eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skąpe › Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej w miejscowości Rokitnica

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-20

Skąpe: Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej w miejscowości Rokitnica
Numer ogłoszenia: 94572 - 2014; data zamieszczenia: 20.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Skąpe , Skąpe 65, 66-213 Skąpe, woj. lubuskie, tel. 068 3419213 w. 22, faks 068 3419180.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.skape.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej w miejscowości Rokitnica.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn.: Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej w miejscowości Rokitnica, gm. Skąpe. 2.Zakres robót obejmuje przede wszystkim: 1)budowę kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej PVC-U SN8 O200 mm; 2)odgałęzień sieci do działek przyłączanych z rur PVC-U SN8 O160-200 mm, zakończonych studnią kanalizacyjną O400 mm PP na terenie przyłączanych posesji lub zaślepką dla rur PVC na ich granicy; 3)budowę kanalizacji tłocznej z rur O63 i O 90 mm PE 100 SDR 17 PN10; 4)budowę przepompowni ścieków PS1, PS2, PS3 wraz z zasilaniem elektrycznym i przyłączeniem do istniejącego monitoringu pompowni gminnych; 5)budowę studni kanalizacyjnych betonowych 1200 mm, inspekcyjnych z PP 400 mm oraz uzbrojenia towarzyszącego, m.in.: studni z armaturą czyszczakową; 6)wykonanie przejść pod drogami z zastosowaniem metod bezwykopowych (przeciski, przewierty); 7)odtworzenie nawierzchni; 8)inne roboty nie wymienione powyżej, a niezbędne do należytego wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z istniejącą dokumentacją projektową oraz zakup materiałów i urządzeń wyszczególnionych w dokumentacji. 3.Ponadto Wykonawca złoży w imieniu Zamawiającego po zakończeniu zadania i odbiorze końcowym zawiadomienie do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Świebodzinie o zakończeniu robót budowlanych oraz uzyska zaświadczenie ww. organu o zakończeniu robót budowlanych w ramach przedmiotowego przedsięwzięcia bez zastrzeżeń. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie projektem budowlanym, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz z wykorzystaniem przedłożonych przedmiarów robót i kosztorysów ofertowych. Wykonawca będzie przestrzegał zapisów uzyskanych decyzji, uzgodnień, warunków, itp. ustaleń, uzyskanych przez Inwestora w celu zrealizowania przedmiotu zamówienia. Dokumentacja jw. stanowi odpowiednio załączniki do SIWZ, takie jak: Załączniki nr 8 SIWZ - Dokumentacja techniczna, Załącznik nr 9 do SIWZ - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Załącznik nr 10a do SIWZ - Przedmiar robót łącznie w branżach: sanitarnej oraz elektrycznej, Załącznik nr 10b do SIWZ - Kosztorys ofertowy łącznie w branżach: sanitarnej oraz elektrycznej. W/w dokumentacja została opracowana przez biuro projektowe EKO-INSTAL Harasimowicz i Wspólnicy Sp. j. z Gorzowa Wlkp. i zatwierdzona decyzją o pozwoleniu na budowę Starosty Świebodzińskiego nr 430/2013 z dnia 17.12.2013 r., znak: BOŚ.6740.6.54.2013.AM..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 60 000 PLN (słownie sześćdziesiąt tysięcy złotych), w sposób wskazany w SIWZ.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę w/w warunku, Zamawiający żąda: wykazu robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykazującego co najmniej: jedno zadanie odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, polegające łącznie na wykonaniu min. 2,0 km sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej oraz min. 0,5 km kanalizacji sanitarnej tłocznej wraz z min. 2 szt. pompowni ściekowych, o wartości łącznej co najmniej 1 500 000 PLN brutto (jeden milion pięćset tysięcy złotych brutto), a także jedno zadanie obejmujące swym zakresem odtworzenie min. 800 m2 nawierzchni asfaltowej, po wykonaniu robót sieciowych. Powyższe warunki postawione indywidualnie dla 2 zadań mogą być również skumulowane w ramach realizacji jednego zadania. Wykonawcy zobowiązani są podać rodzaj robót i ich wartość, datę i miejsce wykonania oraz załączyć dowody dotyczące najważniejszych robót, określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ; Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w treści załączonych dokumentów. Musi wynikać z nich jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki są przez Wykonawcę spełnione. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4b do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę w/w warunku, Zamawiający żąda: - wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4a i 4b do SIWZ - wymagane jest, aby kierownik budowy posiadał odpowiednie uprawnienia budowlane w celu realizacji przedmiotu umowy. Na potwierdzenie powyższych kwalifikacji i uprawnień należy wypełnić załącznik nr 4c. Załączniki 4a, 4b, 4c muszą dokumentować spełnienie oczekiwań i wymagań Zamawiającego w zakresie kompetencji osób biorących udział w realizacji inwestycji, w niżej przedstawionym zakresie: *kierownik budowy branży instalacyjnej - zobowiązany jest posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (lub im odpowiadające) oraz co najmniej 5-letnie doświadczenie w pełnieniu samodzielnych funkcji w budownictwie - kierowaniu budową, w tym co najmniej doświadczenie w kierowaniu budową odpowiadającą robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia w części polegającej łącznie na wykonaniu min. 2,0 km sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej oraz min. 0,5 km kanalizacji sanitarnej tłocznej wraz z min. 2 szt. pompowni ściekowych, *kierownik robót