eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Wykonanie prac remontowych w Biurach Powiatowych Śląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Bielsku-Białej, Bieruniu, Międzyświeciu, Kłobucku, Mikołowie, Raciborzu, Rybniku, Zawierciu i Żywcu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-27

Częstochowa: Wykonanie prac remontowych w Biurach Powiatowych Śląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Bielsku-Białej, Bieruniu, Międzyświeciu, Kłobucku, Mikołowie, Raciborzu, Rybniku, Zawierciu i Żywcu
Numer ogłoszenia: 96192 - 2015; data zamieszczenia: 27.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Śląski Oddział Regionalny w Częstochowie , ul. Sobieskiego 7, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3782800, faks 034 3249428.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Inna państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac remontowych w Biurach Powiatowych Śląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Bielsku-Białej, Bieruniu, Międzyświeciu, Kłobucku, Mikołowie, Raciborzu, Rybniku, Zawierciu i Żywcu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie prac remontowych w Biurach Powiatowych Śląskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Bielsku-Białej, Bieruniu, Międzyświeciu, Kłobucku, Mikołowie, Raciborzu, Rybniku, Zawierciu i Żywcu. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych w zakresie 9 zadań: Zadanie nr 1 - Wykonanie prac remontowych w Biurze Powiatowym ARiMR w Bielsku-Białej ul. Gen.M. Boruty Spiechowicza 24, 43-300 Bielsko-Biała. Prace polegają na malowaniu wybranych pomieszczeń biurowych. Zadanie nr 2 - Wykonanie prac remontowych w Biurze Powiatowym ARiMR w Bieruniu, ul. Turystyczna 1, 43-155 Bieruń. Prace polegają na malowaniu wybranych pomieszczeń biurowych oraz wymianie wykładziny dywanowej. Zadanie nr 3 - Wykonanie prac remontowych w Biurze Powiatowym ARiMR w Międzyświeciu ul. Cieszyńska 85, 43-430 Skoczów. Prace obejmują remont wewnętrznej instalacji C.O. oraz remont uszkodzonej izolacji ściany fundamentowej. Zadanie nr 4 - Wykonanie prac remontowych w Biurze Powiatowym ARiMR w Kłobucku ul. Wojska Polskiego 2, 42-100 Kłobuck. Prace polegają na malowaniu wybranych pomieszczeń biurowych. Zadanie nr 5 - Wykonanie prac remontowych w Biurze Powiatowym ARiMR w Mikołowie, ul. Wyszyńskiego 13, 43-190 Mikołów. Prace polegają na malowaniu wybranych pomieszczeń biurowych łącznie z położeniem tynku mozaikowego. Zadanie nr 6 - Wykonanie prac remontowych w Biurze Powiatowym ARiMR w Raciborzu, ul. Leśmiana 4, 47-400 Racibórz. Prace polegają na malowaniu pomieszczeń biurowych, wymianie wykładziny, wymianie balustrad zewnętrznych oraz remoncie tynków w pomieszczeniach piwnicznych i garażu. Zadanie nr 7 - Wykonanie prac remontowych w Biurze Powiatowym ARiMR w Rybniku, ul. Białych 7, 44-200 Rybnik. Prace polegają na wymianie wykładziny w wybranych pomieszczeniach łącznie z naprawą cokolika. Zadanie nr 8- Wykonanie prac remontowych w Biurze Powiatowym ARiMR w Zawierciu, ul. Obrońców Poczty Gdańskiej 95, 42-400 Zawiercie. Prace polegają na malowaniu wybranych pomieszczeń oraz wymianie wykładziny w wybranych pomieszczeniach, obejmują również remont korytarza i modernizację pomieszczenia biurowego do potrzeb składnicy akt. Zadanie nr 9 - Wykonanie prac remontowych w Biurze Powiatowym ARiMR w Żywcu, ul. Ks. Pr. St. Słonki 24, 34-300 Żywiec. Prace polegają na malowaniu wybranych pomieszczeń, położeniu tynku mozaikowego oraz wymianie wykładziny w wybranych pomieszczeniach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki wykonania zamówienia w zakresie poszczególnych zadań zawierają załączniki do SIWZ: Zadanie nr 1 - BP Bielsko-Biała: Przedmiar robót - Załącznik nr 1a, Specyfikacja techniczna - Załącznik nr 1j; Zadanie nr 2 - BP Bieruń: Przedmiar robót - Załącznik nr 1b, Specyfikacja techniczna - Załącznik nr 1j; Zadanie nr 3 - BP Międzyświeć: Przedmiar robót - Załącznik nr 1c, Specyfikacja techniczna - Załącznik nr 1j; Zadanie nr 4 - BP Kłobuck: Przedmiar robót - Załącznik nr 1d, Specyfikacja techniczna - Załącznik nr 1j; Zadanie nr 5 - BP Mikołów: Przedmiar robót - Załącznik nr 1e, Specyfikacja techniczna - Załącznik nr 1j; Zadanie nr 6 - BP Racibórz: Przedmiar robót - Załącznik nr 1f, Specyfikacja techniczna - Załącznik nr 1j; Zadanie nr 7 - BP Rybnik: Przedmiar robót - Załącznik nr 1g, Specyfikacja techniczna - Załącznik nr 1j; Zadanie nr 8 - BP Zawiercie: Przedmiar robót - Załącznik nr 1h, Specyfikacja techniczna - Załącznik nr 1j; Zadanie nr 9 - BP Żywiec: Przedmiar robót - Załącznik nr 1i, Specyfikacja techniczna - Załącznik nr 1j; Zamawiający nie wyznacza maksymalnej liczby zadań (części), na które Wykonawca może złożyć ofertę. Zamawiający informuje, iż wszystkie użyte w dokumentacji nazwy własne materiałów i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia mają wyłącznie charakter poglądowy, określający minimalne wymogi dotyczące parametrów technicznych, jakościowych i technologicznych. W sytuacji, kiedy w dokumentacji zostały użyte znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane prace w okresie 36 miesięcy licząc od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru. Jest to minimalny okres gwarancji, jakiego wymaga Zamawiający i będzie modyfikowany w zależności od okresu gwarancji zaoferowanego przez Wykonawcę. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę jakiejkolwiek części zamówienia w poszczególnych zadaniach. W przypadku powierzenia realizacji jakiejkolwiek części zamówienia podwykonawcy Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w Formularzu ofertowym (Załączniki nr 2A-2I) tej części (zakresu) zamówienia. Pozostałe istotne wymagania zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia i realizacji umowy zostały zawarte w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. Zamówienie poniżej 5 186 000 euro.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tożsamych z zamówieniem podstawowym w ramach środków finansowych przewidzianych w planie finansowym na 2015 rok, w sytuacji uzyskania oszczędności w postępowaniu przetargowym lub otrzymania dodatkowych środków finansowych w tegorocznym planie finansowym Oddziału Regionalnego. Wielkość zamówień uzupełniających maksymalnie do 40% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.42.00.00-7, 45.42.10.00-4, 45.42.11.00-5, 45.42.11.40-7, 45.42.11.45-2, 45.42.11.46-9, 45.43.00.00-0, 45.43.10.00-7, 45.43.20.00-4, 45.43.21.10-8, 45.43.21.11-5, 45.44.00.00-3, 45.44.20.00-7, 45.44.21.00-8, 45.44.30.00-4, 45.45.30.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 59.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu wg reguły spełnia / nie spełnia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku przez złożenie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg Załącznika nr 4 do SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu wg reguły spełnia / nie spełnia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku przez złożenie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg Załącznika nr 4 do SIWZ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu wg reguły spełnia / nie spełnia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku przez złożenie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg Załącznika nr 4 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu wg reguły spełnia / nie spełnia.Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku przez złożenie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg Załącznika nr 4 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu wg reguły spełnia / nie spełnia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku przez złożenie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg Załącznika nr 4 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Poza dokumentami wymienionymi w rozdziale 3 SIWZ oferta musi zawierać: 1. Wypełniony formularz ofertowy - stanowiący Załącznik nr 2A-2I do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy - w przypadku podpisania oferty przez osobę/y, której/ych umocowanie nie wynika z dokumentów rejestracyjnych. 3. Informację, w jakiej części realizacja przedmiotu zamówienia zostanie powierzona podwykonawcom (w treści formularza ofertowego). 4. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów (oryginał) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. W przypadku polegania na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca ma obowiązek udowodnić, że będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym do należytego wykonania zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą w skutek nieudostępnienia tych zasobów chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. W przypadku, kiedy Wykonawca powołuje się na zasoby podwykonawców w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu (o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych) na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b wyżej wskazanej ustawy, winien w Formularzu ofertowym wskazać nazwy (firmy) tychże podwykonawców. W przypadku rezygnacji lub zmiany podwykonawcy, w sytuacji, kiedy zmiana ta dotyczy podmiotu, na zasoby którego powoływał się Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu (o których mowa w art. 22 ust. 1 na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, Wykonawca zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub sam Wykonawca spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Przedłużenie terminu gwarancji - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian zawartej umowy w trakcie jej trwania w stosunku do treści oferty w sytuacjach: a) zaistnienia obiektywnych okoliczności, niezależnych od stron umowy, w tym w