eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Remont segmentów mieszkalnych w Domu Studenta nr 2 w Koszalinie przy ul. Rejtana 13

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-26

Koszalin: Remont segmentów mieszkalnych w Domu Studenta nr 2 w Koszalinie przy ul. Rejtana 13
Numer ogłoszenia: 95073 - 2015; data zamieszczenia: 26.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Koszalińska , ul. Śniadeckich 2, 75-453 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. (094) 34-78-637, 34-78-635, faks (094) 34-78-636.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tu.koszalin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont segmentów mieszkalnych w Domu Studenta nr 2 w Koszalinie przy ul. Rejtana 13.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Remont segmentów mieszkalnych w Domu Studenta nr 2 w Koszalinie przy ul. Rejtana 13. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w przedmiarach robót, dokumentacji technicznej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Przedmiot zamówienia opisują następujące kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45262522-6 Roboty murarskie 45421131-1 Instalowanie drzwi 45421132-8 Instalowanie okien 45410000-4 Tynkowanie 45432111-5 Kładzenie wykładzin elastycznych 45442110-1 Malowanie budynków 45421153-1 Instalowanie zabudowanych mebli 45332000-3 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznej Prace remontowe wykonać zgodnie z Projektem wykonawczym - aranżacja pomieszczeń. Prace remontowe obejmują przebudowę i wykonanie nowego wystroju segmentów mieszkalnych, uwzględniających wydzielenie aneksu kuchennego. Remont dotyczy segmentów zlokalizowanych pomiędzy osiami 5 do 13. Oznaczone segmenty mieszkalne zlokalizowane na parterze (w ilości 6 szt.) dostosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Remont dotyczy robot budowlanych instalacyjnych oraz elektrycznych. Zakres robót branży budowlanej i elektrycznej określają załączone dokumentacje, STWiORB i przedmiary robót, branża sanitarna została opisana za pomocą przedmiarów robót, STWiORB oraz opisu robót. 1. Roboty budowlane 1.1. Roboty rozbiórkowe - Wykucie z muru ościeżnic stalowych drzwiowych o powierzchni do 2m2. - Rozebranie ścianek grubości 1/2 cegły z cegieł na zaprawie cementowo-wapiennej. - Rozkucie otworów drzwiowych i okiennych w ścianach z cegły o grubości 1/2 cegły na zaprawie wapiennej lub cementowo-wapiennej z nacinaniem mechanicznym. - Rozebranie wykładziny ściennej z płytek. - Skucie nierówności betonu przy głębokości skucia do 5cm na ścianach. - Wykucie z muru kratek wentylacyjnych, drzwiczek rewizyjnych. - Mechaniczne przebijanie otworów długości do 30cm oraz 40cm w ścianach lub stropach betonowych dla rur o średnicy do 100mm. - Wycinanie otworów w płytach na kratki wentylacyjne. - Zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych. - Rozebranie posadzek z płytek z kamieni sztucznych na zaprawie cementowej. - Odbicie tynków wewnętrznych na ścianach z zaprawy cementowo-wapiennej. - Skucie nierówności betonu przy głębokości skucia do 5cm na podłogach. - Demontaż karniszy. 1.2.Roboty murowe - Ścianki działowe z płytek z betonu komórkowego na zaprawie cementowo-wapiennej o grubości 12 cm. - Ścianki działowe z płytek z betonu komórkowego grub. 8 cm - Przymurowanie ścianek z cegieł grubości 1/2cegły na zaprawie cementowo-wapiennej do ościeży lub powierzchni ścian. - Montaż dodatkowych kanałów wentylacyjnych dla aneksów kuchennych i pionów wodno - kanalizacyjnych. 1.3.Stolarka drzwiowa. - Wymiana stolarki drzwiowej wejściowej do segmentów oraz do pomieszczeń wewnątrz o wzmocnionej konstrukcji (ościeżnice stalowe o regulowanej szerokości, trzy zawiasy, wypełnienie płyciny skrzydła płytą wiórową pełną). - Montaż listew progowych przejściowych mosiężnych. 1.4. Stolarka okienna. - Wymiana stolarki okiennej na stolarkę o współczynniku przenikania ciepła UW [W / (m2.K)], z uwzględnieniem aktualnych wymagań rozporządzenia w sprawie warunków technicznych. 