eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Ochrona fizyczna osób i mienia w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej we Włocławku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2016-06-21

Włocławek: Ochrona fizyczna osób i mienia w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej we Włocławku
Numer ogłoszenia: 95831 - 2016; data zamieszczenia: 21.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa we Włocławku , ul. 3 Maja 17, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2316080, faks 054 2314352.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.wloclawek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona fizyczna osób i mienia w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej we Włocławku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ochrona fizyczna osób i mienia w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej we Włocławku przy ul. 3-go Maja 17, ul. Mechaników 3, ul. Obrońców Wisły 1920 roku 21/25 i Energetyków 30. Obiekty przy ul. Obrońców Wisły 1920 r. 21/25 we Włocławku: Wymagany jest jeden posterunek (zmiana dzienna i nocna) całodobowo, przez 7 dni w tygodniu. Obiekty przy ul. 3 Maja 17 we Włocławku: Wymagany jest jeden posterunek mieszczący się w budynku Rektoratu (zmiana dzienna i nocna) całodobowo, przez 7 dni w tygodniu. Ponadto pracownik ochrony na tym posterunku ma obowiązek w dni powszednie między godziną 18.00 a 6.00 rano zrobić 2 obchody sprawdzające oraz minimum 4 obchody na dobę w dni wolne (sprawdzenie wszelkich zamknięć, zabezpieczeń i plomb, sprawdzenie prawidłowości zamknięcia drzwi i okien) w budynku Przedszkola Akademickiego. Obiekt przy ul. Mechaników 3 we Włocławku: Wymagany jest jeden posterunek (zmiana dzienna i nocna) całodobowo, przez 7 dni w tygodniu oraz w okresie od 1 października 2016 r. do 30 czerwca 2017 r. jeden posterunek dzienny sprawdzający budynek od 800 do 2000 przez 7 dni w tygodniu. Obiekt przy ul. Energetyków 30 we Włocławku: Wymagana jest interwencja pracownika ochrony z obiektu przy ul. Mechaników 3 w przypadku włączenia się syreny alarmowej sygnalizującej włamanie do obiektu przy ul. Energetyków 30. W obiekcie tym zainstalowane są czujki i system alarmowy, którego przekaz jest radiowo zainstalowany do obiektu przy ul. Mechaników 3. Ponadto pracownik ochrony z obiektu przy ul. Mechaników 3 ma obowiązek między godziną 8.00 a 20.00 zrobić minimum 2 obchody sprawdzające obiekt przy ul. Energetyków 30. WYMAGANIA SZCZEGÓŁOWE: 1. Obiekty nie podlegają obowiązkowej ochronie w rozumieniu ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1099). 2. Wykonawca zobowiązany jest dysponować grupą interwencyjną działającą na terenie Włocławka w systemie dobowym, która dotrze do obiektów w czasie nie dłuższym niż 15 minut od momentu otrzymania informacji. 3. Usługa w zakresie ochrony osób i mienia będzie realizowana przez osoby posiadające legitymację kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej, wpisane na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, zgodnie z przepisami wykonawczymi do ustawy o ochronie osób i mienia. 4. Wymóg posiadania uprawnień, o których mowa w punkcie 3 dotyczy również pracowników, którzy będą kierować organizacją ochrony obiektów, opracowywać procedury zasad ochrony fizycznej. 5. Wykonawca wyposaży pracowników ochrony pełniących służbę w telefon, z którego będą mogli korzystać w przypadku konieczności łączenia się z Policją, Pogotowiem Ratunkowym, Strażą Pożarną i Zamawiającym. 6. Wymagane jest noszenie jednolitego umundurowania oraz identyfikatorów. 7. Pracownicy ochrony powinni znać ogólne zasady udzielania pierwszej pomocy oraz profilaktyki p.poż. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do założenia książki służby. 9. Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r. poz. 2135 ze zmianami) oraz ustawy z dnia 05 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2010 r. Nr 182, poz. 1228). Ponadto zobowiązany będzie do wykonywania czynności wynikających ze szczegółowych instrukcji i zarządzeń m.in. p.poż., instrukcji postępowania w przypadku zagrożenia działaniem terrorystycznym obowiązujących na terenie chronionych obiektów PWSZ. 10. Wykonawca przy podpisaniu umowy zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu imienną listę osób zatrudnionych do ochrony fizycznej w obiektach Zamawiającego oraz informować pisemnie o każdorazowych zmianach w zatrudnieniu. 11. Zamawiający zobowiązany będzie udostępnić Wykonawcy wykonującemu usługę wszystkie niezbędne szczegółowe instrukcje i zarządzenia obowiązujące na terenie chronionych obiektów PWSZ. Pracownicy ochrony zobowiązani będą do złożenia oświadczenia o zachowaniu w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych w toku realizowania usługi, zwłaszcza informacji dotyczących systemu zabezpieczeń obiektów PWSZ. ZAKRES OBOWIĄZKÓW: 1. Ochrona osób 1) Podejmowanie działań mających na celu zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej osób przebywających w chronionych budynkach. 2) Zapobieganie czynom chuligańskim i innym czynom sprzecznym z obowiązującym porządkiem prawnym skierowanym przeciwko pracownikom Zamawiającego oraz osobom przebywającym na terenie chronionych obiektów. 3) Podjęcie interwencji w stosunku do osób awanturujących się, nietrzeźwych, ubliżających pracownikom i studentom. 4) Współdziałanie w zakresie zapewnienia ochrony osób i mienia z właściwymi terytorialnie jednostkami Policji, Straży Pożarnej oraz innymi właściwymi służbami. 2. Ochrona mienia 1) Dozór obiektu przed włamaniem i kradzieżą mienia znajdującego się w nim. 2) Dozór dzienny otwieranie i zamykanie bram wjazdowych na parkingi wewnętrzne obiektu. 3) Egzekwowanie zakazu parkowania przez osoby nieupoważnione w miejscach postoju na dziedzińcach wewnętrznych budynków i w obrębie chronionych obiektów. 4) Sprawdzenie stanu bram wjazdowych i wejściowych oraz oświetlenia. 5) Nadzorowanie (kontrolowanie) ruchu osobowego pracowników, studentów i gości, zapewnienie ładu i porządku w budynkach. 6) Ustalanie przez służbę ochrony uprawnień osób do przebywania na obiektach oraz w miarę potrzeb legitymowanie osób w celu ustalenia ich tożsamości. 7) Wzywanie osób do opuszczenia obiektów po godzinach pracy Uczelni w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na terenie obiektu albo stwierdzenia zakłócenia porządku. 8) Sprawdzenie prawidłowości zamknięcia drzwi i okien po opuszczeniu chronionych obiektów przez pracowników Uczelni. 9) Zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich braków lub naruszeń odnośnie stanu zabezpieczenia mienia w ochranianym obiekcie. 10) Ciągła i aktywna służba pracowników ochrony w ochranianym obiekcie, niedopuszczenie do przemieszczania się osób nieuprawnionych do pomieszczeń biurowych i dydaktycznych. 11) Ujawnianie sprawców przestępstw i wykroczeń, zgłaszanie o kradzieży, uszkodzeniu i dewastacji składników majątkowych w budynkach do odpowiednich służb oraz podejmowanie działań zmierzających do zatrzymania sprawców celem niezwłocznego przekazania ich Policji. 12) Zabezpieczenia ewentualnych czynów określonych powyżej do czasu przybycia odpowiednich służb. 13) W razie zagrożenia pożarowego natychmiastowe powiadomienie Straży Pożarnej, a następnie swoją jednostkę macierzystą, Kierownika Działu Gospodarczego PWSZ oraz podjęcie akcji gaśniczej przy pomocy dostępnego sprzętu przeciwpożarowego znajdującego się na terenie chronionego obiektu. 14) Prawidłowe reagowanie na mogące wystąpić sytuacje nagłe i awaryjne związane z instalacjami: - p.poż. - antywłamaniowymi, - elektrycznymi, - C.O., wod.-kan., - komputerowymi. 15) Dozór (obserwacja) obiektu i mienia znajdującego się w nim w sytuacji zagrożenia klęskami żywiołowymi, w tym dozór nad bezpieczeństwem technicznym (żywioły, awarie, itp.) oraz zgłaszanie Kierownikowi Zamawiającego sytuacji zagrożenia w budynkach. 