Zielona Góra: Budowa systemów alarmowych na budynkach garażowych nr 67
i 69 JW 5700 Międzyrzecz m. Wędrzyn
Numer ogłoszenia: 93330 - 2015; data zamieszczenia: 23.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU W DZIEDZINACH OBRONNOŚCI I BEZPIECZEŃSTWA/O ZAMÓWIENIU NA PODWYKONAWSTWO - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY/ WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY DO ZAWARCIA UMOWY O PODWYKONAWSTWO
I.1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra , ul. Bolesława Chrobrego 7, 65-043 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 68 4778388, 4778381, 4778350, faks 68 3243307, 3246744.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzizielonagora.wp.mil.pl
I.2) RODZAJ: Inny: Państwowa Jednostka Organizacyjn a Skarbu Państwa podległa MON.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA / PRZEDMIOT UMOWY O PODWYKONAWSTWO
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego lub nazwa przedmiotu umowy o podwykonawstwo: Budowa systemów alarmowych na budynkach garażowych nr 67 i 69 JW 5700 Międzyrzecz m. Wędrzyn.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia / określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu umowy o podwykonawstwo: Przedmiotem zamówienia jest budowa systemu Sygnalizacji Włamania i napadu (SSWiN) oraz instalacja Monitoringu (CCTV) na przebudowywanych budynkach garażowych nr 67 i 69 na terenie JW. 5700 Międzyrzecz. Garaże zlokalizowane są na terenie zamkniętym. Użytkownikiem garaży będzie JW 5700 Międzyrzecz. Działka ewidencyjna nr 19/7 obręb 0054 Żubrów, gmina Sulęcin, m. Wędrzyn. Budynki zostały wybudowane w 1938 r. Są budynkami wolnostojącymi, wykonanymi w technologii tradycyjnej. Obecnie na obiektach prowadzone są roboty budowlane przez innego wykonawcę..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat zamówienia uzupełniającego w wysokości nie większej niż 50 % zamówienia podstawowego na zasadach określonych w art. 66 w związku z art. 131 h ust. 6 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.7) dopuszcza się złożenie oferty częściowej :nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 6.500,00 zł, które należy wnieść do upływu terminu składania ofert. Szczegółowe informacje o wadium zawarte będą w SIWZ, która zostanie przekazania wykonawcom zaproszonym do składania ofert
III.2) ZALICZKI
III.3) UDZIAŁ W POSTĘPOWANIU
- przewiduje się następujące wymagania dotyczące ochrony informacji niejawnych związane z realizacją zamówienia:
1.Wykonawca zobowiązany jest do: a) przestrzegania zapisów podanych w ustawie z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2014 r., poz. 1099 - tekst jednolity) oraz w ustawie z dnia 05.08.2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U z 2010 Nr 182, poz. 1228); b) dysponowania w swoich strukturach organizacyjnych wyspecjalizowaną komórkę ds. ochrony informacji niejawnych zwaną pionem ochrony kierowaną przez pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych na zasadach określonych w art. 15 ustawy o ochronie informacji niejawnych (Dz. U z 2010 Nr 182, poz. 1228); c) zachowania poufnego charakteru informacji niejawnych, z którymi zapoznają się w trakcie realizacji zamówienia i po jego zakończeniu, zgodnie z przepisami o ochronie informacji niejawnych; d) zawiadomienia Zamawiającego w przypadku zmiany składu osobowego realizującego umowę, a także udostępnieniu potwierdzonych za zgodność kserokopii dokumentów potwierdzających posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa i zaświadczenia o przeszkoleniu informacji niejawnej; e) podania części zamówienia, która zostanie powierzona podwykonawcom, nazwy podwykonawców wraz z przedmiotem umów o podwykonawstwo, dla których są oni proponowani; f) bezzwłocznego dostarczenia informacji dotyczących nowych Podwykonawców, w tym podania ich nazwy (firmy) i siedziby oraz danych, które umożliwiają zamawiającemu stwierdzenie, że każdy z nich posiada kwalifikacje wymagane do zachowania poufnego charakteru informacji niejawnych, do których mają dostęp lub które zostaną wytworzone w związku z wykonaniem umowy o podwykonawstwo 2. W przypadku, gdy zamówienie zostanie udzielone konsorcjum, dostęp do informacji niejawnej będzie miał tylko ten członek konsorcjum, który spełnia ustawowe wymagania dotyczące ochrony informacji niejawnej. Wnioski wspólne przedstawione przez wykonawców składające się z dwóch lub więcej przedsiębiorstw, jako partnerów konsorcjum, będą musiały spełniać następujące wymagania: a) wniosek będzie zawierać informacje wymienione w rozdziale III pkt 2 dla każdego partnera konsorcjum (z wyłączeniem ppkt 9). Uwaga - w przypadku wariantu II (zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy - zał. nr 7 do Ogłoszenia) Zamawiający nie wymaga aby każdy członek konsorcjum posiadał Świadectwo Bezpieczeństwa Przemysłowego Pierwszego Stopnia. Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli jeden z członków konsorcjum będzie posiadał wymagany dokument. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zweryfikowania lub odsunięcia pracowników wykonawcy, którzy mają brać udział w realizacji zamówienia, zarówno na etapie prowadzenia postępowania o udzielenia zamówienia publicznego, jak również na etapie realizacji umowy, jeżeli wymaga tego ochrona podstawowych interesów bezpieczeństwa państwa albo jest to konieczne w celu podniesienia bezpieczeństwa realizowanych zamówień. - przewiduje się następujące wymagania dotyczące podwykonawstwa związane z realizacją zamówienia:
1.Podwykonawca zobowiązany jest do: a) przestrzegania zapisów podanych w ustawie z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2014 r., poz. 1099 - tekst jednolity) oraz w ustawie z dnia 05.08.2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U z 2010 Nr 182, poz. 1228); b) zachowania poufnego charakteru informacji niejawnych, z którymi zapoznają się w trakcie realizacji zamówienia i po jego zakończeniu, zgodnie z przepisami o ochronie informacji niejawnych; c) zawiadomienia Zamawiającego w przypadku zmiany składu osobowego realizującego umowę, a także udostępnieniu potwierdzonych za zgodność kserokopii dokumentów potwierdzających posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa i zaświadczenia o przeszkoleniu informacji niejawnej; 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zweryfikowania lub odsunięcia pracowników wykonawcy, którzy mają brać udział w realizacji zamówienia, zarówno na etapie prowadzenia postępowania o udzielenia zamówienia publicznego, jak również na etapie realizacji umowy, jeżeli wymaga tego ochrona podstawowych interesów bezpieczeństwa państwa albo jest to konieczne w celu podniesienia bezpieczeństwa realizowanych zamówień. Wymagania dotyczące podwykonawców 1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 2. W przypadku zmiany lub rezygnacja z podwykonawcy, dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 3. Wykonawca, Podwykonawca zamierzający zawrzeć umowę o podwykonawstwo, jest obowiązany, w trakcie realizacji zamówienia publicznego do przedłożenia zamawiającemu projektu tej umowy lub jej zmian, przy czym podwykonawca jest obowiązany dołączyć zgodę wykonawcy na zawarcie umowy o podwykonawstwo o treści zgodnej z projektem umowy. 4. Wykonawca, podwykonawca zamówienia przedkłada zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo lub jej zmian w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia; 5. W każdej umowie o podwykonawstwo muszą zostać zawarte następujące postanowienia: a) warunki dotyczące terminów płatności wynagrodzenia oraz terminów realizacji poszczególnych prac/robót. Kwota wynagrodzenia nie może być wyższa niż wartość zakresu prac wynikających z oferty Wykonawcy; b) wykluczenie możliwości cedowania przez Podwykonawcę należnego mu wynagrodzenia na osoby trzecie; c) zobowiązanie Podwykonawcy do dostarczenia Wykonawcy w ciągu 7 dni od otrzymania od Wykonawcy wynagrodzenia, oświadczenia stwierdzającego, że jego wymagalne roszczenia z tytułu wykonania prac na rzecz Wykonawcy, zostały przez Wykonawcę zaspokojone oraz że płatność wymagalnego, ustalonego w umowie wynagrodzenia nastąpiła (wzór-załącznik do wzoru umowy). 6. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania we własnym zakresie zapłaty wynagrodzenia należnego Podwykonawcy z zachowaniem terminów płatności określonych w umowie z Podwykonawcą. Termin płatności nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia doręczenia wykonawcy faktury, potwierdzającej wykonanie prac. 7. W przypadku uchylania się Wykonawcy od obowiązku zapłaty w całości lub części wynagrodzenia przysługującego Podwykonawcy, zamawiający zapłaci bezpośrednio na rzecz podwykonawcy kwotę będącą przedmiotem jego żądania. Wynagrodzenie obejmować będzie wyłącznie prace wykonane na podstawie zaakceptowanej przez zamawiającego umowy o podwykonawstwo. W takim przypadku podwykonawca zobowiązany jest do udokumentowania zasadności swojego żądania poprzez przedłożenie dokumentów potwierdzających wykonanie i odbiór wykonanych prac. 8. Pozostałe kwestie w zakresie podwykonawstwa zostały przez Zamawiającego określone we wzorze umowy stanowiącej integralną część SIWZ oraz w Prawie zamówień publicznych.
