To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-13
Ogłoszenie nr 96081 - 2017 z dnia 2017-06-13 r.
Bielsko-Biała: Remont 10 lokali mieszkalnych będących w zasobie mieszkaniowym Gminy Bielsko-Biała, zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, w podziale na 3 części
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 76984-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 79347-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku-Białej, krajowy numer identyfikacyjny
07001907700000, ul.
ul. Lipnicka
26,
43300
Bielsko-Biała, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
33 499 06 02, faks
33 499 06 02; 499 06 11, e-mail
jroclawska@zgm.eu
Adres strony internetowej (URL): www.bip.zgm.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont 10 lokali mieszkalnych będących w zasobie mieszkaniowym Gminy Bielsko-Biała, zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, w podziale na 3 części
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZGM/DZ/23/2017/ADM
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest remont lokali mieszkalnych (pustostanów) w liczbie 10 sztuk (roboty malarskie, roboty stolarskie, roboty elektryczne, roboty instalacyjne, c.o. itp.), w podziale na 3 części. 2. Zamówienie dotyczy lokali położonych w Bielsku-Białej: 1) część 1 zamówienia: a) przy ul. Grażyńskiego 67/7, b) przy ul. Piastowskiej 43/36, c) przy ul. Orkana 10A/6, 2) część 2 zamówienia: a) przy ul. Miarki 15/11, b) przy ul. Olszówka 29/3, c) przy ul. Powstańców Śląskich 5/4, 3) część 3 zamówienia: a) przy ul. Towarzystwa Szkoły Ludowej 12/7, b) przy ul. Bratków 1/10, c) przy ul. Kolistej 18/2, d) przy ul. Straconki 2/11. 3. Przedmiot zamówienia w zakresie części 1 obejmuje: 1) lokal przy ul. Grażyńskiego 67/7: remont pustostanu o powierzchni użytkowej 44,89 m2, przeznaczonego na lokal mieszkalny, zgodnie z: a) przedmiarami robót budowlanych i instalacyjnych elektrycznych, stanowiącymi łącznie załącznik nr 2.1a do Specyfikacji, b) Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącą załącznik nr 3 do Specyfikacji, w terminie do 30 dni od dnia przekazania placu robót (lokalu do remontu) Wykonawcy, 2) lokal przy ul. Piastowskiej 43/36: remont pustostanu o powierzchni użytkowej 24,97 m2, przeznaczonego na lokal mieszkalny, zgodnie z: a) przedmiarem robót budowlanych, stanowiącym załącznik nr 2.1b do Specyfikacji, b) Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącą załącznik nr 3 do Specyfikacji, w terminie do 30 dni od dnia przekazania placu robót (lokalu do remontu) Wykonawcy, 3) lokal przy ul. Orkana 10A/6: remont pustostanu o powierzchni użytkowej 70,54 m2, przeznaczonego na lokal mieszkalny, zgodnie z: a) przedmiarami robót budowlanych i instalacyjnych elektrycznych, stanowiącymi łącznie załącznik nr 2.1c do Specyfikacji, b) Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącą załącznik nr 3 do Specyfikacji, w terminie do 30 dni od dnia przekazania placu robót (lokalu do remontu) Wykonawcy. 4. Przedmiot zamówienia w zakresie części 2 obejmuje: 1) lokal przy ul. Miarki 15/11: remont pustostanu o powierzchni użytkowej 53,82 m2, przeznaczonego na lokal mieszkalny, zgodnie z: a) przedmiarami robót budowlanych i instalacyjnych centralnego ogrzewania, stanowiącymi łącznie załącznik nr 2.2a do Specyfikacji, b) projektem wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania, stanowiącym załącznik nr 2.2b do Specyfikacji, c) Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącą załącznik nr 3 do Specyfikacji, 2) lokal przy ul. Olszówka 29/3: remont pustostanu o powierzchni użytkowej 52,56 m2, przeznaczonego na lokal mieszkalny, zgodnie z: a) przedmiarami robót budowlanych i instalacyjnych centralnego ogrzewania, stanowiącymi łącznie załącznik nr 2.2c do Specyfikacji, b) projektem wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania, stanowiącym załącznik nr 2.2d do Specyfikacji, c) Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącą załącznik nr 3 do Specyfikacji, 3) lokal przy ul. Powstańców Śląskich 5/4: remont pustostanu o powierzchni użytkowej 64,81 m2, przeznaczonego na lokal mieszkalny, zgodnie z: a) przedmiarami robót budowlanych i instalacyjnych elektrycznych oraz robót instalacyjnych centralnego ogrzewania, stanowiącymi łącznie załącznik nr 2.2e do Specyfikacji, b) projektem wewnętrznej instalacji gazowej i centralnego ogrzewania, stanowiącym załącznik nr 2.2f do Specyfikacji, c) Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącą załącznik nr 3 do Specyfikacji, w terminie do 30 dni od dnia przekazania placów robót (lokali do remontu) Wykonawcy. 