1.5.Tynki wewnętrzne. - Wymiana i uzupełnienie tynków sufitów i ścian. Tynki cementowo - wapienne kat.III, wykończenie gładzią gipsową. - Obudowa stelaży WC z płyt gipsowo-kartonowych na rusztach metalowych. - Montaż obudów instalacji sanitarnej z płyt g-k na systemowej konstrukcji metalowej - Gruntowanie preparatami gruntującymi powierzchni poziomych i pionowych . - Gładź gipsowa na ścianach i sufitach z osadzeniem listew narożnikowych aluminiowych. 1.6.Okładziny wewnętrzne. - Licowanie ścian płytkami glazurowymi na klej z listwami narożnikowymi. - Osadzenie kratek wentylacyjnych oraz drzwiczek rewizyjnych do pionów instalacyjnych. - Wykonanie dylatacji i zbrojenie siatkami oraz wykonanie faset (wyobleń przy ścianach) i odpowiednich spadków w łazience. - W pomieszczeniach mokrych na posadzkach płytki ceramiczne antypoślizgowe - W łazienkach okładziny ścian z płytek glazurowych na wysokości minimum 2,00m. - Lustra nad umywalkami wklejane i licowane z płaszczyzną płytek. - W aneksach kuchennych okładziny z płytek glazurowanych powierzchni pomiędzy szafkami dolnymi a górnymi (ponad blatem) oraz wolnych od zabudowy. 1.7.Podkłady, izolacje i posadzki. -Wymiana istniejących, spękanych podkładów pod posadzki z warstwami izolacji akustycznej (pokoje, przedpokoje) i przeciwwilgociowej (łazienki). - Warstwy wyrównawcze z zaprawy cementowej pod posadzki z gruntowaniem preparatami gruntującymi oraz wylewką korygująco - wyrównującą. - Izolacja taśmą uszczelniającą styków posadzka-ściana. - Uszczelnienie masą hydroizolacyjną szlamową powierzchni pionowych oraz poziomych poddanych działaniu wody działającej bez ciśnienia. - Posadzka z płytek z kamieni sztucznych. - Cokoliki z płytek z kamieni sztucznych z przecinaniem płytek. - Posadzki z tworzyw sztucznych rulonowe bez warstwy izolacyjnej grubości 3,0 mm, przeznaczonych do stosowania w budynkach użyteczności publicznej o intensywnym natężeniu ruchu z wywinięciem 10cm wykładziny na ściany oraz zgrzewanie wykładzin. 1.8. Malowanie. - Malowanie sufitów i ścian farbami emulsyjnymi o podwyższonej odporności na ścieranie i zmywalne oraz przeznaczonymi do malowania wewnętrznych ścian oraz sufitów w pomieszczeniach mokrych (aneksy kuchenne i łazienki) oraz w pomieszczeniach o dużym nasileniu ruchu (przedpokoje). 1.9.Zabudowy meblowe. Dostawa i montaż: -w aneksach kuchennych blat kuchenny roboczy wodoodporny ze zlewem, z miejscem na chłodziarkę, czajnik bezprzewodowy oraz szafki stojące i wiszące (trzydrzwiowych oraz dwudrzwiowych z plecami i półkami, 1 szuflada) 1.10 Pozostałe roboty wykończeniowe w segmentach mieszkalnych - Montaż odbojników drzwiowych. - Montaż karniszy z listwą maskującą. 1.11. Roboty towarzyszące - Wykonanie i rozebranie tymczasowych, pełnych wygrodzeń korytarzy w celu odgrodzenia części remontowanej od części użytkowanej, ścianką ze sklejki lub płyt OSB oraz folii. - Wynoszenie i wnoszenie wyposażenia pokoi. - Wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi na wysypisko wraz z kosztami składowania gruzu ceglanego, betonowego i drewnopochodnego oraz wykładzin na składowisku. - Zabezpieczenie podłóg folią. - Mycie po robotach malarskich posadzek lastrykowych i betonowych. 2. Roboty elektryczne związane z remontem segmentów zgodnie z projektem branżowym. Zakres robót branży elektrycznej objętej przetargiem opisany jest w Projekcie wykonawczym instalacji elektrycznych i logicznych w budynku Dom Studenta nr 2 przy ul. Rejtana 13 w Koszalinie. Zakres robót obejmuje: -zasilanie obiektu i linie zasilające -tablicę główną -tablice rozdzielcze -instalacje gniazd wtyczkowych -instalację oświetleniową -instalację logiczne -ochronę od porażeń -ochronę przepięciową -demontaż istniejącej instalacji 2.1. Segmenty mieszkalne i pomieszczenie administracyjne Segmenty mieszkalne oraz pomieszczenie administracyjne w całości przewidziane są do remontu. Remont pomieszczeń w budynku będzie przeprowadzony w dwóch etapach. W etapie objętym przetargiem przewidziano remont