eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Dostawy sprzętu do procedur endowalskularnych w zakresie naczyń obwodowych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-23

Wałbrzych: Dostawy sprzętu do procedur endowalskularnych w zakresie naczyń obwodowych.
Numer ogłoszenia: 93578 - 2015; data zamieszczenia: 23.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Szpital im. dr Alfreda Sokołowskiego , ul. Sokołowskiego 4, 58-309 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6489742, faks 074 6489746.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdrowie.walbrzych.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy sprzętu do procedur endowalskularnych w zakresie naczyń obwodowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy sprzętu do procedur endowalskularnych w zakresie naczyń obwodowych. Pakiet nr 1 - Koszulki diagnostyczne, wprowadzające krótkie - bez markera. Pakiet nr 2 - Koszulki diagnostyczne, wprowadzające o długości 35 cm, 45 cm, 55 cm. Pakiet nr 3 - Koszulki diagnostyczne, wprowadzające o długości 90 cm. Pakiet nr 4 - Cewniki prowadzące zbrojone z ukształtowanym końcem ułatwiającym wejście do wybranego naczynia. Pakiet nr 5 - Cewniki angiograficzne diagnostyczne do badań naczyniowych, do wybiórczego kontrastowania naczyń..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.10-1, 33.11.17.30-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 11.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu: - pakiet nr 1 - 130,00 zł, - pakiet nr 2 - 200,00 zł, - pakiet nr 3 - 260,00 zł, - pakiet nr 4 - 350,00 zł, - pakiet nr 5 - 14,00 zł. DATĄ UZNANIA WPŁATY BĘDZIE DATA WPŁYWU NA KONTO ZAMAWIAJĄCEGO. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie załączonego do oferty przetargowej oświadczenia oraz wymaganych dokumentów tj. 1) posiadanie aktualnego odpisu z właściwego rejestru - na podstawie załączonego aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 2) posiadanie aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków - na podstawie aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) posiadanie aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne - na podstawie aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie załączonego do oferty przetargowej oświadczenia oraz wymaganych dokumentów tj. : - posiadanie doświadczenia w zakresie świadczenia dostaw - na podstawie wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony wzór oferty wraz z formularzem cenowym - załącznik nr 1 i 2 do SIWZ Dowód wniesienia lub ustanowienia wadium Oświadczenie Wykonawcy, iż oferowany przedmiot zamówienia dopuszczony jest do obrotu na terenie RP zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Z 2010 r. Nr 107 poz. 679).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Termin przydatności sprzętu do użycia liczony od daty dostawy - 20

