eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łowicz › Modernizacja bazy treningowej poprzez utworzenie siłowni i przebudowie zaplecza sanitarno-szatniowego dla stadionu piłkarsko-lekkoatletycznego oraz hali OSIR Nr 1 w Łowiczu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2015-06-25

Łowicz: Modernizacja bazy treningowej poprzez utworzenie siłowni i przebudowie zaplecza sanitarno-szatniowego dla stadionu piłkarsko-lekkoatletycznego oraz hali OSIR Nr 1 w Łowiczu
Numer ogłoszenia: 94121 - 2015; data zamieszczenia: 25.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Łowiczu , Stary Rynek 1, 99-400 Łowicz, woj. łódzkie, tel. 046 830-91-51, faks 046 830-91-60.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.um.lowicz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja bazy treningowej poprzez utworzenie siłowni i przebudowie zaplecza sanitarno-szatniowego dla stadionu piłkarsko-lekkoatletycznego oraz hali OSIR Nr 1 w Łowiczu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na kompleksowej przebudowie siłowni, zaplecza sanitarno-szatniowego, wejścia, korytarza i recepcji w hali OSIR NR 1 w Łowiczu Zakres prac przyjętych do przebudowy A. Przebudowa siłowni o powierzchni użytkowej 74,0 m2 wymiana stolarki na drzwi z profil aluminiowych. modernizacja podłóg: skucie posadzki lastrykowej, wykonanie warstwy wyrównawczej, ułożenie podłogi z tworzywa sztucznego. malowanie ścian farbą o podwyższonej odporności na ścieranie, wykonanie sufitów podwieszanych modernizacja instalacji elektrycznej i co. wraz z osprzętem. B. Przebudowa trzech szatni na parterze o powierzchni użytkowej 48,98 m2, wymiana istniejącej stolarki na drzwi z profil aluminiowych modernizacja podłóg: skucie posadzki lastrykowej, wykonanie warstwy wyrównawczej, ułożenie podłogi z tworzywa sztucznego, ułożenie posadzek ceramicznych. malowanie farbą emulsyjną, licowanie ścian płytkami ceramicznymi, wykonanie sufitów podwieszanych. modernizacja instalacji elektrycznej i co. wraz z osprzętem. C. Przebudowa pomieszczeń sanitarnych przy szatniach o powierzchni użytkowej 50,73 m2, rozebranie ścianek działowych, zamurowanie otworów, roboty murarskie modernizacja podłóg: rozebranie istniejącego podłoża, wykonanie podbudowy beton B-7,5 gr. 15 cm, izolacja termiczna styropian, 8cm, izolacja przeciwwilgotnościowej, posadzki płytek ceramicznych. modernizacja instalacji elektrycznej, wymiana instalacji wod-kan i c.o. wraz z wymianą osprzętu wymiana stolarki na drzwi z profil aluminiowych, wykonanie sufitów podwieszanych, okładziny ceramiczne ścian, montaż kabin systemowych oraz przystosowanie łazienki dla potrzeb osób niepełnosprawnych. D. Wymiana drzwi ewakuacyjnych: zewnętrzne, aluminiowe, dwuskrzydłowe, ciepłe, z uchwytem antypanicznym, otwierane na zewnątrz szt. 2. zewnętrzne, aluminiowe, ciepłe. szt. 1, drzwi z uchwytem antypanicznym, otwierane na zewnątrz. wewnętrzne, aluminiowe, jednoskrzydłowe, z uchwytem antypanicznym, otwierane na zewnątrz, szt. 2. E. Przebudowa wejść, korytarzy i recepcji: wymiana podłóg, wymiana wewnętrznej ścianki przedsionka wejścia głównego. likwidacja przedsionków w przejściach pomiędzy areną a częścią socjalną - komunikacją. modernizacja podłóg: skucie posadzki lastrykowej, wykonanie warstwy wyrównawczej, ułożenie podłogi z tworzywa sztucznego. malowanie ścian farby emulsyjną, wykonanie ścian z tynku żywicznego, wykonanie sufitów podwieszanych wymiana stolarki na drzwi z profil aluminiowych. Wymiana okna wewnętrznego podawczego-przesuwnego z profili aluminiowych, z wypełnieniem ze szkła, nawiązującego wyglądem do ścianki przedsionka..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający działając na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy, wymaga wniesienia wadium w wysokości 8 000,00 PLN (słownie: osiem tysięcy złotych) 1. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 Pzp. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu winno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: Jednej roboty budowlanej o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto polegającej na budowie, przebudowie, rozbudowie, odbudowie i remoncie budynku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował: a) Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zamówienia oraz minimum 3-letnie doświadczenie jako kierownik budowy w zakresie konstrukcyjno-budowlanym, b) Kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zamówienia, który posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych c) Kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych do kierowania robotami budowlanymi zakresie zamówienia, który posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 150 00,00 zł na podstawie informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej w której Wykonawca posiada rachunek potwierdzający zdolność kredytową Wykonawcy lub wysokość środków finansowych wystawiane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja - 10

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.lowicz.eu/bip/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Łowiczu Stary Rynek 1, 99-400 Łowicz - Wydział Inwestycji i Remontów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Łowiczu Stary Rynek 1, 99-400 Łowicz - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.