eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Usługi szkoleniowe

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-24

Bydgoszcz: Usługi szkoleniowe
Numer ogłoszenia: 94356 - 2015; data zamieszczenia: 24.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Bydgoszczy - Fordonie , Rynek 8, 85-790 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3467090, faks 052 3472098.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Karny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi szkoleniowe.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa, polegająca na przeprowadzeniu 3 cykli szkoleniowych każdy dla grupy 12 skazanych, osadzonych w Zakładzie Karnym w Bydgoszczy - Fordonie. I cykl szkoleniowy: Uczestnicy cyklu odbędą kurs pilarza wraz z kursem z zakresu aktywizacji zawodowej oraz kurs ekologiczny II cykl szkoleniowy: Uczestnicy cyklu odbędą kurs pilarza - drwala wraz z kursem z zakresu aktywizacji zawodowej oraz kurs ekologiczny III cykl szkoleniowy: Uczestnicy cyklu odbędą kurs ogrodnika wraz z kursem z zakresu aktywizacji zawodowej oraz kurs ekologiczny Kursy szkoleniowe zostaną zorganizowane w ramach wdrażania i realizacji Programu PL-17 pn. Wsparcie Służby Więziennej, w tym sankcji pozawięziennych finansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego dotyczącego Projektu nr 1 pn. Realizacja szkoleń podnoszących kompetencje społeczno - zawodowe więźniów oraz stworzenie warunków ułatwiających podtrzymanie więzi rodzinnych w celu zwiększenia efektywności ich powrotu do społeczeństwa po zakończeniu odbywania kary. 2. Warunki szczegółowe: część nr 1: KURS PILARZA a) CEL KURSU: nabycie teoretycznych i praktycznych umiejętności do samodzielnej pracy na stanowisku pilarza b) ILOŚĆ GODZIN: 70 godzin dydaktycznych/osobę (1 godzina = 45 minut), w tym: - zajęcia teoretyczne: 40 godzin dydaktycznych - praktyczna nauka zawodu: 30 godzin dydaktycznych c) DZIENNY WYMIAR GODZIN: do 10 godzin dydaktycznych d) ZAGADNIENIA: - zasady organizacji pracy na stanowisku roboczym, - przygotowanie pilarki do pracy i utrzymanie właściwego stanu technicznego, - budowa i charakterystyka pił mechanicznych do ścinki drzew, - technika pracy piłą mechaniczną, - dokumentacja techniczno - ruchowa, - przepisy bezpieczeństwa i higieny pracy. Kurs kończy się egzaminem państwowym przed komisją powołaną przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego celem uzyskania stosownych zaświadczeń uprawniających do pracy w zawodzie pilarza. Czas trwania egzaminu nie wlicza się do wymiaru ogólnego kursu. d) MIEJSCE PRZEPROWADZENIA ZAJĘĆ: zajęcia teoretyczne: na terenie Zamawiającego praktyczna nauka zawodu: Zamawiający nie posiada warunków technicznych i terenowych do przeprowadzenia kursu. W związku z tym, wykonawca zapewni odpowiednio przystosowane miejsce do przeprowadzenia zajęć, zlokalizowane na terenie miasta Bydgoszczy. f) Wykonawca pokryje wszystkie koszty związane z realizacją kursu tj.: koszt dojazdu, usługę szkoleniową, egzamin przed IMBiGS, badanie lekarskie potwierdzające brak przeciwwskazań do wykonywania pracy na danym stanowisku (12 osób + 2 rezerwowe), ubezpieczenie NW uczestników, koszt odzieży roboczej i sprzętu ochronnego, zakup materiałów niezbędnych do realizacji szkolenia zawodowego oraz materiałów dydaktycznych i piśmienniczych. Zamawiający użyczy 5 pilarek spalinowych OLEO-MAC GS 350 podczas realizacji kursu. Wykonawca zapewni paliwo w niezbędnej ilości. część nr 2: KURS PILARZA - DRWALA a) CEL KURSU: nabycie teoretycznych i praktycznych umiejętności do samodzielnej pracy na stanowisku pilarza - drwala, ze szczególnym uwzględnieniem bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu prac z zakresu gospodarki leśnej zgodnie z Zarządzeniem nr 36 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 20 kwietnia 2012 