eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Złocieniec › ZAKUP SPECJALISTYCZNEGO SAMOCHODU W CELU USPRAWNIENIA I ROZSZERZENIA ZBIÓRKI SELEKTYWNEJ ODPADÓW ORAZ ODPADÓW KOMUNALNYCH NA TERENACH SOŁECTW GMINY ZŁOCIENIEC

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-23

Złocieniec: ZAKUP SPECJALISTYCZNEGO SAMOCHODU W CELU USPRAWNIENIA I ROZSZERZENIA ZBIÓRKI SELEKTYWNEJ ODPADÓW ORAZ ODPADÓW KOMUNALNYCH NA TERENACH SOŁECTW GMINY ZŁOCIENIEC
Numer ogłoszenia: 93450 - 2015; data zamieszczenia: 23.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych Spółka z o.o. , ul. Piaskowa 4, 78-520 Złocieniec, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 36 71 712, faks 94 36 71 712.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuk.zlocieniec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP SPECJALISTYCZNEGO SAMOCHODU W CELU USPRAWNIENIA I ROZSZERZENIA ZBIÓRKI SELEKTYWNEJ ODPADÓW ORAZ ODPADÓW KOMUNALNYCH NA TERENACH SOŁECTW GMINY ZŁOCIENIEC.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa specjalistycznego samochodu w celu usprawnienia i rozszerzenia zbiórki selektywnej odpadów oraz odpadów komunalnych o parametrach: 1. Dopuszczalna masa całkowita 26 000 kg 2. Podwozie fabrycznie nowe z produkcji 2015 r. 3. Rozstaw pomiędzy pierwszą, a drugą osią w zakresie 3800-4000mm 4. Silnik: 1)wysokoprężny min. 320 KM, Common-Rail 2)pojemność silnika nie mniejsza niż10 - 11 litrów 3)silnik spełniający normy emisji spalin EURO 6 z wykorzystaniem recyrkulacji spalin i wtrysku AdBlue 4)maksymalny moment obrotowy silnika min. 1600 Nm 5)skrzynia biegów zautomatyzowana bez pedału sprzęgła, min. 12-biegowa 6)dodatkowy podgrzewany filtr paliwa z separatorem wody 7)płomieniowe lub żarowe urządzenie rozruchowe 5. Oś przednia: 1)stabilizator osi przedniej 2)przednie zawieszenie resory paraboliczne o dop. nacisku technicznym min. 8 ton 3)zderzak przedni stalowy, trzyczęściowy 6. Osie tylne: 1)druga oś napędowa, ostatnia oś kierowana i podnoszona 2)stabilizator osi tylnej 3)tylne zawieszenie pneumatyczne o dop. nacisku technicznym min. 20 ton 4)blokada mechanizmu różnicowego osi tylnej 7.Przełożenie tylnego mostu odpowiednio dobrane do specyfiki pracy śmieciarki 8.Przystawka odbioru mocy odsilnikowa niezależna od sprzęgła i skrzyni biegów spełniająca wymagania zabudowy 9.Układ hamulcowy: 1)hamulec osi przedniej i tylnej - tarczowe 2)układ hamulcowy z systemem ABS 3)system ESP i ASR 4)osuszacz powietrza podgrzewany 5)hamulec przystankowy dla śmieciarki z ograniczeniem dot. cofania wg DIN EN 1501-01 10. Układ elektryczny: 1)dwa akumulatory 12V minimum 175Ah każdy 2)alternator min. 120A 3)mechaniczny wyłącznik akumulatorów 11.Zbiornik paliwa min. 350 litrów, zbiornik AdBlue min. 50 litrów z zamykanym korkiem 12.Koła 22,5 z oponami min. 315/80 + koło zapasowe zamontowane z boku pojazdu 13.Kabina: 1)kabina dzienna o długości zewnętrznej min. 1850 mm w kolorze pomarańczowym RAL 2011 2)trzy fotele z pasami bezpieczeństwa i zagłówkami 3)klimatyzacja z automatyczną regulacją temperatury 4)komfortowe siedzenie kierowcy z zawieszeniem pneumatycznym 5)lusterka wsteczne ogrzewane i elektrycznie regulowane 6)oświetlenie zgodne z obowiązującymi przepisami ruchu drogowego 7)światła do jazdy dziennej 8)regulacja zasięgu świateł 9)centralny zamek i elektrycznie sterowane szyby boczne 10)komputer pokładowy 11)tachograf cyfrowy 12)fabryczny immobiliser 13)dach otwierany mechanicznie 14)radio 14.Gwarancja na podwozie i zabudowę min. 24 miesiące, 15.Zabudowa skrzyniowa z urządzeniem załadowczym tylnym , o przekroju prostokątnym z podłogą płaską gr, min 4mm, 16.Zabudowa fabrycznie nowa, rok produkcji 2015, 17.Skrzynia ładunkowa ożebrowana profilem stalowym 18.Pojemność skrzyni ładunkowej min. 21 m3 19. Skrzynia ładunkowa posiadająca drzwi