eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnobrzeg › Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego p.n. Remont dróg powiatowych - uliceGrobla, Kolumby Białeckiej, Plac Ludowy, Piętaka, Długa, Sielecka, Truskawkowa - etap II, objętych projektem Modernizacja dróg powiatowych na terenie miasta Tarnobrzega w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-29

Tarnobrzeg: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego p.n. Remont dróg powiatowych - ulice: Grobla, Kolumby Białeckiej, Plac Ludowy, Piętaka, Długa, Sielecka, Truskawkowa - etap II, objętych projektem Modernizacja dróg powiatowych na terenie miasta Tarnobrzega w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013.
Numer ogłoszenia: 95973 - 2015; data zamieszczenia: 29.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Tarnobrzega , ul. Kościuszki 32, 39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie, tel. 015 8226570, faks 015 8222504.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnobrzeg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego p.n. Remont dróg powiatowych - ulice: Grobla, Kolumby Białeckiej, Plac Ludowy, Piętaka, Długa, Sielecka, Truskawkowa - etap II, objętych projektem Modernizacja dróg powiatowych na terenie miasta Tarnobrzega w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego p.n. Remont dróg powiatowych - ulice: Grobla, Kolumby Białeckiej, Plac Ludowy, Piętaka, Długa, Sielecka, Truskawkowa - etap II,objętych projektem Modernizacja dróg powiatowych na terenie miasta Tarnobrzega w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013. 1.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Zakres robót remontowych ulic obejmuje: Nadzór inwestorski nad robotami remontowymi, które wykonywane będą w zakresie j.n.: 2.1 Ulica Grobla - długość drogi objętej remontem - 0,870 km: a. Remont zjazdów na całej długości ulicy poprzez ułożenie warstwy bitumicznej na istniejących nawierzchniach tłuczniowych, a) Regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych lub gazowych, b) W ramach odtworzenia zniszczonej podczas robót drogowych zieleni i poboczy wykonanie humusowania wraz z obsianiem trawą oraz uzupełnienie poboczy kruszywem. 2.2 Ulica Kolumby Białeckiej - długość drogi objętej remontem - 0,216 km a. Remont zjazdów na całej długości ulicy poprzez ułożenie warstwy bitumicznej na istniejących nawierzchniach tłuczniowych, b. W ramach odtworzenia zniszczonej podczas robót drogowych zieleni i poboczy wykonanie humusowania wraz z obsianiem trawą oraz uzupełnienie poboczy kruszywem. 2.3 Ulica Plac Ludowy - długość drogi objętej remontem - 0,116 km a. Wykonanie nawierzchni bitumicznej na odcinku drogi o istniejącej nawierzchni tłuczniowej w kilometrażu od 0 + 087 do 0 + 116, b. Remont zjazdów na całej długości ulicy w technologii bitumicznej na istniejących nawierzchniach z kruszywa łamanego, c. Umocnienie istniejącego rowu przydrożnego betonowymi elementami prefabrykowanymi, d. W rejonie rowu przydrożnego gdzie przewidziano jego umocnienie elementami betonowymi wykonanie remontu ścianek czołowych przepustów, e. W ramach odtworzenia zniszczonej podczas robót drogowych zieleni i poboczy wykonanie humusowania wraz z obsianiem trawą oraz uzupełnienie poboczy kruszywem. 2.4 Ulica Piętaka - długość drogi objętej remontem - 0,542 km: a. Remont zjazdów na całej długości ulicy poprzez ułożenie warstwy bitumicznej na istniejących nawierzchniach z kruszywa łamanego, b. Na istniejących zjazdach o nawierzchni z kruszywa, gdzie przewidziany jest remont przepustów, wykonanie warstwy odsączającej z piasku, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie oraz ułożenie warstwy wiążącej i warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - bitumicznej, c. Remont istniejących przepustów pod zjazdami poprzez wymianę istniejących rur na rury PEHD o średnicy 300 mm wraz z założeniem murków czołowych, d. Umocnienie istniejących rowów przydrożnych betonowymi elementami prefabrykowanymi. 