pomieszczenia administracyjnego kierownika obiektu i segmentów mieszkalnych o numerach: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 301, 302, 303, 304, 305, 306, 401, 402, 403, 404, 405, 406, (numeracja wg proj. Architektury) wykonanie koryt kablowych i linii zasilających wlz i tablic TP-I, TP-II i TP-III, przebudowa tablicy głównej oraz wymiana opraw oświetleniowych w wspólnych kuchniach na kondygnacji. Istniejące instalacje elektryczne znajdujące się wewnątrz segmentu ulegają usunięciu. Przed unieczynnieniem instalacji w segmencie należy zidentyfikować zabezpieczenie w istniejącej tablicy na korytarzu. Zabezpieczenie z tablicy na piętrze usunąć a przewody obciąć. W przypadku gdy w pionie każda z tablic została pozbawiona wszystkich obwodów zasilających, pion unieczynnić przez wyłączenia zabezpieczenia w tablicy głównej TG. Zabezpieczenie linii zasilającej wyłączonego pionu pozostawić w TG, skutecznie zabezpieczyć przed przypadkowym załączeniem i opisać (zawieszka, na drzwiczkach). Pozostawić jednak możliwość załączenia pionu w przypadku gdyby inwestor zdecydował się na podłączenie dodatkowych odbiorów do jednej z tablic pionu. Instalację wykonać przewodami YDY na napięcie 750V prowadzonymi pod tynkiem. W pomieszczeniach suchych stosować osprzęt podtynkowy. W pomieszczeniach wilgotnych stosować osprzęt o stopniu ochrony nie mniejszym niż IP44. Po zakończeniu prac należy przeprowadzić pomiary natężenia oświetlenia w remontowanych segmentach oraz pomiary instalacji elektrycznych w tym skuteczności ochrony przeciwporażeniowej. We wspólnych kuchniach na każdej z kondygnacji zdemontować istniejące oprawy oświetleniowe, a w ich miejsce zamontować nowe ze źródłami światła typu LED. Instalacja elektryczna w kuchniach pozostaje bez zmian. Podczas remontu część budynku pozostawać będzie zasiedlona. Na czas remontu należy mieszkańcom części zasiedlonej zapewnić bezprzerwową dostawę energii elektrycznej. 2.2. Okablowanie logiczne, DSO i ppoż.. Całość okablowania logicznego znajdującego się w remontowanych segmentach mieszkalnych należy zdemontować. Okablowanie prowadzone z segmentu do szafy dystrybucyjnej należy zdemontować w całości, Jeżeli na korytarzu prowadzone jest w korytach należy je wyjąć, jeżeli pod tynkiem unieczynnić na wysokości wyjścia z segmentu. Jeżeli na korytarzu prowadzone będą prace związane z demontażem przewodów to po ich zakończeniu korytarze należy doprowadzić do ich pierwotnego stanu. Podczas remontu część budynku pozostawać będzie zasiedlona. Na czas remontu należy mieszkańcom części zasiedlonej zapewnić możliwość korzystania z sieci Ethernet obiektu. W każdym pokoju znajduje się głośnik DSO (Dźwiękowego Systemu Ostrzegawczego). Głośnik w przebudowywanych pokojach jednoosobowych należy przełożyć z wyburzanej ściany na nowo budowaną, głośniki posiadają własny zapas przewodu umożliwiający jego przełożenie. Instalacja DSO jest na gwarancji, roboty wymagają uzgodnień gwaranta Firmy BSP Koszalin Instalacja ppoż. pozostaje bez zmian. Wszystkie elementy związane z ww instalacjami, które nie ulegają demontażowi, na czas należy zabezpieczyć przed zniszczeniem. Instalacje logiczne. Przewidziano gniazda logiczne RJ45 kat. 6 do podłączenia komputerów. Wewnątrz segmentów mieszkalnych instalację prowadzić pod tynkiem. Każdy punkt abonencki należy zasilić sygnałem z serwerowni przewodem typu F UTP kat. 6 ciągłym na całej jego długości. W pionach przewody prowadzić w rurkach giętkich, w piwnicy w korytach kablowych. Punkt Elektryczno-Logiczny (PEL) wykonać podtynkowo złożony z 2 gniazd wtyczkowych 230V oraz 2 gniazd RJ45 kat.6 we wspólnej ramce. Wszystkie przewody logiczne F UTP kat.6 należy doprowadzić do szaf dystrybucyjnych w pomieszczeniu serwerowni. W serwerowni obok istniejącej szafy należy dołączyć projektowaną szafę dystrybucyjną 42U. Parametry i wyposażenie szafy dystrybucyjnej oraz przełączników według PW. 3. Roboty sanitarne związane z remontem segmentów. 