eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Naprawy pojazdów i sprzętu, eksploatowanych przez obwód Drogowy Nr 3 w Dobrym Mieście, z podziałem na zadania- ZADANIE NR 1- naprawa samochodów osobowych i dostawczych; - ZADANIE NR 2 - naprawa samochodów ciężarowych i pojazdów specjalnych; - ZADANIE NR 3

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-04-23

Olsztyn: Naprawy pojazdów i sprzętu, eksploatowanych przez obwód Drogowy Nr 3 w Dobrym Mieście, z podziałem na zadania: - ZADANIE NR 1- naprawa samochodów osobowych i dostawczych; - ZADANIE NR 2 - naprawa samochodów ciężarowych i pojazdów specjalnych; - ZADANIE NR 3 - naprawa ciągników i przyczep; - ZADANIE Nr 4 - naprawa maszyn roboczych i sprzętu.
Numer ogłoszenia: 94507 - 2010; data zamieszczenia: 23.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 70879 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowa Służba Drogowa w Olsztynie, ul. Cementowa 3, 10-429 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 535 66 30, faks 089 535 66 40.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawy pojazdów i sprzętu, eksploatowanych przez obwód Drogowy Nr 3 w Dobrym Mieście, z podziałem na zadania: - ZADANIE NR 1- naprawa samochodów osobowych i dostawczych; - ZADANIE NR 2 - naprawa samochodów ciężarowych i pojazdów specjalnych; - ZADANIE NR 3 - naprawa ciągników i przyczep; - ZADANIE Nr 4 - naprawa maszyn roboczych i sprzętu..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są naprawy wynikające z bieżącej eksploatacji pojazdów mechanicznych oraz sprzętu do zimowego i letniego utrzymania dróg wraz z częściami zamiennymi, oraz ich pełna obsługa serwisowa, przygotowująca m. in. do przeglądów technicznych, będących na wyposażeniu Obwodu Drogowego Nr 3 w Dobrym Mieście, ul Fabryczna 34, z podziałem na zadania: - zadanie Nr 1 - naprawa samochodów osobowych i dostawczych - zadanie Nr 2 - naprawa samochodów ciężarowych i pojazdów specjalnych - zadanie Nr 3 - naprawa ciągników i przyczep - zadanie Nr 4 - naprawa maszyn roboczych i sprzętu zgodnie z charakterystyką techniczną przedmiotu zamówienia stanowiącą załącznik Nr 1 do SIWZ 2. Naprawy wykonywane są na żądanie Zamawiającego, na podstawie przedstawionego przez Zamawiającego zlecenia naprawy, zawierającego przewidywany zakres czynności naprawczych do wykonania. Wzór zlecenia naprawy stanowi załącznik Nr 2 do SIWZ. 3. Na życzenie Zamawiającego zostaną określone szacunkowe koszty naprawy. Koszty szacunkowe to bezpłatna forma przewidywanych kosztów usługi na podstawie stanu pojazdu bądź sprzętu dającego się ustalić w czasie czynności przyjęcia z określeniem kosztów robocizny i części według cenników obowiązujących w momencie szacowania. 4. Jeżeli podczas wykonywania usługi ujawni się konieczność wykonania dodatkowych czynności naprawczych Wykonawca poinformuje o tym Zamawiającego. W takim przypadku wykonanie czynności dodatkowych nastąpi dopiero po ustnym zatwierdzeniu przez Zamawiającego (kierownika lub majstra obwodu drogowego) rozszerzenia zakresu naprawy. W przypadku gdy stwierdzone zostaną usterki, które nie były zlecone do naprawy a mają wpływ na bezpieczeństwo pojazdu bądź urządzenia, Wykonawca uprzedzi Zamawiającego o konieczności usunięcia takich usterek. 5. Wykonawca będzie wykonywał zamówienie przy użyciu własnych materiałów, urządzeń i narzędzi oraz będzie zaopatrywał się w części zamienne we własnym zakresie. 6. Zamawiający wymaga stosowania przy przeglądach, naprawach, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych spełniających normy zalecane przez producenta. Materiały eksploatacyjne oraz części zamienne muszą być fabrycznie nowe, nie noszące śladów uszkodzeń, nie mogą być regenerowane. 7. Części wymienione podczas naprawy Wykonawca przedstawia do wglądu Zamawiającemu. 