Białystok: Usługi w zakresie organizowania przedsięwzięć z udziałem partnerów i beneficjentów Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich
Numer ogłoszenia: 93224 - 2016; data zamieszczenia: 15.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego w Białymstoku , ul. kard. St. Wyszyńskiego 1, 15-888 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 665 45 51, faks 85 665 46 42.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wrotapodlasia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie organizowania przedsięwzięć z udziałem partnerów i beneficjentów Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie organizowania przedsięwzięć z udziałem partnerów i beneficjentów Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich, zgodnie z opisem zawartym poniżej. Spotkania mają na celu realizację Planu Działania Regionalnego Sekretariatu Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich. Ze względu na przedmiot zamówienia wyodrębnia się 16 zadań jak niżej: 1. Warsztaty: Etno - design - Dochodowa tradycja Termin: do 31.10.2016 r. Wartość zamówienia ustalona została na kwotę: 16 284,98 zł brutto. Szczegóły i zasady organizacji przedsięwzięcia opisano w załączniku 1.1. 2. Impreza plenerowa: XIII Święto Sera w Korycinie Termin: festyn 14.08.2016 r., rozliczenie do 31.10.2016 r. Wartość zamówienia ustalona została na kwotę: 28 140,37 zł brutto. Szczegóły i zasady organizacji przedsięwzięcia opisano w załączniku 1.2. 3. Piknik pn.: Jagnięcina podlaska - walory smakowe i zdrowotne Termin: piknik do 30.09.2016 r., rozliczenie do 31.10.2016 r. Wartość zamówienia ustalona została na kwotę: 11 985,16 zł brutto. Szczegóły i zasady organizacji przedsięwzięcia opisano w załączniku 1.3. 4. Szkolenie i warsztaty terenowe nt. innowacyjnych rozwiązań w zakresie produktów przetworzonych metodami tradycyjnymi (sery podpuszczkowe, mięso, wędliny). Termin: szkolenie jeden dzień do końca czerwca 2016 r. warsztat w serowarni jeden dzień do końca sierpnia 2016 r. warsztat w małej masarni jeden dzień do końca września 2016 r. rozliczenie do 31.10.2016 r. Wartość zamówienia ustalona została na kwotę 15 834,80 zł brutto. Szczegóły i zasady organizacji przedsięwzięcia opisano w załączniku 1.4. 5. Sieciowanie podmiotów prowadzących działalność przetwórczą i gastronomiczną z wykorzystaniem lokalnych produktów spożywczych poprzez utworzenie Podlaskiego Szlaku Kulinarnego. Termin: konferencja: jeden dzień do końca czerwca 2016 r. warsztaty kulinarne: jeden dzień do końca września 2016 r. rozliczenie do 31.10.2016 r. Wartość zamówienia ustalona została na kwotę 25 897,40 zł brutto. Szczegóły i zasady organizacji przedsięwzięcia opisano w załączniku 1.5. 6. Impreza plenerowa: Promocja dziedzictwa kulturowego i kulinarnego - Spotkanie Kultur Pogranicza Termin: impreza 11.06.2016 r. rozliczenie do 29.07.2016 r. Wartość zamówienia ustalona została na kwotę 30 014,80 zł brutto. Szczegóły i zasady organizacji przedsięwzięcia opisano w załączniku 1.6. 7. Konferencja Rozwój północno - wschodniej Polski na rynku wołowiny Termin: -konferencja odbędzie się jednego dnia w okresie od czerwca do października 2016 r. -rozliczenie do 31.10.2016 r. Wartość zamówienia ustalona została na kwotę 17 516,97 zł brutto. Szczegóły i zasady organizacji przedsięwzięcia opisano w załączniku 1.7. 8. Warsztaty i konferencja Tradycja i nowoczesność - Rola aktywności kobiet w zrównoważonym rozwoju obszarów wiejskich oraz w tworzeniu i kultywowaniu kultury i tradycji Termin: Warsztaty kulinarne: siedem jednodniowych warsztatów w okresie II/III kwartał 2016r. Konferencja: do końca września 2016 r. rozliczenie do 31.10.2016 r. Wartość zamówienia ustalona została na kwotę 21 667,80 zł brutto. Szczegóły i zasady organizacji przedsięwzięcia opisano w załączniku 1.8. 