III.3.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.2) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp zamawiający żąda, załączenia kserokopii Koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie technicznego zabezpieczenia mienia, o której mowa w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U z 2014 r. poz. 1099 t. j.)
III.3.3) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp zamawiający żąda, aby w wykazie zostały zamieszczone minimum dwie roboty budowlane w zakresie budowy instalacji alarmowych (system sygnalizacji włamania i napadu SSWiN) oraz instalacji monitoringu (CCTV) wraz z dowodami (patrz rozdział V pkt. 14 Ogłoszenia).
III.3.5) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp zamawiający żąda wykazania osób posiadających: A) upoważnienia / poświadczenie bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE - dot. osób wymienionych od poz. nr 1 do poz. 9 wykazu, B) uprawnienia kierownika robót nadzorującego montaż systemów alarmowych podanego wykazie - dot. osób wymienionych od poz. nr 7, C) uprawnienia w zakresie montażu systemów alarmowych - świadectwa ukończenia kursów w zakresie montażu systemów alarmowych Klasy 3 (wg normy PN-EN-50131-1:2009) lub SA4 (wg starej nomenklatury a także normy obronnej nr NO-04-A004-8) - dot. osób wymienionych od poz. nr 5 do poz. 6 wykazu, D) zaświadczenia o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego (wg znowelizowanej ustawy o ochronie osób i mienia Dz. U z 2014 r., poz. 1099 t. j) - dot. osób wymienionych od poz. nr 5 do poz. 6 wykazu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE NALEŻY DOSTARCZYĆ W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 oraz w art. 131d i 131g ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- dokumenty lub oświadczenia potwierdzające spełnianie wymagań związanych z wykonaniem zamówienia dotyczących zapewnienia bezpieczeństwa informacji lub bezpieczeństwa dostaw;
- w przypadku zamówień, które wiążą się z przetwarzaniem informacji niejawnych, wymagają do nich dostępu, ich wykorzystania lub je zawierają - dokumenty potwierdzające zdolność wykonawcy do ochrony tych informacji i ich przetwarzania;
- dowody potwierdzające spełnianie wymagań dotyczących bezpieczeństwa informacji niejawnych związane z realizacją zamówienia:
1. kserokopie dokumentów osób (pracownik zabezpieczenia technicznego) wykonujących prace na podstawie dokumentacji niejawnej o klauzuli ZASTRZEŻONE tj.: a) świadectwa ukończenia kursów w zakresie montażu systemów alarmowych Klasy 3 (wg normy PN-EN-50131-1:2009) lub SA4 (wg starej nomenklatury a także normy obronnej nr NO-04-A004-8), b) zaświadczenia o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego (wg znowelizowanej ustawy o ochronie osób i mienia). 2. kserokopie zaświadczeń o odbyciu szkolenia z zakresu ochrony informacji niejawnych dla osób wymienionych w poz. nr 1 do poz. 9 wykazu osób - (zał. nr 6); 3. kserokopie zaświadczeń o odbyciu szkoleń specjalistycznych przeprowadzonych przez ABW lub SKW dla osób funkcyjnych tj.: a) pełnomocnik ds. ochrony informacji niejawnych, b) administrator systemu teleinformatycznego, c) inspektor bezpieczeństwa teleinformatycznego.;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i art. 131e ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 131e ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne odpowiednie poświadczenie bezpieczeństwa, o którym mowa w ustawie z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.5) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca lub podwykonawca, o którym mowa w art. 131n ustawy, ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.5.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.
