Og³oszenie z dnia 2015-06-25
£owicz: ¦wiadczenie us³ug zwi±zanych z utrzymaniem czysto¶ci sanitarno - epidemiologicznej w ZOZ £owicz.
Numer og³oszenia: 93951 - 2015; data zamieszczenia: 25.06.2015
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespó³ Opieki Zdrowotnej , ul. U³añska 28, 99-400 £owicz, woj. ³ódzkie, tel. 046 8375368 w. 250, faks 046 8375991.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zoz.pol.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦wiadczenie us³ug zwi±zanych z utrzymaniem czysto¶ci sanitarno - epidemiologicznej w ZOZ £owicz..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.
II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy kontraktu obejmuje ¶wiadczenie us³ug zwi±zanych z utrzymaniem czysto¶ci sanitarno epidemiologicznej w oddzia³ach szpitalnych, poradniach specjalistycznych, DPD, NPL w dziale diagnostyki laboratoryjnej, rentgenodiagnostyki oraz obs³ugê szatni dla odwiedzaj±cych. A.¦wiadczenie us³ug zwi±zanych z utrzymaniem czysto¶ci sanitarno epidemiologicznej w oddzia³ach szpitalnych, poradniach specjalistycznych, DPD, NPL w dziale diagnostyki laboratoryjnej, rentgenodiagnostyki Powierzchnie do sprz±tania 5.337,55 m2 Zadanie nr 1 - Transport Sanitarny, Por. Chirurgiczna, NPL, Por. K - 315,13 m2 Zadanie nr 2 - Szpital - parter - 1 .087,90 m2 Zadanie nr 3 - Szpital - I piêtro - 895,14 m2 Zadanie nr 4 - Szpital - II piêtro- 1.253,62 m2 Zadanie nr 5 - Szpital - III piêtro - 256,44 m2 Zadanie nr 6 - Szpital - suterena - 594,61 m2 Zadanie nr 7 - OFiR w Stanis³awowie - 605,80 m2 Zadanie nr 8 - Laboratorium Centralne - 328,91 m2 Szczegó³owy zakres ¶wiadczeñ do zadañ 1-8 okre¶la za³±cznik nr 4 do niniejszej SIWZ. B. Obs³ug± szatni dla odwiedzaj±cych w okresie od 1 wrze¶nia do 15 maja w ka¿dy dzieñ miesi±ca w godz. 15.30-21.00 Zakres czynno¶ci obejmuje: - przestrzeganie aby osoby odwiedzaj±ce pacjentów pozostawia³y w szatni wierzchnie okrycie, - obs³uga szatni dla odwiedzaj±cych, - udzielenie informacji o lokalizacji pracowni diagnostycznych, oddzia³ów, gabinetów lekarskich, - telefoniczne uzgadnianie z lekarzem dy¿urnym o mo¿liwo¶ciach odwiedzin poza wyznaczonymi godzinami. Zabrania siê osobom postronnym korzystania z telefonu s³u¿bowego oraz przebywania w szatni. C. Wykonawca zobowi±zany jest do prania, dezynfekowania i suszenia mopów, ¶ciereczek wielorazowych i odzie¿y roboczej we w³asnym zakresie. Zamawiaj±cy dopuszcza pranie, suszenie mopów i ¶ciereczek wielorazowych w pomieszczeniach Zamawiaj±cego oraz korzystanie z wydzielonego pomieszczenia do prania i suszenia mopów o powierzchni 9,25 m2, pod warunkiem podpisania umowy dzier¿awy. Dzier¿awi±cy zamontuje na swój koszt podliczniki energii elektrycznej i wody w pomieszczeniu pranie i suszenie mopów. Rozliczanie za zu¿yte media odbywaæ siê bêdzie na koniec ka¿dego miesi±ca po odczycie wskazañ podlicznika po kosztach jakie ponosi Zamawiaj±cy. Ponadto Zamawiaj±cy udostêpni w ramach dzier¿awy pomieszczenia : - szatnia - 13,4 m2 - pomieszczenie magazynowe - 8,23 m2 - pomieszczenie administracyjne - 12,62 m2 Projekt umowy na dzier¿awê pomieszczeñ stanowi Za³±cznik nr 3a. W ramach powierzonej us³ugi drog± oszacowania Zamawiaj±cy okre¶la, ¿e 40% zakresu stanowi± us³ugi pomocnicze przy pacjentach. Za stan sanitarno-epidemiologiczny sprz±tanego obiektu odpowiada Wykonawca. Wymagania Zamawiaj±cego dotycz±ce sposobu sprz±tania, preparatów do mycia, dezynfekcji, sprzêtu oraz pozosta³ych innych zaleceñ do realizacji us³ugi zawarte s± w za³±cznikach nr 4, 5, 6, 7 i 8 do SIWZ.Zaleca siê, aby Wykonawca przed przyst±pieniem do przetargu dokona³ wizji lokalnej obiektu..
II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 90.90.00.00 - Us³ugi w zakresie sprz±tania i odka¿ania .
