eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk Mazowiecki › MODERNIZACJA DROGI 1507 W MIEJSCOWOŚCI KRAŚNICZA WOLA-IZDEBNO NOWE w ramach zadania inwestycyjnego pn.MODERNIZACJA DROGI 1503 GRODZISK MAZ. - SIESTRZEŃ - OJRZANÓW MIEJSCOWOŚCI KADY-OPYPY i DROGI 1507 W MIEJSCOWOŚCI KRAŚNICZA WOLA-IZDEBNO NOWE ORAZ UL. PAPROCIOWEJ W OPYPACH W GMINIE GRODZISK MAZ.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-06-20

Grodzisk Mazowiecki: MODERNIZACJA DROGI 1507 W MIEJSCOWOŚCI KRAŚNICZA WOLA-IZDEBNO NOWE w ramach zadania inwestycyjnego pn.: MODERNIZACJA DROGI 1503 GRODZISK MAZ. - SIESTRZEŃ - OJRZANÓW MIEJSCOWOŚCI KADY-OPYPY i DROGI 1507 W MIEJSCOWOŚCI KRAŚNICZA WOLA-IZDEBNO NOWE ORAZ UL. PAPROCIOWEJ W OPYPACH W GMINIE GRODZISK MAZ.
Numer ogłoszenia: 94599 - 2016; data zamieszczenia: 20.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 56645 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Grodzisku Mazowieckim, ul. Traugutta 41, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 22 7240570, faks 22 7240570.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA DROGI 1507 W MIEJSCOWOŚCI KRAŚNICZA WOLA-IZDEBNO NOWE w ramach zadania inwestycyjnego pn.: MODERNIZACJA DROGI 1503 GRODZISK MAZ. - SIESTRZEŃ - OJRZANÓW MIEJSCOWOŚCI KADY-OPYPY i DROGI 1507 W MIEJSCOWOŚCI KRAŚNICZA WOLA-IZDEBNO NOWE ORAZ UL. PAPROCIOWEJ W OPYPACH W GMINIE GRODZISK MAZ..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Roboty obejmują wykonanie robót drogowych polegających na wykonaniu remontu: drogi powiatowej nr 1507 Grodzisk Maz. - Izdebno Kościelne - Cegłów - Boża Wola - Bramki Ludne w m. Kraśnicza Wola (nawierzchnia odcinek od km 3+830,20 do km 5+476,70) w Gminie Grodzisk Maz. Powiat Grodziski. 2.Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie: frezowania istniejącej nawierzchni asfaltowej gr. śr. 4 cm, warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego o śr. gr. 2 cm i wyrównanie lokalnych głębszych nierówności, warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o gr. 6 cm, warstwy ścieralnej z mieszanki grysowo-mastyksowej SMA 11 PMB 45/80-55 dla ruchu KR-3/4 gr. 5 cm, utwardzonych poboczy gr. 20 cm w tym z kruszywa łamanego gr. 14 cm i destruktu gr. 6 cm oraz regulacji wysokościowej zjazdów bramowych, w drogi boczne i peronów, odmulenie rowów z wymianą przepustów lub regulacją wysokościową, montażem ścianek, umocnienia dna i skarp rowów elementami betonowymi ( ścieki, płyty ażurowe ). 1.Roboty przygotowawcze: Prace pomiarowe winny być wykonane zgodnie z obowiązującymi Instrukcjami GUGiK Prace pomiarowe powinny być wykonane przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia. Punkty wierzchołkowe, punkty główne, pośrednie trasy muszą mieć oznaczenia określające jednoznacznie w sposób trwały charakterystykę i położenie tych punktów. Roboty rozbiórkowe obejmują rozbiórkę nawierzchni zjazdu z kostki betonowej, krawężnika, obrzeży, płyt MON w celu regulacji wysokościowej. Materiał z rozbiórki w ilości określonej w projekcie należy wykorzysta do ponownego wbudowania, pozostały materiał stanowi własność wykonawcy i zostanie przez wykonawcę zagospodarowany zgodnie z obowiązującymi przepisami. Roboty ziemne obejmują wykonanie koryta pod pobocza, ławy przepustów, koryta i płyty ażurowe. Nadmiar urobku stanowi własność wykonawcy i zostanie przez wykonawcę zagospodarowany zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2.Nawierzchnia obejmują sfrezowanie gr. śr. 4 cm istniejącej nawierzchni asfaltowej (destrukt do wbudowania w pobocza), wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego o śr. gr. 2 cm i wyrównanie lokalnych głębszych nierówności, warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o gr. 6 cm, warstwy ścieralnej z mieszanki mastyksowo-grysowej SMA gr. 5 cm. 3.Pobocza zakres robót obejmuje wykonanie robót ziemnych - koryto oraz utwardzenia destruktem gr. 6 cm (destrukt z rozbiórki) kruszywem łamanym kamiennym gr. 14 cm o szer. 1 m. 4.Zjazdy zakres robot obejmuje regulacje wysokościową nawierzchni zjazdów bramowych, włączeń w drogi boczne i peronu z kostki betonowej, płyty MON, wraz z robotami ziemnymi i wymianą lub regulacja wysokościowa przepustów. 