eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czechowice-Dziedzice › Koszenie poboczy dróg i działek gminnych na terenie Gminy Czechowice - Dziedzice - z podziałem na zadania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-24

Czechowice-Dziedzice: Koszenie poboczy dróg i działek gminnych na terenie Gminy Czechowice - Dziedzice - z podziałem na zadania
Numer ogłoszenia: 94274 - 2015; data zamieszczenia: 24.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czechowice-Dziedzice , Plac Jana Pawła II 1, 43-502 Czechowice-Dziedzice, woj. śląskie, tel. 32 2147114, faks 32 2147152, 2147182.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czechowice-dziedzice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Koszenie poboczy dróg i działek gminnych na terenie Gminy Czechowice - Dziedzice - z podziałem na zadania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia pn.: Koszenie poboczy dróg i działek gminnych na terenie Gminy Czechowice - Dziedzice - z podziałem na zadania jest wykonanie usługi związanej z koszeniem poboczy dróg i działek gminnych na terenie Gminy Czechowice - Dziedzice. Powyższe prace zostały podzielone na trzy zadania: Zadanie 1 - Koszenie poboczy dróg powiatowych na terenie Gminy Czechowice - Dziedzice. Zadanie 2 - Koszenie poboczy dróg gminnych na terenie Gminy Czechowice - Dziedzice. Zadanie 3 - Koszenie działek gminnych na terenie Gminy Czechowice - Dziedzice Szczegółowy zakres usługi zawiera specyfikacja usługi - załącznik nr 2 do SIWZ. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający przewiduje zastosowanie opcji, o której mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. ZADANIE 1 Zadanie 1 - Koszenie poboczy dróg powiatowych na terenie Gminy Czechowice - Dziedzice: - koszenie poboczy dróg powiatowych na terenie gminy Czechowice-Dziedzice - zakres prac obejmuje: trzykrotne wykoszenie poboczy, wygrabienie, zebranie w stosy, zebranie odpadów, wywóz skoszonej trawy, chwastów oraz innych odpadów wraz z zagospodarowaniem pozyskanej biomasy i odpadów. Zakres opcji obejmuje następujące wielkości jednokrotnej usługi: pobocza dróg powiatowych przeznaczone do wykaszania, wygrabienia i uporządkowania wraz z wywozem i zagospodarowaniem pozyskanej biomasy i odpadów -Gwarantowany minimalny zakres usługi 6,00 ha -Maksymalny zakres usługi 9,00 ha b) pobocza dróg przeznaczonych do wykaszania bez zbierania pozyskanej biomasy -Gwarantowany minimalny zakres usługi 4,00 ha -Maksymalny zakres usługi 6,00 ha Warunki skorzystania z prawa opcji: Skorzystanie z zamówienia opcjonalnego uzależnione będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego jako uprawnienie, z którego może lecz nie musi skorzystać . Zamawiający ma prawo skorzystania z prawa opcji w terminie trwania umowy. Wykonawcy zobowiązani są do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w SIWZ i projekcie umowy. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o zamiarze skorzystania z prawa opcji, w określonym zakresie. Brak stosownej informacji świadczy o rezygnacji z zamówienia opcjonalnego w całości lub części (jeżeli Zamawiający skorzystał częściowo z zamówień opcjonalnych). Zamówienia realizowane w ramach opcji są jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Wykonawca nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian rodzajowych w trakcie realizacji zamówienia. Jednakże Zamawiający gwarantuje, iż za wykonanie gwarantowanego minimalnego zakresu usługi Wykonawca otrzyma wynagrodzenia. Brak złożenia zamówień objętych opcją nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. ZADANIE 2 Zadanie 2 - Koszenie poboczy dróg gminnych na terenie Gminy Czechowice - Dziedzice: - koszenie poboczy dróg gminnych na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice - zakres prac obejmuje: trzykrotne wykoszenie poboczy, koszenie interwencyjne, wygrabienie, zebranie w stosy, zebranie odpadów, wywóz skoszonej trawy, chwastów oraz innych odpadów wraz z zagospodarowaniem pozyskanej biomasy i odpadów. Zakres opcji obejmuje następujące wielkości usługi: - pierwsze koszenie poboczy dróg gminnych: 7,3255 ha - drugie koszenie poboczy dróg gminnych: 7,3255 ha - trzecie koszenie poboczy dróg gminnych: 7,3255 ha - interwencyjne na polecenie Zamawiającego koszenie poboczy dróg gminnych: 2,0000 ha Podane powyżej wielkości wykonania usługi dotyczą planowanej ilości wykonania koszenia poboczy, rowów przydrożnych dróg gminnych