5. Przedmiot zamówienia w zakresie części 3 obejmuje: 1) lokal przy ul. Towarzystwa Szkoły Ludowej 12/7: remont pustostanu o powierzchni użytkowej 49,02 m2, przeznaczonego na lokal mieszkalny, zgodnie z: a) przedmiarami robót budowlanych i instalacyjnych elektrycznych, stanowiącymi łącznie załącznik nr 2.3a do Specyfikacji, b) Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącą załącznik nr 3 do Specyfikacji, w terminie do 30 dni od dnia przekazania placu robót (lokalu do remontu) Wykonawcy, 2) lokal przy ul. Bratków 1/10: remont pustostanu o powierzchni użytkowej 14,74 m2, przeznaczonego na lokal mieszkalny, zgodnie z: a) przedmiarami robót budowlanych i instalacyjnych elektrycznych, stanowiącymi łącznie załącznik nr 2.3b do Specyfikacji, b) Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącą załącznik nr 3 do Specyfikacji, w terminie do 30 dni od dnia przekazania placu robót (lokalu do remontu) Wykonawcy, 3) lokal przy ul. Kolistej 18/2: remont pustostanu o powierzchni użytkowej 37,48 m2, przeznaczonego na lokal mieszkalny, zgodnie z: a) przedmiarami robót budowlanych i instalacyjnych elektrycznych, stanowiącymi łącznie załącznik nr 2.3c do Specyfikacji, b) Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącą załącznik nr 3 do Specyfikacji, w terminie do 30 dni od dnia przekazania placu robót (lokalu do remontu) Wykonawcy, 4) lokal przy ul. Straconki 2/11: remont pustostanu o powierzchni użytkowej 37,43 m2, przeznaczonego na lokal mieszkalny, zgodnie z: a) przedmiarami robót budowlanych i instalacyjnych elektrycznych, stanowiącymi łącznie załącznik nr 2.3d do Specyfikacji, b) Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącą załącznik nr 3 do Specyfikacji, w terminie do 30 dni od dnia przekazania placu robót (lokalu do remontu) Wykonawcy. Terminy przekazania placu robót do 7 dni od dnia zawarcia umowy. 6. Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania robót określają: 1) przedmiary robót, 2) dokumentacje projektowo-techniczne, obejmujące: a) projekt wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania w lokalu przy ul. Miarki 15/11, b) projekt wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania w lokalu przy ul. Olszówka 29/3, c) projekt wewnętrznej instalacji gazowej i centralnego ogrzewania w lokalu przy ul. Powstańców Śląskich 5/4, 3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45211341-1
Dodatkowe kody CPV:
45421000-4,
45421100-5,
45442100-8,
45310000-3,
45333000-0,
45262600-7,
45331000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Remont 3 lokali mieszkalnych - pustostanów |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: postępowanie na część 1 zamówienia zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy - prawo zamówień publicznych, z powodu braku ofert | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Remont 3 lokali mieszkalnych - pustostanów |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT62788.63 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 62936.41 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Remont 4 lokali mieszkalnych - pustostanów |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: postępowanie na część 3 zamówienia zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy - prawo zamówień publicznych, z powodu braku ofert | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Naprawa urządzeń zabawowych, sportowych, komunalnych i nawierzchni znajdujących się na terenach rekreacyjnych administrowanych przez Urząd Miejski w Bielsku-Białej.
- Remont 10 lokali mieszkalnych - pustostanów stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała, zarządzany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, w podziale na 3 części - etap VIII / 2024
- DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEJ ŁADOWARKI KOŁOWEJ dla Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej
- "Modernizacja instalacji oświetlenia boiska i trybun Stadionu Miejskiego w Bielsku-B. w ramach zadania inwestycyjnego "Przebudowa boiska piłkarskiego oraz modernizacja oświetlenia boiska ..."
- Remont części ogrodzenia na warsztatach szkolnych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku-Białej
- "12/24 - Dostawa środków czystości i artykułów przemysłowych"
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.