sytuacji ograniczenia środków finansowych Zamawiającego przewidzianych na realizację zamówienia, powodujących konieczność zmiany lub rozwiązania Umowy; b) działania siły wyższej lub zaistnienia stanu wyższej konieczności; c) zmiana terminu realizacji Umowy jest możliwa tylko w przypadku wystąpienia zdarzeń niezależnych od stron postępowania (np. wystąpienia warunków atmosferycznych całkowicie uniemożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia w wyznaczonych terminach); d) zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie Umowy lub jej części staje się bezprzedmiotowe; e) zmiany podwykonawcy lub zakresu przedmiotu umowy, który został powierzony do realizacji podwykonawcy; f) omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych; g) mających na celu wyjaśnienie wątpliwości co do treści Umowy, jeżeli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między Stronami;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Śląski Oddział Regionalny ARiMR ul. Jana III Sobieskiego 7, 42-200 Częstochowa, pokój 339 (III piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2015 godzina 09:30, miejsce: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Śląski Oddział Regionalny ARiMR ul. Jana III Sobieskiego 7, 42-200 Częstochowa pokój 143 (I piętro, kancelaria główna).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: n/d.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Wykonanie prac remontowych w Biurze Powiatowym ARiMR w Bielsku-Białej ul. Gen.M. Boruty Spiechowicza 24, 43-300 Bielsko-Biała.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - Wykonanie prac remontowych w Biurze Powiatowym ARiMR w Bielsku-Białej ul. Gen.M. Boruty Spiechowicza 24, 43-300 Bielsko-Biała. Prace polegają na malowaniu wybranych pomieszczeń biurowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki wykonania zamówienia: Zadanie nr 1 - BP Bielsko-Biała: Przedmiar robót - Załącznik nr 1a, Specyfikacja techniczna - Załącznik nr 1j;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.43.00.00-0, 45.44.00.00-3, 45.44.20.00-7, 45.44.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 59.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Przedłużenie terminu gwarancji na wykonane roboty - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Wykonanie prac remontowych w Biurze Powiatowym ARiMR w Bieruniu, ul. Turystyczna 1, 43-155 Bieruń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 - Wykonanie prac remontowych w Biurze Powiatowym ARiMR w Bieruniu, ul. Turystyczna 1, 43-155 Bieruń. Prace polegają na malowaniu wybranych pomieszczeń biurowych oraz wymianie wykładziny dywanowej.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki wykonania zamówienia: Zadanie nr 2 - BP Bieruń: Przedmiar robót - Załącznik nr 1b, Specyfikacja techniczna - Załącznik nr 1j;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.43.00.00-0, 45.43.20.00-4, 45.43.21.10-8, 45.43.21.11-5, 45.44.00.00-3, 45.44.20.00-7, 45.44.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 59.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Przedłużenie terminu gwarancji na wykonane roboty - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Wykonanie prac remontowych w Biurze Powiatowym ARiMR w Międzyświeciu ul. Cieszyńska 85, 43-430 Skoczów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 - Wykonanie prac remontowych w Biurze Powiatowym ARiMR w Międzyświeciu ul. Cieszyńska 85, 43-430 Skoczów. Prace obejmują remont wewnętrznej instalacji C.O. oraz remont uszkodzonej izolacji ściany fundamentowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki wykonania zamówienia: Zadanie nr 3 - BP Międzyświeć: Przedmiar robót - Załącznik nr 1c, Specyfikacja techniczna - Załącznik nr 1j;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.42.00.00-7, 45.43.00.00-0, 45.44.00.00-3, 45.44.20.00-7, 45.44.21.00-8, 45.44.30.00-4, 45.45.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 59.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Przedłużenie terminu gwarancji na wykonane roboty - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - Wykonanie prac remontowych w Biurze Powiatowym ARiMR w Kłobucku ul. Wojska Polskiego 2, 42-100 Kłobuck.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4 - Wykonanie prac remontowych w Biurze Powiatowym ARiMR w Kłobucku ul. Wojska Polskiego 2, 42-100 Kłobuck. Prace polegają na malowaniu wybranych pomieszczeń biurowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki wykonania zamówienia: Zadanie nr 4 - BP Kłobuck: Przedmiar robót - Załącznik nr 1d, Specyfikacja techniczna - Załącznik nr 1j;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.43.00.00-0, 45.44.00.00-3, 45.44.20.00-7, 45.44.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 59.