na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice. Zamawiający nie jest zobowiązany do realizacji planowanych ilości koszenia. Faktyczne ilości mogą odbiegać od planowanych, na co Wykonawca wyraża zgodę. Wykonawca nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian ilościowych i rodzajowych w trakcie realizacji zamówienia. Jednocześnie zamawiający gwarantuje iż minimalna kwota, która zostanie zapłacona z tytułu realizacji przedmiotu umowy wyniesie 60% ceny podanej w formularzu cenowym - załącznik nr 7b do SIWZ Warunki skorzystania z prawa opcji: Skorzystanie z zamówienia opcjonalnego uzależnione będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego jako uprawnienie, z którego może lecz nie musi skorzystać. Zamawiający ma prawo skorzystania z prawa opcji w terminie trwania umowy. Wykonawcy zobowiązani są do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w SIWZ i projekcie umowy. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o zamiarze skorzystania z prawa opcji, w określonym zakresie. Brak stosownej informacji świadczy o rezygnacji z zamówienia opcjonalnego w całości lub części (jeżeli Zamawiający skorzystał częściowo z zamówień opcjonalnych). Zamówienia realizowane w ramach opcji są jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Brak złożenia zamówień objętych opcją nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. ZADANIE 3 Zadanie 3 - Koszenie działek gminnych na terenie Gminy Czechowice - Dziedzice: - koszenie działek gminnych na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice - zakres prac obejmuje: trzykrotne wykoszenie działek gminnych, koszenie interwencyjne, wygrabienie, zebranie w stosy, zebranie odpadów, wywóz skoszonej trawy, chwastów oraz innych odpadów wraz z zagospodarowaniem pozyskanej biomasy i odpadów. Zakres opcji obejmuje następujące wielkości usługi: - pierwsze koszenie działek gminnych: 4,7085 ha - drugie koszenie działek gminnych: 4,7085 ha - trzecie koszenie działek gminnych: 4,7085 ha - interwencyjne na polecenie Zamawiającego koszenie poboczy dróg gminnych: 3,0000 ha Podane powyżej wielkości wykonania usługi dotyczą planowanej ilości wykonania koszenia. Zamawiający nie jest zobowiązany do realizacji planowanych ilości koszenia. Faktyczne ilości mogą odbiegać od planowanych, na co Wykonawca wyraża zgodę. Wykonawca nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian ilościowych i rodzajowych w trakcie realizacji zamówienia. Wykonawca nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian ilościowych i rodzajowych w trakcie realizacji zamówienia. Jednocześnie zamawiający gwarantuje iż minimalna kwota, która zostanie zapłacona z tytułu realizacji przedmiotu umowy wyniesie 50% ceny podanej w formularzu cenowym - załącznik nr 7c do SIWZ Warunki skorzystania z prawa opcji: Skorzystanie z zamówienia opcjonalnego uzależnione będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego jako uprawnienie, z którego może lecz nie musi skorzystać. Zamawiający ma prawo skorzystania z prawa opcji w terminie trwania umowy. Wykonawcy zobowiązani są do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w SIWZ i projekcie umowy. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o zamiarze skorzystania z prawa opcji, w określonym zakresie. Brak stosownej informacji świadczy o rezygnacji z zamówienia opcjonalnego w całości lub części (jeżeli Zamawiający skorzystał częściowo z zamówień opcjonalnych). Zamówienia realizowane w ramach opcji są jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Brak złożenia zamówień objętych opcją nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5, 77.31.20.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca winien wnieść wadium: Zadanie 1 - Koszenie poboczy dróg powiatowych na terenie Gminy Czechowice - Dziedzice w wysokości: 1 500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych) Zadanie 2 - Koszenie poboczy dróg gminnych na terenie Gminy Czechowice - Dziedzice w wysokości: 800,00 zł (słownie: osiemset złotych) Zadanie 3 - Koszenie działek gminnych na terenie Gminy Czechowice - Dziedzice w wysokości: 500,00 zł (słownie: pięćset złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w niniejszym postępowaniu będzie polegać na sprawdzeniu kompletności i poprawności złożonych dokumentów i oświadczeń według zasady spełnia/nie spełnia (metodą zero - jedynkową).