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdrowie.walbrzych.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, ul. Sokołowskiego 4, Wałbrzych..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2015 godzina 08:45, miejsce: Siedziba Zamawiającego, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, ul. Sokołowskiego 4, Wałbrzych..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Koszulki diagnostyczne, wprowadzające krótkie - bez markera.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Parametry: - z mini prowadnikiem - średnica F4; F5; F5.5; F6; F6.5; F7; F8 -długość 5,5 cm, - średnica F4; F5; F6; F7; F8, F9, F10, F11 -długość 11 cm - średnica F4; F5; F6; F7, F8, F9, F10, F11 -długość 23 cm-bez mini prowadnika - duża średnica wewnętrzna przy zminimalizowanej grubości ścian koszulki, - zatrzask pomiędzy dilatatorem i koszulką, - silikonowa sześciopłatkowa zastawka uszczelniająca, - pokrycie koszulki z zewnątrz oraz ścian kanału wewnętrznego silikonem, - duża odporność na zagięcie, - dilatator stopniowo zwężający się w odcinku dystalnym, i odpowiednio wyprofilowany koniec koszulki, co ogranicza uraz podczas przechodzenia przez tkanki i ścianę naczynia, - marker na końcu koszulki dobrze widoczny w obrazie rtg, Szt. 100..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.10-1, 33.11.17.30-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin przydatności sprzętu do użycia liczony od daty dostawy - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Koszulki diagnostyczne, wprowadzające o długości 35 cm, 45 cm, 55 cm.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Parametry: - z widocznym markerem na końcu koszulki - średnica F5; F6; F7, F8, F9 -długość 35 cm - średnica F5; F6; F7, F8, F9 -długość 45 cm - średnica F5; F6; F7, F8, F9 -długość 55 cm - duża średnica wewnętrzna przy zminimalizowanej grubości ścian koszulki, - zatrzask pomiędzy dilatatorem i koszulką, - silikonowa sześciopłatkowa zastawka uszczelniająca, - pokrycie koszulki z zewnątrz oraz ścian kanału wewnętrznego silikonem, - duża odporność na zagięcie, - dilatator stopniowo zwężający się w odcinku dystalnym, i odpowiednio wyprofilowany koniec koszulki, co ogranicza uraz podczas przechodzenia przez tkanki i ścianę naczynia, - marker na końcu koszulki dobrze widoczny w obrazie rtg, Szt. 100..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.10-1, 33.11.17.30-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin przydatności sprzętu do użycia liczony od daty dostawy - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Koszulki diagnostyczne, wprowadzające o długości 90 cm.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Parametry: - średnica F6; F7, F8 -długość 90 cm - z widocznym markerem na końcu koszulki - duża średnica wewnętrzna przy zminimalizowanej grubości ścian koszulki, - zatrzask pomiędzy dilatatorem i koszulką, - silikonowa sześciopłatkowa zastawka uszczelniająca, - pokrycie koszulki z zewnątrz oraz ścian kanału wewnętrznego silikonem, - duża odporność na zagięcie, - dilatator stopniowo zwężający się w odcinku dystalnym, i odpowiednio wyprofilowany koniec koszulki, co ogranicza uraz podczas przechodzenia przez tkanki i ścianę naczynia, - marker na końcu koszulki dobrze widoczny w obrazie rtg, Szt.100..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.10-1, 33.11.17.30-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin przydatności sprzętu do użycia liczony od daty dostawy - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Cewniki prowadzące zbrojone z ukształtowanym końcem ułatwiającym wejście do wybranego naczynia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Parametry: -dobra sterowalność, -typy ukształtowania końcówki: Hokey Stik, Cobra, Contrlateral, Renal, Headhunter, Cerebral Burke, Multipurpose, Straight -silikonowa zastawka hemostatyczna, -miękka i atraumatyczna końcówka, -marker na końcu cewnika - świecąca w rtg końcówka cewnika, -cewnik zbrojony pokryty PTFE , -długość cewnika 55, 90, 95, 125cm -duża średnica wewnętrzna, przy minimalnej średnicy zewnętrznej, -średnica zewnętrzna 6F, przy średnicy wewnętrznej większej lub równej 0,067 i adekwatnie 7F-0,078, 8F - 0,088, 9F - 0,098 Szt. 50..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.10-1, 33.11.17.30-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin przydatności sprzętu do użycia liczony od daty dostawy - 20

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Cewniki angiograficzne diagnostyczne do badań naczyniowych, do wybiórczego kontrastowania naczyń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Parametry: -końcówka cewnika stabilna i atraumatyczna, wyprofilowana tak by umożliwiała wybiórcze zacewnikowanie tętnic -34 typy ukształtowania końcówki -cewnik zbudowany z poliuretanu lub nylonu -cewniki dostępne z markerem i bez -cewnik zbrojony oplotem stalowym -dostępne z pokryciem hydrofilnym -dostępny cewnik taperowany do rekanalizacji -dobra sterowalność 1:1 -średnica zewnętrzna 4F lub 4,1F, przy średnicy wewnętrznej = lub > 0,042 przepływie powyżej 16,7mls -średnica zewnętrzna 5F, przy średnicy wewnętrznej = lub > 0,048 i przepływie powyżej 21ms -średnica zewnętrzna 6F, przy średnicy wewnętrznej = lub > 0,048 i przepływie powyżej 26mls -długość od 65cm do 125cm -akceptujące prowadnik .035; .038 -wytrzymałość ciśnieniowa 1050-1200 psi Szt.100..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.10-1, 33.11.17.30-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin przydatności sprzętu do użycia liczony od daty dostawy - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.