eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świnoujście › Bieżące utrzymanie terenów zieleni Gminy Miasto Świnoujście Rejon I - lewobrzeże

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-20

Świnoujście: Bieżące utrzymanie terenów zieleni Gminy Miasto Świnoujście Rejon I - lewobrzeże
Numer ogłoszenia: 94880 - 2014; data zamieszczenia: 20.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Świnoujścia , ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3212780, 3212309, faks (091) 321 59 95.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie terenów zieleni Gminy Miasto Świnoujście Rejon I - lewobrzeże.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn: Bieżące utrzymanie terenów zieleni Gminy Miasto Świnoujście Rejon I - lewobrzeże 2. Opis przedmiotu zamówienia Zamówienie obejmuje bieżące utrzymanie zieleni i małej architektury na terenie Gminy Miasta Świnoujście w latach 2014-2015. 3. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania terenów zieleni zgodnie z następującymi standardami utrzymania: -I standard utrzymania: centrum miasta, skwery, zieleńce, tereny reprezentacyjne ujęte w załączniku nr 4; -II standard utrzymania: tereny ujęte w załączniku nr 4; -III standard utrzymania: tereny zielone Gminy Miasta Świnoujście oraz Skarbu Państwa. 4. Zakres prac w I standardzie utrzymania polega na: 4.1 Utrzymaniu estetycznego wyglądu terenu Miasta zgodnie z zasadami przepisów porządkowych i sanitarnych; 4.2 Całorocznym utrzymaniu czystości na terenach zieleni (zamiatanie, zbieranie nieczystości) wraz z wywozem nieczystości 4.3 Wywozie śmieci ze śmietniczek z terenu skweru przy ul. Malczewskiego na składowisko odpadów komunalnych (na koszt Wykonawcy); 4.4 Świadczeniu usług w zakresie całorocznego utrzymania zieleni wysokiej i niskiej zgodnie ze standardami sztuki ogrodniczej; 4.5 Pielęgnacji drzew i krzewów oraz pnączy zgodnie ze standardami sztuki ogrodniczej (cięcia pielęgnacyjne, formujące, sadzenie, usuwanie drzew i krzewów obumarłych, zagrażających bezpieczeństwu dla mienia i ludzi, lub drzew i krzewów przeznaczonych do usunięcia, ściółkowanie krzewów, formowanie żywopłotów, usuwanie odrostów korzeniowych u pni drzew, podlewanie, nawożenie, pielenie itd.); 4.6 Usuwaniu wiatrołomów, posuszu gałęziowego; 4.7 Wycince drzew i krzewów zgodnie z decyzją Wydziału Eksploatacji i Zarządzania Nieruchomościami; 4.8 Usuwaniu samosiewów do 10 lat; 4.9 Profesjonalnej pielęgnacji krzewów róż zgodnie ze standardami sztuki ogrodniczej, nawożenie, podlewanie, odpowiednie cięcie, rozmnażanie, zagęszczanie, zabezpieczenie krzewów róż na zimę poprzez kopczykowanie i osłonięcie gałązkami z igliwia, itp.; 4.10 Dodatkowym nasadzeniom krzewów róż na terenie promenady nadmorskiej w miesiącu kwietniu - wykaz ilości, gatunków, odmian w załączniku nr 6; 4.11 Przygotowaniu profesjonalnego zgodnego ze standardami sztuki ogrodniczej projektu nasadzeń roślinności jednorocznej i bylinowej na terenie Promenady nadmorskiej (ok. 15000 gatunków na kwotę 40 000 zł). Po zatwierdzeniu projektu przez przedstawiciela Zamawiającego Wykonawca zakupi materiał roślinny i wykona projekt od 15 do 23 maja zgodnie ze standardami sztuki ogrodniczej. Następnie Wykonawca będzie go pielęgnował do końca sezonu (nawożenie wieloskładnikowym nawozem granulowanym o długotrwałym działaniu oraz nawozem rozpuszczalnym dostosowanym wg potrzep, podlewanie, przycięcie