- 1 - Cena - 80
- 2 - termin gwarancji - 20% (*okres gwarancji nie może być krótszy niż 48 miesięcy) - 20
III.4.5.2)
III.4.6) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Inne dokumenty niż wymienione w pkt 2, 3, które należy dołączyć do wniosku. A) Zobowiązanie podmiotu trzeciego - wzór - (zał. nr 8). B) Oświadczenie o robotach podzleconych - zał. nr 9
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 10.
Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu
1. Kryteria wyboru ograniczonej liczby kandydatów: a) jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 10 oraz ww. wykonawcy na minimalnym poziomie spełniają wymagania standardów określonych w rozdziale III ogłoszenia oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp - zamawiający zaprosi wszystkich, którzy złożyli wnioski i spełniają warunki udziału w postępowaniu bez przyznawania punktacji; b) jeżeli liczba wykonawców, którzy złożyli wnioski i spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 10, to zamawiający ograniczy liczbę kandydatów do tych wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w największym stopniu, tj. tych, którzy otrzymają największą ilość punktów wg procedury określonej poniżej. 2. Ocenie punktowej podlegać będzie doświadczenie Wykonawcy, na podstawie złożonego wykazu robót i dołączonych do niego dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie. a) Wykonawca, który wykaże, że wykonał kolejną (poza dwoma wymaganymi) robotę budowlaną w zakresie budowy instalacji alarmowych (system sygnalizacji włamania i napadu SSWiN) oraz instalacji monitoringu (CCTV), otrzyma dodatkowe punkty wg zasady: jedna dodatkowa robota = 1 pkt. b) W przypadku uzyskania jednakowej ilości punktów, o kolejności będzie decydować sumaryczna wartość wykonanych usług wykazanych w załączonym przez Wykonawcę wykazie.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający doprecyzuje dopuszczalne zmiany do umowy w SIWZ
IV.5) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.5.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzizielonagora.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra, ul. Bolesława Chrobrego 7, 65-043 Zielona Góra, Sekcja Zamówień Publicznych - I piętro pokój 101-103 / lub www.rzizielonagora.wp.mil.pl.
IV.5.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, ul. Bolesława Chrobrego 7,Zielona Góra, kancelaria jawna I piętro pokój 104-105..
IV.5.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Usługi pocztowe dla Lubuskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia w Zielonej Górze oraz dla Delegatury LOW NFZ w Gorzowie Wlkp.
- Świadczenie usług psychoterapii w ramach terapii rodziny w podziale na części
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego (obiekt kat. XIII) - na terenie działki o nr ewid. 1954/2, położonej w obrębie ewid. 0002 Sulechów w jednostce ewid. 080906_4 Sulechów - nr II
- Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu na sieci DW woj. lubuskiego - Zad. 11 - Przebudowa DW300 w m. Iłowa ul. Borowska w zakresie budowy ścieżki pieszo - rowerowej
- Przebudowa i rozbudowa Centrum Placówek Opiekuńczo - Wychowawczych w Klenicy.
- Remont konstrukcji żelbetowej magazynu soli w Wiechlicach.
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Poprawa efektywności energetycznej budynku Teatru Lalki i Aktora w Wałbrzychu poprzez termomodernizację i remont" w zakresie wykonania remontu foyer
- Rozbudowa instalacji gazów medycznych na Oddziale Chorób Wewnętrznych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
- "Budowa zewnętrznej windy wraz z platformą dojazdowa przystosowaną dla potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku Teatru Muzycznego im. Danuty Baduszkowej w Gdyni"
- Remont istniejącego placu zabaw, położonego przy ulicy Popiełuszki 3 w Strzelinie w ramach zadania pn.: "Utworzenie nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach programu "Maluch +"
- Remonty istniejącego i wdrażanie nowego oznakowania pionowego, poziomego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu na obszarze Dzielnicy Białołęka w Warszawie
- "Termomodernizacja budynku strażnicy w miejscowości Kołacinek"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.