To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-12
Ogłoszenie nr 95675 - 2017 z dnia 2017-06-12 r.
Kalisz: Modernizacja oddziałów szpitalnych w budynku głównym Szpitala przy ul. Toruńskiej 7: Oddział Położniczo - Ginekologiczny i Ginekologii Onkologicznej - odcinek Ginekologii i Ginekologii Onkologicznej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 514898-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Perzyny w Kaliszu, krajowy numer identyfikacyjny
126675700000, ul.
ul. Poznańska
79,
62800
Kalisz, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
627 651 397, faks
627 571 323, e-mail
zam.pub_szpital.kalisz@poczta.fm
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja oddziałów szpitalnych w budynku głównym Szpitala przy ul. Toruńskiej 7: Oddział Położniczo - Ginekologiczny i Ginekologii Onkologicznej - odcinek Ginekologii i Ginekologii Onkologicznej
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):36/17
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1)wykonanie koncepcji architektoniczno - budowlanej z wizualizacją wnętrz (co najmniej 3 ujęcia, które przedstawiają cały obszar zadania + szczegółowa wizualizacja konsoli) ) - w formie papierowej (rysunki w skali 1:50) każde ujęcie oraz w wersji elektronicznej w plikach PDF i DWG - wymagana akceptacja Zamawiającego, 2) wykonanie dokumentacji projektowej niezbędnej do realizacji zadania, dla wszystkich niezbędnych branż, obejmującej w szczególności: projekt budowlany, projekty wykonawcze, przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - wszystkie dokumenty w 3 egzemplarzach ( za wyjątkiem przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robot budowlanych w ilości 2 egzemplarzy dla poszczególnego opracowania ) w formie papierowej oraz w formie elektronicznej w postaci plików PDF (w tym skan podpisanego przez autora opracowania) i dodatkowo plików DWG (rysunki). Wszystkie pliki dotyczące dokumentacji projektowej należy przekazać łącznie na jednym nośniku optycznym CD lub DVD, 3) uzyskanie w imieniu i na rzecz zamawiającego wszystkich niezbędnych uzgodnień, opinii i zezwoleń wymaganych przepisami prawa, koniecznych dla prawidłowej realizacji zadania, odbioru robót budowlanych i oddania obiektu do użytkowania, w tym wykonanie powykonawczych pomiarów elektrycznych, pomiarów skuteczności wentylacji oraz niezbędnych prób i badań wraz z potwierdzeniem powyższych pomiarów pisemnym protokołem podpisanym przez obie strony, 4) uzyskanie w imieniu i na rzecz zamawiającego wszystkich niezbędnych decyzji administracyjnych, w tym, po zaakceptowaniu projektu budowlanego przez zamawiającego, ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę (w przypadku konieczności jego uzyskania) oraz innych wymaganych przepisami prawa, koniecznych dla prawidłowej realizacji zadania i odbioru robót budowlanych, 5) wykonanie całości robót budowlanych zgodnie z odebraną przez zamawiającego dokumentacją projektową i ostateczną decyzją o pozwoleniu na budowę (w przypadku konieczności jego uzyskania), 6) wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej - w 3 egzemplarzach w formie papierowej oraz w formie elektronicznej na płytach CD, 7) sprawowanie nadzoru autorskiego nad realizacją wykonywanych robót budowlanych. Szczegóły dot. przedmiotu zamówienia zostały określone w Programie funkcjonalno - użytkowym stanowiącym Załącznik Nr 7 do iSIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45215140-0
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie unieważniono w dniu 12 czerwca 2017r. na podstawie art. 93, ust. 1, pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Wykonanie usługi streamingowej podczas IV Światowej Konferencji Zdrowia Rodziny
- Dostawa probówek i sprzętu jednorazowego użytku do badań laboratoryjnych dla RCKiK w Kaliszu (część1-2)
- Dostawa bielizny operacyjnej
- Wydanie monografii naukowych
- Mury średniowiecznego Kalisza - rewaloryzacja piastowskich fortyfikacji obronnych miasta lokacyjnego - relikt zamku kazimierzowskiego.
- Wykonanie usługi cateringu podczas IV Światowej Konferencji Zdrowia Rodziny
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.