r. b) ILOŚĆ GODZIN: 144 godziny dydaktyczne/osobę (1 godzina = 45 minut), w tym: - zajęcia teoretyczne: 38 godzin dydaktycznych - praktyczna nauka zawodu: 106 godzin dydaktycznych c) DZIENNY WYMIAR GODZIN: do 10 godzin dydaktycznych d) ZAGADNIENIA: - zasady organizacji pracy na stanowisku roboczym, - przygotowanie pilarki do pracy i utrzymanie właściwego stanu technicznego, - budowa i charakterystyka pilarek używanych w leśnictwie, paliwa, oleje, smary, - narzędzia i sprzęt pomocniczy do pozyskania drewna, - technika ścinki i obalania drzew w warunkach normalnych, - ścinka drzew trudnych oraz usuwanie złomów i wywrotów, - technika okrzesywania drzew ściętych, - wykorzystanie surowca drzewnego, - zasady bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowisku drwala operatora pilarki, - udzielanie pierwszej pomocy w nagłych wypadkach. Kurs kończy się egzaminem państwowym przed komisją powołaną przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego celem uzyskania stosownych zaświadczeń uprawniających do pracy w zawodzie pilarza - drwala. Czas trwania egzaminu nie wlicza się do wymiaru ogólnego kursu. d) MIEJSCE PRZEPROWADZENIA ZAJĘĆ: zajęcia teoretyczne: na terenie Zamawiającego praktyczna nauka zawodu: Zamawiający nie posiada warunków technicznych i terenowych do przeprowadzenia kursu. W związku z tym, wykonawca zapewni odpowiednio przystosowane miejsce do przeprowadzenia zajęć, zlokalizowane na terenie miasta Bydgoszczy. f) Wykonawca pokryje wszystkie koszty związane z realizacją kursu tj.: koszt dojazdu, usługę szkoleniową, egzamin przed IMBiGS, badanie lekarskie potwierdzające brak przeciwwskazań do wykonywania pracy na danym stanowisku (12 osób + 2 rezerwowe), ubezpieczenie NW uczestników, koszt odzieży roboczej i sprzętu ochronnego, zakup materiałów niezbędnych do realizacji szkolenia zawodowego oraz materiałów dydaktycznych i piśmienniczych. część nr 3: KURS OGRODNIKA a) CEL KURSU: nabycie teoretycznych i praktycznych umiejętności do pracy przy zagospodarowaniu oraz pielęgnacji terenów zieleni b) ILOŚĆ GODZIN: 100 godzin dydaktycznych/osobę (1 godzina = 45 minut), w tym: - zajęcia teoretyczne: 20 godzin dydaktycznych - praktyczna nauka zawodu: 80 godzin dydaktycznych c) DZIENNY WYMIAR GODZIN: do 10 godzin dydaktycznych Kurs kończy się egzaminem sprawdzającym wiedzę. Czas trwania egzaminu nie wlicza się do wymiaru ogólnego kursu. d) ZAGADNIENIA: - projektowanie terenów zielonych, - ochrona i pielęgnacja roślin, - zasady rozmieszczania poszczególnych gatunków roślin, odmiana roślin, - standardy odległości sadzenia roślin, - przygotowanie terenu i gleby pod sadzenie oraz uprawę roślin, - sadzenie roślin, krzewów i drzew, - pielęgnacja rabat i kwietników, renowacja i pielęgnacja trawników, pielęgnacja drzew, - rodzaje cięć, - usuwanie odrostów, pielęgnacja krzewów, prace porządkowe. Wykonawca zapewni wywóz odpadów zielonych (organicznych) powstałych w ramach zajęć praktycznych. Wykonawca odpowiedzialny jest za właściwe zutylizowanie odpadów. d) MIEJSCE PRZEPROWADZENIA ZAJĘĆ: na terenie Zamawiającego f) Wykonawca pokryje wszystkie koszty związane z realizacją kursu tj.: usługę szkoleniową, badanie lekarskie potwierdzające brak przeciwwskazań do wykonywania pracy na danym stanowisku (12 osób + 2 rezerwowe), ubezpieczenie NW uczestników, koszt odzieży roboczej, zakup materiałów niezbędnych do realizacji szkolenia zawodowego oraz materiałów dydaktycznych i piśmienniczych. Wartość materiałów do realizacji zajęć praktycznych nie może przekroczyć 40% kosztu kursu. Wartość materiałów szkoleniowych określa się w formularzu cenowym (załącznik nr 1 do SIWZ). Wykonawca po zakończeniu kursu musi okazać kserokopie faktur lub rachunków potwierdzających zakup materiałów na kwotę zaoferowaną w formularzu ofertowym. część nr 4: KURS Z ZAKRESU AKTYWIZACJI