eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lyski › Zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Lyski dla sołectw Pstrążna i Raszczyce

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-24

Lyski: Zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Lyski dla sołectw Pstrążna i Raszczyce
Numer ogłoszenia: 94590 - 2015; data zamieszczenia: 24.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lyski , ul. Dworcowa 1a, 44-295 Lyski, woj. śląskie, tel. 32 4300051 wew. 119.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lyski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Lyski dla sołectw Pstrążna i Raszczyce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest: 1. Zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Lyski dla sołectw Pstrążna i Raszczyce zgodnie z uchwałami: 1) Nr RG.0007.70.2014 Rady Gminy Lyski z dnia 30 października 2014 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Lyski dla sołectwa Pstrążna; 2) Nr RG.0007.69.2014 Rady Gminy Lyski z dnia 30 października 2014 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Lyski dla sołectwa Raszczyce. Łączny zakres opracowania obejmuje obszar gminy Lyski w granicach administracyjnych sołectw Pstrążna i Raszczyce tj. 942,70 ha. 2. W toku realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do: 1) sporządzenia projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz.U. z 2015 r. poz. 199), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1587) oraz ustawy z dnia 4 marca 2010 r. o infrastrukturze informacji przestrzennej (Dz.U. Nr 76, poz.489 z późn.zm.); 2) opracowania Prognozy oddziaływania na środowisko - zgodnie z ustawą z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 1235); 3) opracowania Prognozy skutków finansowych uchwalenia zmiany planu uwzględniającej wymagania rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U. Nr 164, poz.1587); 4) wykonania w imieniu Zamawiającego wszelkich czynności niezbędnych do prawidłowego i kompletnego przeprowadzenia procedury zmiany planu, kompletowanie dokumentacji formalno - prawnej prac planistycznych zgodnie z art. 17 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1587); 5) sporządzenia zmiany planu w wersji papierowej i elektronicznej na kopii mapy, o której mowa w art.16 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym; 6) pozyskania niezbędnych map na potrzeby przedmiotowego zamówienia oraz jeśli zajdzie taka konieczność dokonania ich kalibracji na własny koszt; Rysunek opracowany na bazie mapy zasadniczej winien zawierać granice i numery działek. Projekt musi zawierać łączną powierzchnię opracowania oraz powierzchnie poszczególnych terenów (jednostek planu), a także zestawienie działek objętych renta planistyczną wraz z podaniem powierzchni tych działek (wskazaniem całości lub części powierzchni); 7) analizy wniosków o zmiany w planie, które wpłynęły przed ogłoszeniem i obwieszczeniem o przystąpieniu do sporządzenia planu; 8) uczestnictwa w dyskusjach publicznych, prezentacji projektu planu Komisji Urbanistyczno- Architektonicznej; 9) do udziału w posiedzeniach Komisji, sesjach Rady Gminy, spotkaniach z Wójtem i innych spotkaniach, których konieczność wyniknie w trakcie procedury planistycznej. 3. W celu realizacji przedmiotu umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa niezbędne materiały znajdujące się w jego posiadaniu. Dla terenu objętego przedmiotem zamówienia gmina posiada aktualne plany zagospodarowania przestrzennego: 1) sołectwa Pstrążna zatwierdzony Uchwałą Rady Gminy Lyski Nr L/9/2006 z dnia 09.02.2006 r. (Dz.U. Woj.Śl. Nr 41, poz. 1183 z dnia 4 kwietnia 2006 r.); 2) sołectwa Raszczyce zatwierdzony Uchwałą Rady Gminy Lyski Nr LVIII/55/2006 z dnia 25.10.2006 r. (Dz.U. Woj.Śl. Nr 141, poz. 3966 z dnia 4 grudnia 2006 r.); Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Lyski zatwierdzone uchwałą Rady Gminy Lyski Nr RG.0007.75.2011 z dnia 13.09.2011 r. oraz Opracowanie ekofizjograficzne dla gminy Lyski (grudzień 2010 r.). 4. Pozostałe dane i materiały (w tym kopię mapy zasadniczej, o której mowa w § 16 ustawy z dnia 23 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz.U. z 2015r. Poz.199)) Wykonawca pozyska we własnym zakresie, a ich koszt zawiera się w cenie oferty. II. Wymagania techniczne 1. Opracowania muszą być przekazywane w formie papierowej i cyfrowej, opracowania te muszą być tożsame. 2. Wymagania dla rysunków planu: 1) Dane rastrowe: rysunek w postaci TIFF z georeferencją rastra. 2) Raster planu powinien posiadać przypisaną georeferencje w układzie PL-2000. 3) Dane wektorowe: dane w postaci SHP. Standard SHAPE to cztery pliki składające się na jedną warstwę tematyczną (shp, dba, prj, shx). 