branży elektrycznej - zobowiązany jest posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (lub im odpowiadające) oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie w pełnieniu samodzielnych funkcji w budownictwie - przy kierowaniu podobnymi robotami budowlanymi, przez które należy rozumieć roboty w zakresie instalacji elektrycznych, w tym co najmniej dotyczące budowy zasilania 2 szt. pompowni ściekowych, *kierownik robót branży drogowej - zobowiązany jest posiadać uprawnienia budowlane min. w ograniczonym zakresie do kierowania robotami w specjalności drogowej (lub im odpowiadające) oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie w pełnieniu samodzielnych funkcji w budownictwie - przy kierowaniu podobnymi robotami budowlanymi, przez które należy rozumieć roboty w zakresie odtworzenia nawierzchni, w tym obejmujące swym zakresem odtworzenie min. 800 m2 nawierzchni asfaltowej, po wykonaniu robót sieciowych. Zamawiający dopuszcza, aby ww. osoby posiadały odpowiadające - równoważne uprawnienia we wskazanej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - zgodnie z polskim prawem. Ww. osoby zobowiązane są przynależeć do właściwych izb samorządu zawodowego. - oświadczenia, w którym Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, średnie roczne zatrudnienie wynosiło co najmniej 15 pracowników (bez personelu kierowniczego) oraz średnia roczna liczebność personelu kierowniczego wynosiła co najmniej 3 osoby - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ; Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w treści załączonych dokumentów. Musi wynikać z nich jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki są przez Wykonawcę spełnione. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4b do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę w/w warunku, Zamawiający żąda: - opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - kwota ubezpieczenia co najmniej 2 000 000,00 PLN (słownie: dwa miliony złotych), - dokumentu z którego wynika, że Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na wysokość minimum 1 000 000,00 PLN (słownie: jeden milion złotych). Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w treści załączonych dokumentów. Musi wynikać z nich jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki są przez Wykonawcę spełnione. Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4b do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenia o treści określonej w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3a i 3b do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców każdy z nich musi złożyć stosowne oświadczenie. 2. Oświadczenia wskazujące części zamówienia, które Wykonawca powierzy podwykonawcom (w formie oryginału) - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ (jeśli dotyczy). 3. Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) - należy załączyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza - ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców. (W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, które w szczególności powinno: - jednoznacznie określać postępowanie do którego się odnosi, - precyzować zakres umocowania, - wskazywać pełnomocnika, - wyliczać Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, - być podpisane przez każdego Wykonawcę). Na ofertę oprócz ww. dokumentów i oświadczeń składają się również: - formularz ofertowy - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, - kosztorys ofertowy - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 10b do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy wraz z określeniem warunków takich zmian zawarta jest w projekcie umowy. Ponadto Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian w granicach przewidzianych w ustawie Prawo budowlane, wynikających z wprowadzenia uzgodnionych rozwiązań zamiennych - Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową, w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru przepisami wykonania przedmiotu umowy, zgłoszonych przez Kierownika Budowy lub Inspektora Nadzoru. W takim przypadku jednak, przed podjęciem decyzji przez Zamawiającego o wykonaniu robót zamiennych, Wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia kosztorysu zamiennego na rozwiązania zamienne, wykonanego zgodnie z wytycznymi wskazanymi w rozdz. V pkt. 3 niniejszej SIWZ (tak jak dla zamówień dodatkowych). Podstawą do wykonania rozwiązań/robót zamiennych niezbędny jest protokół konieczności, podpisany przez Kierownika Budowy, Inspektora Nadzoru, Wykonawcę i Zamawiającego. Ponadto dopuszczalne są wszelkie zmiany nieistotne umowy rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o zamówienie nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienie ani na wynik postępowania. Takimi zmianami są zmiany o charakterze administracyjno - organizacyjnym umowy np. zmiana nr konta bankowego, dotyczące nazwy, siedziby Wykonawcy lub jego formy organizacyjno - prawnej w trakcie trwania umowy, innych danych identyfikacyjnych, zmiany prowadzące do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.skape.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Skąpe, Skąpe 65, 66-213 Skąpe - sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2014 godzina 09:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego tj. Urząd Gminy Skąpe, Skąpe 65, 66-213 Skąpe, I piętro Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający oświadcza, że realizację inwestycji planuje sfinansować ze środków własnych oraz przy współfinansowaniu ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na Rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.