16) Uruchomienie interwencyjnej grupy natychmiastowej reakcji bezzwłocznie po uzyskaniu sygnału o zagrożeniu. 17) W przypadku prowadzenia ewakuacji w godzinach popołudniowych wymagane jest wzmocnienie obiektu dodatkowym patrolem. 18) Obsługa systemu monitorów połączonych z kamerami zainstalowanymi w budynkach Uczelni. 19) Monitorowanie lokalnego systemu alarmowego przy ul. 3 go Maja 17, ul. Mechaników 3 oraz ul. Obrońców Wisły 1920r. 21/25. 3. Świadczeniu usług ochroniarskich, polegających na obsłudze portierni i pełnieniu funkcji informacyjnej. Do podstawowych obowiązków pracownika ochrony należeć będzie: 1) Bezwzględne kodowanie i rozkodowywanie systemów alarmowych w budynkach po godzinach pracy Uczelni. 2) Przyjmowanie i wydawanie kluczy do pomieszczeń osobom upoważnionym. 3) Wydawanie kluczy do pomieszczeń szczególnie chronionych (serwerownie, kancelaria tajna) odbywa się za pokwitowaniem w książce wypożyczeń i tylko osobom wskazanym w wykazach podpisanych przez kierownika komórki organizacyjnej. 4) Dokonanie wpisu do książki przy każdorazowym wydaniu i przyjęciu kluczy do pomieszczeń służbowych osobom sprzątającym pomieszczenia w obiektach. 5) Przechowywanie odpowiednio oznakowanych kluczy do pomieszczeń w przeznaczonych na ten cel gablotach. 6) Wykonywanie czynności wynikających ze szczegółowych instrukcji i zarządzeń obowiązujących na terenie PWSZ we Włocławku. 7) Sprawowanie kontroli nad legalnością wynoszenia z budynków sprzętu i materiałów będących własnością PWSZ. 8) Znajomość rozmieszczenia i obsługi w podstawowym zakresie wyłączników głównych prądu, wyłączników p.poż, głównych zaworów wodnych. 9) Egzekwowanie przestrzegania przez pracowników i osoby przebywające w budynkach postanowień instrukcji przeciwpożarowej, w szczególności dotyczących zakazu palenia tytoniu, używania otwartego ognia itp. 10) Otwieranie i zamykanie drzwi wejściowych głównych do budynku, dokonywanie obchodu korytarzy i budynku z zewnątrz i wewnątrz, toalet i piwnic, sprawdzenie zamknięć wszystkich okien na korytarzach, sprawdzenie wyłączeń urządzeń wodno - kanalizacyjnych, sprawdzenie czy z pomieszczeń nie wydobywają się podejrzane zapachy typu swąd spalenizny lub dym. 11) Reagowanie w przypadku zauważenia awarii - w miarę możliwości zabezpieczenie miejsca awarii i zawiadomienie osoby upoważnionej przez Zamawiającego, jednocześnie odnotowanie zauważonych usterek w książce służby. 12) Postępowanie wg przyjętych zasad ujętych w procedurach jak w przypadku zagrożenia (powiadomienie osób odpowiedzialnych) w sytuacji stwierdzenia naruszenia plomb lub zabezpieczeń zewnętrznych pomieszczeń plombowanych oraz zabezpieczanych zewnętrznie. 13) Obowiązkowe wpisywanie w książki dyżurów (znajdujących się na portierniach) uwag stwierdzonych w trakcie pełnienia służby. 14) Sprzątanie i odśnieżanie chodnika przylegającego do posesji przy ul. 3 Maja 17 od strony ul. Żabiej i 3 Maja w soboty, niedziele i święta oraz dni wolne od pracy. 15) Pomoc pracownikom Działu Gospodarczego Zamawiającego przy wydawaniu i odbieraniu rowerów od studentów wypożyczających rowery do przemieszczania się między obiektami. 16) Obsługa 1 imprezy plenerowej organizowanej lub współorganizowanej przez Zamawiającego (około 10 osób posiadających legitymację kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej i wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej) odbywającej się poza terenem uczelni. II. Obsługa 1 imprezy masowej na około 1500 uczestników we wskazanym przez Zamawiającego miejscu poza terenem uczelni - Juwenalia Włocławskie zgodnie z ustawą z dnia 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych. Do obsługi imprezy masowej Wykonawca: 1. oddeleguje pracownika posiadającego uprawnienia kierownika do spraw bezpieczeństwa, zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie wymogów, jakie powinni spełniać kierownik do spraw bezpieczeństwa, służby porządkowe i służby