To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-06-26
Koszalin: Dostawa Urządzeń medycznych
Numer ogłoszenia: 94979 - 2015; data zamieszczenia: 26.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 70633 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Zwycięstwa 204A, 75-640 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 0943456825, faks 094 3456102.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa Urządzeń medycznych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa urządzeń medycznych z podziałem na zadania: Zadanie I - dwa unity stomatologiczne z kompresorem i ssakiem, Zadanie II - wanna do masażu podwodnego automatycznego. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedno z dwóch zadań lub na dwa zadania łącznie. Zakres przedmiotu zamówienia: a) Dostawa fabrycznie nowego sprzętu medycznego, posiadającego wszelkie niezbędne, wymagane przez Zamawiającego parametry techniczne, wolnego od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych: urządzenia medyczne i ich wyposażenie muszą posiadać odpowiedni atest dokumentowany i być dopuszczone do obrotu i stosowania w zakładach opieki zdrowotnej, zgodnie z przepisami obowiązującymi w służbie zdrowia, Wykonawca gwarantuje, że dostarczone urządzenia są sprawne oraz, że do ich uruchomienia i poprawnego działania nie jest wymagany zakup dodatkowych akcesoriów, Opracowanie dokumentacji, przygotowanie wniosku i uzyskanie decyzji zezwalającej na eksploatację urządzeń ciśnieniowych do właściwego urzędu dozoru technicznego (WDT Gdynia) zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 grudnia 2000 r. - o dozorze technicznym (Dz. U. z 2000 r. Nr 122, poz. 1321 z późn. zm.) oraz z przepisami Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 9 lipca 2003 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji niektórych urządzeń ciśnieniowych (Dz. U. z 2003 r. Nr 135, poz. 1269), do dostarczonych urządzeń Wykonawca przekaże Zamawiającemu następujące dokumenty, w języku polskim: a. karty gwarancyjne, b. instrukcję użytkowania sprzętu, c. niezbędną dokumentację techniczną sprzętu, d. zasady świadczenia usług przez autoryzowany serwis w okresie pogwarancyjnym, e. specyfikację katalogową (handlową) sprzętu, f. wykaz materiałów zużywalnych wykorzystywanych w bieżącej eksploatacji sprzętu. Wykonawca dostarczy urządzenia medyczne do siedziby Zamawiającego własnym transportem, na swój koszt i ryzyko, Wykonawca zobowiązany jest do dokonania rozładunku dostarczonego sprzętu (do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia), Wykonawca dokona na własny koszt demontażu dotychczas użytkowanych przez Zamawiającego urządzeń medycznych - dot. unitów oraz transportu zdemontowanego sprzętu do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do instalacji urządzeń medycznych oraz pierwszego uruchomienia oraz dot. unitów stomatologicznych - uzyskania pozwolenia na eksploatację urządzeń ciśnieniowych. Wszelkie prace związane demontażem oraz montażem urządzeń wykonywane będą w dniach i godzinach ustalonych z Zamawiającym niezakłócających pracy Przychodni. b) Wykonawca dokona szkolenia pracowników Zamawiającego z obsługi urządzeń medycznych na swój koszt i własnym staraniem, Wykonawca zobowiązany jest przeszkolić wskazany przez Zamawiającego personel w zakresie obsługi dostarczonych urządzeń medycznych wraz z ich wyposażeniem, jednodniowe szkolenie winno być przeprowadzone w miejscu instalacji urządzeń medycznych. Szkolenie musi być potwierdzone sporządzonym protokołem przeszkolenia z obsługi urządzeń wraz z podpisem przez pracowników dokumentów potwierdzających zaistniały fakt, po miesiącu użytkowania urządzeń medycznych Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić na swój koszt powtórne jednodniowe szkolenie dla personelu Zamawiającego, w miejscu instalacji urządzeń. Szkolenie potwierdzone zostanie sporządzonym protokołem. c) Wykonawca udzieli gwarancji na urządzenia medyczne na co najmniej na okres min. 24 miesięcy. Wykonawca w ramach udzielonej gwarancji odpowiada za braki ilościowe w przedmiocie umowy stwierdzone u Zamawiającego po rozpakowaniu sprzętu na podstawie specyfikacji katalogowej (handlowej) sprzętu, Wykonawca gwarantuje Zamawiającemu 10 letni dostęp do części zamiennych, materiałów zużywalnych oraz autoryzowanego serwisu pogwarancyjnego, Wykonawca zapewni bezpłatny serwis, przeglądy i konserwację sprzętu przez trwania gwarancji w ilości i w zakresie zgodnym z wymogami określonymi w dokumentacji technicznej łącznie z bezpłatną wymianą wszystkich części i materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do wykonania przeglądu, gwarancja obejmuje wszystkie koszty związane z jej realizacją, w tym również koszty dojazdów, transportu, części zamiennych i robocizny, Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia przeglądu technicznego w ostatnim dniu upływu gwarancji poszczególnych elementów / podzespołów urządzeń medycznych, Wykonawca bezpłatnie na własny koszt usuwa wszystkie awarie przez okres udzielonej gwarancji, każda naprawa gwarancyjna powoduje przedłużenie okresu gwarancji o czas wyłączenia urządzenia z eksploatacji, konieczność dokonania trzeciej naprawy tego samego elementu / podzespołu w okresie gwarancyjnym powoduje wymianę sprzętu (urządzenia, aparatu) na nowy, pełnowartościowy, wolny od wad..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa dwóch unitów stomatologicznych z kompresorem i ssakiem
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- OMS Polska Ltd. Sp. z o.o., ul. Kochanowskiego 1, 01-864 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 147541,67 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 151000,00
Oferta z najniższą ceną: 151000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 151000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa wanny do masażu podwodnego automatycznego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MEDEN-INMED Sp. z o.o,, ul. Wenedów 2, 75-847 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33724,07 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 34500,00
Oferta z najniższą ceną: 34500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 34560,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Remont mostu i przepustu w podziale na zadania
- Stół elektrofizjologiczny
- 7/TP1/SZP-2/2024 Naprawa i konserwacja połaci dachowych obiektów Politechniki Koszalińskiej wraz z rynnami, rurami spustowymi, kominami ponad połaciami oraz obróbkami blacharskimi...
- Bieżące utrzymanie i konserwacja urządzeń sygnalizacji świetlnych oraz wyświetlaczy czasu na drogach i ulicach administrowanych przez Zarząd Dróg i Transportu w Koszalinie.
- Zakup i sukcesywna dostawa leków dla Działu Farmacji Szpitalnej SP ZOZ MSWiA w Koszalinie
- Przebudowa lokali mieszkalnych nr 7 i 9 wraz z przebudową instalacji gazowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Stanisława Wyspiańskiego 23 w Koszalinie
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup łóżka bariatrycznego z podnośnikiem, wózków transportowych z funkcją stołu zabiegowego oraz wózków kąpielowych w ramach Programu inwestycyjnego modernizacji podmiotów leczniczych
- Zakup ambulansu typu C wraz z dodatkowym wyposażeniem dla ZRM
- Dostawy narzędzi chirurgicznych dla USK im. WAM - CSW w Łodzi
- Dostawa narzędzi do operacji wideotorakoskopowych oraz otwartych i cyfrowego systemu do drenażu
- "Sukcesywne dostawy materiałów stomatologicznych, narzędzi stomatologicznych, implantów i materiałów ortodontycznych"
- Dostawa aparatu USG do Gminnego Ośrodka Zdrowia w Gogolinie
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.