2.5 Ulica Długa - długość drogi objętej remontem - 2,377 km -Wykonanie jezdni drogi o nawierzchni z betonu asfaltowego na istniejącej nawierzchni tłuczniowej w kilometrażu: od 0 + 000 do 2 + 377. 2.6 Ulica Sielecka - długość drogi objętej remontem - 1,106 km a. Rozebranie istniejącej nawierzchni poboczy wykonanych z destruktu bitumicznego. b. Wzdłuż całej długości jezdni wykonanie obustronnych poboczy o nawierzchni z kostki brukowej betonowej (kolorowej) na podbudowie z kruszywa łamanego, stabilizowanego mechanicznie i warstwie odcinającej z destruktu bitumicznego, c. Umocnienie skarp istniejących rowów przydrożnych betonowymi elementami prefabrykowanymi, d. W ramach odtworzenia pasa zieleni, zniszczonego przy robotach drogowych, zahumusowanie i obsianie terenu trawą. 2.7 Ulica Truskawkowa - długość I odcinka drogi objętej remontem - 0,441 km, długość II odcinka drogi objętej remontem - 0,508 km a. Remont zjazdów na całej długości ulicy poprzez ułożenie warstwy bitumicznej na istniejących nawierzchniach z kruszywa łamanego, b. Remont przepustów pod zjazdami poprzez wymianę istniejących rur na rury PEHD o średnicy 400 mm wraz z założeniem murków czołowych, c. Montaż metalowych elementów kratowych na przejazdach przez ścieki uliczne, zlokalizowane prostopadle do osi podłużnej zjazdów, d. Umocnienie dna i skarp istniejących rowów przydrożnych betonowymi elementami prefabrykowanymi, e. Regulacja pionowa studni rewizyjnych na kanalizacji sanitarnej, f. W ramach odtworzenia zniszczonej podczas robót drogowych zieleni i poboczy wykonanie humusowania wraz z obsianiem trawą. 2. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994r. prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2013r. poz. 1409 z późn. zm.), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014 r. poz.121 z późn. zm.) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.63.13.00 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - zał. nr 3 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotu na rzecz którego usługa została wykonana , oraz załączeniem dowodów, czy została wykonana lub jest wykonywana należycie - 2 usługi polegające na pełnieniu nadzoru inwestorskiego branży drogowej nad realizacją robót budowlanych polegających na budowie, rozbudowie, przebudowie, modernizacji lub remoncie drogi o wartości robót nie mniejszej niż 500 tys. PLN brutto każda

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - zał. nr 3 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca przedstawi wraz z ofertą osobę, na funkcję wymienioną poniżej która spełnia następujące wymagania: Osoba proponowana do pełnienia funkcji Inspektora nadzoru branży drogowej musi posiadać doświadczenie i kwalifikacje w zakresie nie mniejszym niż: - posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru branży drogowej na budowie - uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności inżynieryjnej drogowej w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014r w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie ( Dz.U. z 2014 roku, poz. 1278 z późniejszymi zmianami ). Dopuszcza się uprawnienia równoważne do powyższych wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - zał. nr 3 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - ilość wizyt kontrolnych na placu budowy - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający ma prawo, jeżeli jest to niezbędne do wykonania przedmiotu niniejszej Umowy, polecać Inspektorowi Nadzoru na piśmie: a) zwiększenie lub zmniejszenie ilości usług objętych przedmiotem umowy, b) wykonanie usług nieprzewidzianych, które mogą okazać się niezbędne do zakończenia realizacji przedmiotu Umowy. 2. Wydane przez Zamawiającego polecenia, o których mowa w ust. 1, nie unieważniają w jakiejkolwiek mierze umowy, ale skutki tych poleceń mogą stanowić podstawę - po złożeniu pisemnego wniosku przez Inspektora Nadzoru - do zmiany terminu zakończenia robót, o którym mowa w § 9 ust. 1. 