3.1. Instalacje c.o. Wewnętrzne instalacje c.o. należy wykonać w układzie dwururowym systemu zamkniętego. Nowe piony c.o. połączyć z istniejącymi automatycznymi zaworami regulacji podpionowej w pomieszczeniach piwnicy. Piony wraz z gałązkami powinny być zaprojektowane z rur stalowych niskostopowych łączonych za pomocą kształtek o połączeniach mechanicznych zaciskowych ze stali węglowej zewn. Galwanicznie ocynkowanych powłoką cynkową dwustronna o grubości 8 ÷ 16 ?mm z elementem uszczelniającym o-ring EPDM. Instalacja powinna być wyposażona w nowe grzejniki stalowe płytowe z podłączeniem dolnym, z zaworami z głowicami termostatycznymi. Połączenie grzejnika z instalacją należy dokonać przez podwójny kurek kulowy do instalacji dwururowej z zaworami odcinającymi typu RLV umożliwiającymi indywidualne odcinanie każdego grzejnika bez konieczności opróżniania całej instalacji. Gałązki do grzejników prowadzić w posadzce w izolacji z pianki poliuretanowej gr. 6 mm. Przewody z posadzki wprowadzić prostopadle w ścianie i podłączyć do zespolonych zaworów odcinających. Grzejniki wykonać z blachy stalowej walcowanej na zimno, odpowiednie do pracy w maksymalnej temperatury roboczej 1100C, ciśnienia roboczego 1,0 MPa i ciśnienia próbnego 1,3 MPa. Odpowietrzenie całej instalacji powinno następować przez samoczynne odpowietrzniki umieszczone na grzejnikach oraz automatycznymi odpowietrznikami umieszczonymi na pionach. Przewody poziome w piwnicy wraz z grzejnikami i gałązkami zostały wymienione podczas remontu wykonanego w 2013r. W pomieszczeniach łazienek zaprojektować grzejniki drabinkowe. Po zakończeniu robót instalacyjno-montażowych całą instalację należy dwukrotnie przepłukać i poddać próbie szczelności na ciśnienie 0,4 MPa. 3.2. Instalacja wodociągowa i hydrantowa Piony instalacji wody zimnej należy wykonać od zaworów podpionowych w pomieszczeniach piwnicy z podejściami do rury poziomej stalowej, ocynkowanej wymienionej podczas remontu w 2013r. Główne poziomy należy wykonać z rur stalowych, nierdzewnych chromowo-niklowych, molibdenowych łączonych przez zaciskanie, posiadających atest higieniczny do stosowania dla wody pitnej. Rurociągi prowadzić w szachtach instalacyjnych, w warstwach podłogowych i bruzdach ściennych, w otulinie cieplnej. 3.3. Instalacja wody ciepłej i cyrkulacji. Główne piony instalacji ciepłej wody i cyrkulacji z podejściami wykonać od zaworów podpionowych w piwnicy. W celu zrównoważenia obiegu cyrkulacyjnego zaprojektować na cyrkulacji termostatyczne zawory cyrkulacyjne MTCV fi:15mm pod pionami cyrkulacyjnymi. Powyższe piony zaprojektować z rur stalowych nierdzewnych chromowo-niklowych łączonych przez zaciskanie, posiadających atest higieniczny do stosowania do wody pitnej. W aneksie kuchennym zaprojektować podejścia ciepłej i zimnej wody pod baterie zlewozmywakowe. 3.4. Instalacja kanalizacyjna Nowe piony kanalizacyjne wykonać z rur PCV fi: 110mm łączonych na uszczelki. Powyższe piony poprowadzić w istniejących szachtach oraz w zabudowie dodatkowy pion aneksu kuchennego. Piony te należy wyposażyć w otwory rewizyjne znajdujące się na najniższej kondygnacji, z możliwością dostępów w celu ewentualnego udrożnienia rur. Na ostatniej kondygnacji połączyć je pod stropem z rurą żeliwną łączącą wywiewkę kanalizacyjną na dachu. Wszystkie podejścia pod przybory sanitarne wykonać nowe, z rur PVC kielichowych pełnościennych z uszczelkami gumowymi. Projektowane piony kanalizacyjne w aneksach kuchennych należy włączyć na trójniki w istniejących pionach, w pomieszczeniach piwnic z wykonanym dodatkowym poziomem. Odwodnienie z natrysków zaprojektować poprzez osadzony w posadzce wpust podłogowy fi:50mm włączony do kanalizacji nadstropowo. Miski ustępowe powinny być przymocowane do posadzki w sposób zapewniający łatwy ich demontaż i właściwe użytkowanie, z wygodnym dostępem ze wszystkich stron. Miska ustępowa dla osób niepełnosprawnych musi być tak ustawiona, aby odległość jej przedniej krawędzi od tylnej ściany wynosiła nie mniej niż 70 cm. Odległość między osią rurki a boczną ścianą powinna wynosić 40-50 cm, wysokość miski ustępowej (z deską sedesową) winna wynosić 47 ÷ 53 cm od poziomu podłogi, tj. zgodnie z wysokością na jakiej znajduje się siedzisko wózka inwalidzkiego. 