eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Serock › Przygotowanie posiłków dla Samorządowego Przedszkola w Serocku oraz Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Serocku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-25

Serock: Przygotowanie posiłków dla Samorządowego Przedszkola w Serocku oraz Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Serocku
Numer ogłoszenia: 93853 - 2015; data zamieszczenia: 25.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samorządowe Przedszkole , ul. Włodzimierza Wolskiego 15, 05-140 Serock, woj. mazowieckie, tel. 022 7827312, faks 022 7827312.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.serock.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie posiłków dla Samorządowego Przedszkola w Serocku oraz Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Serocku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1 Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie posiłków dla Samorządowego Przedszkola w Serocku oraz Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Serocku. 1.2 Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia: - Zamawiający oświadcza, iż dysponuje pomieszczeniami kuchni (rok budowy 1999-2000) z wyposażeniem w urządzenia i sprzęt wykazany w załączniku nr 8 i 9 do niniejszej specyfikacji, - Zamawiający wydzierżawi kuchnię z wyposażeniem Wykonawcy, wyłonionemu w drodze przetargu nieograniczonego, w celu prowadzenia żywienia zbiorowego dla dzieci przedszkolnych Samorządowego Przedszkola w Serocku, dzieci z oddziału przedszkolnego i uczniów w Szkole Podstawowej w Serocku oraz uczniów Gimnazjum w Serocku, - Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności prowadzenie przez Wykonawcę żywienia zbiorowego typu zamkniętego dla Samorządowego Przedszkola w Serocku oraz Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Serocku na następujących zasadach: a)codzienne przygotowanie i wydawanie szacunkowo około 280 obiadów uczniom Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Serocku od godziny 11.30 do godziny 15.00, wraz ze zmywaniem naczyń, z wyłączeniem okresów wolnych od nauki szkolnej. Zamawiający szacuje, iż przedmiot zamówienia będzie realizowany przez nie więcej niż 185 dni nauki w każdym w roku szkolnym, b)w roku szkolnym 2015/2016 codzienne przygotowanie szacunkowo około 170 obiadów dzieciom przedszkolnym z przedszkola oraz oddziału przedszkolnego w szkole podstawowej od godziny 11.30 do godziny 12.30, wraz ze zmywaniem naczyń, z wyłączeniem przerwy wakacyjnej trwającej od 1 do 31 sierpnia, natomiast w roku szkolnym 2016/2017 codzienne przygotowanie szacunkowo około 130 obiadów dzieciom przedszkolnym z przedszkola od godziny 11.30 do godziny 12.30, wraz ze zmywaniem naczyń, z wyłączeniem przerwy wakacyjnej od 1 do 31 sierpnia, c)w roku szkolnym 2015/2016 codzienne przygotowanie dzieciom przedszkolnym z przedszkola oraz oddziału przedszkolnego w szkole podstawowej szacunkowo około 170 śniadań, od godziny 8.30 do godziny 9.00 i około 160 podwieczorków od godziny 14.30 do godziny 15.15 wraz ze zmywaniem naczyń, z wyłączeniem przerwy wakacyjnej trwającej od 1 do 31 sierpnia, natomiast w roku szkolnym 2016/2017 codzienne przygotowanie dzieciom przedszkola szacunkowo około 130 śniadań od godziny 8.30 do godziny 9.00 i 120 podwieczorków od godz. 14.30 do godz. 15:15 wraz ze zmywaniem naczyń, z wyłączeniem przerwy wakacyjnej trwającej od 1 do 31 sierpnia, d)Zamawiający szacuje, iż przedmiot zamówienia będzie realizowany przez nie więcej niż 232 dni pracy przedszkola w każdym roku szkolnym, przy czym liczba dzieci korzystających z posiłków w okresie m-ca lipca wynosi nie więcej niż 40% podanego stanu, e)Zamawiający szacuje, że przez cały okres zamówienia tj. 24.08.2015 r. do 18.08.2017 r. ilość przygotowanych posiłków wyniesie: 1.obiadów szkolnych 103.600 szt. 2.obiadów przedszkolnych 69.600 szt. 3.