eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › Budowa placów zabaw i siłowni na terenie miasta Kalisza w podziale na 4 części

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-20

Kalisz: Budowa placów zabaw i siłowni na terenie miasta Kalisza w podziale na 4 części
Numer ogłoszenia: 94305 - 2016; data zamieszczenia: 20.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Kalisz , Główny Rynek 20, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. +4862 7654300.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kalisz.pl pozycja ogloszenia - zamówienia publiczne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa placów zabaw i siłowni na terenie miasta Kalisza w podziale na 4 części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa placów zabaw oraz siłowni zewnętrznej na terenie miasta Kalisza w podziale na 4 części na podstawie dokumentów określonych w pkt. 4.4. SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia składa się z 4 niepodzielnych Części: Część 1: Wykonanie placu zabaw przy ul. Marii Dąbrowskiej. Zakres rzeczowy objęty niniejszym postępowaniem stanowi tylko część przedsięwzięcia i obejmuje: zdjęcie humusu, wykorytowanie pod warstwy nawierzchni, dostawę i montaż urządzeń zabawowych tj.: zjeżdżalni z dwoma domkami - 1 szt., piaskownicy - 1 szt., bujaczków - 2 szt., karuzeli dla osób niepełnosprawnych - 1 szt. (w zakres niniejszego postępowania nie wchodzi dostawa i montaż zjeżdżalni linowej) oraz dostawa i montaż elementów małej architektury tj.: 4 ławek, 4 koszy na śmieci, 3 tablic z regulaminem użytkowania (w zakres niniejszego postępowania nie wchodzi dostawa i montaż 3 ławek oraz 1 kosza na śmieci również wskazanych w dokumentacji), wykonanie bezpiecznej nawierzchni, wykonanie ogrodzenia panelowego z furtkami, uzupełnienie trawników, zabezpieczenie pni, koron i korzeni podczas prac budowlanych, korekta koron drzew oraz wykonanie oświetlenia terenu. Część 2: Wykonanie placu zabaw wraz z siłownią zewnętrzną na osiedlu Piwonice (ul. Panońska). Zakres rzeczowy objęty niniejszym postępowaniem stanowi tylko część przedsięwzięcia i obejmuje: zdjęcie humusu, wykorytowanie pod warstwy nawierzchni, dostawę i montaż urządzeń zabawowych tj.: huśtawki podwójnej, piaskownicy, bujaka na sprężynie pojedynczego, ścianki wspinaczkowej zjeżdżalni z dwoma domkami (w zakres niniejszego postępowania nie wchodzi dostawa i montaż zjeżdżalni linowej), dostawę i montaż urządzeń siłowni zewnętrznej tj.: wyciskacza pojedynczego, biegacza pojedynczego, surfera pojedynczego, twistera, dostawa i montaż 4 ławek, 4 koszy na śmieci i 2 tablic z regulaminem użytkowania dla placu zabaw i siłowni, wykonanie bezpiecznej nawierzchni, wykonanie ogrodzenia panelowego z furtkami oraz wykonanie dwóch dojść utwardzonych, uzupełnienie trawników, zabezpieczenie pni i koron i korzeni podczas robót budowlanych oraz korekta koron drzew. Część 3: Wykonanie placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 6. Zakres rzeczowy objęty niniejszym postępowaniem obejmuje: zdjęcie humusu, wykorytowanie pod warstwy nawierzchni, dostawę i montaż czterech urządzeń rekreacyjno-zabawowych, jednej ławki, jednego kosza na śmieci oraz tablicy z regulaminem użytkowania placu zabaw, wykonanie bezpiecznej nawierzchni oraz wykonanie schodów terenowych. Część 4: Wykonanie siłowni plenerowej i rozbudowy placu zabaw w Ogródku Jordanowskim w Kaliszu. Zakres rzeczowy objęty niniejszym postępowaniem stanowi tylko część przedsięwzięcia i obejmuje: usunięcie istniejącej darni, wykorytowanie pod warstwy nawierzchni, dostawę i montaż ośmiu urządzeń zabawowych, pięciu urządzeń siłowni zewnętrznej, 9 szt. ławek, 4 koszy na śmieci i 2 tablic regulaminowych jedna dla palcu zabaw jedna dla siłowni (w projekcie nie ma tablicy dla siłowni proszę ująć w wycenie) oraz jednej tablicy informacyjnej z zakazem wyprowadzania psów, wykonanie bezpiecznej nawierzchni, oczyszczenie oraz pomalowanie istniejących urządzeń placu zabaw oraz drążków z zachowaniem spójnej kolorystyki, wykonanie okrąglaków na skarpie. W zakres niniejszego postepowania dla tej części nie wchodzi wykonanie nasadzeń zieleni, wycinka drzew oraz prace pielęgnacyjne i korekcyjne w koronach drzew. 3. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest również do wykonania wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, utrzymania zaplecza budowy, sporządzenia planu BIOZ, organizacji placu budowy, organizacji ruchu drogowego, zapewnienia obsługi geodezyjnej, do wznowienia znaków geodezyjnych w przypadku ich zniszczenia, uszkodzenia lub przesunięcia w trakcie prowadzonych robót, w przypadku potrzeby zajęcia pasa drogowego na czas wykonania ww. inwestycji, należy wystąpić w imieniu Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji składając stosowny wniosek, ewentualnego poniesienia kosztów za zajęcie pasa drogowego lub podpisania umowy użyczenia drogi, realizacji warunków określonych w opiniach organów, uzgodnieniach, decyzjach, wykonania wszelkich badań i prób, przywrócenia terenu i nawierzchni przyległych do obiektu do stanu poprzedniego oraz innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. 4. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia wykona dla każdej części oddzielnie: 1) dokumentację powykonawczą w 2 egzemplarzach, 2) dokumentację geodezyjną, zawierającą wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz informację o zgodności usytuowania obiektu budowlanego z projektem zagospodarowania działki lub terenu lub odstępstwach od tego projektu, sporządzoną przez osobę wykonującą samodzielne funkcje w dziedzinie geodezji i kartografii oraz posiadającą odpowiednie uprawnienia zawodowe w 3 egzemplarzach. 5. Zamawiający wymaga udzielenia na wykonany przedmiot zamówienia gwarancji oraz rozszerzonej rękojmi za wady na okres nie krótszy niż 3 lata liczony od daty podpisania (bez uwag) końcowego protokołu odbioru robót dla każdej części oddzielnie. 6. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie, gdzie mają być prowadzone prace objęte przedmiotem zamówienia. 7. Szczegółowy zakres prac określony został w załącznikach do SIWZ..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających o wartości nie przekraczającej 30% wartości zamówienia podstawowego będącego przedmiotem niniejszego postępowania. Zamówienia uzupełniające dotyczyć mogą robót składających się na zamówienie podstawowe, w szczególności wymienionych w kosztorysie złożonym przez Wykonawcę przed zawarciem umowy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 45.10.00.00-8, 45.11.27.10-5, 45.11.27.20-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w określonych poniżej wysokościach dla poszczególnych Części: - Część 1: 4.000,00 PLN, - Część 2: 3.000,00 PLN, - Część 3: 1.000,00 PLN, - Część 4: 3.500,00 PLN.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy. Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy: - w przypadku składania ofert na Część 1, 2 i/lub 4 zamówienia - wykażą wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na budowie placu zabaw lub siłowni zewnętrznej (lub budowie placu zabaw wraz z siłownią zewnętrzną) o wartości brutto nie mniejszej niż 50.000,00 PLN każda, które zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. - w przypadku składania oferty na Część 3 zamówienia - wykażą wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie placu zabaw lub siłowni zewnętrznej (lub budowie placu zabaw wraz z siłownią zewnętrzną) o wartości brutto nie mniejszej niż 35.000,00 PLN, która została wykonana w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy. Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy zapewnią dla celów realizacji zamówienia - w przypadku każdej Części - osobę, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i pełnić będzie funkcję kierownika robót - może to być ta sama osoba dla wszystkich Części, na które składana jest oferta;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy. Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Zamawiający uznaje za wystarczające wskazanie w wykazie, o którym mowa wyżej tylko takich robót budowlanych, które potwierdzą spełnianie warunków, o których mowa w pkt III.3.2) ogłoszenia wraz ze złożeniem dowodów (w tym poświadczeń) czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne wymagane oświadczenia i dokumenty, które należy złożyć Zamawiającemu: 1) podpisany, wypełniony `Formularz oferty` zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do SIWZ lub na nim - w oryginale; 2) dowód wniesienia wadium; 3) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy (w oryginale albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza - poświadczenie notariusza musi zostać załączone w oryginale); 4) w przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy (w oryginale albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza - poświadczenie notariusza musi zostać załączone w oryginale); 5) w sytuacji gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne (tj. w oryginale lub poświadczone notarialnie) zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu, czyli wskazać jego zakres, rodzaj, czas udzielenia, a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu. Z treści powyższego dokumentu, podpisanego przez osobę uprawnioną do reprezentacji podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, musi jasno wynikać: a) jaki jest zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, w tym czego dotyczy zobowiązanie np. rodzaj i ilość oddawanych do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowych, b) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia i na czym będzie polegało dysponowanie nim, c) jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia (dotyczy w szczególności warunku w zakresie wiedzy i doświadczenia).