eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja przewiązki szkoły PZ Nr 1 w Oświęcimiu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-06-20

Oświęcim: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja przewiązki szkoły PZ Nr 1 w Oświęcimiu
Numer ogłoszenia: 94787 - 2016; data zamieszczenia: 20.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 57377 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Oświęcimski - Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu, ul. Wyspiańskiego 10, 32-602 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. (033) 8449600, faks (033) 8449619.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja przewiązki szkoły PZ Nr 1 w Oświęcimiu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja przewiązki szkoły PZ Nr 1 w Oświęcimiu. Zamawiający jest w posiadaniu dokumentacji projektowej. Zakres robót objęty zamówieniem: I. Termomodernizacja budynku (przewiązki). Izolacja termiczna ścian: - Zabezpieczenie otworów okiennych i drzwiowych folią i taśmą malarską; - Demontaż krat okiennych; - Rozebranie obróbek blacharskich parapetów z blachy powlekanej z późniejszym montażem nowych; - Demontaż betonowych parapetów zewnętrznych; - Skucie węgarków i odparzonych tynków; - Demontaż blachy z podkonstrukcją z łat drewnianych; - Demontaż rur spustowych z późniejszym montażem nowych; - Demontaż rynien z późniejszym montażem nowych; - Demontaż przewodów odgromowych mocowanych na wspornikach w ścianie z późniejszym montażem nowych w rurach winidurowych; - Demontaż istniejących elementów z ponownym montażem takich jak: lampy, kamery, itp.; - Demontaż istniejącego zadaszenia z blachy stalowej na wspornikach; - Demontaż istniejących wsporników stalowych zadaszenia; - Skucie i uzupełnienie odparzonych tynków; - Wykonanie bruzd w ścianach pod rury winidurowe; - Przygotowanie podłoża pod ocieplenie metodą lekką - mokrą, czyszczenie mechaniczne i zmycie ścian zewnętrznych; - Izolacja termiczna ścian; - Tynkowanie; - Montaż płytek klinkierowych ze spoinowaniem. Izolacja termiczna ścian fundamentowych i cokołów: - Demontaż warstwy asfaltowej, montaż opaski żwirowej; - Demontaż opaski z płyt chodnikowych 50x50cm, montaż opaski żwirowej; - Roboty ziemne - wykop odcinkami dla odsłonięcia ścian fundamentowych i późniejszy zasyp; - Demontaż starej hydroizolacji/izolacji; - Demontaż i ponowny montaż uziemienia (otoku); - Demontaż i ponowny montaż nowych rur spustowych z czyszczakami; - Skucie odparzonych tynków cokołu; - Skucie nierówności na ścianach fundamentowych; - Osuszanie i odgrzybianie fragmentów ścian tego wymagających; - Tynkowanie - wyrównanie powierzchni ścian fundamentowych; - Montaż hydroizolacji z podkładem; - Montaż izolacji termicznej z warstwa osłonową - folia kubełkowa; - Montaż nowych rur spustowych; - Wpięcie rury spustowej do Kd. Remont kominów: - Demontaż betonowych czapek kominowych z późniejszym montażem nowych; - Demontaż obróbek blacharskich; - Demontaż kominowych kanałów wentylacyjnych podlegających remontowi; - Odtworzenie kominowych kanałów wentylacyjnych z cegły klinkierowej; - Montaż siatek przeciw ptakom. Izolacja termiczna stropodachów: - Demontaż przewodów odgromowych z późniejszym montażem nowych; - Demontaż rynien z późniejszym montażem nowych; - Rozebranie obróbek blacharskich z późniejszym montażem nowych; - Remont ścianki attykowej i okapu dachu; - Czyszczenie i przygotowanie podłoża; - Montaż styropapy z obróbką kominów papą i ścian przyległych. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej: - Demontaż stolarki okiennej i drzwiowej; - Montaż nowych okien PCV; - Montaż nowych okien - aluminium ocieplone; - Przełożenie istniejących drzwi wejściowych; - Demontaż parapetów wewnętrznych; - Remont ścian pod oknami; - Tynkowanie; - Malowanie; - Uzupełnienie posadzki. Remont istniejących schodów z pochylnią: - Demontaż istniejących płytek; - Demontaż istniejących wylewek; - Demontaż okładzin betonowych; - Demontaż istniejących balustrad; - Montaż nowych wylewek; - Montaż nowych płytek; - Montaż nowych balustrad ze stali nierdzewnej; - Montaż wpustów odwadniających; Montaż wycieraczki. III. Prace konserwacyjne pomieszczeń przewiązki. Prace konserwacyjne pomieszczeń - Parter: - Wymiana balustrady pomiędzy oknami na nową (stal malowana proszkowo) - pom. P0/05; - Wykonanie tynków cienkowarstwowych mozaikowych do wysokości 1,6m (kolorystyka w uzgodnieniu z Dyrekcją szkoły) - pom. P0/05; - Wykonanie dylatacji na klatce schodowej - pom. K3; - Rozebranie wykładziny ściennej w ilości ok. 4m2, rozebranie ścianki działowej z płyt gipsowo - kartonowych na pojedynczym ruszcie metalowym, pokrytym jednostronnie płytą w ilości ok. 4,8m2 wraz z ponownym ich odtworzeniem; - Zerwanie istniejącej posadzki - pom. P0/05; - Przygotowanie podłoża oraz wykonanie posadzki z płytek układanych na kleju wraz z cokołami (rozmiar płytek, kolorystyka w uzgodnieniu z Dyrekcją szkoły) - pom. P0/05; - Przecieranie istniejących tynków, przygotowanie