eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › Remont 10 lokali mieszkalnych będących w zasobie mieszkaniowym Gminy Bielsko-Biała, zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, w podziale na 3 części

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-13

Ogłoszenie nr 96081 - 2017 z dnia 2017-06-13 r.

Bielsko-Biała: Remont 10 lokali mieszkalnych będących w zasobie mieszkaniowym Gminy Bielsko-Biała, zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, w podziale na 3 części
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 76984-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 79347-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku-Białej, krajowy numer identyfikacyjny 07001907700000, ul. ul. Lipnicka 26, 43300 Bielsko-Biała, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 33 499 06 02, faks 33 499 06 02; 499 06 11, e-mail jroclawska@zgm.eu
Adres strony internetowej (URL): www.bip.zgm.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont 10 lokali mieszkalnych będących w zasobie mieszkaniowym Gminy Bielsko-Biała, zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, w podziale na 3 części

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZGM/DZ/23/2017/ADM

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest remont lokali mieszkalnych (pustostanów) w liczbie 10 sztuk (roboty malarskie, roboty stolarskie, roboty elektryczne, roboty instalacyjne, c.o. itp.), w podziale na 3 części. 2. Zamówienie dotyczy lokali położonych w Bielsku-Białej: 1) część 1 zamówienia: a) przy ul. Grażyńskiego 67/7, b) przy ul. Piastowskiej 43/36, c) przy ul. Orkana 10A/6, 2) część 2 zamówienia: a) przy ul. Miarki 15/11, b) przy ul. Olszówka 29/3, c) przy ul. Powstańców Śląskich 5/4, 3) część 3 zamówienia: a) przy ul. Towarzystwa Szkoły Ludowej 12/7, b) przy ul. Bratków 1/10, c) przy ul. Kolistej 18/2, d) przy ul. Straconki 2/11. 3. Przedmiot zamówienia w zakresie części 1 obejmuje: 1) lokal przy ul. Grażyńskiego 67/7: remont pustostanu o powierzchni użytkowej 44,89 m2, przeznaczonego na lokal mieszkalny, zgodnie z: a) przedmiarami robót budowlanych i instalacyjnych elektrycznych, stanowiącymi łącznie załącznik nr 2.1a do Specyfikacji, b) Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącą załącznik nr 3 do Specyfikacji, w terminie do 30 dni od dnia przekazania placu robót (lokalu do remontu) Wykonawcy, 2) lokal przy ul. Piastowskiej 43/36: remont pustostanu o powierzchni użytkowej 24,97 m2, przeznaczonego na lokal mieszkalny, zgodnie z: a) przedmiarem robót budowlanych, stanowiącym załącznik nr 2.1b do Specyfikacji, b) Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącą załącznik nr 3 do Specyfikacji, w terminie do 30 dni od dnia przekazania placu robót (lokalu do remontu) Wykonawcy, 3) lokal przy ul. Orkana 10A/6: remont pustostanu o powierzchni użytkowej 70,54 m2, przeznaczonego na lokal mieszkalny, zgodnie z: a) przedmiarami robót budowlanych i instalacyjnych elektrycznych, stanowiącymi łącznie załącznik nr 2.1c do Specyfikacji, b) Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącą załącznik nr 3 do Specyfikacji, w terminie do 30 dni od dnia przekazania placu robót (lokalu do remontu) Wykonawcy. 4. Przedmiot zamówienia w zakresie części 2 obejmuje: 1) lokal przy ul. Miarki 15/11: remont pustostanu o powierzchni użytkowej 53,82 m2, przeznaczonego na lokal mieszkalny, zgodnie z: a) przedmiarami robót budowlanych i instalacyjnych centralnego ogrzewania, stanowiącymi łącznie załącznik nr 2.2a do Specyfikacji, b) projektem wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania, stanowiącym załącznik nr 2.2b do Specyfikacji, c) Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącą załącznik nr 3 do Specyfikacji, 2) lokal przy ul. Olszówka 29/3: remont pustostanu o powierzchni użytkowej 52,56 m2, przeznaczonego na lokal mieszkalny, zgodnie z: a) przedmiarami robót budowlanych i instalacyjnych centralnego ogrzewania, stanowiącymi łącznie załącznik nr 2.2c do Specyfikacji, b) projektem wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania, stanowiącym załącznik nr 2.2d do Specyfikacji, c) Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącą załącznik nr 3 do Specyfikacji, 3) lokal przy ul. Powstańców Śląskich 5/4: remont pustostanu o powierzchni użytkowej 64,81 m2, przeznaczonego na lokal mieszkalny, zgodnie z: a) przedmiarami robót budowlanych i instalacyjnych elektrycznych oraz robót instalacyjnych centralnego ogrzewania, stanowiącymi łącznie załącznik nr 2.2e do Specyfikacji, b) projektem wewnętrznej instalacji gazowej i centralnego ogrzewania, stanowiącym załącznik nr 2.2f do Specyfikacji, c) Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącą załącznik nr 3 do Specyfikacji, w terminie do 30 dni od dnia przekazania placów robót (lokali do remontu) Wykonawcy. 