przekwitłych kwiatostanów, bieżące uzupełnianie gatunków wypadłych do 70 sztuk na koszt Wykonawcy). Na zgłoszenie Zamawiającego, Wykonawca w terminie do 2 dni roboczych usunie stare okazy, przekopie i zagrabi kwietniki, posprząta teren, a następnie wywiezie zebraną masę tego samego dnia. Ogólna specyfikacja, powierzchnia, charakter projektu, proponowana roślinność, preferowane kolory w załączniku nr 7; 4.12 Przygotowaniu kwietników, rabat, donic pod nasadzenia kwiatów jednorocznych wraz z transportem, montażem, demontażem, konstrukcji kwiatowych oraz donic, wypełnieniem donic oraz wież kwiatowych ziemią urodzajną, uzupełnienie ziemi w kwietnikach, wyrównanie brzegów kwietników i rabat oraz utrzymanie kształtu przez cały sezon; 4.13 Zakupie, dostawie i nasadzeniom kwiatów jednorocznych do nasadzeń w kwietnikach, na rabatach, w donicach i konstrukcjach kwiatowych wg projektów i zaleceń Zamawiającego (materiał zakupiony przez Wykonawcę, wykaz gatunków w załączniku nr 6); 4.14 Sadzeniu kwiatów sezonowych i bylinowych oraz ich pielęgnacja wraz z obsługą systemu nawadniania, utrzymaniem donic i konstrukcji kwiatowych, uzupełnianiem ubytków, nawożeniem nawozem wieloskładnikowym granulowanym oraz rozpuszczalnym według potrzeb, podlewaniu, przycinaniu kwiatostanów, usunięciu starych kwiatów wraz z zebraniem i wywozem, przekopaniu i zagrabieniu kwietnika oraz wywozie zebranej masy tego samego dnia, posprzątaniu terenu po wywozie donic i konstrukcji kwiatowych; 4.15 Pielęgnacji nasadzeń kwiatów jednorocznych zgodnie ze standardami sztuki ogrodniczej (pielenie, nawożenie, spulchnianie ziemi, podlewanie, usuwanie przekwitłych kwiatostanów); 4.16 Uzupełnianiu roślinności wypadłej niezależnie od Wykonawcy w zakresie Wykonawcy w ilości do 300 sztuk roślin (materiał zakupiony przez Wykonawcę); 4.17 Pielęgnacji trawników zgodnie ze standardami sztuki ogrodniczej (dosiewanie, grabienie trawników, wygrabienie liści, koszenie trawników, obcinanie darni, pielenie, nawożenie, podlewanie wraz z obsługą systemu nawadniania, renowacja, wywożenie odpadów na składowisko ulegających biodegradacji); 4.18 Grabieniu liści z trawników i powierzchni objętych sprzątaniem - wygrabianie liści wraz z innymi zanieczyszczeniami, sukcesywnie w miarę opadania, z ich natychmiastowym wywozem na składowisko odpadów; 4.19 Zasilaniu roślinności nawozami wg różnorodności i potrzeb (materiał zakupiony przez Wykonawcę w uzgodnieniu z Zamawiającym); 4.20 Zwalczaniu chorób i szkodników roślin (materiał zakupiony przez Wykonawcę); 4.21 Przesadzaniu roślinności w miejska wskazane przez przedstawiciela Zamawiającego; 4.22 Uzupełnianiu kory w skupiskach roślin (bylin, róż itp.) na wysokość 6 - 8 cm (materiał zakupiony przez Wykonawcę); 4.23 Całorocznym utrzymaniu placów zabaw, skate parku w zakresie codziennej kontroli czystości, dbania o poprawny stan techniczny urządzeń, konserwacji elementów wyposażenia, wymianie piasku w piaskownicach, aby ich stan umożliwiał bezpieczne użytkowanie (materiał Wykonawcy); 4.24 Konserwacji i bieżącym utrzymaniu elementów małej architektury na terenach zieleni miejskiej, aby ich stan umożliwiał bezpieczne użytkowanie (mycie, oczyszczanie z brudu, malowanie, uzupełnianie elementów brakujących, zamiatanie, odśnieżanie, demontaż uszkodzonych elementów i ich wymiana) - materiał Wykonawcy; 4.25 Przygotowaniu do okresu letniego oraz zimowego systemu