Radomsko: Budowa tężni solankowej wraz z niezbędnymi instalacjami wodno-kanalizacyjnymi i elektrycznymi, przyłączami: wodno-kanalizacyjnym i energetycznym, ogrodzeniem, utwardzeniami terenu i budową zjazdu publicznego, na działkach nr ew.: 257/4 i 343/2 obręb 42, przy ul. Chabrowej w Radomsku
Numer ogłoszenia: 94043 - 2016; data zamieszczenia: 20.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Radomsko , ul. Tysiąclecia 5, 97-500 Radomsko, woj. łódzkie, tel. 044 6854571, faks 044 6854513, 6854521.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa tężni solankowej wraz z niezbędnymi instalacjami wodno-kanalizacyjnymi i elektrycznymi, przyłączami: wodno-kanalizacyjnym i energetycznym, ogrodzeniem, utwardzeniami terenu i budową zjazdu publicznego, na działkach nr ew.: 257/4 i 343/2 obręb 42, przy ul. Chabrowej w Radomsku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Budowa tężni solankowej wraz z niezbędnymi instalacjami wodno-kanalizacyjnymi i elektrycznymi, przyłączami: wodno-kanalizacyjnym i energetycznym, ogrodzeniem, utwardzeniami terenu i budową zjazdu publicznego, na działkach nr ew.: 257/4 i 343/2 obręb 42, przy ul. Chabrowej w Radomsku, zgodnie z projektami budowlano-wykonawczymi oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót opracowanymi przez firmę: INVEST mgr inż. Grzegorz Piwnik, Usługi w zakresie architektury i inżynierii, 97-500 Radomsko, ul. Architektów 26a oraz zasadami wiedzy technicznej. 2. W ramach zamówienia należy wykonać w szczególności: 1) tężnię solankową o konstrukcji drewnianej posadowionej na płycie żelbetowej, 2) przyłącza: wodociągowe i kanalizacji sanitarnej, instalację wodno-kanalizacyjną oraz instalację solankową, 3) przyłącze elektroenergetyczne, instalację elektryczną oraz oświetlenie terenu i tężni, 4) ogrodzenie o konstrukcji panelowej wraz z bramą i furtką, 5) zjazd publiczny o nawierzchni tłuczniowej, 6) opaskę o nawierzchni tłuczniowej wokół płyty żelbetowej tężni oraz utwardzenie nawierzchni z kostki betonowej wokół tężni, 7) utwardzenie terenu nawierzchnią tłuczniową pod miejsca postojowe oraz plac manewrowy, 8) montaż 7 szt. ławek oraz kosza na śmieci, 9) nasadzenie 20 szt. krzewów oraz obsiew trawą terenów zielonych, 10) pierwsze napełnienie zbiornika solanką w ilości 5000 l o stężeniu w zakresie 4-10%, posiadającą atest PZH. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: 1) projekt budowlano-wykonawczy dotyczący budowy tężni solankowej branży architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej wraz z informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - stanowiący dodatek nr 8 do SIWZ, 2) projekt budowlano-wykonawczy dotyczący budowy tężni solankowej branży instalacyjnej (instalacje i przyłącza wod-kan) wraz z informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - stanowiący dodatek nr 9 do SIWZ, 3) projekt budowlano-wykonawczy dotyczący budowy tężni solankowej branży elektrycznej wraz z informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - stanowiący dodatek nr 10 do SIWZ, 4) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dotycząca budowy tężni solankowej branży architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej stanowiąca dodatek nr 11 do SIWZ, 5) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych dotycząca budowy tężni solankowej branży elektrycznej - stanowiąca dodatek nr 12 do SIWZ, 6) opinia geotechniczna dla budowy tężni solankowej - stanowiąca dodatek nr 13 do SIWZ, 7) przedmiar robót dotyczący budowy tężni solankowej branży ogólnobudowlanej, sanitarnej - stanowiący dodatek nr 14 do SIWZ, załączony informacyjnie ze względu na charakter wynagrodzenia (ryczałt), 8) przedmiar robót dotyczący budowy tężni solankowej branży elektrycznej - stanowiący dodatek nr 15 do SIWZ, załączony informacyjnie ze względu na charakter wynagrodzenia (ryczałt). 4 Ustalenia dodatkowe: 1) W terminie do 3 dni roboczych od zawarcia umowy, Wykonawca zobowiązany jest wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz dostarczyć dokumenty stwierdzające, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. uprawnień budowlanych tych osób oraz zaświadczenia o aktualnej przynależności tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego lub inne dokumenty wynikające z odrębnych przepisów umożliwiające świadczenie usługi transgranicznej na terytorium RP. 2) Wykonawca zobowiązany jest wykonać przyłącza: wodociągowe i kanalizacji sanitarnej, zgodnie z warunkami technicznymi wydanymi przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. znak TW/1125/22/2016 z dnia 23.02.2016 r., które są załączone do projektu budowlano-wykonawczego branży instalacyjnej sanitarnej. 3) Przed napełnieniem zbiornika solanką, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu atest higieniczny Państwowego Zakładu Higieny, określający właściwości solanki w aspekcie jej wykorzystania do celów leczniczych lub uzdrowiskowych. 