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w niniejszym postępowaniu będzie polegać na sprawdzeniu kompletności i poprawności złożonych dokumentów i oświadczeń według zasady spełnia/nie spełnia (metodą zero - jedynkową).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ZADANIE 1 Zadanie 1 - Koszenie poboczy dróg powiatowych na terenie Gminy Czechowice - Dziedzice: Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował w celu wykonywania zamówienia następującym sprzętem: - min. 1 szt. kosiarki bijakowej na wysięgniku; - min. 3 szt. kos spalinowych; - min. 1 pojazd do wywozu odpadów; Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Wykonawca może polegać na potencjale technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z ust. 2b, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w niniejszym postępowaniu będzie polegać na sprawdzeniu kompletności i poprawności złożonych dokumentów i oświadczeń według zasady spełnia/nie spełnia (metodą zero - jedynkową). ZADANIE 2 Zadanie 2 - Koszenie poboczy dróg gminnych na terenie Gminy Czechowice - Dziedzice Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował w celu wykonywania zamówienia następującym sprzętem: - min. 1 szt. kosiarki bijakowej na wysięgniku; - min. 3 szt. kos spalinowych; - min. 1 pojazd do wywozu odpadów; Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Wykonawca może polegać na potencjale technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z ust. 2b, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w niniejszym postępowaniu będzie polegać na sprawdzeniu kompletności i poprawności złożonych dokumentów i oświadczeń według zasady spełnia/nie spełnia (metodą zero - jedynkową). ZADANIE 3 Zadanie 3 - Koszenie działek gminnych na terenie Gminy Czechowice - Dziedzice Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował w celu wykonywania zamówienia następującym sprzętem: - min. 2 szt. kosiarki spalinowe; - min. 3 szt. kos spalinowych; - min. 1 pojazd do wywozu odpadów; Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Wykonawca może polegać na potencjale technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z ust. 2b, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w niniejszym postępowaniu będzie polegać na sprawdzeniu kompletności i poprawności złożonych dokumentów i oświadczeń według zasady spełnia/nie spełnia (metodą zero - jedynkową). UWAGA W przypadku udziału na więcej niż jedno zadanie Wykonawca musi spełnić warunki wynikające z sumy sprzętu wymaganego dla poszczególnych zadań.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w niniejszym postępowaniu będzie polegać na sprawdzeniu kompletności i poprawności złożonych dokumentów i oświadczeń według zasady spełnia/nie spełnia (metodą zero - jedynkową).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w niniejszym postępowaniu będzie polegać na sprawdzeniu kompletności i poprawności złożonych dokumentów i oświadczeń według zasady spełnia/nie spełnia (metodą zero - jedynkową).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. wypełniony formularz ofertowy: - dla zadania nr 1 - załącznik nr 1 a do SIWZ, - dla zadania nr 2 - załącznik nr 1 b do SIWZ, - dla zadania nr 3 - załącznik nr 1 c do SIWZ 2. jeżeli Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, w takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, w celu oceny czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny czy stosunek łączący wykonawcę z podmiotem gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z ust. 2b, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Zaleca się, aby pisemne zobowiązanie zawierało informacje dotyczące: - zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, - charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Zobowiązanie należy złożyć w formie oryginału, kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby. 3. dokument pełnomocnictwa do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna, itp.) w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załączyć jeżeli dotyczy), 4. zaleca się dołączenie do oferty przetargowej kopii dowodu wniesienia wadium (przelew), a w przypadku dokumentu - kopie dokumentu gwarancji - dla poszczególnego zadania, 5. formularz cenowy (wypełniony zgodnie z działem XIV SIWZ - Opis sposobu obliczenia ceny) - - dla zadania nr 1 - załącznik nr 7 a do SIWZ, - dla zadania nr 2 - załącznik nr 7 b do SIWZ, - dla zadania nr 3 - załącznik nr 7 c do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 94
