Liszki: Opracowanie projektu budowlanego dla zadania pn. Modernizacja wodociągu w miejscowości Baczyn, Gmina Liszki.
Numer ogłoszenia: 96014 - 2016; data zamieszczenia: 19.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Liszki , 32-060 Liszki, woj. małopolskie, tel. 12 280-62-34, faks 12 280-62-52.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.liszki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu budowlanego dla zadania pn. Modernizacja wodociągu w miejscowości Baczyn, Gmina Liszki..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu projektu budowlanego na zadanie pn. Modernizacja wodociągu w miejscowości Baczyn, Gmina Liszki. 1) Dane techniczne: a) miejscowość Baczyn - powierzchnia ok. 30 ha; b) długość sieci wodociągowej ok. 5 km; c) długość przyłączy - ok.1,5 km; d) ilość domów - ok. 70 szt.; e) wodociąg do działek w Czułowie - 342, 338.1, 339.1 2. Zakres opracowania obejmuje wykonanie uzyskanie: a) projektów: budowlanego, wykonawczego sieci wodociągowej wraz z uzgodnieniami, i branżowych (zgodnie z ustawą z dnia 7.07.1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 poz. 1409, ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego Dz. U. z 2012 poz. 462, ze zm.)) - w 5 egz. oraz 1 egz. w wersji elektronicznej po uzyskaniu pozwolenia na budowę; Wszystkie potrzebne uzgodnienia powinny być załączone do każdego egzemplarza projektu. b) przedmiarów robót (z podziałem na branże) z podaniem ilości jednostek przedmiarowych oraz podstaw do ustalenia cen jednostkowych robót lub nakładów rzeczowych; c) kosztorysu inwestorskiego szczegółowego (z podziałem na branże) - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego (Dz. U. z 2004 Nr 130 poz. 1389) (dokument należy traktować jako poufny - nie powinien być ujawniony osobom trzecim); d) na podstawie kosztorysu inwestorskiego należy wykonać zestawienie kosztów materiałów wg branż (do uzgodnienia z Inwestorem); e) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; f) informacji BIOZ; g) uzyskanie zgód właścicieli nieruchomości (zgody na przejścia siecią, zgody na przyłącza oraz rezygnację w przypadku braku zgody właściciela na przejście sieć/przyłącze); h) uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach wraz z opracowaniem niezbędnych dokumentów do jej wydania, i) opracowanie operatu wodno - prawnego wraz z uzyskaniem pozwolenia wodno - prawnego j) uzyskanie uzgodnień w zakresie uwarunkowań archeologicznych (w razie konieczności), k) opracowanie dokumentacji geotechnicznej/opinii geologicznej zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, 3. Projektowany wodociąg należy włączyć do istniejącej sieci wodociągowej. 4. Projektowana sieć wodociągowa będzie zasilana z sieci wodociągowej w Czułowie, z ujęcia wody w Mnikowie. 5. Wykonawca w trakcie realizacji projektu będzie pełnić nadzór autorski. 6. Wszystkie zaproponowane w dokumentacji rozwiązania mają zapewnić ograniczenie kosztów realizacji inwestycji i eksploatacji sieci przy jednoczesnym spełnieniu wymogów. 7. Wszelkie materiały niezbędne do opracowania projektu projektant pozyska we własnym zakresie. 8. Propozycje opracowanych przez Wykonawcę rozwiązań projektowych wymagają akceptacji Zamawiającego w formie protokołu. 9. Zamawiający ma prawo wglądu w materiały projektowe oraz prawo wnoszenia uwag do proponowanych rozwiązań na każdym etapie realizacji umowy. 10. Zamawiający upoważnia, a Wykonawca zobowiązuje się do występowania w imieniu Zamawiającego o wymagane uzgodnienia oraz pozwolenie na budowę. 11. Nadzory autorskie na etapie wykonawstwa należy ująć w wycenie projektu. 12. Projekt nie może zawierać nazw własnych, wszystkie ujęte materiały powinny być opisane co do parametrów. 13. Kompletna dokumentacja projektowa objęta przedmiotem zamówienia musi umożliwiać przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wyłonienie wykonawcy robót zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych. 14. W projekcie należy uwzględnić zaprojektowanie przyłączy wodociągowych do wszystkich istniejących budynków, natomiast projektowanym budynkom należy w miarę możliwości zapewnić możliwość podłączenia się. 15. Należy przeanalizować sieć i przyłącza w zakresie ciśnień i zaprojektować reduktory ciśnień na sieci lub indywidualnie w domach..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 79.93.30.00 - Usługi towarzyszące usługom projektowym 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przetargowego.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku dotyczącego posiadania uprawnień do wykonywania okreslonej działności lub czynnosci, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia - zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej 1 usługę polegającą na wykonaniu projektu przebudowy lub budowy 2 km sieci wodociągowej wraz z przyłączami.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku dotyczącego potencjału technicznego.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia - zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, tj. co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności: a) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; b) drogowej
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Uzupełniony formularz ofertowy (zał. nr 1 do SIWZ). 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Długość okresu rękojmi na wykonaną dokumentację - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy mogą być dokonane za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy, tylko w przypadkach określonych w dziale IV ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny, w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający, dla zapewnienia prawidłowej realizacji zadania, dopuszcza możliwość istotnych zmian postanowień zawartych w niniejszej umowie. W szczególności zmiany mogą dotyczyć: 1) wysokości wynagrodzenia, o którym mowa w § 9 ust. 1, jedynie w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT, 2) terminu wykonania umowy, jedynie w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, np. w przypadku przedłużającej się procedury uzgodnienia dokumentacji, terminu wydania decyzji administracyjnych, czy uzgodnień z właścicielami terenu objętego projektowaniem, 3) osób odpowiedzialnych za realizację umowy - zmiana może być dokonana na osobę o takich samych lub większych uprawnieniach i doświadczeniu, jak osoba zastępowana, której doświadczenie i uprawnienia były oceniane w toku postępowania przetargowego. 3. Zmiany do umowy może inicjować zarówno Zamawiający, jak i Wykonawca, składając pisemny wniosek do drugiej strony, zawierający w szczególności opis zmiany i uzasadnienie. Zamawiający powyżej przewidział katalog zmian, na które może wyrazić zmianę, powyższe nie stanowi jednak zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 4. Ewentualne zmiany, o których mowa w ust. 3, mogą zostać wprowadzone w życie po odpowiednich negocjacjach Wykonawcy z Zamawiającym i akceptacji ustaleń przez obie strony umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.liszki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Liszki, Liszki 230, pok. nr 4, 18.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2016 godzina 09:45, miejsce: Dziennik Podawczy Urzędu Gminy Liszki, Liszki 230, pok. nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI LISZKI
więcej: przetargi LISZKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie zwiększenia mocy jednostek wytwarzania energii elektrycznej dla Szpitala Wojewódzkiego w Łomży z Odnawialnych Źródeł Energii
- "Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych na budowę ulic."
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zagospodarowanie terenu zielonego wraz z budową ciągu pieszo-rowerowego pomiędzy ul. Mogilską a ul. Chałupnika, dla ZZM w Krakowie.
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w Gminie Brudzeń Duży
- Modernizacja istniejącego oświetlenia ulicznego na terenie gminy Łapsze Niżne
- Opr. dok.projektowych dla dróg na terenie Gm. Gł-zy:Cz.1: Opr. dok. projektowej modernizacji drogi ul. Makuszyńskiego ,Cz. 2: Opr. dokum. projektowej budowy ciągu pieszo-jezdnego ul. Kol. Kaszubska
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.