eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE I DEZYNFEKCYJNE NA POTRZEBY CENTRALNEJ STERYLIZATORNI

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-29

Koszalin: MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE I DEZYNFEKCYJNE NA POTRZEBY CENTRALNEJ STERYLIZATORNI
Numer ogłoszenia: 95939 - 2015; data zamieszczenia: 29.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika , ul. T. Chałubińskiego 7, 75-581 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 34 88 147, faks 94 34 88 103.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swk.med.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE I DEZYNFEKCYJNE NA POTRZEBY CENTRALNEJ STERYLIZATORNI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - rękawy papierowo - foliowe - 117 000 mb; Zadanie nr 2 - rękaw do sterylizacji plazmowej - 5 390 mb; Zadanie nr 3 - papier krepowy do sterylizacji parowej - 67 125 arkuszy; Zadanie nr 4 - materiały eksploatacyjne do sterylizatora plazmowego STERRAD 100NX - 1 905 szt.; Zadanie nr 5 - włóknina sterylizacyjna - 11 400 szt.; Zadanie nr 6 - osłonki na naroże tac sterylizacyjnych - 11 700 szt.; Zadanie nr 7 - zintegrowany test do kontroli wsadu - 12 000 szt.; Zadanie nr 8 - taśma samoprzylepna do sterylizacji parowej 1 500 szt.; Zadanie nr 9 - wskaźniki do monitorowania procesów sterylizacji parowej - 9 400 szt.; Zadanie nr 10 - test do kontroli skuteczności mycia w myjniach dezynfektorach - 7 200 szt.; Zadanie nr 11 - test do kontroli skuteczności mycia w myjniach ultradźwiękowych - 500 szt.; 1Zadanie nr 12 - zestaw wskaźnikowy do monitorowania skuteczności mycia sztywnych narzędzi - 25 zestawów, 1 szt.; Zadanie nr 13 - testy do wykrywania pozostałości zanieczyszczeń białkowych - 601 szt.; Zadanie nr 14 - wkładki absorpcyjne - 2 250 szt.; Zadanie nr 15 - materiały eksploatacyjne do systemu dokumentacji T-DOC - 225 000 szt; 15 057 m; Zadanie nr 16 - środki do mycia i dezynfekcji w myjniach dezynfektorach - 1 639 l; Zadanie nr 17 - drobne materiały eksploatacyjne do sterylizacji - 15 kpl., 7 515 szt.; Zadanie nr 18 - testy do kontroli poprawnej pracy zgrzewarek - 2 500 szt. Zadanie nr 19 - olej do konserwacji narzędzi chirurgicznych - 150 szt.; Zadanie nr 20 - przyłbice jednorazowe - 15 szt.; Zadanie nr 21 - szczoteczki do diatermii i usuwania uporczywych zanieczyszczeń - 32 szt.; Zadanie nr 22 - szczotki do mycia kanałów roboczych - 16 szt..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.63.16.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 22.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej prawidłową realizację zamówienia.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)oświadczenie dotyczące danych wykonawcy; 2)opis przedmiotu zamówienia; 3)formularz ofertowy; 4)próbki dostawy zgodne ze złożoną ofertą w celu porównania ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia; Zadanie nr 1 - poz. 3,5,7,9,10,12 po 1 mb (poz. dotyczą formularza ofertowego); Zadanie nr 2 - poz. 3,5,6 po 1 mb (poz. dotyczą formularza ofertowego); Zadanie nr 3 - poz. 1,3,5 po 1 arkuszu (poz. dotyczą formularza ofertowego); Zadanie nr 5- poz. 1,2,3 po 1 arkuszu (poz. dotyczą formularza ofertowego); Zadanie nr 6 - poz. 1 - 4 sztuki (poz. dotyczą formularza ofertowego); Zadanie nr 7 - poz. 1 - 1 sztuka (poz. dotyczą formularza ofertowego); Zadanie nr 8 - poz. 1,2 - po 1 sztuce (poz. dotyczą formularza ofertowego); Zadanie nr 9 - poz. 1 - 1 sztuka, poz. 2 - 1 op., poz. 3 - 1 sztuka (poz. dotyczą formularza ofertowego); Zadanie nr 10 - poz. 1 - 1 sztuka (poz. dotyczą formularza ofertowego); Zadanie nr 11 - poz. 1 - 1 sztuka (poz. dotyczą formularza ofertowego); Zadanie nr 12 - poz. 1 - 1 sztuka (poz. dotyczą formularza ofertowego); Zadanie nr 13 - poz. 1 - 1 sztuka (poz. dotyczą formularza ofertowego); Zadanie nr 14 - poz. 1,2 po 1 sztuce (poz. dotyczą formularza ofertowego); Zadanie nr 15 - poz. 1 - 1 sztuka (poz. dotyczą formularza ofertowego); Zadanie nr 17 - poz. 1,2,3 po 1 sztuce (poz. dotyczą formularza ofertowego); Zadanie nr 18 - poz. 1,2 po 1 sztuce (poz. dotyczą formularza ofertowego); Zadanie nr 19 - poz. 1 - 1 sztuka (poz. dotyczą formularza ofertowego); Zadanie nr 20 - poz. 1 - 1 sztuka (poz. dotyczą formularza ofertowego); Zadanie nr 21 - poz. 1,2 po 1 sztuce (poz. dotyczą formularza ofertowego); Zadanie nr 