  • 2 - Termin realizacji - 6

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony dopuszczają zmianę postanowień umowy zgodnie z wymogami art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, w następujących okolicznościach ( dla zadania nr 1, zadania nr 2, zadania nr 3): a)ustawowej zmiany przepisów o podatku VAT za usługę objętą przedmiotem zamówienia - zmianie ulega wynagrodzenie brutto; b)zmiany obowiązujących przepisów jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego; c)wystąpienia siły wyższej rozumianej jako wydarzenie lub okoliczność wyjątkową (w tym również długotrwałe opady deszczu występujące nieprzerwanie w sposób ciągły powyżej 4 dni), niezależną od Strony, której nie można było w racjonalny sposób uniknąć lub zaradzić - zmianie ulegnie termin realizacji przedmiotu umowy o czas występowania siły wyższej; d)zmiany osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy, e)zmiany nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych, innych danych identyfikacyjnych. f)w przypadku zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy lub zmiany zakresu prac powierzonego podwykonawcy - w przypadku zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, g)wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czechowice-dziedzice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Czechowicach - Dziedzicach Plac Jana Pawła II 1, pok. 408 (III) piętro. W przypadku pobrania SIWZ w wersji papierowej prosi się o wcześniejszy kontakt z Zamawiającym..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Czechowicach - Dziedzicach Plac Jana Pawła II 1, biuro podawcze - parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - Koszenie poboczy dróg powiatowych na terenie Gminy Czechowice - Dziedzice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 - Koszenie poboczy dróg powiatowych na terenie Gminy Czechowice - Dziedzice: - koszenie poboczy dróg powiatowych na terenie gminy Czechowice-Dziedzice - zakres prac obejmuje: trzykrotne wykoszenie poboczy, wygrabienie, zebranie w stosy, zebranie odpadów, wywóz skoszonej trawy, chwastów oraz innych odpadów wraz z zagospodarowaniem pozyskanej biomasy i odpadów. Zakres opcji obejmuje następujące wielkości jednokrotnej usługi: pobocza dróg powiatowych przeznaczone do wykaszania, wygrabienia i uporządkowania wraz z wywozem i zagospodarowaniem pozyskanej biomasy i odpadów -Gwarantowany minimalny zakres usługi 6,00 ha -Maksymalny zakres usługi 9,00 ha b) pobocza dróg przeznaczonych do wykaszania bez zbierania pozyskanej biomasy -Gwarantowany minimalny zakres usługi 4,00 ha -Maksymalny zakres usługi 6,00 ha Warunki skorzystania z prawa opcji: Skorzystanie z zamówienia opcjonalnego uzależnione będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego jako uprawnienie, z którego może lecz nie musi skorzystać . Zamawiający ma prawo skorzystania z prawa opcji w terminie trwania umowy. Wykonawcy zobowiązani są do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w SIWZ i projekcie umowy. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o zamiarze skorzystania z prawa opcji, w określonym zakresie. Brak stosownej informacji świadczy o rezygnacji z zamówienia opcjonalnego w całości lub części (jeżeli Zamawiający skorzystał częściowo z zamówień opcjonalnych). Zamówienia realizowane w ramach opcji są jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Wykonawca nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian rodzajowych w trakcie realizacji zamówienia. Jednakże Zamawiający gwarantuje, iż za wykonanie gwarantowanego minimalnego zakresu usługi Wykonawca otrzyma wynagrodzenia. Brak złożenia zamówień objętych opcją nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5, 77.31.20.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 94
    • 2. Termin realizacji - 6

