eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wojnicz › Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Wojnicz

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2016-06-20

Wojnicz: Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Wojnicz
Numer ogłoszenia: 94093 - 2016; data zamieszczenia: 20.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wojnicz , Rynek 1, 32-830 Wojnicz, woj. małopolskie, tel. 014 6790108, faks 014 6790100.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wojnicz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Wojnicz.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 5.1. Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Wojnicz. W podziale na dwa etapy, każdy składający się z dwóch obszarów. 5.1.1. Etap I 5.1.1.1. Obszar 1 - Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na obszarze gminy Wojnicz w miejscowościach: Rudka, Więckowice, Wielka Wieś, Isep, Łukanowice, Zakrzów, Dębina Łętowska i Dębina Zakrzowska zgodnie z uchwałą Nr XV/151/2016 Rady Miejskiej w Wojniczu z dnia 22 lutego 2016 r. - Zgodnie z załącznikiem graficznym do uchwały. Powierzchnia całego obszaru: 2 545,67 ha Obszar objęty aktualnymi planami miejscowymi i wyłączony z opracowania - 73,73 ha . Do opracowania - 2 471,94 ha. Część terenu w strefie Chronionego Krajobrazu. Część terenu - osuwanie mas ziemnych, stoki objęte procesami spełzania. Na części terenu występują klasy gruntów I-III 5.1.1.2. Obszar 2 - Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na obszarze gminy Wojnicz w miejscowościach: Grabno, Milówka, Sukmanie i Olszyny zgodnie uchwałą Nr XV/152/2016 Rady Miejskiej w Wojniczu z dnia 22 lutego 2016 r. - Zgodnie z załącznikiem graficznym do uchwały. Powierzchnia całego obszaru : 2 377,86 ha - do opracowania całość bez wyłączeń. Część terenu w strefie Chronionego Krajobrazu. Część terenu - osuwanie mas ziemnych, stoki objęte procesami spełzania. Na części terenu występują klasy gruntów I-III 5.1.2. Etap 2 - objęty prawem opcji (patrz. pkt 7 SIWZ) 5.1.2.1. Obszar 1 - Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na obszarze gminy Wojnicz w miejscowości Wojnicz zgodnie uchwałą Nr XV/150/2016 Rady Miejskiej w Wojniczu z dnia 22 lutego 2016 r. - Zgodnie z załącznikiem graficznym do uchwały. Powierzchnia całego obszaru: 850,18 ha, Obszar objęty aktualnymi planami miejscowymi i wyłączone z opracowania - 116,4 ha, Do opracowania -733,78 ha. Część terenu objęta strefą konserwatorską. 5.1.2.2. Obszar 2 - Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na obszarze gminy Wojnicz w miejscowościach: Łopoń i Biadoliny Radłowskie zgodnie z uchwałą Nr XV/153/2016 Rady Miejskiej w Wojniczu z dnia 22 lutego 2016 r. - Zgodnie z załącznikiem graficznym do uchwały. Powierzchnia całego obszaru : 2 109,59 ha - do opracowania całość bez włączeń. 5.2. CPV: 71.41.00.00 -5 Usługi planowania przestrzennego.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 18.1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 6 500,00 zł (słownie: sześć i pół tysiąca złotych 00/100 gr.). 18.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert w następujących formach: 18.2.1. pieniądzu, 18.2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 18.2.3. gwarancjach bankowych, 18.2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 18.2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku - o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 18.3. Uwaga: Wadium wnoszone w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej powinno zawierać następujące elementy: 18.3.1. określenie terminu obowiązywania poręczenia lub gwarancji (okres związania ofertą - 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert), 18.3.2. określenie kwoty poręczenia lub gwarancji, 18.3.3. wskazanie gwaranta poręczenia lub gwarancji, 18.3.4. wskazanie beneficjenta poręczenia lub gwarancji, 18.3.5. zapis, iż poręczyciel / gwarant zobowiązuje się bezwarunkowo tj. na pierwsze żądanie, do zapłaty pełnej kwoty zabezpieczenia na rzecz beneficjenta, 18.3.6. nieodwołalność poręczenia lub gwarancji, 18.4. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy je wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Gmina Wojnicz BSR Kraków o/Wojnicz : 70 8589 0006 0010 0000 0202 0013 powołując się na nazwę postępowania, nr sprawy oraz podając nazwę banku i numer swojego konta, na które należy zwrócić wadium. 18.5. Za skuteczne wniesione wadium w pieniądzu, Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie (przed upływem terminu składania ofert) znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego (decyduje data uznania rachunku Zamawiającego). 18.6. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężnej dokument wadialny załączyć do oferty i dostarczyć nie później niż w momencie upływu terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie może ubiegać się wykonawca, który w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie), wykonał co najmniej 2 uchwalone i obowiązujące miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego sporządzone - od podjęcia uchwały o przystąpieniu do ich sporządzenia - do podjęcie uchwały o ich uchwaleniu - o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł każdy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 16.1.3.1. O zamówienie może ubiegać się wykonawca, który dysponuje osobą posiadającą kwalifikacje do pełnienia funkcji głównego projektanta - posiadającego uprawnienia urbanistyczne lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i doświadczenie w wykonaniu (samodzielnie lub w zespole) co najmniej dwóch uchwalonych i obowiązujących miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego sporządzone - od podjęcia uchwały i przystąpieniu do ich sporządzenia - do podjęcia uchwały o ich uchwaleniu - o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł każdy. 16.1.3.2. O zamówienie może ubiegać się wykonawca, który dodatkowo dysponuje co najmniej czteroosobowym zespołem (z wyłączeniem głównego projektanta), w skład którego wchodzą co najmniej: specjaliści w dziedzinie komunikacji, geologii, ochrony środowiska i infrastruktury technicznej, którzy będą wykonywać niniejsze zamówienie. Każda z tych osób musi posiadać doświadczenie w wykonaniu co najmniej dwóch opracowań planów, co najmniej jedna z nich musi posiadać uprawnienia urbanistyczne.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