ZAWODOWEJ a) CEL KURSU: poznanie podstawowych zagadnień związanych ze skutecznym radzeniem sobie na rynku pracy b) ILOŚĆ GODZIN: 20 godzin dydaktycznych/osobę (1 godzina = 45 minut) c) DZIENNY WYMIAR GODZIN: do 10 godzin dydaktycznych d) ZAGADNIENIA: określone przez Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej, wynikające z Programu Szkolenia w klubie pracy, m.in.: - autoprezentacja, - komunikacja z pracodawcą, - rozmowa kwalifikacyjna, - dokumenty aplikacyjne, - sposoby poszukiwania pracy, - poznawanie i odkrywanie umiejętności oraz predyspozycji zawodowych. e) MIEJSCE PRZEPROWADZENIA ZAJĘĆ: na terenie Zamawiającego f) Wykonawca pokryje wszystkie koszty związane z realizacją kursu tj.: usługę szkoleniową oraz zakup materiałów dydaktycznych i piśmienniczych. część nr 5: KURS EKOLOGICZNY a) CEL KURSU: poznanie podstawowych zagadnień z zakresu ekologii i ochrony środowiska b) ILOŚĆ GODZIN: 10 godzin dydaktycznych/osobę (1 godz. = 45 min.) c) DZIENNY WYMIAR GODZIN: do 10 godzin dydaktycznych d) ZAGADNIENIA: - ochrona lasów i terenów zielonych, - gospodarowanie odpadami komunalnymi i selektywnymi. e) MIEJSCE PRZEPROWADZENIA ZAJĘĆ: na terenie Zamawiającego f) Wykonawca pokryje wszystkie koszty związane z realizacją kursu tj.: usługę szkoleniową oraz zakup materiałów dydaktycznych i piśmienniczych. 3. Kursy zostaną zrealizowane od poniedziałku do soboty, do 31 lipca 2015 r. Termin przeprowadzenia kursu ustala wykonawca w uzgodnieniu z Zamawiającym. 4. Wykonawca zapewnia prowadzenie zajęć przez wykwalifikowaną kadrę, posiadającą odpowiednie wykształcenie kierunkowe. 5. Wykonawca na zakończenie szkolenia przeprowadzi ankietę ewaluacyjną oraz dokona analizy uzyskanych wyników, a wnioski z nich przekaże Zamawiającemu razem z protokołem odbioru usługi. 6. Po zakończeniu kursu wykonawca zobowiązany jest do wystawienia każdemu z uczestników zaświadczenia, według wzoru stanowiącego załącznik do rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 186) oraz certyfikatu uczestnictwa w kursie, opatrzonego logotypem Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014 oraz zapisem umożliwiającym identyfikację źródeł finansowania kursu, przygotowanego według własnego projektu. Koszty wydania zaświadczeń i certyfikatów pokrywa Wykonawca. 7. Wykonawca zobowiązuje się do samodzielnego gromadzenia danych osobowych uczestników kursu i przetwarzania ich zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. 2014 r. poz. 1182, z późn. zm.). 8. Wykonawca zobowiązany jest do umieszczania na dokumentacji szkoleniowej obowiązujących logotypów, właściwych dla Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014 oraz zapisu umożliwiającego identyfikację źródeł finansowania. 9. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia, zgodnie z zapisami § 21 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 186), dokumentacji z przebiegu szkolenia, w szczególności: a) dziennika zajęć, zawierającego liczbę godzin i tematy zajęć, b) ewidencji wydanych zaświadczeń i certyfikatów potwierdzających ukończenie szkolenia zawierającą: imię i nazwisko, adres zamieszkania oraz numer PESEL, datę wydania dokumentu, numer oraz potwierdzenie odbioru, c) protokołu z przeprowadzonego zaliczenia (jeżeli zostało przewidziane). 10. Do obowiązków Wykonawcy należy również: a) przedstawienie do akceptacji, w terminie 2 dni od dnia podpisania umowy, szczegółowego harmonogramu realizacji zajęć, programu kursu oraz wzoru zaświadczenia/certyfikatu potwierdzającego ukończenie kursu wraz ze wskazaniem planowanego terminu rozpoczęcia i zakończenia kursu. Program szkolenia powinien zawierać w szczególności: - nazwę formy kształcenia, - czas trwania, liczbę godzin kształcenia i sposób jego organizacji, - wymagania wstępne dla uczestników, - cele kształcenia i sposoby ich osiągania, z uwzględnieniem zastosowanych metod, - plan nauczania określający nazwę zajęć oraz ich wymiar, - treści nauczania w zakresie poszczególnych zajęć, - opis efektów kształcenia, - wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, - sposób i formę zaliczenia (jeżeli zostało przewidziane). b) bieżące sprawowanie nadzoru nad frekwencją uczestników kursu poprzez sporządzanie imiennej listy obecności słuchaczy opatrzonej ich podpisami koloru niebieskiego lub zielonego. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawowania nadzoru nad przebiegiem i obsługą organizowanego szkolenia przez cały okres jego trwania..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. Zamawiający dokona oceny spełnienia poszczególnych warunków udziału w postępowaniu, na podstawie złożonego do oferty oświadczenia, o którym mowa w SIWZ rozdział VIII tj.: podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych (załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. Zamawiający dokona oceny spełnienia poszczególnych warunków udziału w postępowaniu, na podstawie złożonego do oferty oświadczenia, o którym mowa w SIWZ rozdział VIII tj.: podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych (załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. Zamawiający dokona oceny spełnienia poszczególnych warunków udziału w postępowaniu, na podstawie złożonego do oferty oświadczenia, o którym mowa w SIWZ rozdział VIII tj.: podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych (załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. Zamawiający dokona oceny spełnienia poszczególnych warunków udziału w postępowaniu, na podstawie złożonego do oferty oświadczenia, o którym mowa w SIWZ rozdział VIII tj.: podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych (załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. Zamawiający dokona oceny spełnienia poszczególnych warunków udziału w postępowaniu, na podstawie złożonego do oferty oświadczenia, o którym mowa w SIWZ rozdział VIII tj.: podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych (załącznik nr 2 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz cenowy (załącznik nr 1 do specyfikacji); 2. Wykaz wykonanych usług (załącznik nr 5 do specyfikacji); 3. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w następujących sytuacjach: 1) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy; 2) konieczności wprowadzenia zmian będących następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a innymi niż wykonawca stronami, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu,w ramach którego realizowane jest przedmiotowe zamówienie; 3) konieczności wprowadzenia zmian będących następstwem zmian wytycznych lub zaleceń dotyczących projektów współfinansowanych z Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014; 4) zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy, a są one korzystne dla Zamawiającego; 5) nazwy, adresu oraz osób reprezentujących strony, 6) terminu zakończenia (przedłużenia) obowiązywania umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny w Bydgoszczy - Fordonie, ul. Rynek 8, 85 - 790 Bydgoszcz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.05.2015 godzina 11:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kurs pilarza.