22 - poz. 1 - 1 sztuka (poz. dotyczą formularza ofertowego); 5)oświadczenie Wykonawcy o klasie wyrobu medycznego (klasa I, II a, II b, lub III); 6)deklaracja zgodności wraz z załącznikami; 7)potwierdzenie jednostki notyfikowanej - nie dotyczy wyrobów medycznych należących do klasy I niesterylne; 8)karta charakterystyki sporządzona z godnie z rozporządzeniem WE 1907/2006(REACH) oraz 453/20010; 9)ulotki informacyjne producenta; 10)dokument potwierdzający, iż oferowane detergenty są kompatybilne, były przetestowane i sprawdzone w myjniach dezynfektorach firmy Getinge, w celu spełnienia normy ISO 15883 dot. skuteczności czyszczenia wyrobów medycznych. Oferowany detergent powinien być dopuszczony do stosowania przez autoryzowany serwis wytwórcy myjni; 11)w przypadku środków dezynfekcyjnych zarejestrowanych jako produkt biobójczy - aktualny dokument potwierdzający wpis do rejestru produktu biobójczego i pozwolenie na obrót produktem wydane przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (lub Ministra Zdrowia); 12)dokumenty potwierdzające zgodność w zakresie spektrum działania dla środków dezynfekcyjnych dla obszaru medycznego - w celu potwierdzenia skuteczności działania bójczego środka dezynfekcyjnego (wymaga się, aby był to wyrób medyczny lub produkt biobójczy) należy załączyć dokumenty potwierdzające skuteczność bójczą na podstawie wykonanych badań (Faza 2, etap 1 i 2) oznaczających, iż przedmiot zamówienia został przebadany na organizmach testowych w zakresie działania: B, Tbc, F, V, S i odpowiada Normom Europejskim dotyczącym obszaru medycznego lub Normom Polskim obszaru medycznego lub dokumenty potwierdzające wymaganą w SIWZ skuteczność bójczą w obszarze medycznym popartą wykonanymi badaniami w uznanych opiniotwórczych laboratoriach z terenu Unii Europejskiej, reprezentatywnych dla obszaru medycznego. Zastosowane w SIWZ skróty spektrum działania oznaczają: B - działanie bakteriobójcze, Tbc - działanie prątkobójcze, F - działanie grzybobójcze, V - działanie wirusobójcze, S - działanie sporobójcze 13)oświadczenia producenta sterylizatora plazmowego odnośnie potwierdzenia spełnienia wymogów postawionych w zadaniu nr 4.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Czas dostawy - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Dopuszcza się możliwość wydłużenia okresu realizacji umowy, w przypadku niezrealizowania przedmiotu umowy w umownym terminie z powodu zmniejszenia potrzeb własnych. 2.Dopuszcza się możliwość zmiany przedmiotu zamówienia wynikającego z oferty na podstawie, której zawarta została umowa, przy niższej lub niezwiększonej cenie, w przypadku, gdy: 1)Wykonawca zaproponuje nowszy technologicznie produkt spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 2)Wykonawca wstrzyma wprowadzanie przedmiotu umowy do obrotu handlowego i zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 3)wystąpi incydent medyczny związany z przedmiotem umowy i Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 4)producent przedmiotu umowy wstrzyma produkcję i Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 5)producent zmieni sposób konfekcjonowania przedmiotu umowy. 3.Dopuszcza się możliwość zmiany numeru katalogowego, kodu produktu i nazwy własnej przedmiotu umowy, w przypadku, gdy wykonawca zaproponuje taką zmianę. 4.Dopuszcza się możliwość obniżenia wielkości ceny, w przypadku, gdy Wykonawca w okresie realizacji umowy zaproponuje ten sam produkt w niższej cenie. 5.Dopuszcza się możliwość zmiany stawki podatku VAT na towary sprzedawane w ramach rozstrzygniętego postępowania. Zmiana ceny następuje nie wcześniej niż z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swk.med.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika ul. Chałubińskiego 7 75-581 Koszalin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2015 godzina 10:00, miejsce: Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika ul. Chałubińskiego 7 75-581 Koszalin.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: rękawy papierowo - foliowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rękawy papierowo - foliowe - 117 000 mb.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: rękaw do sterylizacji plazmowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rękaw do sterylizacji plazmowej - 5 390 mb.