eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wronki › Przebudowa boiska na ul. Polnej we Wronkach



Ogłoszenie z dnia 2017-06-08

Ogłoszenie nr 94653 - 2017 z dnia 2017-06-08 r.

Wronki: Przebudowa boiska na ul. Polnej we Wronkach
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 14622-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: tak
Numer ogłoszenia: 57811-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wronki reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy, krajowy numer identyfikacyjny 52696600000, ul. ul. Ratuszowa 5, 64510 Wronki, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 672 545 300, faks 672 545 328, e-mail przetargi@wronki.pl
Adres strony internetowej (URL): www.wronki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa boiska na ul. Polnej we Wronkach

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.6.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zadanie inwestycyjne polega na wykonaniu bieżni 4-ro torowej, skoczni do skoku w dal, rzutni do pchnięcia kulą, boiska do siatkówki plażowej, boiska do piłki nożnej: boiska wielofunkcyjnego, budynku gospodarczego oraz oświetlenia terenu. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) Roboty przygotowawcze, w tym rozbiórka istniejących nawierzchni, studzienki wpustowej, ławek, koszy, słupków itd. b) Roboty ziemne, w tym wykonanie koryta, załadunek i transport urobku, c) Wykonanie podbudowy: - profilowanie i zagęszczenie podłoża, - wykonanie podbudowy, w tym elastycznej, - ułożenie geowłókniny, d) Wykonanie nawierzchni: - poliuretanowej gr. 13 mm, - z trawy sztucznej, z zasypem z mieszanki piasku i granulatu gumowego, - z piasku drobnego, - z kamienia rzecznego/otoczaków, - z kostki betonowej kolorowej grub. 6 cm na podsypce cementowo -piaskowej, - z mączki ceglanej lub kortowej, grub. 10-15 cm. - asfaltobetonu gr 5 cm. e) Obrzeża: - elastyczne 25x5 cm - betonowe 30x8 cm na ławie betonowej, w tym pokryte na wierzchu warstwą poliuretanu, f) Odwodnienie, g) Oświetlenie terenu w technologii LED (20 lamp na 11 słupach), h) Małą architekturę oraz budynek gospodarczy, i) Roboty pozostałe. Szczegółowy zakres zamówienia opisany został w załącznikach do SIWZ, tj. w przedmiarze robót i kosztorysie ślepym, dokumentacji budowlanej - projektach budowlanych i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów (materiałów) równoważnych w stosunku do tych, które wskazane zostały w Dokumentacji, zgodnie z art. 29 ust. 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, pod warunkiem, że będą one spełniały wszystkie obowiązujące normy i będą dopuszczone do obrotu na terenie UE oraz będą miały parametry takie same lub zbliżone do tych, które określone zostały w ww. dokumentach. Wyroby budowlane objęte zamówieniem powinny spełniać wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie PN-EN (normy zharmonizowane). Inwestycja realizowana jest na podstawie zgłoszenia BR.6743.825.2016 z dnia 12.10.2016


II.4) Główny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
Dodatkowe kody CPV:45212220-4, 45236110-4, 45316100-6, 45112720-8, 37410000-5, 45100000-8, 45112000-5, 45342000-6, 77300000-3, 77315000-1

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Od dnia 03.04.2017 r. do dnia 02.06.2017 r. (przedłużony do dnia 09.06.2017 r., zgodnie z aneksem nr 1 do umowy).

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 03/04/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

"CONCEPT TRADE" Biuro Handlowo - Usługowe Rafał Miszczak, concept.poznan@gmail.com, ul. Szkółkarska 98, 62-002, Suchy Las, kraj/woj. wielkopolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 710463.26 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Informacje dodatkowe:



SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:


V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp: Zmiana dotyczy realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, ponieważ stały się niezbędne.


V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zmiana dotyczy realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, ponieważ stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych i technicznych, b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego, c) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. Roboty nie były objęte dokumentacją przetargową, natomiast zachodzi konieczność ich wykonania, uwarunkowana potrzebą zapewnienia prawidłowej realizacji całości zadania.


V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Wartość robót dodatkowych 19.160,01 PLN brutto


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.