17.1. Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY - Załącznik nr 2 do SIWZ. 17.2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - treść według Załącznika nr 2 do SIWZ. 17.3. Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia - treść według Załącznika nr 2 do SIWZ. 17.4. Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacja o tym, że nie należy do grupy - treść według Załącznika nr 2 do SIWZ. 17.5. Pełnomocnictwo do podpisania oferty w toczącym się postępowaniu, dołączone do oferty, o ile umocowanie nie wynika z innych dokumentów, załączonych przez Wykonawcę. (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza) 17.6. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 17.7. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat dot. sporządzenia miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat realizacji i podmiotów, dla których były świadczone oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - potwierdzający spełnienia warunku określonego w pkt 16.1.2. SIWZ - Załącznik nr 4 do SIWZ. 17.7.1. Dowodami są: 17.7.1.1. poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie, lub 17.7.1.2. oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt a, 17.8. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, potwierdzający dysponowanie osobami, o których mowa w pkt 16.1.3. - Załącznik nr 5 do SIWZ - w celu wykazania spełniania warunku posiadania osób zdolnych do wykonania zamówienia. 17.9. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - treść oświadczenia wg Załącznika nr 6. Dokumenty podmiotów zagranicznych: 17.10. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 6 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 17.11. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 10 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - w zakresie dat wystawienia dokumentów, przepisy punktu 10 stosuje się odpowiednio.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 85
  • 2 - termin realizacji - 10
  • 3 - zespół projektowy - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zakazane są zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z potrzeb Zamawiającego lub z przyczyn dotyczących Zamawiającego lub też z przyczyn obiektywnych, niezależnych od żądnej ze stron i dotyczy: 1) terminów wykonania zamówienia na skutek okoliczności niezależnych od Wykonawcy, określonych w umowie lub harmonogramie czynności lub płatności, 2) zakresu wykonania niniejszej umowy przez Wykonawcę na skutek obniżenia lub braku finansowania zamówienia, 3) omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych, 4) mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami, 5) jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będą ochrony interesu Zamawiającego, 6) osób przewidzianych do realizacji przedmiotu wymienionych w ofercie Wykonawcy. Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę wymienionych osób w następujących przypadkach: śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych, niewywiązania się z obowiązków wynikających z umowy, jeżeli zmiana wymienionych osób stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji, utraty uprawnień itp.). Nowe osoby muszą spełniać wymagania określone wobec personelu Wykonawcy w specyfikacji istotnych warunków zamówienia innych okoliczności, których wystąpienia nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 2. W przypadku zmiany: 1) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 2) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne możliwym będzie przeprowadzenie negocjacji dotyczących zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. Warunkiem podjęcia negocjacji przez Zamawiającego będzie udowodnienie przez Wykonawcę, iż zmiany te mają wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 3. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wojnicz.pl/inwestor/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 1.1. Gmina Wojnicz, ul. Rynek 1, 32-830 Wojnicz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2016 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Wojniczu, Rynek 1 , 32-830 Wojnicz, Dziennik Podawczy..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.