kontrolne na bocznej ścianie, 20.Objętość kosza zasypowego min. 1,5 m3, 21.Odwłok wykonany z blachy trudnościeralnej blacha kwasoodporna o gr. min. 3-8 mm, 22.Wanna odwłoka wykonana z blachy trudnościeralnej blacha kwasoodporna o gr. min. 8 mm, 23.Odwłok unoszony za pomocą siłowników umieszczonych na bokach zabudowy;, 24.Mechanizm zgniatania liniowo - pyłowy czyli tzw. szufladowy, 25.Prowadnice płyty wypychającej umiejscowione na ścianach bocznych zabudowy, 26.Stopień zagęszczenia odpadów min. 1:5, 27.Możliwość zmiany ciśnienia ( stopnia zagęszczenia) w układzie hydraulicznym na min. trzy inne wartości - przełączenie w pulpicie w kabinie kierowcy na warianty surowców wtórnych, 28.Wrzutnik dostosowany do współpracy z pojemnikami MGB od 80l do 1100l litrów oraz okrągłych 110 l;, 29.Wrzutnik mocowany w ramie, na śrubach, w pełni demontowalny (możliwość przeniesienia wrzutnika do innej zabudowy), 30.Wrzutnik dzielony (niezależna praca prawej i lewej strony wrzutnika), 31.Wysokość krawędzi wrzutnika po jego zdjęciu max. 1100 mm, 32.Czas opróżniania pojemników: 1)100 l max. 8 sek 2)1100 l max. 12 sek. 33.Sterowanie urządzeniem zasypowym umieszczone po obu stronach odwłoka, 34.Dwa siłowniki prasy zgniatającej umieszczone na zewnątrz odwłoka, 35.Układ uwalniania zakleszczonych przedmiotów, 36.Króciec odpływowy w wannie załadowczej z kurkiem spustowym, 37.Kamera wraz z mikrofonem umieszczona z tyłu zabudowy oraz monitor i głośnik zainstalowane w kabinie kierowcy, 38.Dwa wyłączniki bezpieczeństwa, 39.Sterownik do automatycznego cyklu załadunku oraz cyklu pojedynczego, 40.Sterowanie ręczne, 41.Sterowanie płytą wypychającą wysuwanie i wsuwanie odbywa się z pulpitu znajdującego się przy siedzeniu w kabinie kierowcy, 42.Możliwość odczytu w urządzeniu rejestrującym liczby cykli pracy : 1)prasy zagęszczającej, 2)podnoszenia i opuszczania odwłoka, 3)czasu pracy pompy hydraulicznej przez osoby nadzorujące prace obsługi 43. Możliwość wykonania auto diagnozy sprawności układu elektrycznego przez urządzenie znajdujące się w kabinie kierowcy oraz zdalny odczyt parametrów zabudowy wraz z kodami błędów;, 44.Włączenie pompy hydraulicznej poprzez sprzęgło elektromagnetyczne, 45.Zabudowa wykonana ze stali minimum dwukrotnie gruntowana i lakierowana, 46.Kolor zabudowy pomarańczowy RAL 2011 47.Oświetlenie wg obowiązujących przepisów : 1)światła hamowania 2)światła postojowe 3)Kierunkowskazy 4)dwa światła alarmowe 5)kogut z przodu i z tyłu pojazdu 6)reflektor roboczy z tyłu 48. Pasy odblaskowe (ostrzegawcze) na kabinie i odwłoku, 49. Dwa stopnie dla ładowaczy wraz z czujnikami ograniczającymi prędkość i jazdę w tył, automatyczna informacja w kabinie kierowcy o tym, który stopień jest zajęty, 50. Sygnał dźwiękowy przy cofaniu się pojazdu 51. Zabudowa musi posiadać znak CE, parametry dotyczące skrzyni ładunkowej i wanny załadowczej według PN 1501-1 z późniejszymi zmianami, 52. Boki skrzyni ładunkowej z tablicami reklamowymi ok. 1m x 3m, 53. Centralne smarowanie zabudowy min. 30 pkt. smarnych, 54. Złącze aplikacyjne dla firm GPS Informacje dodatkowe: 1)Wszelkie dostawy i montaż urządzeń niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia realizuje Wykonawca. 2)Pojazd będący przedmiotem zamówienia wraz z wyposażeniem musi spełniać warunki jakie są w opisie przedmiotu zamówienia. 3)Warunkiem uzyskania protokołu odbioru końcowego jest przekazanie przez Wykonawcę pojazdu wraz z wszystkimi niezbędnymi dokumentami pozwalającymi na jego rejestrację. 