4) Wykonawca zobowiązany jest w ramach wynagrodzenia za wykonanie całości przedmiotu zamówienia: - wykonać projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót (wraz z wymaganymi opiniami i uzgodnieniami), uzyskać wymagane pozwolenie na zajęcie pasa drogowego, ponieść koszty jego zajęcia - jeśli takie wystąpią, - zapewnić bezpieczne warunki pracy podczas realizacji zadania, za co ponosi całkowitą odpowiedzialność. 5) Geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza, której koszt pokrywa Wykonawca w ramach wynagrodzenia za wykonanie całości przedmiotu zamówienia, jest niezbędnym dokumentem przy odbiorze końcowym robót. 6) Istniejące obiekty i urządzenia w pasie drogowym ul. Chabrowej w Radomsku nie mogą zostać naruszone lub uszkodzone w trakcie realizacji zamówienia. Teren budowy po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest w ramach wynagrodzenia za wykonanie całości przedmiotu zamówienia uporządkować, wyrównać i przywrócić do stanu przed wejściem na roboty, który to stan zostanie ustalony w protokole przekazania placu budowy. 7) Za ewentualne szkody, skutki szkód lub nieszczęśliwych wypadków w stosunku do Zamawiającego lub osób trzecich powstałe podczas realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga, aby oferta była zabezpieczona wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże wykonanie, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie tężni solankowej wraz z płytą fundamentową i instalacją solankową o wartości tej roboty nie mniejszej niż 120 000,00 zł brutto, z podaniem jej rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących wyżej określonych najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Dowodami tymi zgodnie z § 1 ust. 2 pkt 1 i 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. 2013r., poz. 231) są: poświadczenie lub w przypadku zamówień na roboty budowlane - inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. Uwaga: W przypadku gdy załączony wykaz robót budowlanych będzie potwierdzać wartość tych prac w walucie innej niż PLN, Wykonawca powinien dokonać przeliczenia na PLN wg średniego kursu NBP z dnia, w którym prace zostały ukończone. Ponadto Wykonawca w w/w wykazie poda datę przeliczenia, kurs NBP wg którego dokonał przeliczenia oraz wartość po przeliczeniu w PLN z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. co najmniej: a) osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej co najmniej w ograniczonym zakresie określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 290) i rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278) lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie wymaganym do realizacji niniejszego zamówienia, a także ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1946 ze zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich UE (Dz. U. z 2016 r. poz. 65), b) osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych co najmniej w ograniczonym zakresie określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 290) i rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278) lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie wymaganym do realizacji niniejszego zamówienia, a także ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1946 ze zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich UE (Dz. U. z 2016 r. poz. 65), c) osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych co najmniej w ograniczonym zakresie określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 290) i rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278) lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie wymaganym do realizacji niniejszego zamówienia, a także ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1946 ze zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich UE (Dz. U. z 2016 r. poz. 65), Uwaga: Dopuszcza się możliwość, aby osoba(y) pełniła(y) jednocześnie więcej niż jedną funkcję określoną w ww. ppkt a), b) i c) pod warunkiem, że będzie(ą) posiadać wyżej wskazane uprawnienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Zgodnie z § 1 ust. 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 231) Zamawiający określa, iż wykonawca winien wykazać w wykazie wyłącznie roboty budowlane szczegółowo określone w Sekcji III. pkt III.3) ppkt III.3.2). Dowody wskazujące czy roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone winny dotyczyć robót budowlanych wymienionych w wykazie. Zamawiający nie żąda informacji o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.; - oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1) oświadczenie, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego np. w treści formularza ofertowego w pkt 6,