nawadniania, jego bieżąca obsługa oraz konserwacja. Wykonawca zobowiązany jest do skonfigurowania częstotliwości podlewania do aktualnie panujących warunków pogodowych; 4.26 Utrzymaniu właściwego stanu alejek utwardzonych i ścieżek gruntowych w obrębie zieleńców (zamiatanie całej powierzchni wraz z wywozem zanieczyszczeń, likwidacja śliskości na nawierzchni alejek i na ścieżkach poprzez odśnieżanie i posypywanie piaskiem i posypką mineralną); 4.27 Sprawowaniu bieżącego nadzoru nad powierzonym mieniem oraz interwencyjne, niezależnie od zakresu prac wykonanie innych czynności związanych z utrzymaniem zieleni. 5. Zakres prac w II standardzie utrzymania polega na: 5.1 Utrzymaniu estetycznego wyglądu terenu Miasta zgodnie z zasadami przepisów porządkowych i sanitarnych; 5.2 Całorocznym utrzymaniu czystości na terenach zieleni wraz z wywozem nieczystości na składowisko odpadów komunalnych; 5.3 Świadczeniu usług w zakresie całorocznego utrzymania zieleni wysokiej i niskiej zgodnie ze standardami sztuki ogrodniczej; 5.4 Sprawowaniu bieżącego nadzoru nad powierzonym mieniem oraz interwencyjne, niezależnie od zakresu prac wykonanie innych czynności związanych z utrzymaniem zieleni. 5.5 Usuwaniu wiatrołomów i posuszu gałęziowego; 5.6 Wycince drzew i krzewów zgodnie z decyzją Wydziału Eksploatacji i Zarządzania Nieruchomościami; 5.7 Usuwaniu samosiewów do 10 lat; 5.8 Koszeniu trawników; 5.9 Pielęgnacji drzew i krzewów oraz pnączy zgodnie ze standardami sztuki ogrodniczej (cięcia pielęgnacyjne, formujące, sadzenie, usuwanie drzew i krzewów obumarłych, zagrażających bezpieczeństwu dla mienia i ludzi, lub drzew i krzewów przeznaczonych do usunięcia, ściółkowanie krzewów, formowanie żywopłotów, usuwanie odrostów korzeniowych u pni drzew, podlewanie, nawożenie, pielenie itd.); 6. Zakres prac w III standardzie utrzymania polega na interwencyjnym, na zlecenie Zamawiającego: 6.1 Utrzymaniu czystości na terenach zieleni wraz z wywozem nieczystości na składowisko odpadów komunalnych; 6.2 Utrzymaniu estetycznego wyglądu terenu Miasta zgodnie z zasadami przepisów porządkowych i sanitarnych; 6.3 Cięciu formującym, odmładzającym krzewy; 6.4 Odmładzaniu, formowaniu żywopłotów; 6.5 Formowaniu koron drzew, ściąganiu posuszu; 6.6 Koszeniu trawnika; 6.7 Oczyszczaniu terenu z samosiejek. 7. Szczegółowy przedmiot i zakres umowy określają: a) wykaz prac w poszczególnych miesiącach - stanowiący załącznik nr 3, b) zestawienie powierzchni - stanowiący załącznik nr 4, c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru prac - stanowiący załącznik nr 5, d) projekty nasadzeń - stanowiący załącznik nr 6, e) specyfikacja projektu nasadzeń na promenadzie nadmorskiej- stanowiący załącznik nr 7, f) formularz bankowej/ubezpieczeniowej gwarancji należytego wykonania umowy -stanowiący załącznik nr 8. 8. Wykonawca zobowiązuje się do przedkładania przedstawicielowi Zamawiającego na piśmie, tygodniowego harmonogramu rzeczowego wykonania prac na każdy dzień do piątku poprzedzającego dany tydzień. 9. Wykonawca zobowiązuje się realizować zlecone zadania na rzecz Zamawiającego w terminie. 10. Wykonawca zapewni środek transportu przedstawicielowi Zamawiającego celem wspólnego dokonywania przeglądów oraz nadzoru i odbioru prac. 11. Zakres wykonywanych prac ogrodniczych i porządkowych należy skalkulować łącznie z wywozem odpadów (w tym pokos, obcięte gałęzie, zgrabione liście, przekwitłe kwiaty, papierki, butelki itp.) powstałych w wyniku tych prac. Koszt wywozu odpadów ponosi Wykonawca. 