4) Dostarczyć należy warstwy tematyczne: a) Granica planu - warstwa poligonowa zawierająca granice opracowania MPZP; b) Przeznaczenie terenów - warstwa typu poligon - wyodrębnione przeznaczenia terenów planu, jeden obiekt poligonowy to jeden teren planistyczny, jednostka planistyczna posiadająca opis atrybutowy zawierający minimum trzy atrybuty opisujące; c) Przeznaczenie - skrótowy opis przeznaczenia tj. MN, U, MU, MW, ZP; d) Symbol - opis terenu planistycznego, jednostki planistycznej, unikalny identyfikator terenu mający odzwierciedlenie w tekście planu, 1.MN, 5.U, (symbol musi być identyczny jak oznaczenie na rysunku planu oraz w treści uchwały); e) Opis przeznaczenia - opis skrótu przeznaczenia tj w legendzie i uchwale planu. Dla przeznaczenia MN opis to zabudowa mieszkaniowa jednorodzinna); f) Linie zabudowy - warstwa liniowa - warstwa zawiera linie zabudowy i opis atrybutowy podziału linii na linie obowiązujące i nieprzekraczalne; g) Typ - opis typu linii (obowiązująca lub nieprzekraczalna); h) Inne warstwy tematyczne - pozostałe ustalenia planów (tj. linie wysokiego napięcia, punkty widokowe - wszystkie elementy wymienione w legendzie); i) Dopuszcza się trzy typy warstw: liniowe, poligonowe, punktowe; j) Każda warstwa powinna zawierać opis atrybutowy w postaci: k) Nazwa - nazwa taka jak w legendzie rysunku i w treści planu; l) Etykieta - jeśli na rysunku planu warstwa posiada opis (np. numer stanowiska archeologicznego, oznaczenie dla linii wysokiego napięci itp.); 3. Wymagania dla tekstu: Tekst uchwały w formacie Edytor Aktów Prawnych XML Legislator oraz .pdf; III. Na wykonane zadanie Zamawiający żąda udzielenia 60 miesięcy gwarancji..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). 2. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 pkt 1-5 ustawy Pzp. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Rybnicki Bank Spółdzielczy Nr 84 8455 0000 2001 0031 8059 0004 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu kserokopię dokumentu wadialnego potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty, natomiast oryginał dokumentu wadialnego należy również załączyć do oferty z tym, że w sposób umożliwiający jego przechowanie bez naruszania oferty. 7. Nie wniesienie wadium w terminie, spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy Pzp.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę polegającą na opracowaniu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego o powierzchni min. 800 ha (za wykonany plan rozumie się uchwalony dokument) oraz załączył dowody, określające, że ta usługa została wykonana należycie; Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę metodą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą wyznaczoną do pełnienia funkcji głównego projektanta, która ma w dorobku co najmniej 1 uchwalony miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego o powierzchni min. 800 ha oraz złożył oświadczenie o posiadaniu przez wskazaną osobę wymaganych uprawnień zgodnych z art. 5 ustawy z dnia 23 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2015 poz. 199 tekst jednolity); Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę metodą spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Forma zatrudnienia głównego projektanta - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następującej zmiany w zawartej umowie. Warunki zmiany: 1) zmiana terminu wykonania przedmiotu zamówienia spowodowana zmianą obowiązujących przepisów i koniecznością dostosowania do nich przedmiotu zamówienia, 2) zmiana terminu wykonania przedmiotu zamówienia spowodowana koniecznością ponowienia procedury planistycznej w związku z uwagami złożonymi do projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, 3) zmiana terminu wykonania przedmiotu zamówienia spowodowana niezależnym od Wykonawcy przedłużeniem się procedury wyłączenia gruntów z produkcji rolnej i leśnej, 4) zmiana terminu wykonania przedmiotu zamówienia spowodowana przedłużającą się procedurą uzgadniania projektu planu przez Zamawiającego, 5) zmiany harmonogramu realizacji poszczególnych etapów zamówienia stanowiących podstawę wystawienia faktury, 6) w zakresie wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT wynagrodzenie ulega odpowiednio zmianie tak, aby dotychczasowe wynagrodzenie netto należne Wykonawcy nie uległo zmianie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lyski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lyski, ul. Dworcowa 1a, 44-295 Lyski.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Lyski, ul. Dworcowa 1a, 44-295 Lyski, biuro nr 19.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.