5. Przedmiot zamówienia w zakresie części 3 obejmuje: 1) lokal przy ul. Towarzystwa Szkoły Ludowej 12/7: remont pustostanu o powierzchni użytkowej 49,02 m2, przeznaczonego na lokal mieszkalny, zgodnie z: a) przedmiarami robót budowlanych i instalacyjnych elektrycznych, stanowiącymi łącznie załącznik nr 2.3a do Specyfikacji, b) Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącą załącznik nr 3 do Specyfikacji, w terminie do 30 dni od dnia przekazania placu robót (lokalu do remontu) Wykonawcy, 2) lokal przy ul. Bratków 1/10: remont pustostanu o powierzchni użytkowej 14,74 m2, przeznaczonego na lokal mieszkalny, zgodnie z: a) przedmiarami robót budowlanych i instalacyjnych elektrycznych, stanowiącymi łącznie załącznik nr 2.3b do Specyfikacji, b) Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącą załącznik nr 3 do Specyfikacji, w terminie do 30 dni od dnia przekazania placu robót (lokalu do remontu) Wykonawcy, 3) lokal przy ul. Kolistej 18/2: remont pustostanu o powierzchni użytkowej 37,48 m2, przeznaczonego na lokal mieszkalny, zgodnie z: a) przedmiarami robót budowlanych i instalacyjnych elektrycznych, stanowiącymi łącznie załącznik nr 2.3c do Specyfikacji, b) Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącą załącznik nr 3 do Specyfikacji, w terminie do 30 dni od dnia przekazania placu robót (lokalu do remontu) Wykonawcy, 4) lokal przy ul. Straconki 2/11: remont pustostanu o powierzchni użytkowej 37,43 m2, przeznaczonego na lokal mieszkalny, zgodnie z: a) przedmiarami robót budowlanych i instalacyjnych elektrycznych, stanowiącymi łącznie załącznik nr 2.3d do Specyfikacji, b) Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącą załącznik nr 3 do Specyfikacji, w terminie do 30 dni od dnia przekazania placu robót (lokalu do remontu) Wykonawcy. Terminy przekazania placu robót do 7 dni od dnia zawarcia umowy. 6. Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania robót określają: 1) przedmiary robót, 2) dokumentacje projektowo-techniczne, obejmujące: a) projekt wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania w lokalu przy ul. Miarki 15/11, b) projekt wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania w lokalu przy ul. Olszówka 29/3, c) projekt wewnętrznej instalacji gazowej i centralnego ogrzewania w lokalu przy ul. Powstańców Śląskich 5/4, 3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 45211341-1
Dodatkowe kody CPV: 45421000-4, 45421100-5, 45442100-8, 45310000-3, 45333000-0, 45262600-7, 45331000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Remont 3 lokali mieszkalnych - pustostanów
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
postępowanie na część 1 zamówienia zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy - prawo zamówień publicznych, z powodu braku ofert
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
, , , , , kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Remont 3 lokali mieszkalnych - pustostanów
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT62788.63
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Jan Papierz Instalatorstwo Sanitarne WOD.-KAN. GAZ. C.O., , ul. Św. Jana 6, 43-330, Hecznarowice, kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 62936.41
Oferta z najniższą ceną/kosztem 62936.41
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 62936.41
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Remont 4 lokali mieszkalnych - pustostanów
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
postępowanie na część 3 zamówienia zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy - prawo zamówień publicznych, z powodu braku ofert
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
, , , , , kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.