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Przedłużenie terminu gwarancji na wykonane roboty - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - Wykonanie prac remontowych w Biurze Powiatowym ARiMR w Mikołowie, ul. Wyszyńskiego 13, 43-190 Mikołów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 5 - Wykonanie prac remontowych w Biurze Powiatowym ARiMR w Mikołowie, ul. Wyszyńskiego 13, 43-190 Mikołów. Prace polegają na malowaniu wybranych pomieszczeń biurowych łącznie z położeniem tynku mozaikowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki wykonania zamówienia: Zadanie nr 5 - BP Mikołów: Przedmiar robót - Załącznik nr 1e, Specyfikacja techniczna - Załącznik nr 1j;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.43.00.00-0, 45.44.00.00-3, 45.44.20.00-7, 45.44.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 59.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Przedłużenie terminu gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 - Wykonanie prac remontowych w Biurze Powiatowym ARiMR w Raciborzu, ul. Leśmiana 4, 47-400 Racibórz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 6 - Wykonanie prac remontowych w Biurze Powiatowym ARiMR w Raciborzu, ul. Leśmiana 4, 47-400 Racibórz. Prace polegają na malowaniu pomieszczeń biurowych, wymianie wykładziny, wymianie balustrad zewnętrznych oraz remoncie tynków w pomieszczeniach piwnicznych i garażu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki wykonania zamówienia: Zadanie nr 6 - BP Racibórz: Przedmiar robót - Załącznik nr 1f, Specyfikacja techniczna - Załącznik nr 1j;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.42.00.00-7, 45.42.10.00-4, 45.42.11.40-7, 45.43.00.00-0, 45.43.20.00-4, 45.43.21.10-8, 45.43.21.11-5, 45.44.00.00-3, 45.44.20.00-7, 45.44.21.00-8, 45.44.30.00-4, 45.45.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 59.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Przedłużenie terminu gwarancji na wykonane roboty - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 - Wykonanie prac remontowych w Biurze Powiatowym ARiMR w Rybniku, ul. Białych 7, 44-200 Rybnik.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 7 - Wykonanie prac remontowych w Biurze Powiatowym ARiMR w Rybniku, ul. Białych 7, 44-200 Rybnik. Prace polegają na wymianie wykładziny w wybranych pomieszczeniach łącznie z naprawą cokolika. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki wykonania zamówienia: Zadanie nr 7 - BP Rybnik: Przedmiar robót - Załącznik nr 1g, Specyfikacja techniczna - Załącznik nr 1j;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.43.00.00-0, 45.43.21.10-8, 45.43.21.11-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 59.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Przedłużenie terminu gwarancji na wykonane roboty - 10

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8- Wykonanie prac remontowych w Biurze Powiatowym ARiMR w Zawierciu, ul. Obrońców Poczty Gdańskiej 95, 42-400 Zawiercie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 8- Wykonanie prac remontowych w Biurze Powiatowym ARiMR w Zawierciu, ul. Obrońców Poczty Gdańskiej 95, 42-400 Zawiercie. Prace polegają na malowaniu wybranych pomieszczeń oraz wymianie wykładziny w wybranych pomieszczeniach, obejmują również remont korytarza i modernizację pomieszczenia biurowego do potrzeb składnicy akt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki wykonania zamówienia: Zadanie nr 8 - BP Zawiercie: Przedmiar robót - Załącznik nr 1h, Specyfikacja techniczna - Załącznik nr 1j;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.42.00.00-7, 45.42.10.00-4, 45.42.11.00-5, 45.42.11.45-2, 45.42.11.46-9, 45.43.00.00-0, 45.43.10.00-7, 45.43.20.00-4, 45.43.21.10-8, 45.43.21.11-5, 45.44.00.00-3, 45.44.20.00-7, 45.45.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 59.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Przedłużenie terminu gwarancji na wykonane roboty - 10

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9 - Wykonanie prac remontowych w Biurze Powiatowym ARiMR w Żywcu, ul. Ks. Pr. St. Słonki 24, 34-300 Żywiec.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 9 - Wykonanie prac remontowych w Biurze Powiatowym ARiMR w Żywcu, ul. Ks. Pr. St. Słonki 24, 34-300 Żywiec. Prace polegają na malowaniu wybranych pomieszczeń, położeniu tynku mozaikowego oraz wymianie wykładziny w wybranych pomieszczeniach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki wykonania zamówienia: Zadanie nr 9 - BP Żywiec: Przedmiar robót - Załącznik nr 1i, Specyfikacja techniczna - Załącznik nr 1j;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.43.00.00-0, 45.43.20.00-4, 45.43.21.10-8, 45.43.21.11-5, 45.44.00.00-3, 45.44.20.00-7, 45.44.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 59.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Przedłużenie terminu gwarancji na wykonane roboty - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.