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - OKRES GWARANCJI I ROZSZERZONEJ RĘKOJMI - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Katalog przewidywanych istotnych zmian postanowień umowy zawarty został w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kalisz.pl (zakładka Ogłoszenia - Zamówienia publiczne) lub www.kalisz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: pok. nr 417 (IV piętro budynku UM przy ul. Kościuszki 1a w Kaliszu) - za opłatą 143,00 PLN lub otrzymać za zaliczeniem pocztowym (przesyłka pobraniowa - koszty przesyłki ponosi Wykonawca)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2016 godzina 13:00, miejsce: wyłącznie pokój nr 309 (Sekretariat Wiceprezydenta Miasta Kalisza) mieszczący się na III piętrze budynku Urzędu Miejskiego przy ul. Kościuszki 1a w Kaliszu..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający zgodnie z art. 27 ustawy Pzp dopuszcza przekazywanie informacji oraz korespondencji tj. oświadczeń, wniosków, zawiadomień pisemnie lub faksem - wyłącznie na nr faksu +48 62 7654 446, z zastrzeżeniem pkt 5. i 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości porozumiewania się drogą elektroniczną. 2. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 3. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez Wykonawcę, Zamawiający domniema (przyjmuje), iż pismo (dokument) wysłany przez Zamawiającego na numer faksu podany przez Wykonawcę zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się Wykonawcy z treścią pisma. 4. W przypadku otrzymania przez Wykonawcę pisma od Zamawiającego nieczytelnego, o nie pełnej treści itp. Wykonawca jest zobowiązany powiadomić o tym niezwłocznie Zamawiającego. 5. Złożenie oferty, jej wycofanie i zmiana może nastąpić jedynie w formie pisemnej. Złożenie tych pism w innej formie nie wywołuje jakichkolwiek skutków prawnych. 6. W przypadku konieczności uzupełnienia złożonych przez Wykonawcę dokumentów - Zamawiający uzna je za skutecznie uzupełnione (pod rygorem nieważności), jeżeli zostaną złożone Zamawiającemu w terminie przez niego wyznaczonym w formie określonej w pkt. 9 i 10 SIWZ, a w przypadku pełnomocnictw w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza (pod rygorem nieważności). 7. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: Ewelina Miklas, tel. +48 62 7654 482. 8. Ocena spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania nastąpi metodą: spełnia/nie spełnia na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę danych (informacji) zawartych w dokumentach i oświadczeniach, do których złożenia zobowiązany jest Wykonawca. Wykonawca jest zobowiązany wykazać nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy oraz art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców (w tym: członek konsorcjum, wspólnik spółki cywilnej) nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy. Warunki określone w pkt III.3.2) ogłoszenia mogą zostać spełnione łącznie przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 9. Jeżeli w załączonych do oferty dokumentach potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu podane będą wartości w innej walucie niż PLN, będą one przeliczane na PLN według kursu średniego Narodowego Banku Polskiego danej waluty z daty zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o zamówieniu dotyczącego postępowania. W przypadku gdy w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych Narodowy Bank Polski nie ogłasza średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs danej waluty ogłoszony przez NBP ostatniego dnia przed dniem zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 10. Opłatę za SIWZ należy wnieść na rachunek Urzędu Miejskiego w Kaliszu prowadzony przez mBank SA (d. BRE Bank SA) o nr 83 1140 1993 0000 5502 3500 1002 z dopiskiem ``Opłata za SIWZ, WRI.271.01.11.2016``..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie placu zabaw przy ul. Marii Dąbrowskiej. Szczegółowy zakres prac określony został w pkt. II.1.4) ogłoszenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 45.10.00.00-8, 45.11.27.10-5, 45.11.27.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2016.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie placu zabaw wraz z siłownią zewnętrzną na osiedlu Piwonice (ul. Panońska). Szczegółowy zakres prac określony został w pkt. II.1.4) ogłoszenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 45.10.00.00-8, 45.11.27.10-5, 45.11.27.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2016.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: CZĘŚĆ 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 6. Szczegółowy zakres prac określony został w pkt. II.1.4) ogłoszenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 45.10.00.00-8, 45.11.27.10-5, 45.11.27.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2016.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: CZĘŚĆ 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie siłowni plenerowej i rozbudowy placu zabaw w Ogródku Jordanowskim w Kaliszu. Szczegółowy zakres prac określony został w pkt. II.1.4) ogłoszenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 45.10.00.00-8, 45.11.27.10-5, 45.11.27.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2016.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.