9. Przedsięwzięcie o charakterze wystawienniczym - II Kiermasz zdrowej żywności Natura na Talerzu Termin: kiermasz 05.06.2016 r. rozliczenie do 30.09.2016 r. Wartość zamówienia ustalona została na kwotę 9 301,60 zł brutto. Szczegóły i zasady organizacji przedsięwzięcia opisano w załączniku 1.9. 10. Warsztaty i jarmark Produkty tradycyjne i lokalne szansą na zrównoważony rozwój obszarów wiejskich Termin: Warsztaty edukacyjne: 1 dzień w okresie II-III kwartał 2016 r. (termin warsztatów zostanie wskazany przez Zamawiającego z wyprzedzeniem co najmniej 5-dniowym) Jarmark promujący produkty lokalne: 28.08.2016 r. Wydruk folderu o tradycyjnych i lokalnych produktach: do 31.10.2016 r. rozliczenie do 15.11.2016 r. Wartość zamówienia ustalona została na kwotę 23 091,80 zł brutto. Szczegóły i zasady organizacji przedsięwzięcia opisano w załączniku 1.10. 11. Konkurs Młodzi nadzieją podlaskiego rolnictwa - czyli dlaczego warto zostać na wsi - konkurs na najciekawszy artykuł Termin: konkurs do 30.09.2016, rozliczenie do 31.10.2016 r. Wartość zamówienia ustalona została na kwotę 3 435,98 zł brutto. Szczegóły i zasady organizacji przedsięwzięcia opisano w załączniku 1.11. 12. Festyn sportowo - rekreacyjny i piknik rolniczy Powitanie Lata u Ossolińskich Termin: data festynu 12.06.2016 r. (niedziela) rozliczenie do 15.09.2016 r. Wartość zamówienia ustalona została na kwotę 31 618,59 zł brutto. Szczegóły i zasady organizacji przedsięwzięcia opisano w załączniku 1.12. 13. Zapewnienie logistyki wyjazdu LGD - inkubatory kuchenne w praktyce. Termin: wyjazd cztery lub pięć dni do końca października 2016 r. rozliczenie do 16.11.2016 r. Wartość zamówienia ustalona została na kwotę 33 000 zł brutto. Szczegóły i zasady organizacji przedsięwzięcia opisano w załączniku 1.13. 14. Wyjazd studyjny zagraniczny: jak to jest z tym drobnym przetwórstwem w Europie? Upowszechnianie dobrych praktyk. Termin: min. cztery dni na realizację programu + dojazdy zrealizowane do końca października 2016 r. rozliczenie do 16.11.2016 r. Wartość zamówienia ustalona została na kwotę 77 000 zł brutto. Szczegóły i zasady organizacji przedsięwzięcia opisano w załączniku 1.14. 15. Druk w ramach projektu Stare w Nowym Termin: zaproszenia, plakaty: do 30 września 2016 r. publikacja: do 16 listopada 2016 r. Wartość zamówienia ustalona została na kwotę 4999,32 zł brutto. Szczegóły i zasady organizacji przedsięwzięcia opisano w załączniku 1.15. 16. Zapewnienie materiałów informacyjno - promocyjnych na potrzeby KSOW. Termin: dostawa do 31.07.2016 r. Wartość zamówienia ustalona została na kwotę 19 018 zł brutto. Szczegóły i zasady organizacji przedsięwzięcia opisano w załączniku 1.16..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.11.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza i nie opisuje szczegółowo warunków w tym zakresie, Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunki na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik Nr 3 do SIWZ), na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza i nie opisuje szczegółowo warunków w tym zakresie, Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunki na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik Nr 3 do SIWZ), na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza i nie opisuje szczegółowo warunków w tym zakresie, Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunki na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik Nr 3 do SIWZ), na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza i nie opisuje szczegółowo warunków w tym zakresie, Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunki na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik Nr 3 do SIWZ), na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza i nie opisuje szczegółowo warunków w tym zakresie, Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunki na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik Nr 3 do SIWZ), na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) formularz ofertowy (Wzór - zał. nr 3 oraz 1.1 do 1.16 do SIWZ); b) pełnomocnictwo do podpisywania oferty oraz do podpisywania zobowiązań w imieniu wykonawcy/konsorcjum (np. jeśli ofertę podpisuje osoba/osoby nie figurujące w odpisie z właściwego rejestru),