śniadań 69.600 szt. 4.podwieczorków 64.960 szt. f)Podana ilość obiadów, śniadań i podwieczorków jest szacunkowa i może ulec zarówno zmniejszeniu jak i zwiększeniu w granicach 20% poszczególnych ilości zamawianych posiłków. g)Obiad dla wychowanka przedszkola i ucznia szkoły ma się składać z 4 części: zupy, drugiego dania, surówki lub sałatki, napoju. Śniadanie to: różnorodne zupy mleczne, napoje mleczne, do tego kanapki, warzywa i owoce sezonowe. Podwieczorek - ciasta pieczone, kanapki, jogurty, budyń, kisiel, owoce, soki, itp. h)Zamawiający ustala, iż do 31.08.2016 r. ceny posiłków, dla dziecka przedszkolnego i ucznia - równe kosztom surowców użytych do ich przygotowania będą wynosić: 1. obiad dla ucznia szkoły -4,66 zł 2. obiad dla dziecka przedszkolnego - 3,90 zł. 3. śniadanie dla dziecka przedszkolnego - 2,40 zł. 4. podwieczorek dla dziecka przedszkolnego - 1,70 zł. i)W roku szkolnym 2016/2017 ceny posiłków dla dziecka przedszkolnego i ucznia - równe kosztom surowców użytych do ich przygotowania wzrastają o prognozowany na 2016 r. średnioroczny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem określony w ustawie budżetowej. j)Zamawiający pokryje koszty przygotowania posiłków: 1. do 31.08.2016 r. w wysokości określonej niniejszym przetargiem, 2. w roku szkolnym 2016/2017 koszt przygotowania posiłków wzrasta o prognozowany na 2016 r. średnioroczny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem określony w ustawie budżetowej. 1.4. Przedmiot zamówienia ma być realizowany na następujących zasadach: a)przygotowywanie posiłków musi się odbywać w pomieszczeniu dzierżawionej kuchni (bez cateringu). Zamawiający nie dopuszcza wykonywania dodatkowych usług na rzecz osób trzecich na bazie dzierżawionych pomieszczeń i sprzętu. Przygotowanie posiłków obejmuje także: - załadunek gotowych posiłków dla przedszkola na wózki i przekazanie wózków pracownikom Zamawiającego przy drzwiach kuchni, - wydawanie posiłków dla uczniów szkoły przez okienko podawcze do ich dalszej konsumpcji na terenie stołówki szkolnej, - zmywanie talerzy i sztućców po konsumpcji dzieci przedszkola i uczniów szkół oraz zarządzanie odpadami, b)posiłki powinny spełniać normy żywieniowe zgodne z polskimi normami żywieniowymi dla dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania posiłków o najwyższym standardzie na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwa zgodnie z obowiązującymi normami. Posiłki muszą spełniać wymogi żywieniowe zalecane dla danej grupy wiekowej. Jadłospis obiadowy ma być dostosowany do grupy wiekowej żywienia (odrębny dla dzieci przedszkolnych). c)Wykonawca będzie dostarczał tygodniowy jadłospis na 2 dni przed terminem realizacji wraz z wagowym podaniem składników wchodzących w skład posiłku (np. ziemniaki - ilość (gram) , surówka - ilość (gram), kotlet - ilość (gram), zupa - ilość (gram) - do wiadomości Zamawiającego i umieszczenia w gablotach w stołówce szkolnej i na tablicy ogłoszeń w przedszkolu. d)Zamawiający ma prawo do bieżącej kontroli wykonywanego zamówienia oraz zlecenia kontroli odpowiednim służbom w zakresie wykonywania usługi, zgodnie z zasadami opisanymi w pkt 4 b) e)Zamawiający ma prawo wglądu do protokołów pokontrolnych SANEPID i innych służb w zakresie prowadzonego żywienia zbiorowego. f)w pomieszczeniach kuchni oraz na terenie użytkowanym - porządek i czystość ma odpowiadać wymogom odpowiednich służb. 