eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa istniejącego budynku starej części internatu i łącznika ZSP Nr 4 ze zmianą sposobu użytkowania na Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Siedlcach - II zamówienie dodatkowe

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-20

Siedlce: Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa istniejącego budynku starej części internatu i łącznika ZSP Nr 4 ze zmianą sposobu użytkowania na Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Siedlcach - II zamówienie dodatkowe
Numer ogłoszenia: 94002 - 2014; data zamieszczenia: 20.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 84516 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Siedlce, Skwer Niepodległości 2, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 25 794 37 86, faks 25 794 37 18.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa istniejącego budynku starej części internatu i łącznika ZSP Nr 4 ze zmianą sposobu użytkowania na Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Siedlcach - II zamówienie dodatkowe.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zbicie istniejących wewnętrznych tynków w budynku nr 2 i ich odtworzenie w postaci nowych tynków. 2. Rozdzielenie wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej w budynku nr 3 dla potrzeb separatora przechwytującego tłuszcze. Opis przedmiotu zamówienia określają: protokoły konieczności z dnia 23.10.2013r. i 08.01.2014r.,wyciąg z książki obmiarów, szkic rozdzielenia instalacji wewnętrznej dla potrzeb separatora..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Elektrotechniczny ZELTECH Stanisław Przesmycki, ul. Brzeska 139, 08-110 Siedlce, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 340863,25 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 361152,59

  • Oferta z najniższą ceną: 361152,59 / Oferta z najwyższą ceną: 361152,59

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zastosowano tryb zamówienia z wolnej ręki, ponieważ łącznie spełnione zostały przesłanki z art. 67 ust. 1 pkt 5 lit b) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z póz. zm.), tj.: - zamówienie ma charakter zamówienia dodatkowego w stosunku do udzielonego wcześniej zamówienia podstawowego (nie było ujęte w projekcie budowlanym), - przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, których wykonanie powierza się temu samemu Wykonawcy, - wartość zamówienia dodatkowego nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego (realizowanego), - zamówienie podstawowe jest w trakcie realizacji, a zamówienie dodatkowe jest niezbędne dla prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego (zgodnie z wymogami Prawa budowlanego), - konieczność wykonania zamówienia dodatkowego nie była wcześniej możliwa do przewidzenia, nie można było stwierdzić na etapie przygotowywania SIWZ, przeprowadzania postępowania i podpisywania umowy konieczności wykonania zlecanych obecnie prac, przy dochowaniu należytej staranności, obiekt był w ciągłym użytkowaniu; - wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. Uzasadnienie faktyczne: Podczas realizacji zadania stwierdzono konieczność wykonania prac dodatkowych, których nie obejmuje umowa pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. Są to roboty polegające na: - konieczności zbicia istniejących wewnętrznych tynków ścian i stropów w budynku nr 2 i ich odtworzenia w postaci nowych tynków; - konieczności rozdzielenia wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej w budynku nr 3 dla potrzeb separatora przechwytującego tłuszcze; Istniejące tynki wewnętrzne ścian w budynku nr 2 są złej jakości ze względu na sposób ich wykonania tj. braku tzw. szprycy cementowej lub obrzutki, w konsekwencji brak warstwy szczepnej muru z tynkami powoduje odspajanie istniejącego tynku od podłoża. Problem związany ze stanem technicznym istniejących tynków wewnętrznych sufitów w budynku nr 2 zgłoszony przez Wykonawcę został potwierdzony przez Inspektora Nadzoru: zła jakość wynikająca z częściowego ich odspajania od podłoża a także z powodu licznych spękań. Ponadto pozostawienie tych tynków może zdecydowanie wpłynąć na ostateczną estetykę ze względu na wykonywanie nowych tynków ścian w całym budynku nr 2. Projekt budowlany nie przewidywał skucia tynków ścian i sufitów w budynku nr 2 lecz tylko zakładał wykonanie gładzi gipsowych. Istnieje obawa, że po wykonaniu gładzi tynki mogą całkowicie odspoić się od podłoża. Niezbędne jest rozdzielenie wewnętrznych instalacji sanitarnych w budynku nr 3 dla potrzeb separatora. Wykonanie w/w prac konieczne jest do prawidłowego użytkowania pomieszczeń kuchni i jej zaplecza ze względów sanitarnych w celu uzyskania pozwolenia na użytkowanie tych pomieszczeń. Uzasadnienie spełnienia przesłanek znajduje się w protokóle konieczności z dnia 23.10.2013r. i 08.01.2014r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.