3. Zakazuje się wprowadzania istotnych zmian w Umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Inspektora Nadzoru, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu oraz określił warunki takiej zmiany. 4. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie. Zmiany umowy dopuszczalne będą w granicach wyznaczonych w umowie, wyłącznie za zgodą Stron, w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 5. Zamawiający przewiduje, iż zmiany w przedmiocie umowy, wynagrodzenia lub umówionego terminu wykonania umowy będą mogły nastąpić w następujących przypadkach: a) z powodu zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej, b) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu zamówienia lub świadczenia jednej lub obu Stron, c) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć lub sformułowań użytych w Umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana treści Umowy będzie umożliwiać usuniecie rozbieżności lub niejasności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony, d) jeżeli nastąpi zmniejszenie zakresu przedmiotu Umowy wraz z ograniczeniem należnego Inspektorowi Nadzoru wynagrodzenia - zmiana terminu realizacji umowy o niezbędną liczbę dni , zmiana wynagrodzenia o niezbędną wielkość, e) gdy konieczność wprowadzenia zmian do umowy będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowie pomiędzy Zamawiającym a wykonawcą robót budowlanych, f) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem ewentualnego rozwiązania umowy o roboty budowlane przed ukończeniem robót i wynikającą z tego faktu koniecznością dostosowania obowiązków Inspektora Nadzoru do zaistniałej sytuacji, g) nastąpi konieczność wydłużenia terminu realizacji umowy, na pisemny wniosek Inspektora Nadzoru, jeżeli ze względu na konieczność wykonania zamówień (usług) dodatkowych, niemożliwych wcześniej do przewidzenia niemożliwe będzie dotrzymanie terminu zakończenia realizacji usług podstawowych określonego w niniejszej umowie - zmiana terminu realizacji o liczbę dni potrzebnych do zrealizowania zamówienia dodatkowego, h) nastąpi konieczność wydłużenia terminu realizacji niniejszej umowy z powodu wydłużenia terminu zakończenia robót budowlanych, zaakceptowanego przez Zamawiającego - zmiana terminu realizacji o liczbę dni wydłużenia terminu zakończenia robót budowlanych, i) nastąpi konieczność skrócenia terminu realizacji umowy ze względu na zmniejszenie zakresów rzeczowych elementów zamówienia, zaakceptowanych przez Zamawiającego, i możliwe będzie skrócenie terminu zakończenia realizacji robót budowlanych określonego w niniejszej umowie - zmiana terminu realizacji o niezbędną liczbę dni, j) z powodu zaistnienia po zawarciu umowy przypadku siły wyższej, przez którą rozumieć się będzie zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej o charakterze niezależnym od Stron, którego Strony nie mogły przewidzieć, i któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności i zaistnienia konieczności wydłużenia terminu zakończenia realizacji umowy na skutek zaistnienia siły wyższej. Za siłę wyższą, warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne. O ewentualnym uznaniu przedłużenia terminu wykonania usług z powodu siły wyższej będzie decydował Zamawiający w trakcie realizacji usług, po złożeniu pisemnego wniosku Inspektora Nadzoru - zmiana terminu realizacji o liczbę dni występowania siły wyższej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tarnobrzeg.eobip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Tarnobrzega ul. Mickiewicza 7 pok. 6 39-400 Tarnobrzeg.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2015 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Ogólna Urząd Miasta Tarnobrzega ul. Mickiewicza 7 39-400 Tarnobrzeg.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego p.n. Remont dróg powiatowych - ulice: Grobla, Kolumby Białeckiej, Plac Ludowy, Piętaka, Długa, Sielecka, Truskawkowa - etap II, objętych projektem Modernizacja dróg powiatowych na terenie miasta Tarnobrzega w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.