5. Wykonawca zobowiązany będzie m.in. do: a)doposażenia zgodnie ze swoimi potrzebami, na własny koszt wydzierżawionych pomieszczeń w urządzenia i wyposażenie niezbędne do prowadzenia przedmiotowej działalności gospodarczej, b)wykonania na własny koszt konserwacji, remontu bieżącego pomieszczeń oraz urządzeń i sprzętu wydzierżawionego z częstotliwością zgodną z technologią ich użytkowania, c)uiszczania czynszu oraz opłat eksploatacyjnych, w tym np.: wynikających z umów zawartych przez Wykonawcę z dostawcami za: energię elektryczną, gaz, wodę zimną, wywóz nieczystości stałych związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej oraz według wskazań liczników rozliczenie z Zamawiającym za wodę podgrzaną i odprowadzanie ścieków, d)codziennego usuwania z terenu szkolnego resztek żywienia, e)oczyszczania separatora tłuszczu oraz przeprowadzania zabiegów deratyzacyjnych, cykliczne - zgodnie z potrzebami, f)organizacji zbierania należności za wydawane posiłki oraz terminowego rozliczania się z Zamawiającym za dzierżawione powierzchnie oraz urządzenia i wyposażenie. 6. Posiłki muszą spełniać następujące warunki jakościowe: a)zasady prowadzenia żywienia zbiorowego muszą być zgodne z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia, b)jadłospis powinien być urozmaicony; rodzaj potrawy nie może powtarzać się w tym samym tygodniu, c)w tygodniu powinien być przygotowany co najmniej 4 razy obiad z drugim daniem mięsnym (z przewagą drobiowego) lub rybnym, d)potrawy powinny być lekkostrawne, przygotowywane z surowców wysokiej jakości, świeżych, naturalnych, mało przetworzonych, z ograniczoną ilością substancji dodatkowych konserwujących, zagęszczających, barwiących lub sztucznie aromatyzowanych, e)w jadłospisie powinny przeważać potrawy gotowane, pieczone i duszone, okazjonalnie smażone, f)do przygotowania posiłku zalecane jest: stosowanie tłuszczów roślinnych (ograniczone stosowanie tłuszczów zwierzęcych), stosowanie dużej ilości warzyw i owoców, w tym także nasion roślin strączkowych, różnego rodzaju kasz, umiarkowane stosowanie jaj, cukru i soli, 7.Wykonawca będzie przygotowywał posiłki zachowując wymogi sanitarno - epidemiologiczne w zakresie personelu i warunków produkcji oraz weźmie odpowiedzialność za ich przestrzeganie. 8.Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania próbek pokarmowych ze wszystkich przygotowanych posiłków, każdego dnia przez okres 72 godzin z oznaczeniem daty, godziny, zawartości próbki pokarmowej podpisem osoby odpowiedzialnej za pobieranie tych próbek. 9.Zamawiający zastrzega sobie prawo bieżącej kontroli w zakresie przestrzegania przez Wykonawcę przepisów dotyczących technologii produkcji i jakości wykonywanych usług. Wykonawca przed przystąpieniem do przetargu powinien zapoznać się ze stanem technicznym pomieszczeń, urządzeń, wyposażenia itd. 10.Łączna powierzchnia pomieszczeń podlegających wydzierżawieniu (kuchnia oraz pomieszczenia towarzyszące) wynosi 187,53 m2. Wykaz pomieszczeń przeznaczonych do wydzierżawienia zawarty jest w zał. Nr 8. Wykaz urządzeń i wyposażenia znajdujących się w wydzierżawionych pomieszczeniach, zawarty jest w zał. Nr 9 11.Za udostępnianie pomieszczeń kuchni oraz urządzeń i wyposażenia Wykonawca zapłaci Zamawiającemu: a)czynsz za dzierżawę pomieszczeń kuchni (ryczałtowo, miesięcznie) 500,00 zł z podatkiem VAT, b)czynsz za dzierżawę urządzeń i wyposażenia (ryczałtowo, miesięcznie ) 60,00 zł z podatkiem VAT, c)za podgrzanie 1m3 wody - 10,00 zł z podatkiem VAT. d)za odprowadzanie ścieków wg odczytów licznika i stawek obowiązujących u odbiorcy, należności za media płatne w ciągu 14 dni od otrzymania noty obciążeniowej. 12.Podatek od prowadzonej działalności. Wykonawca będzie zobowiązany do płacenia podatku od nieruchomości za wydzierżawiony lokal na prowadzenie działalności gospodarczej, w roku 2015 - 19,76 zł od 1 m2 powierzchni użytkowej. Stawka podatku została ustalona uchwałą Nr 269/XXX/2012 Rady Miejskiej w Serocku z dnia 28 listopada 2012 r. Wysokość stawki podatku na 2016 r. i 2017 r. będzie określona uchwałą Rady Miejskiej w Serocku. 