eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Usługi w zakresie organizowania przedsięwzięć z udziałem partnerów i beneficjentów Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-15

Białystok: Usługi w zakresie organizowania przedsięwzięć z udziałem partnerów i beneficjentów Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich
Numer ogłoszenia: 93224 - 2016; data zamieszczenia: 15.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego w Białymstoku , ul. kard. St. Wyszyńskiego 1, 15-888 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 665 45 51, faks 85 665 46 42.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wrotapodlasia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie organizowania przedsięwzięć z udziałem partnerów i beneficjentów Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie organizowania przedsięwzięć z udziałem partnerów i beneficjentów Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich, zgodnie z opisem zawartym poniżej. Spotkania mają na celu realizację Planu Działania Regionalnego Sekretariatu Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich. Ze względu na przedmiot zamówienia wyodrębnia się 16 zadań jak niżej: 1. Warsztaty: Etno - design - Dochodowa tradycja Termin: do 31.10.2016 r. Wartość zamówienia ustalona została na kwotę: 16 284,98 zł brutto. Szczegóły i zasady organizacji przedsięwzięcia opisano w załączniku 1.1. 2. Impreza plenerowa: XIII Święto Sera w Korycinie Termin: festyn 14.08.2016 r., rozliczenie do 31.10.2016 r. Wartość zamówienia ustalona została na kwotę: 28 140,37 zł brutto. Szczegóły i zasady organizacji przedsięwzięcia opisano w załączniku 1.2. 3. Piknik pn.: Jagnięcina podlaska - walory smakowe i zdrowotne Termin: piknik do 30.09.2016 r., rozliczenie do 31.10.2016 r. Wartość zamówienia ustalona została na kwotę: 11 985,16 zł brutto. Szczegóły i zasady organizacji przedsięwzięcia opisano w załączniku 1.3. 4. Szkolenie i warsztaty terenowe nt. innowacyjnych rozwiązań w zakresie produktów przetworzonych metodami tradycyjnymi (sery podpuszczkowe, mięso, wędliny). Termin: szkolenie jeden dzień do końca czerwca 2016 r. warsztat w serowarni jeden dzień do końca sierpnia 2016 r. warsztat w małej masarni jeden dzień do końca września 2016 r. rozliczenie do 31.10.2016 r. Wartość zamówienia ustalona została na kwotę 15 834,80 zł brutto. Szczegóły i zasady organizacji przedsięwzięcia opisano w załączniku 1.4. 5. Sieciowanie podmiotów prowadzących działalność przetwórczą i gastronomiczną z wykorzystaniem lokalnych produktów spożywczych poprzez utworzenie Podlaskiego Szlaku Kulinarnego. Termin: konferencja: jeden dzień do końca czerwca 2016 r. warsztaty kulinarne: jeden dzień do końca września 2016 r. rozliczenie do 31.10.2016 r. Wartość zamówienia ustalona została na kwotę 25 897,40 zł brutto. Szczegóły i zasady organizacji przedsięwzięcia opisano w załączniku 1.5. 6. Impreza plenerowa: Promocja dziedzictwa kulturowego i kulinarnego - Spotkanie Kultur Pogranicza Termin: impreza 11.06.2016 r. rozliczenie do 29.07.2016 r. Wartość zamówienia ustalona została na kwotę 30 014,80 zł brutto. Szczegóły i zasady organizacji przedsięwzięcia opisano w załączniku 1.6. 7. Konferencja Rozwój północno - wschodniej Polski na rynku wołowiny Termin: -konferencja odbędzie się jednego dnia w okresie od czerwca do października 2016 r. -rozliczenie do 31.10.2016 r. Wartość zamówienia ustalona została na kwotę 17 516,97 zł brutto. Szczegóły i zasady organizacji przedsięwzięcia opisano w załączniku 1.7. 8. Warsztaty i konferencja Tradycja i nowoczesność - Rola aktywności kobiet w zrównoważonym rozwoju obszarów wiejskich oraz w tworzeniu i kultywowaniu kultury i tradycji Termin: Warsztaty kulinarne: siedem jednodniowych warsztatów w okresie II/III kwartał 2016r. Konferencja: do końca września 2016 r. rozliczenie do 31.10.2016 r. Wartość zamówienia ustalona została na kwotę 21 667,80 zł brutto. Szczegóły i zasady organizacji przedsięwzięcia opisano w załączniku 1.8. 