podłoża, gruntowanie pod malowanie - wszystkie pomieszczenia; - Malowanie farbami emulsyjnymi sufitów i ścian wewnętrznych - wszystkie pomieszczenia, - Zabezpieczenie folią podłóg - wszystkie pomieszczenia; - Mycie po robotach budowlanych; - Usunięcie zawilgoceń na podwieszanych sufitach w pomieszczeniach sanitarnych; - Wywóz gruzu z terenu budowy na składowisko wraz z opłatą za przyjęcie odpadu. Prace konserwacyjne pomieszczeń - Piętro: - Demontaż wentylatorowni - pom. P1/07; - Skucie fundamentu pod wentylatorownię - pom. P1/07; - Skucie tynku wewnętrznego wraz z wykonaniem nowego w ilości ok. 1m2; - Wykucie z muru ościeżnic drewnianych (szt. 6) oraz ościeżnic stalowych (szt. 4); - Wykucie z muru kratek wentylacyjnych wraz z montażem nowych (szt. 3); - Rozebranie wykładziny ściennej z płytek wraz z wykonaniem tynków zwykłych w miejscu ich rozebrania - pom. P1/04; - Rozebranie wykładziny ściennej z płytek wraz z wykonaniem na nowo okładziny ściennej z płytek (rozmiar płytek, kolorystyka w uzgodnieniu z Dyrekcją szkoły) - pom. P1/05; - Ługowanie farby olejnej - pom. K3, P1/08; - Wykonanie tynków cienkowarstwowych mozaikowych do wysokości 1,6m (kolorystyka w uzgodnieniu z Dyrekcją szkoły) - pom. K3, P1/08; - Rozebranie posadzek (tworzywa sztuczne, lastryko) - wszystkie pomieszczenia; - Przygotowanie podłoża oraz wykonanie posadzki z płytek układanych na kleju wraz z cokołami (rozmiar płytek, kolorystyka w uzgodnieniu z Dyrekcją szkoły) - wszystkie pomieszczenia łącznie z klatką schodową; - Dostawa wraz z montażem drzwi płytowych wewnętrznych wraz z ościeżnicami drewnianymi (8 drzwi z tego 2 z kratką wentylacyjną); - Wykonanie balustrady na klatce schodowej z profili stalowych malowanych proszkowo - pom. K3; - Przecieranie istniejących tynków, przygotowanie podłoża, gruntowanie pod malowanie - wszystkie pomieszczenia; - Malowanie farbami emulsyjnymi sufitów i ścian wewnętrznych - wszystkie pomieszczenia, - Zabezpieczenie folią podłóg - wszystkie pomieszczenia; - Mycie po robotach budowlanych; - Malowanie farbą olejną elementów metalowych wraz z szpachlowaniem w ilości ok. 1,8m2; - Wywóz gruzu z terenu budowy na składowisko wraz z opłatą za przyjęcie odpadu. III. Remont instalacji sanitarnych (przewiązki). Instalacja wodno - kanalizacyjna, centralnego ogrzewania oraz wentylacyjna: - Prace demontażowe i pośrednie; - Remont instalacji centralnego ogrzewania; - Remont instalacji wodnej; - Remont instalacji kanalizacyjnej; - Remont instalacji wentylacyjnej. IV. Przebudowa instalacji elektrycznych (przewiązki). Wewnętrzna instalacja elektryczna: - Wykonanie rozdzielnicy głównej TG oraz tablicy rozdzielczej zasilania przewiązki T0.4; - Wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego i ewakuacyjnego; - Wykonanie instalacji gniazd wtyczkowych ogólnego przeznaczenia i gniazd komputerowych; - Wykonanie instalacji słaboprądowej i dzwonkowej; - Wykonanie instalacji odgromowej i uziemienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:a) dokumentacje projektowe (projekty wykonawcze), b) przedmiary robót (poglądowe, nie służące do wykonania kosztorysu ofertowego. Ilości obmiarowe są ilościami przybliżonymi, uśrednionymi i mogą różnić się od ilości rzeczywistych), c) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, d) audyt energetyczny budynku. UWAGA!Z uwagi na fakt, że budynek jest obiektem funkcjonującym wszystkie roboty tzw. głośne czyli przekucia, rozbiórki itp. należy wykonywać w uzgodnieniu z Dyrekcją Powiatowego Zespołu Nr 1 w Oświęcimiu. Jeżeli dokumentacja projektowa, przedmiary robót lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia decyzji o akceptacji równoważników lub odrzuceniu oferty z powodu ich nierównoważności. Warunki realizacji robót. Warunki realizacji robót określa wzór umowy stanowiący załącznik do SIWZ. Zamawiający dokonał zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych w dniu 29.04.2014 r. - dotyczy zakresu termomodernizacji. Pozostałe prace budowlane i konserwacyjne nie wymagają uzyskania pozwolenia na budowę oraz dokonania zgłoszenia zamiaru wykonywania robót budowlanych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.21.42.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem 45.21.42.20 - Roboty budowlane w zakresie szkół średnich 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.42.11.30 - Instalowanie drzwi i okien 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.73.00 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych 45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego 45.31.42.00 - Instalowanie linii telefonicznych 45.31.40.00 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Usługowo-Remontowo-Budowlana Andrzej Szymula, Łączany, ul. Zagroda 4, 34-115 Ryczów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 547205,86 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 460871,55

  • Oferta z najniższą ceną: 460871,55 / Oferta z najwyższą ceną: 657285,33

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.