12. Powstałe odpady podczas wykonywania czynności objętych w przedmiocie zamówienia Wykonawca zagospodaruje na własny koszt. Pozbywanie się odpadów powinno się odbywać zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy z podmiotem uprawnionym do wywozu nieczystości na cały okres trwania umowy. Na potwierdzenie Wykonawca zobowiązany będzie przedstawiać Zamawiającemu Kartę odpadów wraz z comiesięcznym protokołem odbioru prac. 13. Przed wysadzeniem gatunków wypadłych Wykonawca uzgodni z Zamawiającym gatunki, ich ilość oraz parametry. 14. Zakupiona roślinność przed wysadzeniem powinna być odebrana protokołem przez Zamawiającego. 15. Pielęgnacja nasadzeń na terenach zieleni winna być prowadzona w sposób nie powodujący pogorszenia stanu roślinności (ubytki w nasadzeniach spowodowane niewłaściwą pielę-gnacją Wykonawca uzupełni we własnym zakresie). 16. Wykonawca zapewni pracownikom podczas wykonywania prac określonych umową, jednakowe, schludne ubrania robocze umożliwiające ich identyfikacje (np. kamizelka, bluza, kombinezon z logo firmy Wykonawcy). 17. Wykaz przewidzianych prac stanowią załączniki 3 i 5 do SIWZ. Jednak Zamawiający zastrzega sobie możliwość zlecenia innych robót - interwencyjnych (związanych z utrzymaniem zieleni), niezależnie od zakresu prac opisanych w szczegółowym wykazie prac..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w Prawie zamówień publicznych, Zamawiający może udzielić Wykonawcy zamówień uzupełniających do wartości nieprzekraczającej 10% wartości zamówienia podstawowego na warunkach cenowych określonych w ofercie Wykonawcy, w odniesieniu do rodzajów prac wys-tępujących w przedmiocie umowy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.30.00 - Usługi utrzymania parków 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 77.31.20.00 - Usługi usuwania chwastów 77.34.20.00 - Przycinanie żywopłotów 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.13.00 - Usługi zbierania śmieci 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 77.31.21.00 - Usługi odchwaszczania 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze 77.34.00.00 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów 90.72.00.00 - Ochrona środowiska .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy zł) przed upływem terminu składania ofert na warunkach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta Świnoujście w PEKAO S.A. Oddz. w Świnoujściu, nr rachunku: 27 1240 3914 1111 0010 0965 1187 z określeniem tytułu wpłaty: Przetarg - Bieżące utrzymanie terenów zieleni - lewobrzeże. -W przypadku wadium w bezgotówkowej formie, dokument wadium należy włożyć do koperty wewnętrznej, jako odrębny (nie zszywać z ofertą). -Datą wniesienia wadium w pieniądzu przelewem na rachunek ww. jest data uznania wskazanego rachunku.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Pzp, spełniający ponadto warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należycie wykonali co najmniej jedną usługę o wartości min. 500.000,00 zł brutto, odpowiadająca przedmiotowi zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują lub będą dysponować odpowiednim potencjałem technicznym, tj:Platforma z balustradą na podnośniku - 1 szt.Frezarka do pni - 1 szt.Rębak - 1 szt.Ręczne narzędzia do uprawy: pazurki (3 szt.), grabie kabłąkowe (3 szt.), grabie (6 szt.), grabie druciane (6 szt.), grabie wachlarzowe (7 szt.), grabie do trawy (7 szt.), wertykulator na kółkach (2 szt.), rozrzutnik nawozu/siewnik (3 szt.), motyczki (5szt.), szpadel (3 szt.), łopatka do kwiatów (3 szt.), Sadzarka do cebul kwiatowych (5 szt.);Piła spalinowa - 2 szt., Piła łańcuchowa - 2 szt.,Nożyce spalinowe - 2 szt., Sekatory, inne urządzenia ręczne do cięcia drewna - 7 szt.;Sprzętu do podlewania roślin: beczkowozy lub zbiorniki o minimalnej pojemności 2000 l (1 szt.), wiadra (10 szt.);Sprzęt do koszenia i pielęgnacji trawników - kosiarki spalinowe (7 szt.), kosy żyłkowe (5 szt.);Glebogryzarka (1szt.) oraz wał gładki (1 szt.) do zakładania trawnika; Sprzęt do sprzątania liści - dmuchawy (5 szt.), odkurzacze do liści (5 szt.), grabie do zbierania liści (10 szt.);Sprzęt do sprzątania - traktorek ogrodowy z przyczepą (3 szt.) lub samochód z przyczepą (3szt.) lub samochód dostawczy z nadwoziem skrzyniowym (3szt.), miotły (12 szt.)Sprzęt do odśnieżania - łopaty do odśnieżania (15 szt.), ręczny pług na kółkach (5szt.) Opryskiwacz plecakowy - 3 szt.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują lub będą dysponować kierownikiem robót w zakresie kształtowania i pielęgnacji zieleni miejskiej odpowiedzialnym za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie pracami w zieleni tj. minimum jeden inspektor nadzoru terenów zieleni legitymujący się co najmniej 12 - miesięczną praktyką zawodową przy konserwacji i pielęgnacji zieleni stanowiącej zakres zamówienia, w tym min. 6 miesięcy pełnienia funkcji inspektora nadzoru terenów zieleni; - dysponują co najmniej dwiema osobami posiadającymi: świadectwo ukończenia szkoły średniej zawodowej oraz tytuł zawodowy albo wykształcenie średnie i dyplom potwierdzający kwalifikacje zawodowe oraz tytuł zawodowy albo wykształcenie średnie i dyplom potwierdzający kwalifikacje zawodowe w zawodach związanych z pielęgnacją zieleni - do prowadzenia prac o charakterze technicznym; - dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą min. 12 miesięczne doświadczenie w pielęgnacji róż; -dysponują jedną osobą mającą min. 12 miesięczne doświadczenie w rozpoznawaniu i leczeniu chorób roślin;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Pzp, spełniający ponadto warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

-wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1, -pełnomocnictwo (pełnomocnictwa), jeżeli oferta będzie podpisana przez pełno-mocnika, a nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty, przy czym dotyczy to również przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie. -dokument potwierdzający zabezpieczenie oferty akceptowaną formą wadium wymienioną w art. 45 ust. 6 Pzp. -lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 Pzp, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej. -wykaz z określeniem części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom lub oświadczenie o wykonaniu zamówienia własnymi siłami- wg załącznika nr 15.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.swinoujscie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.um.swinoujscie.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2014 godzina 10:30, miejsce: Gmina Miasto Świnoujście, ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście w pokoju nr 102 Sekretariat Prezydenta Miasta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.