eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Wdrożenie modyfikacji i uzupełnień elementów multimedialnych dostępnych na portalu edukacyjnym projektu Tablit realizowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach POKL [konkurs nr 3.3.4 - Modernizacja treści i metod kształcenia - projekty konkursowe. Tytuł projektuTablit - innowacyjny program wychowania przedszkolnego]

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-26

Poznań: Wdrożenie modyfikacji i uzupełnień elementów multimedialnych dostępnych na portalu edukacyjnym projektu Tablit realizowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach POKL [konkurs nr 3.3.4 - Modernizacja treści i metod kształcenia - projekty konkursowe. Tytuł projektu: Tablit - innowacyjny program wychowania przedszkolnego]
Numer ogłoszenia: 94605 - 2015; data zamieszczenia: 26.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet im. A. Mickiewicza , ul. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8294440, 8291232, faks 061 8294012, 8291103.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wdrożenie modyfikacji i uzupełnień elementów multimedialnych dostępnych na portalu edukacyjnym projektu Tablit realizowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach POKL [konkurs nr 3.3.4 - Modernizacja treści i metod kształcenia - projekty konkursowe. Tytuł projektu: Tablit - innowacyjny program wychowania przedszkolnego].

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wdrożenie modyfikacji i uzupełnień elementów multimedialnych dostępnych na portalu edukacyjnym projektu Tablit realizowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach POKL konkurs nr 3.3.4 - Modernizacja treści i metod kształcenia - projekty konkursowe. Tytuł projektu: Tablit - innowacyjny program wychowania przedszkolnego Zamówienie obejmuje wykonanie modyfikacji systemu w oparciu o Załącznik A do SIWZ, poprzez dostarczenie zmodyfikowanego oprogramowania oraz uruchomienie i wdrożenie, w tym: wykonanie niezbędnych prac konfiguracyjnych i instalacyjnych, dostarczenie niezbędnych licencji, kodu źródłowego oraz przeniesienie autorskich praw majątkowych; sporządzenie dokumentacji powykonawczej w wersji elektronicznej oraz papierowej; przeprowadzenie szkoleń dla administratorów w zakresie administrowania systemem (serwerem, urządzeniami sieciowymi, bazami danych),w przypadku wyrażenia takiej potrzeby przez Zamawiającego, zapewnienie min. 12 miesięcznej opieki gwarancyjnej (lub wyższej, zgodnie z formularzem ofertowym) obejmującej swoim zakresem świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług w postaci serwisu oraz usuwania awarii wdrożonego projektu, w tym wsparcia technicznego, tj. usługi polegającej na zapewnieniu Zamawiającemu konsultacji technicznych w przypadku wystąpienia problemów w konfiguracji przedmiotu zamówienia po dokonaniu wdrożenia systemu, realizowana w szczególności w drodze kontaktu telefonicznego lub za pomocą poczty elektronicznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik A do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równowaznych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.00.00 - Usługi w zakresie oprogramowania 72.25.00.00 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 8 000,00 PLN (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie łącznie 2 usług: - na zlecenie zewnętrznych (w stosunku do siebie) podmiotów, co najmniej 1 usługi polegającej na zaprojektowaniu, wykonaniu i dostarczeniu zbliżonych funkcjonalnie zasobów edukacyjnych dla etapu nauczania przedszkolnego, do systemów lub platform wykorzystywanych przez instytucje oświatowe, przy czym wartość usług nie może być niższa niż 200 000,00 zł brutto wraz z załączeniem dowodów potwierdzających, czy te dostawy zostały wykonane należycie Opracowane w ramach realizacji usługi pakiety edukacyjne winny być wykonane w technologii HTML5 i skierowane także dla urządzeń mobilnych z zapewnieniem prawidłowego działania dla systemów iOS, Android, Windows RT -oraz na zlecenie zewnętrznych (w stosunku do siebie) podmiotów, co najmniej 1 usługi polegającej na zaprojektowaniu scenariuszy, wykonaniu multimediów edukacyjnych, umieszczeniu multimediów edukacyjnych na platformie Zamawiającego. Usługa winna zostać udostępniona dla nieograniczonej liczby użytkowników, a jej wartość wynosić co najmniej 100 000,00 zł brutto wraz z załączeniem dowodów potwierdzających, czy te usługi zostały wykonane należycie. Wykonawca musi spełniać oba warunki Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia oraz wykazu usług [załącznik nr 6 do SIWZ].

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj. -dysponują osobą na stanowisku art directora zarządzającego procesem przygotowania materiałów, kontrolą ich spójności graficznej oraz jakości. Kandydat musi udokumentować, że w ciągu ostatnich 3 lat pełnił funkcję dyrektora artystycznego w co najmniej 2 zakończonych sukcesem projektach [tj. odebranych bez zastrzeżeń] polegających w szczególności na projektowaniu serwisów internetowych z budżetem nie mniejszym niż 200 000 zł brutto. - dysponują osobą na stanowisku kierownika projektu z doświadczeniem w zakresie zarządzania realizacją co najmniej 2 usług o wartości nie niższej niż 200 000,00 zł brutto, obejmujących zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie zasobów edukacyjnych do systemów, platform wykorzystywanych przez instytucje oświatowe dla nieograniczonej liczby użytkowników. Musi posiadać wyższe wykształcenie, władać biegle językiem polskim w mowie i w piśmie, oraz posiadać udokumentowane doświadczenie z obszaru zarządzania projektami. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia oraz wykazu osób ( załącznik nr 7)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz ofertowy, pełnomocnictwa i dowód złozenia wadium w przypadkach opisanych w SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - okres gwarancji - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a) zmiany obowiązującej stawki VAT - Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia lub zmniejszenia kwoty wynagrodzenia brutto o kwotę równą różnicy w stawce podatku od towarów i usług obowiązującej w dacie zawarcie niniejszej Umowy, a podatku VAT naliczanego przez Wykonawcę zgodnie z przepisami obowiązującymi w dacie wystawienia faktury b) zmiany osób świadczących usługę w ramach umowy. W takim wypadku Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do zaakceptowania osoby wraz z oświadczeniem potwierdzającym ich wykształcenie, doświadczenie. Po akceptacji osób przez Zamawiającego zostanie sporządzony stosowny aneks do umowy; c) zmiany podwykonawcy o którym mowa w § 10 umowy W takim wypadku zostanie sporządzony stosowny aneks do umowy jeśli dokumenty złożone przez Wykonawcę wykażą iż nowy podwykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopni nie mniejszym niż podwykonawca z którego usług zrezygnowano, d) rezygnacji z podwykonawcy o którym mowa w § 10 umowy W takim wypadku zostanie sporządzony stosowny aneks do umowy jeśli dokumenty złożone przez Wykonawcę wykażą iż Wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopni nie mniejszym niż podwykonawca z którego usług zrezygnowano.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amu.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ul. Wieniawskiego 1 61-712 Poznań Dział Zamówień Publicznych, pokój 303.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2015 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ul. Wieniawskiego 1 61-712 Poznań Dział Zamówień Publicznych, pokój 303.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt Tablit realizowany w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach POKL konkurs nr 3.3.4 - Modernizacja treści i metod kształcenia - projekty konkursowe. Tytuł projektu: Tablit - innowacyjny program wychowania przedszkolnego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.