eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dukla › Świadczenie usługi transportowej - dowóz dzieci do szkół podstawowych i gimnazjum na terenie Gminy Dukla, rok szkolny 2015/2016

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-26

Dukla: Świadczenie usługi transportowej - dowóz dzieci do szkół podstawowych i gimnazjum na terenie Gminy Dukla, rok szkolny 2015/2016
Numer ogłoszenia: 94583 - 2015; data zamieszczenia: 26.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dukla , ul. Trakt Węgierski 11, 38-450 Dukla, woj. podkarpackie, tel. 013 4329135, faks 013 4331011.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dukla.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi transportowej - dowóz dzieci do szkół podstawowych i gimnazjum na terenie Gminy Dukla, rok szkolny 2015/2016.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usługi transportowej - dowóz dzieci do szkół podstawowych i gimnazjum na terenie Gminy Dukla, rok szkolny 2015/2016 1) Trasa przewozu dzieci do Zespołu Szkół Publicznych w Tylawie: a) Barwinek - Tylawa 38 uczniów, 1 kurs rano i 2 kursy po południu, odległość 5 km, b) Mszana - Tylawa 37 uczniów, 1 kurs rano i 2 kursy po południu, odległość 5 km, c) Zyndranowa - Tylawa 17 uczniów, 1 kurs rano i 2 po południu odległość 5 km . Odwiezienie tą samą trasą. Odwiezienie po zajęciach tą samą trasą. 2) Trasa przewozu dzieci do Zespołu Szkół nr 1 w Dukli: a) Zawadka Rymanowska PGR - Dukla 16 uczniów 1 kurs rano 2 kursy po południu, odległość 10 km, b) Trzciana - Nowa Wieś- Dukla 16+16 = 32 uczniów 1 kurs rano 2 kursy po południu, odległość 7 km, c) Olchowiec - Chyrowa - Głojsce -Teodorówka - Dukla 6+3+2+ 30=41 uczniów 1 kurs rano 2 kursy po południu, odległość 20 km, d) Zboiska -Dukla 2 uczniów 2 kursy dziennie, odległość 4 km, e) Równe granica - Dukla 1 uczeń 2 kursy dziennie, odległość 4 km, f) Barwinek - Dukla 4 uczniów 2 kursy dziennie odległość 15 km. Odwiezienie po zajęciach tą samą trasą. 3) Trasa przewozu dzieci do Zespołu Szkół nr 2 w Dukli: a) Zawadka Rymanowska PGR - Dukla 8 uczniów 2 kursy dziennie, odległość 10 km, transport o ograniczonej nośności do 12 t., b) Trzciana - Nowa Wieś- Dukla 3+2 = 5 uczniów 2 kursy dziennie, odległość 7 km, c) Olchowiec - Iwla - Góry Iwelskie - Teodorówka - Dukla 4+1+ 4+1= 10 uczniów 2 kursy dziennie, odległość 22 km 2 kursy dziennie, d) Tylawa - Dukla 1 uczeń 2 kursy dziennie, odległość 11 km, e) Łęki Dukielskie - Dukla 1 uczeń 2 kursy odległość 6 km, f) Równe - Równe Popardy - Dukla 1 uczeń 1 uczeń odległość 4 km Odwiezienie po zajęciach tą samą trasą. 4) Trasa przewozu dzieci do Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Iwli: Chyrowa - Iwla - 6 uczniów, 1 uczeń , odległość 6 km. Odwiezienie po zajęciach tą samą trasą. 5) Trasa przewozu dzieci do Zespołu Szkół Publicznych w Łękach Dukielskich Pałacówka - Łęki Dukielskie - 2 uczniów, 1 kurs rano i 1 kurs po południu, odległość 5 km. Transport o ograniczonej nośności do 3,5 t. Odwiezienie po zajęciach tą samą trasą. Usługa będzie wykonywana autobusami posiadającymi dopuszczenie do ruchu drogowego, z uwzględnieniem wymogów na przewóz dzieci w wieku szkolnym, koncesję na przewozy i inne wymagane certyfikaty i atesty, codziennie w dni nauki szkolnej w godzinach rannych oraz popołudniowych po zakończeniu zajęć w szkole od dnia 01.09.2015 roku do ostatniego dnia zajęć szkolnych. tj. do 24. 06. 