9. Przedsięwzięcie o charakterze wystawienniczym - II Kiermasz zdrowej żywności Natura na Talerzu Termin: kiermasz 05.06.2016 r. rozliczenie do 30.09.2016 r. Wartość zamówienia ustalona została na kwotę 9 301,60 zł brutto. Szczegóły i zasady organizacji przedsięwzięcia opisano w załączniku 1.9. 10. Warsztaty i jarmark Produkty tradycyjne i lokalne szansą na zrównoważony rozwój obszarów wiejskich Termin: Warsztaty edukacyjne: 1 dzień w okresie II-III kwartał 2016 r. (termin warsztatów zostanie wskazany przez Zamawiającego z wyprzedzeniem co najmniej 5-dniowym) Jarmark promujący produkty lokalne: 28.08.2016 r. Wydruk folderu o tradycyjnych i lokalnych produktach: do 31.10.2016 r. rozliczenie do 15.11.2016 r. Wartość zamówienia ustalona została na kwotę 23 091,80 zł brutto. Szczegóły i zasady organizacji przedsięwzięcia opisano w załączniku 1.10. 11. Konkurs Młodzi nadzieją podlaskiego rolnictwa - czyli dlaczego warto zostać na wsi - konkurs na najciekawszy artykuł Termin: konkurs do 30.09.2016, rozliczenie do 31.10.2016 r. Wartość zamówienia ustalona została na kwotę 3 435,98 zł brutto. Szczegóły i zasady organizacji przedsięwzięcia opisano w załączniku 1.11. 12. Festyn sportowo - rekreacyjny i piknik rolniczy Powitanie Lata u Ossolińskich Termin: data festynu 12.06.2016 r. (niedziela) rozliczenie do 15.09.2016 r. Wartość zamówienia ustalona została na kwotę 31 618,59 zł brutto. Szczegóły i zasady organizacji przedsięwzięcia opisano w załączniku 1.12. 13. Zapewnienie logistyki wyjazdu LGD - inkubatory kuchenne w praktyce. Termin: wyjazd cztery lub pięć dni do końca października 2016 r. rozliczenie do 16.11.2016 r. Wartość zamówienia ustalona została na kwotę 33 000 zł brutto. Szczegóły i zasady organizacji przedsięwzięcia opisano w załączniku 1.13. 14. Wyjazd studyjny zagraniczny: jak to jest z tym drobnym przetwórstwem w Europie? Upowszechnianie dobrych praktyk. Termin: min. cztery dni na realizację programu + dojazdy zrealizowane do końca października 2016 r. rozliczenie do 16.11.2016 r. Wartość zamówienia ustalona została na kwotę 77 000 zł brutto. Szczegóły i zasady organizacji przedsięwzięcia opisano w załączniku 1.14. 15. Druk w ramach projektu Stare w Nowym Termin: zaproszenia, plakaty: do 30 września 2016 r. publikacja: do 16 listopada 2016 r. Wartość zamówienia ustalona została na kwotę 4999,32 zł brutto. Szczegóły i zasady organizacji przedsięwzięcia opisano w załączniku 1.15. 16. Zapewnienie materiałów informacyjno - promocyjnych na potrzeby KSOW. Termin: dostawa do 31.07.2016 r. Wartość zamówienia ustalona została na kwotę 19 018 zł brutto. Szczegóły i zasady organizacji przedsięwzięcia opisano w załączniku 1.16..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.11.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza i nie opisuje szczegółowo warunków w tym zakresie, Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunki na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik Nr 3 do SIWZ), na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza i nie opisuje szczegółowo warunków w tym zakresie, Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunki na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik Nr 3 do SIWZ), na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza i nie opisuje szczegółowo warunków w tym zakresie, Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunki na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik Nr 3 do SIWZ), na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza i nie opisuje szczegółowo warunków w tym zakresie, Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunki na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik Nr 3 do SIWZ), na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza i nie opisuje szczegółowo warunków w tym zakresie, Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunki na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik Nr 3 do SIWZ), na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) formularz ofertowy (Wzór - zał. nr 3 oraz 1.1 do 1.16 do SIWZ); b) pełnomocnictwo do podpisywania oferty oraz do podpisywania zobowiązań w imieniu wykonawcy/konsorcjum (np. jeśli ofertę podpisuje osoba/osoby nie figurujące w odpisie z właściwego rejestru),

