eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trąbki Wielkie › WZP.ZP.271.9.2015 - Budowa miejsca wypoczynku-parku fitness w Kłodawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-24

Trąbki Wielkie: WZP.ZP.271.9.2015 - Budowa miejsca wypoczynku-parku fitness w Kłodawie
Numer ogłoszenia: 95478 - 2015; data zamieszczenia: 24.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Trąbki Wielkie , ul. Gdańska 12, 83-034 Trąbki Wielkie, woj. pomorskie, tel. 058 6828323, faks 058 6828319.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.trabkiw.ug.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WZP.ZP.271.9.2015 - Budowa miejsca wypoczynku-parku fitness w Kłodawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa miejsca wypoczynku parku fitness w Kłodawie. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę siłowni zewnętrznych wraz z ich rozmieszczeniem i montażem wraz z robotami ziemnymi i przygotowawczymi na dz. nr 42/6 w Kłodawie, gmina Trąbki Wielkie. W skład zadania w szczególności wchodzi: - dostawa i montaż biegacza wolnostojącego - szt. 1 - służy do treningu mięśni nóg i bioder, wpływa na poprawę zmysłu równowagi, imituje ruch biegu przy minimalnym obciążeniu stawów, orientacyjne wym. 1350x550x1044mm, - dostawa i montaż wahadła dwustnowiskowego wolnostojącego - szt. 1 - służy do wzmocnienia mięśni brzucha i bioder, orientacyjne wym. 1100x890x1310mm, - dostawa i montaż wioślarza wolnostojącego - szt. 1 - służy do wzmocnienia mięśni ramion, nóg i pasa, brzucha, pleców i klatki piersiowej, usprawniając ruch kończyn, orientacyjne wym. 1600-790-950mm, - dostawa i montaż prasy nożnej podwójnej - szt. 1 - służy do wzmocnienia wszystkich mięśni nóg i łydek, orientacyjne wym. 2180x420x1630mm, - dostawa i montaż dużego koła obrotowego podwójnego (Tai Chi Duże)- szt. 1 - służy do wzmocnienia mięśni kończyn górnych głównie ramion, orientacyjne wym. 850x600x1700mm, - dostawa i montaż orbitreka - szt. 1 - służy do wzmacniania mięśni barków i nóg, orientacyjne wym. 1160x790x1560mm, - dostawa i montaż twistera potrójnego - szt. 1 - ćwiczy pas i pomaga zrelaksować mięśnie pasa i pleców, poprawia ruchliwość i giętkość odcinka krzyżowego, orientacyjne wym. 1600x1410mm, - dostawa i montaż kół Tai Chi Małe - szt. 1 - poprawiają ogólną sprawność stawów ramion, obojczyków, łokci, nadgarstków, orientacyjne wym. 710x820x1410mm, - dostawa i montaż kosza na śmieci - szt. 1 - kosz na śmieci metalowy ocynkowany ogniowo, odporny na akty wandalizmu, na prefabrykacie betonowym, - dostawa i montaż ławki klasycznej z oparciem - szt. 2 - ławka parkowa metalowa ocynkowana, lakierowana z siedziskiem drewnianym, - dostawa i montaż tablicy informacyjnej szt. 1 - tablica zawiera instrukcję użytkowania urządzeń, które nie posiadają takiej instrukcji na pylonie, informację o zasadach bezpieczeństwa na placu oraz regulamin korzystania z siłowni, orientacyjne wym. 50x60mm, - wykonanie robót ziemnych przygotowawczych, - wykonanie ogrodzenia z siatki o wys. 1,5m na cokołach betonowych 0,2x0,3m z fundamentami 0,2x0,8m - 37,8m, - siew trawnika, - budowę nawierzchni piaszczystej, - sadzenie krzewów żywopłotowych. 2. Roboty określone w ust. 1 zostaną wykonane według załączonej dokumentacji technicznej, na którą składają się: - projekt, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, - przedmiar, - niniejsza siwz wraz z wszystkimi jej załącznikami w tym projektem umowy. 3. Zamawiający dopuszcza montaż siłowni zewnętrznych w kolorystyce innej niż wskazana w projekcie, pod warunkiem że będzie to kolorystyka jednorodna dla wszystkich montowanych urządzeń. 