eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Przebudowa ul. Wyczółkowskiego w Gorzowie Wlkp.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-29

Gorzów Wielkopolski: Przebudowa ul. Wyczółkowskiego w Gorzowie Wlkp.
Numer ogłoszenia: 95557 - 2015; data zamieszczenia: 29.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Gorzów Wlkp. , ul. Sikorskiego 3-4, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7355576, faks 095 7355612.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorzow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul. Wyczółkowskiego w Gorzowie Wlkp..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 100815F w ramach zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa ul. Wyczółkowskiego w Gorzowie Wlkp. Przebudowie podlegać będzie ul. Wyczółkowskiego na odcinku 283,75m tj. od skrzyżowania z ul Fredry do skrzyżowania z ul. Mościckiego. Inwestycja realizowana będzie na działkach o numerach ewidencyjnych: 1239, 1614, 1284/1, 1609, 1280, 1292, 1496/3, 1496/4, 1286/2, 1581/2, 1581/1,1290; obręb: 4-Staszica; jednostka ewidencyjna: Gorzów Wielkopolski. Przebudowa będzie obejmować następujący zakresy robót: a) wykonanie objazdów tymczasowych, b) dz. nr 1614, 1284/1 - pas drogowy ul. Wyczółkowskiego (dr. gminna nr 100815F): - remont nawierzchni bitumicznej na odcinku od skrzyżowania z ul. Fredry do skrzyżowania z ul. Mościckiego, - remont i przebudowa zjazdów publicznych o nawierzchni bitumicznej, - remont i przebudowa zjazdów publicznych z kostki betonowej, - remont i przebudowa chodników z kostki betonowej, - remont schodów terenowych, - remont i budowa zatok postojowych, - przebudowa sieci kanalizacji deszczowej wraz z wpustami odprowadzającymi wodę opadową wraz z zamuleniem i rozbiórką istniejącej sieci kanalizacji deszczowej oraz studni i wpustów (wg projektu br. sanitarnej), - budowa nowej instalacji elektrycznej oświetlenia drogowego wraz z wykonaniem nowego przyłącza energetycznego (wg projektu br. elektrycznej), - budowa nowej linii zasilającej oświetlenie ulic wewnętrznych SM Staszica, - wykonanie stałej organizacji ruchu, w tym wykonanie oznakowania poziomego i pionowego oraz wybudowanie sygnalizacji świetlnej na przejściu dla pieszych wraz z wykonaniem przyłącza energetycznego (wg projektu br. inżynieria ruchu), - przebudowa sieci uzbrojenia terenu kolidujących z projektowanym zagospodarowaniem terenu, - budowa zabezpieczenia sieci ciepłowniczej. c) dz. nr 1239 - pas drogowy ul. Fredry (dr. powiatowa nr 2512F) - przebudowa wlotu skrzyżowania ul. Fredry i ul. Wyczółkowskiego, - przebudowa chodników z kostki betonowej. d) dz. nr 1609, 1280 - pas drogowy ul. Mościckiego (dr. gminna nr 100760F): - remont wlotu skrzyżowania ul. Mościckiego i ul. Wyczółkowskiego, - przebudowa chodników z kostki betonowej, - przebudowa sieci kanalizacji deszczowej, - budowa nowej instalacji elektrycznej oświetlenia drogowego, - budowa sygnalizacji świetlnej na przejściu dla pieszych, - przebudowa schodów terenowych. e) dz. nr 1292 - pas drogowy ul. Kotsisa: - przebudowa chodnika z kostki betonowej, - przebudowa schodów terenowych, f) dz. nr 1581/2 - działka Spółdzielni Mieszkaniowej Staszica: - remont chodnika z kostki betonowej, - remont zatoki postojowej, - budowa nowej linii zasilającej oświetlenie działki SM Staszica, g) dz. nr 1496/4 i 1290- działka Spółdzielni Mieszkaniowej Staszica: - budowa przyłącza energetycznego do instalacji elektrycznej oświetlenia drogowego, - budowa przyłącza energetycznego do instalacji elektrycznej sygnalizacji świetlnej, - budowa nowej linii zasilającej oświetlenie ulic wewnętrznych SM Staszica h) odtworzenie , regulacja i wykonanie nowych elementów zieleni - trawników i nasadzeń krzewów niskich w postaci róż..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w stosunku do zamówienia podstawowego, opisanego w specyfikacji, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. stanowiących nie więcej niż 50% zamówienia podstawowego i zgodnych z jego przedmiotem.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 50 000,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony w tym zakresie, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie) wykonał w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył: - co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie-rozbudowie-przebudowie odcinka drogi o nawierzchni bitumicznej, każda o powierzchni minimum 3 000 m2 zajętej-zagospodarowanej jezdnią wraz z kolektorem deszczowym i oświetleniem drogowym.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony w tym zakresie, jeżeli Wykonawca wykaże, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do jego realizacji, a także przedstawi informację o podstawie dysponowania tymi osobami, tj: - jedna osoba (kierownik budowy) posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności drogowej oraz minimum 3-letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót drogowych, - jedna osoba (kierownik robót sanitarnych) posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych i gazowych bez ograniczeń oraz minimum 3-letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót sanitarnych, - jedna osoba (kierownik robót elektrycznych) posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń oraz minimum 3-letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót elektrycznych. W zakresie wymienionych uprawnień, Zamawiający uzna odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 18.03.2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. Zamawiający dopuszcza łączenie wymienionych specjalności jeżeli którakolwiek z uprawnionych osób będzie posiadała łącznie wymagane przez Zamawiającego uprawnienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Czas gwarancji - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 pzp dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian zostało zawarte w specyfikacji istostnych warunków zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Gorzowa Wlkp., Referat Zamówień Publicznych - pok. 315, ul. Sikorskiego 3-4, 66-400 Gorzów Wlkp. Koszt dokumentacji w werski papierowej: 150,00 PLN.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Gorzowa Wlkp., Kancelaria Ogólna - parter ul. Sikorskiego 3-4, 66-400 Gorzów Wlkp..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.