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) CEL KURSU: nabycie teoretycznych i praktycznych umiejętności do samodzielnej pracy na stanowisku pilarza b) ILOŚĆ GODZIN: 70 godzin dydaktycznych/osobę (1 godzina = 45 minut), w tym: - zajęcia teoretyczne: 40 godzin dydaktycznych - praktyczna nauka zawodu: 30 godzin dydaktycznych c) DZIENNY WYMIAR GODZIN: do 10 godzin dydaktycznych d) ZAGADNIENIA: - zasady organizacji pracy na stanowisku roboczym, - przygotowanie pilarki do pracy i utrzymanie właściwego stanu technicznego, - budowa i charakterystyka pił mechanicznych do ścinki drzew, - technika pracy piłą mechaniczną, - dokumentacja techniczno - ruchowa, - przepisy bezpieczeństwa i higieny pracy. Kurs kończy się egzaminem państwowym przed komisją powołaną przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego celem uzyskania stosownych zaświadczeń uprawniających do pracy w zawodzie pilarza. Czas trwania egzaminu nie wlicza się do wymiaru ogólnego kursu. d) MIEJSCE PRZEPROWADZENIA ZAJĘĆ: zajęcia teoretyczne: na terenie Zamawiającego praktyczna nauka zawodu: Zamawiający nie posiada warunków technicznych i terenowych do przeprowadzenia kursu. W związku z tym, wykonawca zapewni odpowiednio przystosowane miejsce do przeprowadzenia zajęć, zlokalizowane na terenie miasta Bydgoszczy. f) Wykonawca pokryje wszystkie koszty związane z realizacją kursu tj.: koszt dojazdu, usługę szkoleniową, egzamin przed IMBiGS, badanie lekarskie potwierdzające brak przeciwwskazań do wykonywania pracy na danym stanowisku (12 osób + 2 rezerwowe), ubezpieczenie NW uczestników, koszt odzieży roboczej i sprzętu ochronnego, zakup materiałów niezbędnych do realizacji szkolenia zawodowego oraz materiałów dydaktycznych i piśmienniczych. Zamawiający użyczy 5 pilarek spalinowych OLEO-MAC GS 350 podczas realizacji kursu. Wykonawca zapewni paliwo w niezbędnej ilości..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Doświadczenie - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kurs pilarza - drwala.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) CEL KURSU: nabycie teoretycznych i praktycznych umiejętności do samodzielnej pracy na stanowisku pilarza - drwala, ze szczególnym uwzględnieniem bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu prac z zakresu gospodarki leśnej zgodnie z Zarządzeniem nr 36 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 20 kwietnia 2012 r. b) ILOŚĆ GODZIN: 144 godziny dydaktyczne/osobę (1 godzina = 45 minut), w tym: - zajęcia teoretyczne: 38 godzin dydaktycznych - praktyczna nauka zawodu: 106 godzin dydaktycznych c) DZIENNY WYMIAR GODZIN: do 10 godzin dydaktycznych d) ZAGADNIENIA: - zasady organizacji pracy na stanowisku roboczym, - przygotowanie pilarki do pracy i utrzymanie właściwego stanu technicznego, - budowa i charakterystyka pilarek używanych w leśnictwie, paliwa, oleje, smary, - narzędzia i sprzęt pomocniczy do pozyskania drewna, - technika ścinki i obalania drzew w warunkach normalnych, - ścinka drzew trudnych oraz usuwanie złomów i wywrotów, - technika okrzesywania drzew ściętych, - wykorzystanie surowca drzewnego, - zasady bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowisku drwala operatora pilarki, - udzielanie pierwszej pomocy w nagłych wypadkach. Kurs kończy się egzaminem państwowym przed komisją powołaną przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego celem uzyskania stosownych zaświadczeń uprawniających do pracy w zawodzie pilarza - drwala. Czas trwania egzaminu nie wlicza się do wymiaru ogólnego kursu. d) MIEJSCE PRZEPROWADZENIA ZAJĘĆ: zajęcia teoretyczne: na terenie Zamawiającego praktyczna nauka zawodu: Zamawiający nie posiada warunków technicznych i terenowych do przeprowadzenia kursu. W związku z tym, wykonawca zapewni odpowiednio przystosowane miejsce do przeprowadzenia zajęć, zlokalizowane na terenie miasta Bydgoszczy. f) Wykonawca pokryje wszystkie koszty związane z realizacją kursu tj.: koszt dojazdu, usługę szkoleniową, egzamin przed IMBiGS, badanie lekarskie potwierdzające brak przeciwwskazań do wykonywania pracy na danym stanowisku (12 osób + 2 rezerwowe), ubezpieczenie NW uczestników, koszt odzieży roboczej i sprzętu ochronnego, zakup materiałów niezbędnych do realizacji szkolenia zawodowego oraz materiałów dydaktycznych i piśmienniczych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Doświadczenie - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kurs ogrodnika.