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczêcie: 01.08.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawcy na podstawie art. 45 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówieñ publicznych zobowi±zani s± wnie¶æ przed terminem sk³adania ofert wadium. Zamawiaj±cy okre¶la wadium w wysoko¶ci 20.000,00 z³ 1. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach: 1.1 pieni±dzu przelewem na konto Zamawiaj±cego: Bank Pekao S.A II o £owicz 51124018191111000010887158. Uwaga! Pieni±dze musz± znajdowaæ siê na koncie Zamawiaj±cego najpó¼niej na moment otwarcia ofert z zaznaczeniem: wadium - przetarg nieograniczony na ¶wiadczenie us³ug zwi±zanych z utrzymaniem czysto¶ci sanitarno -epidemiologicznej w ZOZ £owicz, kserokopia dokumentu musi byæ potwierdzona za zgodno¶æ z orygina³em i do³±czona do oferty. 1.2 w porêczeniach bankowych w postaci orygina³u dokumentu lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej 1.3 gwarancjach bankowych 1.4 gwarancjach ubezpieczeniowych 1.5 porêczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy uzna powy¿szy warunek za spe³niony w przypadku Wykonawców, którzy wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 us³ugê odpowiadaj±c± us³udze stanowi±cej przedmiot zamówienia (tj. ¶wiadczyli us³ugê w placówce s³u¿by zdrowia o charakterze wieloprofilowym, posiadaj±cej w swojej strukturze oddzia³ o podwy¿szonym ryzyku epidemiologicznym, licz±cej nie mniej ni¿ 150 ³ó¿ek).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy uzna powy¿szy warunek za spe³niony w przypadku Wykonawców, którzy s± ubezpieczeni od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci na kwotê nie ni¿sz± ni¿ 100.000,00 z³ od jednego zdarzenia, 500.000,00 z³ od wszystkich zdarzeñ.
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:
- wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, g³ównych dostaw lub us³ug, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie;
- op³acon± polisê, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedk³ada nastêpuj±ce dokumenty dotycz±ce podmiotów, zasobami których bêdzie dysponowa³ wykonawca:
- op³acon± polisê, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na zasoby innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
- lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY, US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:
inne dokumenty
1. O¶wiadczenie ¿e ¶rodki przeznaczone do utrzymania czysto¶ci i dezynfekcji posiadaj± aktualne karty charakterystyki, deklaracjê zgodno¶ci i certyfikat CE dla wyrobów medycznych, pozwolenie MZ na obrót dla ¶rodków biobójczych i/lub nie s± zabronione do stosowania w placówkach medycznych. Dokumenty te Wykonawca przed³o¿y dwa dni przed rozpoczêciem umowy. 2. Plan higieny z podzia³em na strefy czysto¶ci, obejmuj±cy - minimaln± czêstotliwo¶æ danej czynno¶ci stosowany na danej powierzchni preparat wraz z informacj± o stê¿eniu i spektrum dzia³ania, u¿ycie w³a¶ciwego sprzêtu. 3. Wykaz ¶rodków czysto¶ci i dezynfekcyjnych przewidzianych do wykonania zamówienia zgodnych z obowi±zuj±cymi przepisami, 4. Wykaz sprzêtu i urz±dzeñ przewidzianych do realizacji zamówienia, 5. Plan organizacji pracy uwzglêdniaj±cy zasoby kadrowe zgodnie z Za³±cznikiem Nr 4.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - termin p³atno¶ci - 5
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.pol.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Zespó³ Opieki Zdrowotnej , 99-400 £owicz, ul. U³añska 28 - budynek administarcji - pokój 111.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 03.07.2015 godzina 09:00, miejsce: Zespó³ Opieki Zdrowotnej, 99-400 £owicz, ul. U³añska 28 - sekretariat /pokój 213/.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z £OWICZA
- Dostawa busa 8 - osobowego przystosowanego do przewozu osób niepe³nosprawnych w tym 1 osoby na wózku inwalidzkim dla PCPR w £owiczu
- Dostawa materia³ów i urz±dzeñ do realizacji instalacji do¶wiadczalnej w ramach projektu pt.: "Instalacja do fermentacji bioodpadów kuchennych".
wiêcej: przetargi w £owiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa us³uga sprz±tania i utrzymania czysto¶ci w pomieszczeniach Uniwersyteckiego Centrum Stomatologicznego
- Eksploatacja i utrzymanie w nale¿ytym stanie 2 szaletów miejskich w Policach
- Sprz±tanie budynku biurowego siedziby Nadle¶nictwa oraz kompleksowe utrzymanie czysto¶ci i pielêgnacja zieleni wokó³ siedziby Nadle¶nictwa w latach 2024-2025
- Us³ugi transportowo-przeprowadzkowe wyposa¿enia internatowego
- 207/2024 ¦wiadczenie us³ug w zakresie opró¿niania wskazanych koszy ulicznych, usuwanie padliny z ulic oraz sprz±tanie wyznaczonych miejsc na terenie dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- ¦wiadczenie w 2024 r. us³ug dezynfekcji, dezynsekcji, dezynsekcji termicznej, deratyzacji, czyszczenia lokali po zmar³ych, neutralizacji gniazd owadów, czyszczenia strychów (...)
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.