4. Pomimo, że w projekcie założono, że siedziska ławek mają być zamontowane na wysokości 47 cm, Zamawiający wymaga, aby ławki posadowić na takiej głębokości aby siedziska znajdowały się na wysokości 40cm. 5.Zakres został określony również w przedmiarach. Urządzenia mają być bezpieczne, przeznaczone do profesjonalnego stosowania w miejscach publicznych. Wszystkie siedziska i stopnice muszą być odporne na złe traktowanie, ścieranie mechaniczne, trudne warunki atmosferyczne. Urządzenia muszą być wykonane ze stali wysokiej jakości, zabezpieczonej antykorozyjnie, dwukrotnie malowanej proszkowo, odpornej na promieniowanie UV i powierzchniowe uderzenia. Wszystkie nakrętki, śruby, podkładki muszą być ocynkowane. Wszystkie urządzenia muszą posiadać atesty dopuszczające je do użytkowania. Wszystkie urządzenia muszą być trwale związane z gruntem. 6. Zamawiający ubiega się o dofinansowanie przedmiotowego zamówienia ze środków Unii Europejskiej w ramach w ramach działania 313, 322, 323 `Odnowa i rozwój wsi` PROW na lata 2007-2013. W przypadku uzyskania dofinansowania Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jego utratę, jeśli będzie to wynikiem nieprawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia lub opóźnienia w jego realizacji. 7. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie części zamówienia, nie zostaną mu przyznane. 8. Postępowanie prowadzone jest w procedurze właściwej dla zamówień o wartości szacunkowej powyżej 30.000 euro lecz nie przekraczającej kwoty 5.186.000 euro dla robót budowlanych..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 1. Zamawiający przewiduje w okresie 3 lat od udzielenia niniejszego zamówienia podstawowego udzielenie Wykonawcy zamówień uzupełniających. 2. Zamówienia te będą polegały na powtórzeniu tego samego rodzaju prac, jak te, które stanowią przedmiot niniejszego zamówienia podstawowego określonego w SIWZ. 3. Zamówienia uzupełniające będą stanowiły nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia przedmiotowego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia przedmiotowego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia przedmiotowego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia przedmiotowego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia przedmiotowego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta winna zawierać: a) Wypełniony formularz oferty (w formie oryginału) - zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. b) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, zgodnie z definicją przyjętą w słowniczku SIWZ lub pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału albo notarialnie poświadczonej kopii. c) Oświadczenia i dokumenty wymagane postanowieniami rozdz. IX SIWZ. d) Zestawienie wszystkich zaproponowanych rozwiązań równoważnych (np. materiałów, urządzeń oraz innych elementów) wraz z opisem zaproponowanych rozwiązań - w przypadku ich zaoferowania przez Wykonawcę. e) Dokumenty uwiarygodniające zastosowanie rozwiązań równoważnych - w przypadku ich zaoferowania przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zapisy dotyczące możliwości wprowadzenia zmian do umowy oraz warunki dokonywania tych zmian zostały szczegółowo określone w załączniku nr 4 do SIWZ - Projekcie umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.trabkiw.ug.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Trąbki Wielkie, ul. Gdańska 12, 83-034 Trąbki Wielkie, I piętro, sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.05.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Trąbki Wielkie, ul. Gdańska 12, 83-034 Trąbki Wielkie, I piętro, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający ubiega się o dofinansowanie przedmiotowego zamówienia ze środków Unii Europejskiej w ramach w ramach działania 313, 322, 323 `Odnowa i rozwój wsi` PROW na lata 2007-2013. 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zawarcia umowy ramowej. 3. Zamawiający nie przewiduje dokonanie wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.