eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Konserwacja i przegląd systemów przeciwpożarowych w obiektach AGH oraz usuwanie uszkodzeń w tych systemach - KC-zp.272-254/17

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-09

Ogłoszenie nr 94855 - 2017 z dnia 2017-06-09 r.

Kraków: Konserwacja i przegląd systemów przeciwpożarowych w obiektach AGH oraz usuwanie uszkodzeń w tych systemach - KC-zp.272-254/17
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 507024-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica, krajowy numer identyfikacyjny 157700000, ul. Al. Mickiewicza 30, 30-059 Kraków, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. (12)6173595, faks (12)6173595, e-mail dzp@agh.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia publiczna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Konserwacja i przegląd systemów przeciwpożarowych w obiektach AGH oraz usuwanie uszkodzeń w tych systemach - KC-zp.272-254/17

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

KC-zp.272-254/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest usługa konserwacji i napraw instalacji sygnalizacji pożaru SSP, instalacji oddymiania OD, instalacji dźwiękowego systemu ostrzegania DSO, prowadzenie usługi monitoring przeciwpożarowy instalacji SAP do KM PSP w Krakowie, pomiar ciśnienia i wydajności hydrantów wewnętrznych i zewnętrznych, próba szczelności węży hydrantowych, przegląd detektorów gazu ziemnego, oraz przegląd oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w obiektach AGH w Krakowie. Konserwacja będzie wykonywana w okresie: a) raz na kwartał sprawdzenie i przegląd instalacji sygnalizacji pożaru SSP, instalacji oddymiania OD instalacji dźwiękowego systemu ostrzegania DSO, b) monitoring instalacji SSP do KM PSP w Krakowie 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu c) raz na kwartał przegląd instalacji SUG d) pomiar ciśnienia i wydajności hydrantów zewnętrznych oraz wewnętrznych oraz próba szczelności węży hydrantowych wykonywany raz w roku e) przegląd detektorów gazu ziemnego wykonywany co 6 miesięcy f) przegląd oświetlenia awaryjnego oraz ewakuacyjnego wykonywany raz w kwartale Usuwanie wykrytych uszkodzeń w systemach objętych konserwacją. Wartość zleconych napraw w trakcie trwania umowy nie przekroczy kwoty 123 000,00 zł brutto. Wartość szacunkowa materiałów do napraw 100 000,00 zł Łączne wynagrodzenie za całość przedmiotu umowy nie przekroczy kwoty brutto: 465 112,20 zł PLN, w tym wartość wynagrodzenia (brutto) za naprawy systemów przeciwpożarowych nie przekroczy kwoty brutto 123 000,00 zł. Stawka (cena) roboczogodziny brutto wynosi: 30,31 zł.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 75251110-4
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT380000
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Małopolski Ośrodek Ochrony Przeciwpożarowej INTER-POŻ Sp. z o.o., , Bieżanowska 107a, 30-826 , Kraków, kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 342112,20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 342112,20
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 342112,20
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.