eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kołbaskowo › Przebudowa drogi wewnętrznej w Siadle Dolnym, gmina Kołbaskowo

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-06-09

Ogłoszenie nr 95287 - 2017 z dnia 2017-06-09 r.

Kołbaskowo: Przebudowa drogi wewnętrznej w Siadle Dolnym, gmina Kołbaskowo
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 316146-2016

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak
Numer ogłoszenia: 317324-2016

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: tak
Numer ogłoszenia: 345508-2016

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kołbaskowo, krajowy numer identyfikacyjny 53619590981, ul. Kołbaskowo 106, 72001 Kołbaskowo, państwo Polska, woj. zachodniopomorskie, tel. 913 119 521, faks 091 3119510 w. 22, e-mail serszen@kolbaskowo.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.kolbaskowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa drogi wewnętrznej w Siadle Dolnym, gmina Kołbaskowo

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

Zp.271.9.2016.AS

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z inwestycją pn: Przebudowa drogi wewnętrznej w Siadle Dolnym, gmina Kołbaskowo. Miejsce wykonania zamówienia: Siadło Dolne działka Nr, 31, 33/29, 33, 33/42, 34, 33/30, gmina Kołbaskowo. CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę , 45233000-9, 45233200-1, 45231300-8, 45315100-9. 2. Zakres robót obejmuje: 1) roboty drogowe: nawierzchnie z kostki betonowej dróg, chodników i zjazdów - 4.016 m2., 2) kanalizacja deszczowa: kanał PCV śr.200mm SN8 - 49,0 m; kanał PCV śr. 200mm SN 16 - 42,41m; kanał PCV śr. 315mm bSN8 - 3,1 m; studnie rewizyjne betonowe śr 1000 mm - 10 szt; studnie ściekowe betonowe śr 500 mm z osadnikiem - 17 szt; studnie rewizyjne śr 315-425mm - 1 szt., 3) oświetlenie uliczne: kabel 4x25 mm2 - 630 m;, kabel 3x2,5 mm2 - 144,0 m; słupy oświetleniowe stalowe ocynkowane z oprawą oświetleniową 70 W - 18 szt; szafka oświetleniowa 1 kpl. 4) przywrócenie terenu do stanu pierwotnego. 3. Szczegółowo przedmiot zamówienia określa dokumentacja projektowa składająca się z: o projektu budowlano-wykonawczego, o specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót a pomocniczo również przedmiar robót.


II.4) Główny kod CPV:45100000-8
Dodatkowe kody CPV:45233000-9, 45233200-1, 45315100-9

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do 31 sierpnia 2017 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 17/11/2016
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Przedsiębiorstwo Budowlane BIS, kontakt@pb-bis.pl, ul. Stołczyńska 178, 71-873, Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 644431.53 pln.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Informacje dodatkowe:



SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
08/06/2017


V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp: zmianie uległa wartość umowy, która została powiększona o kwotę wykonania robót koniecznych


V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Z powodu wystąpienia robót koniecznych, zmianie uległ zapis w par. 9 ust. 1 umowy, w którym zwiększone zostaje wynagrodzenie wykonawcy o wartość wykonania robót koniecznych tj. 17.485,40 zł brutto.


V.4) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.