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: papier krepowy do sterylizacji parowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: papier krepowy do sterylizacji parowej - 67 125 arkuszy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: materiały eksploatacyjne do sterylizatora plazmowego STERRAD 100NX.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: materiały eksploatacyjne do sterylizatora plazmowego STERRAD 100NX - 1 905 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: włóknina sterylizacyjna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: włóknina sterylizacyjna - 11 400 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: osłonki na naroże tac sterylizacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: osłonki na naroże tac sterylizacyjnych - 11 700 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: zintegrowany test do kontroli wsadu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zintegrowany test do kontroli wsadu - 12 000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: taśma samoprzylepna do sterylizacji parowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: taśma samoprzylepna do sterylizacji parowej - 1 500 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: wskaźniki do monitorowania procesów sterylizacji parowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wskaźniki do monitorowania procesów sterylizacji parowej - 9 400 szt, 8 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: test do kontroli skuteczności mycia w myjniach dezynfektorach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: test do kontroli skuteczności mycia w myjniach dezynfektorach - 7 200 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: test do kontroli skuteczności mycia w myjniach ultradźwiękowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: test do kontroli skuteczności mycia w myjniach ultradźwiękowych - 500 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: zestaw wskaźnikowy do monitorowania skuteczności mycia sztywnych narzędzi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zestaw wskaźnikowy do monitorowania skuteczności mycia sztywnych narzędzi - 25 zestawów, 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: testy do wykrywania pozostałości zanieczyszczeń białkowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: testy do wykrywania pozostałości zanieczyszczeń białkowych - 601 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: wkładki absorpcyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wkładki absorpcyjne - 2 250 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: materiały eksploatacyjne do systemu dokumentacji T-DOC.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: materiały eksploatacyjne do systemu dokumentacji T-DOC - 225 000 szt., 15 057 m.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: środki do mycia i dezynfekcji w myjniach dezynfektorach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: środki do mycia i dezynfekcji w myjniach dezynfektorach - 1 639 l.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: drobne materiały eksploatacyjne do sterylizacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: drobne materiały eksploatacyjne do sterylizacji - 15 kpl, 7 515 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: testy do kontroli poprawnej pracy zgrzewarek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: testy do kontroli poprawnej pracy zgrzewarek - 2 500 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: olej do konserwacji narzędzi chirurgicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: olej do konserwacji narzędzi chirurgicznych - 150 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: przyłbice jednorazowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przyłbice jednorazowe - 15 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: szczoteczki do diatermii i usuwania uporczywych zanieczyszczeń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczoteczki do diatermii i usuwania uporczywych zanieczyszczeń - 32 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: szczotki do mycia kanałów roboczych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczotki do mycia kanałów roboczych - 16 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas dostawy - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.