4)Najpóźniej w trakcie odbioru końcowego Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumenty pojazdu i wyposażenia: a)karty gwarancyjne, b)instrukcję użytkowania (wersja papierowa i elektroniczna) zawierającą w szczególności: - warunki magazynowania pojazdu i wyposażenia, - informacje dotyczące właściwości i bezpieczeństwa, w szczególności dokładny opis urządzeń zabezpieczających, informacje o zakresie zastosowań, do których urządzenia są przeznaczone, wskazując jednocześnie na niedopuszczalne sposoby użytkowania, - informacje dotyczące eksploatacji i konserwacji pojazdu, - inne dokumenty specjalistyczne niezbędne do prawidłowego użytkowania dostaw, w tym procedurę zgłaszania urządzeń do serwisu, w przypadku awarii. 5) Pojazd powinien być kompletny pod względem celu, do którego jest przeznaczony. Odbiór przedmiotu umowy ( realizacja dostaw) Odbiór przedmiotu dostawy oraz przeprowadzenie szkolenia dla 15 pracowników nastąpi w siedzibie Zamawiającego tj. ul. Piaskowa 4; 78-520 Złocieniec. Wszelkie koszty związane z procedurą odbioru oraz szkolenia ponosi Wykonawca za dostarczenie samochodu do siedziby użytkowników (tj. ul. Piaskowa 4; 78-520 Złocieniec) odpowiedzialny jest Wykonawca ( koszty dostarczenia, ubezpieczenia i inne ponosi Wykonawca). Zgodnie z art. 30 ustawy Pzp, w miejscu gdzie przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wskazanie równoważności oferowanego rozwiązania spoczywa na wykonawcy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.11 - Pojazdy do zbierania odpadów 34.14.45.10 - Pojazdy do transportu odpadów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 35.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Wadium należy wnieść w wysokości 16 000,00 zł (słownie: szesnaście tysięcy 00/100 złotych) w terminie do dnia składania ofert do godziny 10:00. Decyduje moment wpływu środków do zamawiającego. 2.Wadium może być wnoszone: 1)w pieniądzu - przelewem na konto depozytowe Zamawiającego:80 1020 2847 0000 1302 0009 6156 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - załączone do oferty w odrębnej kopercie. 3.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach. 4.W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1)zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji - ZUK Sp. z o.o. w Złocieńcu) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 7 bez potwierdzania tych okoliczności, 2)termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 5.Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowa na rachunku bankowym. 6.Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez zamawiającego wykluczony a jego oferta odrzucona. 7.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacji, gdy: 1)wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie, 2) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw. Zamawiający zwróci wadium jeśli wykonawca udowodni, że nastąpiło to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8.Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 7 ppkt 2). 9.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12.Na wniosek wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zamawiający zaliczy wadium wpłacone w pieniądzu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 13.Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. 14.W ofercie należy wpisać nr konta, na które zamawiający ma zwrócić wadium lub dołączyć do oferty upoważnienie do odbioru wadium przez wskazaną osobę.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie dostawy główne. Za dostawę główną zamawiający uzna: dostawę 2 pojazdów, o wartości nie mniejszej niż 650 000,00 zł brutto każda

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin wykonania zamówienia - 10

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zuk.zlocieniec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o. ul. Piaskowa 4 78-520 Złocieniec.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o. ul. Piaskowa 4 78-520 Złocieniec.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego PROW na lata 2007 - 2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.