5.Projekt organizacji ruchu na czas realizacji robót. Zakres robót obejmuje wykonanie projektu organizacji robót na czas wykonywania robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, oznakowanie prowadzonych robót zgodnie z projektem organizacji ruchu oraz utrzymanie oznakowania w czasie wykonywania robót. Projekt organizacji robót powinien przewidywać wykonanie frezowania nawierzchni przy utrzymaniu ruchu, natomiast wykonanie warstwy wyrównawczej, wiążącej i ścieralnej cała szerokością jezdni. Projekt winien przewidzieć oznakowanie dzienne i nocne (w przypadku dopuszczania do ruchu w nocy). Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania objazdów/przejazdów. Po zakończeniu robót do obowiązków wykonawcy należy demontaż oznakowania z czasowej organizacji ruchu. 6.Zakres zamówienia obejmuje również organizację placu budowy, obsługę geodezyjną, inwentaryzację powykonawczą, wykonanie badań i prób, uporządkowanie terenu po zakończeniu prac oraz wykonanie innych czynności wymaganych technologią. 7.Tabela kosztowa i przedmiar robót, mają jedynie charakter pomocniczy a definitywny zakres rzeczowy zamówienia niezbędny do wyceny, Wykonawca ustala samodzielnie na podstawie dokumentacji projektowej, ITWiOR, OST oraz innych postanowień wskazanych w SIWZ. 8.Wykonawca w żadnym przypadku nie może powoływać się na ewentualne pominięcie niektórych robót w dostarczonym przez Zamawiającego przedmiarze, który ma jedynie charakter pomocniczy, a jego treść nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń. Podstawą do wyceny zamówienia jest dokumentacja (którą Wykonawca przed złożeniem oferty powinien dokładnie przeanalizować) i pozostałe dokumenty przetargowe tworzące SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest zaplanować wszystkie czynności dla realizacji zamówienia, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i obowiązującymi przepisami bez względu na to, czy czynności te są odrębnie wymienione w jakimkolwiek dokumencie. 9.W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia (dokumentacji) określono jakikolwiek materiał, urządzenie lub wyrób poprzez podanie nazwy producenta lub w inny podobny sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, dopuszcza się dla tych materiałów, urządzeń lub wyrobów możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych tzn. przy zachowaniu nie gorszych parametrów niż przewidziane w dokumentacji przetargowej. Każdorazowo zastosowanie rozwiązania zamiennego wymaga zgody Zamawiającego. Zmiany takie nie stanowią zmiany umowy. 10.Jeżeli Wykonawca zamierza złożyć ofertę równoważną, jest wówczas zobowiązany wykazać Zamawiającemu na piśmie, że proponowany przez niego produkt lub materiał nie jest gorszej jakości lub nie ma gorszych właściwości niż wymieniony w opisie przedmiotu zamówienia. W tym celu Wykonawca winien dokonać pisemnego porównania obu produktów, opisanego przez Zamawiającego oraz proponowanego przez siebie. Porównania należy dokonać w taki sposób, aby Zamawiający bez żadnych wątpliwości i w sposób jednoznaczny mógł stwierdzić równoważność proponowanego przez Wykonawcę produktu. 3.3.Technologię oraz szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia określa załącznik nr 9 do SIWZ będący integralną częścią SIWZ, zawierający: Dokumentacja projektowa wraz z przedmiarem,- załącznik nr 9A., Instrukcja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (ITWiOR) - załącznik nr 9B, Ogólne Specyfikacje Techniczne (OST) i WT-1 z 2010, WT-2 z 2008 i 2010 - załącznik nr 9C..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Skanska S.A., ul. Gen. Zajączka 9, 01-518 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2407514,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1119889,22

  • Oferta z najniższą ceną: 1119889,22 / Oferta z najwyższą ceną: 1420139,46

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.