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu oryginał dokumentu pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dokumentu lub dokumentów dotyczących: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Powyższe informacje określone w lit. a)-d) mogą być zawarte np. w pisemnym zobowiązaniu innego podmiotu. Wszelkie dokumenty, o których mowa powyżej należy składać wraz z dokumentem, z którego wynikać będzie umocowanie osoby/osób podpisującej/-ych przedmiotowe dokumenty w szczególności pisemne zobowiązanie. W sytuacji, gdy przedmiotem zobowiązania do udostępnienia zasobów są zasoby nierozerwalnie związane z podmiotem ich udzielającym (takie jak np. wiedza i doświadczenie), niemożliwe do samodzielnego obrotu i dalszego udostępnienia ich bez zaangażowania tego podmiotu w wykonanie zamówienia, dokument zobowiązania powinien zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu zamówienia. Powyższe uczestnictwo, w dowolnej, dozwolonej przez prawo postaci (jako podwykonawca czy na innej podstawie), musi jednak zostać wykazane przez Wykonawcę w ofercie np. w treści zobowiązania innego podmiotu. Zamawiający żąda podania przez Wykonawcę w formularzu ofertowym nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art.26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2. 2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z art. 26 ust. 2d ustawy: 1) Oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 5 do SIWZ, albo 2) Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej wraz listą podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 6 do SIWZ. 3. Oświadczenie Wykonawcy że wybór złożonej przez Wykonawcę oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług : 1) w przypadku gdy wybór złożonej przez Wykonawcę oferty spowoduje powstanie u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty Oświadczenie, że wybór złożonej przez Wykonawcę oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług zawierające wskazanie nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do powstania obowiązku podatkowego po stronie Zamawiającego oraz ich wartości bez kwoty podatku. Niezałączenie do oferty w/w oświadczenia Zamawiający potraktuje jako informację, że wybór złożonej przez Wykonawcę oferty nie spowoduje u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Okres gwarancji jakości - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obydwu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany umowy w tym istotnej zmiany umowy. Warunki istotnej zamiany umowy zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym dodatek nr 7 do niniejszej SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.radomsko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Radomska Wydział Zamówień Publicznych ul. Tysiąclecia 5, 97-500 Radomsko.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2016 godzina 11:00, miejsce: Biuro Podawcze w Urzędzie Miasta Radomska - parter budynku, 97-500 Radomsko ul. Tysiąclecia 5.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 29 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RADOMSKA
- Dostawa odczynników do diagnostyki mikrobiologii wraz z dzierżawą aparatów - procedura powtórzona .
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego nr 1 wraz niezbędną infrastrukturą techniczną przy ul. Gen W. Sikorskiego w Sieradzu
- Termomodernizacja dachu budynku warsztatów szkolnych ZSDiOŚ w Radomsku
- Remont rowów, wykonanie rowów, wykonanie przepustów oraz ścinanie poboczy przy drogach powiatowych na terenie Powiatu Radomszczańskiego w 2024 roku
- ZAKUP KOLONOSKOPU I GASTROSKOPU KOMPATYBILNEGO Z POSIADANYM TOREM WIZYJNYM OLYMPUS W PRACOWNI ENDOSKOPII W SZPITALU POWIATOWYM W RADOMSKU"
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Lipie i Dąbrówka
więcej: przetargi w Radomsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Poprawa efektywności energetycznej budynku Teatru Lalki i Aktora w Wałbrzychu poprzez termomodernizację i remont" w zakresie wykonania remontu foyer
- Rozbudowa instalacji gazów medycznych na Oddziale Chorób Wewnętrznych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
- "Budowa zewnętrznej windy wraz z platformą dojazdowa przystosowaną dla potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku Teatru Muzycznego im. Danuty Baduszkowej w Gdyni"
- Remont istniejącego placu zabaw, położonego przy ulicy Popiełuszki 3 w Strzelinie w ramach zadania pn.: "Utworzenie nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach programu "Maluch +"
- Remont części pomieszczeń i klatki schodowej oraz wykonanie instalacji p.poż. w budynku nr 1 OSW nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących im. Jana Siestrzyńskiego w Wejherowie
- Remonty istniejącego i wdrażanie nowego oznakowania pionowego, poziomego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu na obszarze Dzielnicy Białołęka w Warszawie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.