4. Materiały użyte do wykonania przedmiotu umowy powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie (art.10 ustawy - Prawo budowlane, ustawa o wyrobach budowlanych z dnia 16.04.2004r. - Dz.U. Nr 92, poz. 881 z późn. zmianami) oraz wymogom specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów: certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację właściwości użytkowych, niezbędne atesty, aprobaty techniczne. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń i wyrobów (materiałów) równoważnych, tj. o parametrach równych lub wyższych (tzn. nie gorszych) od wymaganych w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, dokumentacji technicznej oraz przedmiarach robót, zgodnie z art. 29 ust.3 ustawy Pzp. Ponadto, w związku z art.30 ust.4 i 5 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisywanych w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, dokumentacji technicznej oraz przedmiarach robót stanowiących przedmiot zamówienia. 5. Zamawiający wymaga udzielenia min.36-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty (licząc od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót) 6.Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej miejsca wykonywania zamówienia wyborowi wykonawcy jako czynności pomocniczej w celu prawidłowego przygotowania oferty, po uprzednim uzgodnieniu terminu i godziny.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający informuje, że przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.25.22-6, 45.42.11.31-1, 45.42.11.32-8, 45.41.00.00-4, 45.43.21.11-5, 45.44.21.10-1, 45.42.11.53-1, 45.33.20.00-3, 45.33.11.00-7, 45.31.12.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.01.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium na kwotę 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności. Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą podpisane oświadczenie, o którym mowa w rozdziale V pkt.1a) SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek posiadania wiedzy i doświadczenia za spełniony; jeżeli Wykonawca wykaże się doświadczeniem w realizacji robót odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. min. 2 roboty budowlane polegające na remoncie, budowie lub przebudowie budynku (obiektu kubaturowego) o wartości co najmniej 500 000,00 zł brutto każda (każda w ramach jednej umowy), wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku w oparciu o złożone oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa w rozdziale V pkt. 1a) SIWZ oraz złożony wykaz robót (Załącznik nr 3 do SIWZ)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą podpisane oświadczenie, o którym mowa w rozdziale V pkt.1a) SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzw. osobami Personelu kluczowego tj.: - Kierownikiem robót budowlanych, który musi spełniać następujące wymagania: posiadać uprawnienia budowlane do nadzorowania lub kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub posiadać równoważne kwalifikacje zawodowe uznane na zasadach określonych zgodnie z przepisami polskiego prawa*; - Kierownikiem robót sanitarnych, który musi spełniać następujące wymagania: posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych lub posiadać równoważne kwalifikacje zawodowe uznane na zasadach określonych zgodnie z przepisami polskiego prawa*.; - Kierownikiem robót elektrycznych, który musi spełniać następujące wymagania: posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych lub posiadać równoważne kwalifikacje zawodowe uznane na zasadach określonych zgodnie z przepisami polskiego prawa*. Posiadane przez ww. Kluczowych Specjalistów uprawnienia w wymaganym zakresie, powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. 