Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-04-24
Złotoryja: Organizacja i przeprowadzenie kursu magazyniera w ramach projektu pn. Aktywna integracja grup ryzyka w Powiecie Złotoryjskim
Numer ogłoszenia: 94860 - 2015; data zamieszczenia: 24.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Złotoryjski , Pl. Niepodległości 8, 59-500 Złotoryja, woj. dolnośląskie, tel. 76 8786940, -950, faks 76 8786955.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat-zlotoryja.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie kursu magazyniera w ramach projektu pn. Aktywna integracja grup ryzyka w Powiecie Złotoryjskim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Organizacja i przeprowadzenie kursu magazyniera w ramach projektu pn. Aktywna integracja grup ryzyka w Powiecie Złotoryjskim. 2. W kursie uczestniczyć będzie dwanaście osób skierowanych przez Zamawiającego. 3. Kurs ma na celu wyposażenie uczestników w wiedzę i umiejętności niezbędne do podjęcia zatrudnienia w zawodzie magazyniera. 4. Kurs trwa 62 godziny dydaktyczne. Godzina dydaktyczna kursu obejmuje 45 minut zajęć i 15 minut przerwy. Długość i ilość przerw może być ustalona według uznania jednostki szkolącej, jednakże łączny czas przerw w danym dniu nie może przekroczyć iloczynu ilości godzin edukacyjnych w tym dniu i 15 minut czasu przeznaczonego na przerwę. 5. Zajęcia praktyczne mogą być realizowane z podziałem na grupy. Kurs należy zakończyć wydaniem zaświadczenia o ukończeniu kursu zgodnego z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (j. t. Dz. U. 2014r r. poz. 622). 6. Zajęcia muszą być prowadzone poprzez omawianie zagadnień pod nadzorem wykładowcy wskazanego przez Wykonawcę w ofercie. Część praktyczna musi opierać się na samodzielnym wykonywaniu ćwiczeń przez uczestników kursu. Wszystkie zajęcia muszą odbywać się z wykładowcą. Nie dopuszcza się prowadzenia zajęć drogą elektroniczną, metodą e-learningu, itp. 7. Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza ustali z zamawiającym dokładne daty rozpoczęcia i zakończenia kursu oraz jego szczegółowy harmonogram. 8. Wykonawca każdego dnia w którym będą się odbywać zajęcia zobowiązany będzie do zorganizowania dla uczestników kursu cateringu w postaci: - jednej przerwy tzw. kawowej w trakcie której dla każdego uczestnika kursu dostępne będą: napoje gorące (kawa, herbata), mleko, cukier, napoje zimne (woda mineralna gazowana, niegazowana) i ciastka oraz - jednej przerwy w trakcie której dla każdego uczestnika kursu dostępne będą: napoje gorące (kawa, herbata), mleko, cukier, napoje zimne (woda mineralna gazowana, niegazowana) i kanapki. 9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 7 do SIWZ. 10. Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający w prowadzonym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum jedną osobą wyznaczoną do pełnienia funkcji wykładowcy, która w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia uczestniczyła w realizacji co najmniej dwóch kursów (szkoleń) magazyniera jako wykładowca (trener, instruktor)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Na ofertę, oprócz innych dokumentów wskazanych w niniejszym rozdziale, składają się następujące dokumenty i załączniki: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5 do SIWZ; 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 85
- 2 - Doświadczenie Wykonawcy w organizacji kursów (szkoleń) w zakresie objętym przedmiotem zamówienia - 6
- 3 - Ilość wyjazdów poznawczych dla kursantów do różnego rodzaju magazynów - 9
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w szczególności terminu realizacji zamówienia, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zmiany dotyczyć mogą okoliczności wynikających z przyczyn: losowych, technicznych, administracyjnych, gospodarczych, finansowych, zmian przepisów prawa jeżeli będzie to konieczne dla uzyskania celu określonego w postanowieniach umowy zawartej z Wykonawcą. 2. Zamawiający niezależnie od okoliczności wymienionych w ust. 1 przewiduje możliwość dokonywania zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następujących wypadkach: a) zmiany danych teleadresowych Wykonawcy lub Zamawiającego; b) zmiany osób upoważnionych do dokonywania czynności prawnych; c) zmniejszenia liczby uczestników kursu o maksymalnie 2 osoby w wyniku czego wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie proporcjonalnie do ilości uczestników biorących udział w kursie i obliczony zostanie jako iloczyn faktycznej liczby uczestników oraz określonej ceny jednostkowej. d) zmiany składu osobowego uczestników kursu, zmiana ta nie wpłynie na liczbę osób biorących udział w kursie;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.sp-zlotoryja.dolnyslask.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Złotoryi, Pl. Niepodległości 8, 59-500 Złotoryja, pokój nr 306.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2015 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Złotoryi, Pl. Niepodległości 8, 59-500 Złotoryja, sekretariat, I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZŁOTORYI
- Dostawa nowego pojazdu specjalnego typu bramowiec z możliwością obsługi osprzętu do zimowego utrzymania dróg
- Przebudowa drogi wraz z budową ciągu pieszo - rowerowego na działkach nr 686, 683, obręb Wilków w formule zaprojektuj i wybuduj
- Prusice VI droga dojazdowa do gruntów rolnych w obszarze scalania
- Budowa budynku kancelarii leśnictwa Nowy Kościół wraz z urządzeniami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym
- Modernizacja dróg gminnych na terenie miasta Złotoryja
więcej: przetargi w Złotoryi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. "Spawacz MAG i TIG"
- KURS PRAWA JAZDY KATEGORII C, C+E i D KWALIFIKACJI WSTĘPNEJ ORAZ SZKOLENIA OKRESOWEGO KIEROWCÓW DLA OSÓB BEZROBOTNYCH ZAREJESTROWANYCH W POWIATOWYM URZĘDZIE PRACY W LIPNIE
- KURS PRAWA JAZDY KATEGORII C, C+E i D KWALIFIKACJI WSTĘPNEJ ORAZ SZKOLENIA OKRESOWEGO KIEROWCÓW - I EDYCJA "SZKOLENIE Z POWIATEM LIPNOWSKIM - LEPSZA PRACA, LEPSZA PŁACA"
- Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. "Księgowość komputerowa z obsługą programów Comarch Optima i Płatnik"
- Zorganizowania i przeprowadzenie kursów zawodowych dla młodzieży z jednostek podległych Podkarpackiej Wojewódzkiej Komendzie OHP w Rzeszowie oraz młodzieży ze środowiska lokalnego
- Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników, absolwentów OHP oraz młodzieży spoza OHP w wieku 18 - 25 lat w 2024 r. - I etap.
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.