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - Koszenie poboczy dróg gminnych na terenie Gminy Czechowice - Dziedzice..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2 - Koszenie poboczy dróg gminnych na terenie Gminy Czechowice - Dziedzice: - koszenie poboczy dróg gminnych na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice - zakres prac obejmuje: trzykrotne wykoszenie poboczy, koszenie interwencyjne, wygrabienie, zebranie w stosy, zebranie odpadów, wywóz skoszonej trawy, chwastów oraz innych odpadów wraz z zagospodarowaniem pozyskanej biomasy i odpadów. Zakres opcji obejmuje następujące wielkości usługi: - pierwsze koszenie poboczy dróg gminnych: 7,3255 ha - drugie koszenie poboczy dróg gminnych: 7,3255 ha - trzecie koszenie poboczy dróg gminnych: 7,3255 ha - interwencyjne na polecenie Zamawiającego koszenie poboczy dróg gminnych: 2,0000 ha Podane powyżej wielkości wykonania usługi dotyczą planowanej ilości wykonania koszenia poboczy, rowów przydrożnych dróg gminnych na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice. Zamawiający nie jest zobowiązany do realizacji planowanych ilości koszenia. Faktyczne ilości mogą odbiegać od planowanych, na co Wykonawca wyraża zgodę. Wykonawca nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian ilościowych i rodzajowych w trakcie realizacji zamówienia. Jednocześnie zamawiający gwarantuje iż minimalna kwota, która zostanie zapłacona z tytułu realizacji przedmiotu umowy wyniesie 60% ceny podanej w formularzu cenowym - załącznik nr 7b do SIWZ Warunki skorzystania z prawa opcji: Skorzystanie z zamówienia opcjonalnego uzależnione będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego jako uprawnienie, z którego może lecz nie musi skorzystać. Zamawiający ma prawo skorzystania z prawa opcji w terminie trwania umowy. Wykonawcy zobowiązani są do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w SIWZ i projekcie umowy. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o zamiarze skorzystania z prawa opcji, w określonym zakresie. Brak stosownej informacji świadczy o rezygnacji z zamówienia opcjonalnego w całości lub części (jeżeli Zamawiający skorzystał częściowo z zamówień opcjonalnych). Zamówienia realizowane w ramach opcji są jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Brak złożenia zamówień objętych opcją nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5, 77.31.20.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 94
    • 2. Termin realizacji - 6

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 - Koszenie działek gminnych na terenie Gminy Czechowice - Dziedzice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 3 - Koszenie działek gminnych na terenie Gminy Czechowice - Dziedzice: - koszenie działek gminnych na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice - zakres prac obejmuje: trzykrotne wykoszenie działek gminnych, koszenie interwencyjne, wygrabienie, zebranie w stosy, zebranie odpadów, wywóz skoszonej trawy, chwastów oraz innych odpadów wraz z zagospodarowaniem pozyskanej biomasy i odpadów. Zakres opcji obejmuje następujące wielkości usługi: - pierwsze koszenie działek gminnych: 4,7085 ha - drugie koszenie działek gminnych: 4,7085 ha - trzecie koszenie działek gminnych: 4,7085 ha - interwencyjne na polecenie Zamawiającego koszenie poboczy dróg gminnych: 3,0000 ha Podane powyżej wielkości wykonania usługi dotyczą planowanej ilości wykonania koszenia. Zamawiający nie jest zobowiązany do realizacji planowanych ilości koszenia. Faktyczne ilości mogą odbiegać od planowanych, na co Wykonawca wyraża zgodę. Wykonawca nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian ilościowych i rodzajowych w trakcie realizacji zamówienia. Wykonawca nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian ilościowych i rodzajowych w trakcie realizacji zamówienia. Jednocześnie zamawiający gwarantuje iż minimalna kwota, która zostanie zapłacona z tytułu realizacji przedmiotu umowy wyniesie 50% ceny podanej w formularzu cenowym - załącznik nr 7c do SIWZ Warunki skorzystania z prawa opcji: Skorzystanie z zamówienia opcjonalnego uzależnione będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego jako uprawnienie, z którego może lecz nie musi skorzystać. Zamawiający ma prawo skorzystania z prawa opcji w terminie trwania umowy. Wykonawcy zobowiązani są do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w SIWZ i projekcie umowy. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o zamiarze skorzystania z prawa opcji, w określonym zakresie. Brak stosownej informacji świadczy o rezygnacji z zamówienia opcjonalnego w całości lub części (jeżeli Zamawiający skorzystał częściowo z zamówień opcjonalnych). Zamówienia realizowane w ramach opcji są jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Brak złożenia zamówień objętych opcją nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5, 77.31.20.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 94
    • 2. Termin realizacji - 6

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.