętem do całorocznego utrzymania terenów komunalnych, , 33. sterowanie osprzętem z kabiny operatora, 34. koło zapasowe, 35. wyposażenie pojazdu w trójkąt ostrzegawczy, kamizelkę odblaskową, apteczkę i gaśnicę, 36. minimalny okres gwarancji 24 miesiące, 37. czas reakcji na zgłoszenie gwarancyjne - do 3 dni roboczych, 38. zamiatarka wyposażona w system recyrkulacji wody wraz ze zbiornikiem wody brudnej o pojemności min. 70l, 39. myjka wysokociśnieniowa o ciśnieniu roboczym min. 120 bar, wyposażona w pistolet, lancę i przewód o długości min. 10 mb. Jeżeli w dokumentacji, mowa wyżej zastosowano nazwy producentów lub inne nazwy własne, należy przyjąć, że mają jedynie charakter wzorcowy i służą wyłącznie doprecyzowaniu opisu przedmiotu zamówienia. Wykonawca może użyć rozwiązań/materiałów innych o równoważnych parametrach pod warunkiem, iż zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie niższych (czyli równych lub wyższych) od założonych. Jako "równoważne" Zamawiający przyjmuje materiały/rozwiązania o parametrach nie gorszych tj. takich samych lub lepszych w porównaniu z parametrami materiałów/rozwiązań wzorcowych przedstawionych w dokumentacji.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 34144430-1
Dodatkowe kody CPV: 34144431-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
HAKO POLSKA Sp. z o.o., daniel.pluciennnik@hako.pl, ul. Czerwone Maki 63, 30-392, KRAKÓW, kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 253022,07
Oferta z najniższą ceną/kosztem 253022,07
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 253022,07
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.