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) CEL KURSU: nabycie teoretycznych i praktycznych umiejętności do pracy przy zagospodarowaniu oraz pielęgnacji terenów zieleni b) ILOŚĆ GODZIN: 100 godzin dydaktycznych/osobę (1 godzina = 45 minut), w tym: - zajęcia teoretyczne: 20 godzin dydaktycznych - praktyczna nauka zawodu: 80 godzin dydaktycznych c) DZIENNY WYMIAR GODZIN: do 10 godzin dydaktycznych Kurs kończy się egzaminem sprawdzającym wiedzę. Czas trwania egzaminu nie wlicza się do wymiaru ogólnego kursu. d) ZAGADNIENIA: - projektowanie terenów zielonych, - ochrona i pielęgnacja roślin, - zasady rozmieszczania poszczególnych gatunków roślin, odmiana roślin, - standardy odległości sadzenia roślin, - przygotowanie terenu i gleby pod sadzenie oraz uprawę roślin, - sadzenie roślin, krzewów i drzew, - pielęgnacja rabat i kwietników, renowacja i pielęgnacja trawników, pielęgnacja drzew, - rodzaje cięć, - usuwanie odrostów, pielęgnacja krzewów, prace porządkowe. Wykonawca zapewni wywóz odpadów zielonych (organicznych) powstałych w ramach zajęć praktycznych. Wykonawca odpowiedzialny jest za właściwe zutylizowanie odpadów. d) MIEJSCE PRZEPROWADZENIA ZAJĘĆ: na terenie Zamawiającego f) Wykonawca pokryje wszystkie koszty związane z realizacją kursu tj.: usługę szkoleniową, badanie lekarskie potwierdzające brak przeciwwskazań do wykonywania pracy na danym stanowisku (12 osób + 2 rezerwowe), ubezpieczenie NW uczestników, koszt odzieży roboczej, zakup materiałów niezbędnych do realizacji szkolenia zawodowego oraz materiałów dydaktycznych i piśmienniczych. Wartość materiałów do realizacji zajęć praktycznych nie może przekroczyć 40% kosztu kursu. Wartość materiałów szkoleniowych określa się w formularzu cenowym (załącznik nr 1 do SIWZ). Wykonawca po zakończeniu kursu musi okazać kserokopie faktur lub rachunków potwierdzających zakup materiałów na kwotę zaoferowaną w formularzu ofertowym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie - 20
    • 3. Materiały szkoleniowe - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kurs z zakresu aktywizacji zawodowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) CEL KURSU: poznanie podstawowych zagadnień związanych ze skutecznym radzeniem sobie na rynku pracy b) ILOŚĆ GODZIN: 20 godzin dydaktycznych/osobę (1 godzina = 45 minut) c) DZIENNY WYMIAR GODZIN: do 10 godzin dydaktycznych d) ZAGADNIENIA: określone przez Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej, wynikające z Programu Szkolenia w klubie pracy, m.in.: - autoprezentacja, - komunikacja z pracodawcą, - rozmowa kwalifikacyjna, - dokumenty aplikacyjne, - sposoby poszukiwania pracy, - poznawanie i odkrywanie umiejętności oraz predyspozycji zawodowych. e) MIEJSCE PRZEPROWADZENIA ZAJĘĆ: na terenie Zamawiającego f) Wykonawca pokryje wszystkie koszty związane z realizacją kursu tj.: usługę szkoleniową oraz zakup materiałów dydaktycznych i piśmienniczych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Doświadczenie - 20

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kurs ekologiczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) CEL KURSU: poznanie podstawowych zagadnień z zakresu ekologii i ochrony środowiska b) ILOŚĆ GODZIN: 10 godzin dydaktycznych/osobę (1 godz. = 45 min.) c) DZIENNY WYMIAR GODZIN: do 10 godzin dydaktycznych d) ZAGADNIENIA: - ochrona lasów i terenów zielonych, - gospodarowanie odpadami komunalnymi i selektywnymi. e) MIEJSCE PRZEPROWADZENIA ZAJĘĆ: na terenie Zamawiającego f) Wykonawca pokryje wszystkie koszty związane z realizacją kursu tj.: usługę szkoleniową oraz zakup materiałów dydaktycznych i piśmienniczych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Doświadczenie - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.