eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ustroń › Budowa boisk z parkingiem i robotami towarzyszącymi w ramach zadania p.n. "Rewitalizacja wielofunkcyjnego kompleksu sportowo-rekreacyjnego w Ustroniu" - etap III końcowy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-09

Ogłoszenie nr 94906 - 2017 z dnia 2017-06-09 r.

Ustroń: Budowa boisk z parkingiem i robotami towarzyszącymi w ramach zadania p.n. "Rewitalizacja wielofunkcyjnego kompleksu sportowo-rekreacyjnego w Ustroniu" - etap III końcowy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 56214-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 59333-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ustroń, krajowy numer identyfikacyjny 7218234400000, ul. Rynek 1, 43450 Ustroń, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 338 579 300, faks 0-33 857 93 30, e-mail zamowieniapubliczne@ustron.pl
Adres strony internetowej (URL): www.ustron.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa boisk z parkingiem i robotami towarzyszącymi w ramach zadania p.n. "Rewitalizacja wielofunkcyjnego kompleksu sportowo-rekreacyjnego w Ustroniu" - etap III końcowy

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.1.11.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie boisk z parkingiem i robotami towarzyszącymi w ramach zadania p.n. "Rewitalizacja wielofunkcyjnego kompleksu sportowo-rekreacyjnego w Ustroniu" - etap III końcowy. Zakres zamówienia obejmuje a) budowę boiska głównego o nawierzchni naturalnej o wymiarach 68x105m z instalacją do zraszania i piłkochwytami (wysokość 6 i 10m) oraz wyposażeniem, b) budowę boiska treningowego o nawierzchni sztucznej o wymiarach 20x46m z oświetleniem i wyposażeniem oraz piłkochwytem o wysokości 6,0m, c) budowę parkingu od strony ulicy Grażyńskiego oraz budowę wewnętrznej drogi i chodników na terenie stadionu, d) budowę ogrodzenia terenu z wykonaniem pozostałych sieci kanalizacji oraz oświetlenia terenu, e) wykonanie wszelkich niezbędnych prac ziemnych w obrębie prowadzonych robót budowlanych z nawiezieniem ziemi, nasadzeniem drzew i krzewów, ukształtowaniem terenu i budową chodników, f) wykonanie przekładki przyłącza Nn w sąsiedztwie hali tenisowej, g) demontaż wszelkich istniejących elementów zagospodarowania terenu (np. nasypy ziemne, stare elementy zagospodarowania itp.), h) wykonanie ogrodzenia placu budowy na okres prowadzonych robót budowlanych, i) wykonanie zjazdu tymczasowego z ul. Sportowej oraz wykonanie tymczasowej drogi wewnętrznej, j) wyposażenie terenu w kosze na śmieci, ławki itp. k) obsługę geodezyjną i przygotowanie mapy do odbioru końcowego do użytkowania, l) przeprowadzenie odbiorów branżowych (prąd, woda, kanalizacja, P.S.Poż., Sanepid, odbiory techniczne boisk itp.) i uczestniczenie w odbiorach obiektu przez PINB w Cieszynie. Zamówienie obejmuje także kompletację materiałów odbiorowych i ich przekazanie Zamawiającemu, uczestniczenie w odbiorze Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Cieszynie. Po zakończeniu każdego etapu robót (określonego w lit. a-c) Wykonawca przekaże 3 komplety materiałów odbiorowych (dokumentacja powykonawcza, zdjęcia na nośniku elektronicznym [min. 150 zdjęć pod każdą fakturę], aprobaty techniczne, atesty, świadectwa, atesty higieniczne PZH itp.). Wykonawca przed złożeniem oferty zobowiązany jest do szczegółowego zapoznania się z zakresem i charakterem prowadzonych robót. Obecnie na terenie stadionu realizowany jest II etap prac budowlanych. Wykonywanie III etapu nie może prowadzić do utrudnień w realizacji II etapu robót. Szczegółowy zakres zadań wykonawcy zamówienia opisany został w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, a także w przedmiarach robót (które mają charakter pomocniczy przy wycenie oferty). Do postępowania przetargowego dołączono opisy do projektów branżowych oraz niezbędne rysunki w zakresie robót tego etapu prac budowlanych ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45111290-7, 45112720-8, 45232452-5, 45233340-4, 45236110-4, 45342000-6, 45112710-5, 45233222-1, 45233250-6, 45262311-4, 45223800-4, 45112711-2, 45231300-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT4188206.06
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
TAMEX Obiekty Sportowe S.A. , zamowienia@tamex.com.pl, ul. Rydygiera 8/3a, 01-793 , Warszawa , kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4661410,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4661410,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4661410,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.