informacyjne; 2. oddeleguje odpowiednią liczbę pracowników ochrony posiadających legitymację kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej i wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej; 3. sporządzi wymaganą przepisami prawa instrukcję określającą zadania służby porządkowej czyli Plan Ochrony i zabezpieczenia imprezy masowej Juwenalia, zawierający informacje zgodnie z art. 26 art. 1 cyt. wyżej ustawy; 4. sporządzi instrukcję postępowania w przypadku powstania pożaru lub innego miejscowego zagrożenia w miejscu i w czasie imprezy masowej. Zamawiający zastrzega możliwość nie korzystania z ochrony w zakresie imprez masowych.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 w przypadku konieczności fizycznej ochrony obiektu przy ul. Energetyków 30, nie więcej niż 30% zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.70.00.00 - Usługi detektywistyczne i ochroniarskie 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 5 500,00 zł. (słownie: pięć tysięcy pięćset zł). 1. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić do dnia 29.06.2016 r. do godz. 1030 (środki na koncie Zamawiającego) przelewem na konto Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej we Włocławku w BOŚ O/Włocławek numer 49 1540 1069 2106 8720 6079 0015 z dopiskiem WADIUM - przetarg na: Ochronę fizyczną osób i mienia w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej we Włocławku. 2. Oryginał dowodu wpłacenia wadium należy dołączyć do oferty. 4. Kopię wadium w formie poręczeń lub gwarancji należy dostarczyć do dnia 29.06.2016 r. do godz. 1030 do Kancelarii Uczelni - I piętro - pok. 16 (oryginał należy dołączyć do oferty). 5. Wykonawca, którego oferta, nie będzie zabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony, a oferta uznana za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 2, pkt 2 Ustawy. Wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń winno obejmować wszystkie przypadki, w których Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego zgodnie z art. 46 ust. 4 a i 5 Ustawy. W przypadku, gdy dokumenty te nie będą zabezpieczały w pełnym zakresie możliwych roszczeń Zamawiającego Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą w zakresie objętym niniejszym Zamówieniem i złoży oświadczenie (zał. Nr 4 do SIWZ) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz posiada koncesje wymagane przepisami prawa. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków według formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli Wykonawca Wykonawca wykaże, że wykonał 3 usługi ochrony w obiektach użyteczności publicznej, z tego dwie o wartości nie mniejszej niż 200 tys. zł. każda i złoży oświadczenie (zał. Nr 4 do SIWZ) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków według formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie (zał. Nr 4 do SIWZ) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków według formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli Wykonawca Wykonawca wykaże, że dysponuje pracownikami ochrony wpisanymi na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej i złoży oświadczenie (zał. Nr 4 do SIWZ) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków według formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie (zał. Nr 4 do SIWZ) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków według formuły spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Doświadczenie - 5
  • 3 - Ochrona imprez masowych - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsz.wloclawek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa we Włocławku, ul. 3 Maja 17, 87-800 Włocławek, II piętro, pok. 32.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2016 godzina 10:45, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa we Włocławku, ul. 3 Maja 17, 87-800 Włocławek, Kancelaria Uczelni - I piętro, pok. 16.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.