13.Pomieszczenia wraz z wyposażeniem zostaną przekazane wykonawcy na podstawie protokołu zdawczo - odbiorczego. 14.Pomieszczenia wraz z wyposażeniem zostaną zwrócone w stanie niepogorszonym ponad zużycie wynikające z normalnej eksploatacji. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe w wyniku użytkowania sprzętu oraz pomieszczeń kuchni, wydawalni i zmywalni. 15.Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. Nr 907 ze pózn. zm.). Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 10% wartości zamówienia polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. 16.Warunki prowadzenia usługi przygotowania posiłków dla Przedszkola w Serocku oraz Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Serocku musi być zgodne z Zarządzeniem Burmistrza nr 48/b/2015 z dnia 06.02.2015 r. w sprawie zaakceptowania warunków korzystania ze stołówek zorganizowanych w przedszkolach i szkołach, dla których organem prowadzącym jest Miasto i Gmina Serock, oraz upoważnienia dyrektorów szkół i przedszkoli do zwalniania z opłat za posiłki..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.08.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na przygotowaniu i wydaniu (dostarczeniu) posiłków w zakresie żywienia zbiorowego typu zamkniętego wykonywaną przez okres co najmniej 6 m-cy o wartości brutto co najmniej 100.000 zł. Uwaga. 1) W przypadku, gdy ww. zakres usługi będzie stanowił część zadania o szerszym zakresie, Wykonawca zobowiązany jest wyodrębnić rodzajowo i kwotowo usługę, o której mowa powyżej; 2) Dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, jeśli wartość lub wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować: co najmniej dwiema osobami posiadającymi kwalifikacje w zawodzie kucharza i co najmniej 5 letnie doświadczenie w pracy w kuchni.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    co najmniej jedną usługę polegającą na przygotowaniu i wydaniu (dostarczeniu) posiłków w zakresie żywienia zbiorowego typu zamkniętego wykonywaną przez okres co najmniej 6 m-cy o wartości brutto co najmniej 100.000 zł. Uwaga. 1) W przypadku, gdy ww. zakres usługi będzie stanowił część zadania o szerszym zakresie, Wykonawca zobowiązany jest wyodrębnić rodzajowo i kwotowo usługę, o której mowa powyżej; 2) Dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, jeśli wartość lub wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Doświadczenie - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Istotna zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2. Zamawiający przewiduje zmianę umowy w zakresie wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku: a) zmiany kosztów surowców użytych do przygotowania posiłków w roku szkolnym 2016/17. Ceny posiłków dla dziecka przedszkolnego i ucznia - równe kosztom surowców użytych do ich przygotowania wzrosną o prognozowany na 2016 r. średnioroczny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem określony w ustawie budżetowej. b) zmiany kosztów przygotowania posiłków. Kwota obejmująca koszty przygotowania posiłków do 31.08.2016 r. wzrośnie w następnym roku obowiązywania umowy o prognozowany na 2016 r. średnioroczny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem określony ustawą budżetową. c) zmiany stawki podatku od towarów i usług, d) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, e) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne o ile te zmiany będą miały wpływ na wykonanie zamówienia przez Wykonawcę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.serock.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Serocku, Rynek 21, Pok. Nr 42 IIp..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2015 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Serocku, Rynek 21, Pok. Nr 24 Ip..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.