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 99
  • 2 - Wydłużenie Terminu Płatności - 1

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotapodlasia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego w Białymstoku ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1, 15-888 Białystok pok.616.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego w Białymstoku ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1, 15-888 Białystok pok.607.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Niniejsze zamówienie jest realizowane i finansowane w ramach Planu działania Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich na lata 2010-2011..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Etno - design - Dochodowa tradycja.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warsztaty: Etno - design - Dochodowa tradycja Termin: do 31.10.2016 r. Wartość zamówienia ustalona została na kwotę: 16 284,98 zł brutto. Szczegóły i zasady organizacji przedsięwzięcia opisano w załączniku 1.1..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Wydłużenie Terminu Płatności - 1

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: XIII Święto Sera w Korycinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Impreza plenerowa: XIII Święto Sera w Korycinie Termin: festyn 14.08.2016 r., rozliczenie do 31.10.2016 r. Wartość zamówienia ustalona została na kwotę: 28 140,37 zł brutto. Szczegóły i zasady organizacji przedsięwzięcia opisano w załączniku 1.2..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Wydłużenie Terminu Płatności - 1

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Piknik pn.: Jagnięcina podlaska - walory smakowe i zdrowotne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Piknik pn.: Jagnięcina podlaska - walory smakowe i zdrowotne Termin: piknik do 30.09.2016 r., rozliczenie do 31.10.2016 r. Wartość zamówienia ustalona została na kwotę: 11 985,16 zł brutto. Szczegóły i zasady organizacji przedsięwzięcia opisano w załączniku 1.3..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Wydłużenie Terminu Płatności - 1

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Szkolenie i warsztaty terenowe nt. innowacyjnych rozwiązań w zakresie produktów przetworzonych metodami tradycyjnymi (sery podpuszczkowe, mięso, wędliny)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie i warsztaty terenowe nt. innowacyjnych rozwiązań w zakresie produktów przetworzonych metodami tradycyjnymi (sery podpuszczkowe, mięso, wędliny). Termin: szkolenie jeden dzień do końca czerwca 2016 r. warsztat w serowarni jeden dzień do końca sierpnia 2016 r. warsztat w małej masarni jeden dzień do końca września 2016 r. rozliczenie do 31.10.2016 r. Wartość zamówienia ustalona została na kwotę 15 834,80 zł brutto. Szczegóły i zasady organizacji przedsięwzięcia opisano w załączniku 1.4..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Wydłużenie Terminu Płatności - 1

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sieciowanie podmiotów prowadzących działalność przetwórczą i gastronomiczną z wykorzystaniem lokalnych produktów spożywczych poprzez utworzenie Podlaskiego Szlaku Kulinarnego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sieciowanie podmiotów prowadzących działalność przetwórczą i gastronomiczną z wykorzystaniem lokalnych produktów spożywczych poprzez utworzenie Podlaskiego Szlaku Kulinarnego. Termin: konferencja: jeden dzień do końca czerwca 2016 r. warsztaty kulinarne: jeden dzień do końca września 2016 r. rozliczenie do 31.10.2016 r. Wartość zamówienia ustalona została na kwotę 25 897,40 zł brutto. Szczegóły i zasady organizacji przedsięwzięcia opisano w załączniku 1.5..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Wydłużenie Terminu Płatności - 1

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Impreza plenerowa: Promocja dziedzictwa kulturowego i kulinarnego - Spotkanie Kultur Pogranicza.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Impreza plenerowa: Promocja dziedzictwa kulturowego i kulinarnego - Spotkanie Kultur Pogranicza Termin: impreza 11.06.2016 r. rozliczenie do 29.07.2016 r. Wartość zamówienia ustalona została na kwotę 30 014,80 zł brutto. Szczegóły i zasady organizacji przedsięwzięcia opisano w załączniku 1.6..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00-2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Wydłużenie Terminu Płatności - 1

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Konferencja Rozwój północno - wschodniej Polski na rynku wołowiny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konferencja Rozwój północno - wschodniej Polski na rynku wołowiny Termin: konferencja odbędzie się jednego dnia w okresie od czerwca do października 2016 r. rozliczenie do 31.10.2016 r. Wartość zamówienia ustalona została na kwotę 17 516,97 zł brutto. Szczegóły i zasady organizacji przedsięwzięcia opisano w załączniku 1.7..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Wydłużenie Terminu Płatności - 1

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Warsztaty i konferencja Tradycja i nowoczesność - Rola aktywności kobiet w zrównoważonym rozwoju obszarów wiejskich oraz w tworzeniu i kultywowaniu kultury i tradycji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warsztaty i konferencja Tradycja i nowoczesność - Rola aktywności kobiet w zrównoważonym rozwoju obszarów wiejskich oraz w tworzeniu i kultywowaniu kultury i tradycji Termin: Warsztaty kulinarne: siedem jednodniowych warsztatów w okresie II/III kwartał 2016r. Konferencja: do końca września 2016 r. rozliczenie do 31.10.2016 r. Wartość zamówienia ustalona została na kwotę 21 667,80 zł brutto. Szczegóły i zasady organizacji przedsięwzięcia opisano w załączniku 1.8..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Wydłużenie Terminu Płatności - 1