2013.1409 z późn. zm.) oraz aktualnym obowiązującym rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. nr 83 z 2006r., poz. 578;). Zamawiający uzna Osoby, które posiadają uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego odpowiednie do realizacji przedmiotu zamówienia, do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie, jako spełniające przedmiotowy warunek. * Wszystkie osoby będące obywatelami krajów członkowskich Unii Europejskiej, które Wykonawca wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia i od których wymagane są uprawnienia budowlane, winny posiadać decyzję w sprawie uznania wymaganych kwalifikacji do wykonywania w Rzeczypospolitej Polskiej funkcji w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia zgodnie z Ustawą z 18 marca 2008 r. o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w krajach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. nr 63 z 2008r. poz. 394 z późn. zm.). Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku w oparciu o złożone oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa w rozdziale V pkt. 1a) SIWZ, złożony wykaz osób spełniających ww. wymagania (Załącznik nr 4 do SIWZ) oraz oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wskazane w Załączniku nr 4 do SIWZ, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4A do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w zakresie sytuacji ekonomicznej. Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą podpisane oświadczenie, o którym mowa w rozdziale V pkt.1a) SIWZ. Zamawiający uzna warunek dotyczący sytuacji finansowej za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 200 000,00 zł. brutto. W przypadku wykonawców, którzy wykażą posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w innych walutach niż złoty polski, zamawiający przeliczy te podane kwoty po średnim kursie NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.III.4.3.1) ogłoszenia o zamówieniu, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. Jeżeli, w przypadku wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 5-8, 10 i 11 ustawy, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania, dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8, 10 i 11 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, z tym że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób lub przed notariuszem. 2. 2.1) Zgodnie z art.26 ust 2b ustawy Pzp Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia podpisane przez te podmioty. Wykonawca może w tym celu wykorzystać załącznik nr 5 do SIWZ Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającego się o zamówienie odpowiedniego zasobu i wskazywać: a) jaki jest zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; c) jakiego charakteru stosunki będą łączyć Wykonawcę z innym podmiotem; d) jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia 2.2) Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust.2b ustawy Pzp, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy kiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego 2.3) Jeżeli inne podmioty, o których mowa w rozdziale IV pkt.2 SIWZ będą brały udział w realizacji części zamówienia Zamawiający wymaga przedłożenia w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenia, o którym mowa w rozdziale V pkt.2b) SIWZ (oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postepowania o udzielenie zamówienia publicznego)- Załącznik nr 8A do SIWZ.3.Pozostałe dokumenty wymienione w rozdziale XI.5 -Formularz ofertowy zawierający oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wypełniony i podpisany druk stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ, -Kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji szczegółowej. Kalkulacja szczegółowa polega na obliczeniu ceny kosztorysowej jako sumy iloczynu liczby jednostek przedmiarowych robót, jednostkowych nakładów rzeczowych i ich cen oraz doliczonych kosztów pośrednich i zysku. W kosztorysie należy podać ceny jednostkowe robót. Podatek od towarów i usług należy doliczyć na końcu kosztorysu ofertowego. W przypadku braku w ofercie