2016 roku. Wykonawca zobowiązuje się do sprawowania opieki i zapewnienia bezpieczeństwa uczniom w czasie dowozu oraz podczas wsiadania i wysiadania uczniów do i z autobusów w zakresie przewidzianym Prawem o ruchu drogowym, potocznie zwanym Kodeksem drogowym. Podane liczby uczniów są liczbami aktualnymi na dzień ogłoszenia o zamówieniu i w trakcie trwania zamówienia mogą ulec zmianie. Zmiana liczby dowożonych uczniów wymaga aneksu do umowy. Wykonawca ma obowiązek ustalić szczegółowe godziny kursów z dyrektorem Szkół prowadzonych przez Gminę Dukla. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych uczniów. Wykonawca musi zapewnić przewożonym uczniom odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny tj.: 1) punktualny, bezpieczny, sprawny i bezawaryjny dowóz i odwóz uczniów wg ustaleń szczegółowych, co do godzin odjazdów autobusu ustalonych z Dyrektorami poszczególnych szkół, 2) utrzymać w czystości i porządku pojazdy, 3) przestrzegać przepisy p.poż i bhp, 4) ubezpieczyć pojazdy i dzieci na czas przewozu z tytułu szkód, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem zamówienia, 5) oznaczyć pojazd na czas przewozu, że wykorzystywany jest do transportu dzieci szkolnych. W przypadku awarii środka transportu Wykonawca zapewni zastępczy środek transportu, w taki sposób, aby nie powodować opóźnień czasowych i nie powodować nadmiernego (ponad limit miejsc siedzących) zwiększenia liczby przewożonych uczniów. W związku ze specyfikacją przedmiotu zamówienia Zamawiający oczekuje od osób wykonujących dowóz dzieci (kierowcy) wysokiej kultury osobistej, cierpliwości i wyrozumiałości. Zamawiający dopuszcza możliwość zorganizowania przewozu uczniów w połączeniu z przewozami otwartymi pod warunkiem zapewnienia przez Wykonawcę odpowiedniej liczby miejsc siedzących do wymagań danej trasy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.06.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia wg załącznika nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia wg załącznika nr 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia wg załącznika nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia wg załącznika nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia wg załącznika nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) oferta przetargowa wg Załącznika Nr 1 do SIWZ, b) oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 Pzp wg Załącznika Nr 2 do SIWZ - Zał. Nr 1 do oferty. c) oświadczenie o podwykonawcach, w przypadku braku podwykonawców w realizacji zadania również oświadczenie o braku podwykonawców (art.36 ust5 Pzp ) wg Załącznika Nr 3 do SIWZ - Zał. Nr 2 do oferty. d) oświadczenie o grupach kapitałowych w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U Nr 50 , poz.331, z późn. zm.) wg Załącznika Nr 4 do SIWZ - Zał. Nr 3 do oferty. e) zaakceptowany i wypełniony przez wykonawcę projekt umowy wg Załącznika Nr 5do SIWZ - Zał. Nr 4 do oferty

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Emisja szkodliwych substancji wyrazona w Euro - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany w umowie zamawiający zgodnie z art.144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionej poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; b) zmiana obowiązującej stawki VAT; c) rezygnacja przez zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy ; d) gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.dukla.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Dukli, 38-450 Dukla ul. Trakt Węgierski 11, pokój Nr 206.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2015 godzina 08:00, miejsce: Urząd Miejski w Dukli, 38-450 Dukla ul. Trakt Węgierski 11, pokój Nr 102.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.