8. Przeglądy pojazdów będą wykonywane zgodnie z częstotliwością i zakresem wynikającym z Warunków eksploatacji i przeglądów okresowych dla każdego samochodu i maszyn określonym przez producenta. 9. Zamawiający wymaga od Wykonawcy wykonywania usług zgodnie z normami czasowymi wykonania napraw określonymi w katalogach norm czasowych aktualnie obowiązujących u Wykonawcy oraz każdorazowego okazania do wglądu katalogu norm czasowych na żądania Zamawiającego. 10. Zgłoszony do naprawy pojazd lub sprzęt zostanie przyjęty przez Wykonawcę w terminie 1 dnia roboczego od zgłoszenia. Wykonawca niezwłocznie po przyjęciu rozpocznie ich naprawę, używając części zamiennych według potrzeb. 11. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia 12 miesięcy gwarancji na wykonaną naprawę, licząc od dnia odbioru przedmiotu naprawy. 12. W dniu wydania naprawionego sprzętu lub pojazdu winny być wypełnione przez Wykonawcę formularze dostarczone przez Zamawiającego: - karta naprawy pojazdu za wykonaną usługę i wymienione części, której wzór stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ - zlecenie naprawy stanowiące załączniki pod fakturę VAT. 13. Zapłata należności Wykonawcy nastąpi na podstawie otrzymanej przez Zamawiającego poprawnie wystawionej faktury (fakturę należy wystawić w terminie 7 dni od daty wydania pojazdu z naprawy). Należne wykonawcy wynagrodzenia będą przekazywane przelewem na rachunek bankowy wskazany w fakturze, w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury. 14 Nazwa i kod określony we Wspólnym Słowniku Zamówień Główny przedmiot: CPV: 50100000-6- usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi; 50112000-3, usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów. 15. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w: - charakterystyce przedmiotu zamówienia (dla każdego zadania), stanowiącej załącznik Nr 1 do SIWZ - projekcie umowy, który stanowi dodatek Nr 4 do SIWZ...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.10.00.00-6, 50.11.20.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: ZADANIE NR 1- naprawa samochodów osobowych i dostawczych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AUTO-NAPRAWY WULKANIZACJA TRANSPORT Rafał Zalewski, ul. kasztanowa 10, 11-320 Jeziorany, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4918,03 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4160,20

  • Oferta z najniższą ceną: 4160,20 / Oferta z najwyższą ceną: 4160,20

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: ZADANIE Nr 2- naprawa samochodów ciężarowych i pojazdów specjalnych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AUTO-NAPRAWY WULKANIZACJA TRANSPORT Rafał Zalewski, ul. Kasztanowa 10, 11-320 Jeziorany, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7377,05 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4965,40

  • Oferta z najniższą ceną: 4965,40 / Oferta z najwyższą ceną: 4965,40

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: ZADANIE NR 3 - naprawa ciągników i przyczep.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AUTO-NAPRAWY WULKANIZACJA TRANSPORT Rafał Zalewski, ul. Kasztanowa 10, 11-320 Jeziorany, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12295,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8320,40

  • Oferta z najniższą ceną: 8320,40 / Oferta z najwyższą ceną: 8320,40

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: ZADANIE Nr 4 - naprawa maszyn roboczych i sprzętu.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AUTO-NAPRAWY WULKANIZACJA TRANSPORT Rafał Zalewski, ul. Kasztanowa 10, 11-320 Jeziorany, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4918,03 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3355,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3355,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3355,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.