kosztorysu ofertowego sporządzonego metodą kalkulacji szczegółowej, oferta wykonawcy będzie podlegać odrzuceniu. -Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik; -Dokument potwierdzający wniesienie wadium -Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia, o których mowa w rozdziale XI.5 SIWZ wg formuły spełnia - nie spełnia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - czas gwarancji w miesiącach - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Umowa nie może być sprzeczna z warunkami przedstawionymi w SIWZ. 2.Pozostałe warunki umowne określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 8 do SIWZ. 3. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia. 4.Zamawiający zgodnie z art.144 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian istotnych postanowień zawartej umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w sytuacji, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w zakresie: a) wydłużenia terminu obowiązywania umowy, pod warunkiem, że: - zachodzi konieczność wykonania robót dodatkowych, o których mowa art.67 ust.1 pkt.5 Prawa zamówień publicznych, których wykonanie w sposób obiektywny uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu zamówienia, - w przypadku wstrzymania robót przez Zamawiającego lub przerw w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający. Podstawą dokonania zmian, o których mowa będzie protokół konieczności określający wystąpienie okoliczności uzasadniających wprowadzenie zmiany terminu umownego. b) w zakresie zmiany wynagrodzenia określonego w umowie w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT - wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy ustalona zostanie z uwzględnieniem aktualnej stawki podatku VAT obowiązującej na dzień powstania obowiązku podatkowego 5. Wszystkie powyższe postanowienia stanowiące podstawę zmian umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian. 6.Nie stanowią natomiast zmiany istotnej umowy w rozumieniu art. 144 ustawy PZP zmiany związane z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy ( np. zmiana rachunku bankowego lub zmiana danych teleadresowych). 7.W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W tym przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy. 8. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie strony

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koszalin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Koszalińska,Sekcja Zamówień Publicznych, pok.419A, ul. Śniadeckich 2, 75-453 Koszalin..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2015 godzina 11:45, miejsce: Politechnika Koszalińska, Kancelaria Uczelni, ul. Śniadeckich 2, 75-453 Koszalin, Godziny pracy: od poniedziałku do piątku od 7:30 do 15:30.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO: 1.W przypadku udzielenia zamówienia konsorcjum lub innym wykonawcom składającym ofertę wspólną (tzn. wykonawcy określonemu w art. 23 ust. 1 ustawy Pzp), Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda złożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 2. Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda: -wniesienia przez wykonawcę zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 3% ceny całkowitej (cena brutto) podanej w ofercie -przedstawienia opłaconej, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 200 000,00 zł. UWAGA : Jeżeli z treści polisy (a w przypadku jej braku, z innego dokumentu) nie wynika, że jest ona opłacona, należy również załączyć dokumenty, które będą stanowić dowód jej opłacenia. 3. Zamawiający przed podpisaniem umowy zastrzega sobie prawo do wglądu w dokumenty wymienione poniżej: - kopie uprawnień budowlanych osób wchodzących w skład Kluczowego personelu, - zaświadczeń o przynależności osób wchodzących w skład Kluczowego personelu do właściwej Izby samorządu zawodowego (w przypadku konieczności wpisu do właściwej Izby na podstawie obowiązujących przepisów)..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.