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Przedsięwzięcie o charakterze wystawienniczym - II Kiermasz zdrowej żywności - Natura na Talerzu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedsięwzięcie o charakterze wystawienniczym - II Kiermasz zdrowej żywności - Natura na Talerzu Termin: kiermasz 05.06.2016 r. rozliczenie do 30.09.2016 r. Wartość zamówienia ustalona została na kwotę 9 301,60 zł brutto. Szczegóły i zasady organizacji przedsięwzięcia opisano w załączniku 1.9..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.33.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Wydłużenie Terminu Płatności - 1

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Warsztaty i jarmark Produkty tradycyjne i lokalne szansą na zrównoważony rozwój obszarów wiejskich.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 10. Warsztaty i jarmark Produkty tradycyjne i lokalne szansą na zrównoważony rozwój obszarów wiejskich Termin: Warsztaty edukacyjne: 1 dzień w okresie II-III kwartał 2016 r. (termin warsztatów zostanie wskazany przez Zamawiającego z wyprzedzeniem co najmniej 5-dniowym) Jarmark promujący produkty lokalne: 28.08.2016 r. Wydruk folderu o tradycyjnych i lokalnych produktach: do 31.10.2016 r. rozliczenie do 15.11.2016 r. Wartość zamówienia ustalona została na kwotę 23 091,80 zł brutto. Szczegóły i zasady organizacji przedsięwzięcia opisano w załączniku 1.10..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Kryterium Termin Dostawy - 1

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Konkurs Młodzi nadzieją podlaskiego rolnictwa - czyli dlaczego warto zostać na wsi - konkurs na najciekawszy artykuł.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konkurs Młodzi nadzieją podlaskiego rolnictwa - czyli dlaczego warto zostać na wsi - konkurs na najciekawszy artykuł Termin: konkurs do 30.09.2016, rozliczenie do 31.10.2016 r. Wartość zamówienia ustalona została na kwotę 3 435,98 zł brutto. Szczegóły i zasady organizacji przedsięwzięcia opisano w załączniku 1.11..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Wydłużenie Terminu Płatności - 1

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Festyn sportowo - rekreacyjny i piknik rolniczy Powitanie Lata u Ossolińskich.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Festyn sportowo - rekreacyjny i piknik rolniczy Powitanie Lata u Ossolińskich Termin: data festynu 12.06.2016 r. (niedziela) rozliczenie do 15.09.2016 r. Wartość zamówienia ustalona została na kwotę 31 618,59 zł brutto. Szczegóły i zasady organizacji przedsięwzięcia opisano w załączniku 1.12..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Kryterium Termin Dostawy - 1

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zapewnienie logistyki wyjazdu LGD - inkubatory kuchenne w praktyce..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zapewnienie logistyki wyjazdu LGD - inkubatory kuchenne w praktyce. Termin: wyjazd cztery lub pięć dni do końca października 2016 r. rozliczenie do 16.11.2016 r. Wartość zamówienia ustalona została na kwotę 33 000 zł brutto. Szczegóły i zasady organizacji przedsięwzięcia opisano w załączniku 1.13..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Wydłużenie Terminu Płatności - 1

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Wyjazd studyjny zagraniczny: jak to jest z tym drobnym przetwórstwem w Europie? Upowszechnianie dobrych praktyk..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyjazd studyjny zagraniczny: jak to jest z tym drobnym przetwórstwem w Europie? Upowszechnianie dobrych praktyk. Termin: min. cztery dni na realizację programu + dojazdy zrealizowane do końca października 2016 r. rozliczenie do 16.11.2016 r. Wartość zamówienia ustalona została na kwotę 77 000 zł brutto. Szczegóły i zasady organizacji przedsięwzięcia opisano w załączniku 1.14..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Kryterium Termin Dostawy - 1

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Druk w ramach projektu Stare w Nowym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Druk w ramach projektu Stare w Nowym Termin: zaproszenia, plakaty: do 30 września 2016 r. publikacja: do 16 listopada 2016 r. Wartość zamówienia ustalona została na kwotę 4999,32 zł brutto. Szczegóły i zasady organizacji przedsięwzięcia opisano w załączniku 1.15..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Wydłużenie Terminu Płatności - 1

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zapewnienie materiałów informacyjno - promocyjnych na potrzeby KSOW..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zapewnienie materiałów informacyjno - promocyjnych na potrzeby KSOW. Termin: dostawa do 31.07.2016 r. Wartość zamówienia ustalona została na kwotę 19 018 zł brutto. Szczegóły i zasady organizacji przedsięwzięcia opisano w załączniku 1.16..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Kryterium Termin Dostawy - 1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.