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 99
- 2 - Wydłużenie Terminu Płatności - 1
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotapodlasia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego w Białymstoku
ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1, 15-888 Białystok pok.616.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego w Białymstoku ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1, 15-888 Białystok pok.607.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Niniejsze zamówienie jest realizowane i finansowane w ramach Planu działania Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich na lata 2010-2011..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Etno - design - Dochodowa tradycja.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warsztaty: Etno - design - Dochodowa tradycja Termin: do 31.10.2016 r. Wartość zamówienia ustalona została na kwotę: 16 284,98 zł brutto. Szczegóły i zasady organizacji przedsięwzięcia opisano w załączniku 1.1..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Wydłużenie Terminu Płatności - 1
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: XIII Święto Sera w Korycinie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Impreza plenerowa: XIII Święto Sera w Korycinie Termin: festyn 14.08.2016 r., rozliczenie do 31.10.2016 r. Wartość zamówienia ustalona została na kwotę: 28 140,37 zł brutto. Szczegóły i zasady organizacji przedsięwzięcia opisano w załączniku 1.2..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Wydłużenie Terminu Płatności - 1
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Piknik pn.: Jagnięcina podlaska - walory smakowe i zdrowotne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Piknik pn.: Jagnięcina podlaska - walory smakowe i zdrowotne Termin: piknik do 30.09.2016 r., rozliczenie do 31.10.2016 r. Wartość zamówienia ustalona została na kwotę: 11 985,16 zł brutto. Szczegóły i zasady organizacji przedsięwzięcia opisano w załączniku 1.3..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Wydłużenie Terminu Płatności - 1
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Szkolenie i warsztaty terenowe nt. innowacyjnych rozwiązań w zakresie produktów przetworzonych metodami tradycyjnymi (sery podpuszczkowe, mięso, wędliny)..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie i warsztaty terenowe nt. innowacyjnych rozwiązań w zakresie produktów przetworzonych metodami tradycyjnymi (sery podpuszczkowe, mięso, wędliny). Termin: szkolenie jeden dzień do końca czerwca 2016 r. warsztat w serowarni jeden dzień do końca sierpnia 2016 r. warsztat w małej masarni jeden dzień do końca września 2016 r. rozliczenie do 31.10.2016 r. Wartość zamówienia ustalona została na kwotę 15 834,80 zł brutto. Szczegóły i zasady organizacji przedsięwzięcia opisano w załączniku 1.4..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Wydłużenie Terminu Płatności - 1
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sieciowanie podmiotów prowadzących działalność przetwórczą i gastronomiczną z wykorzystaniem lokalnych produktów spożywczych poprzez utworzenie Podlaskiego Szlaku Kulinarnego..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sieciowanie podmiotów prowadzących działalność przetwórczą i gastronomiczną z wykorzystaniem lokalnych produktów spożywczych poprzez utworzenie Podlaskiego Szlaku Kulinarnego. Termin: konferencja: jeden dzień do końca czerwca 2016 r. warsztaty kulinarne: jeden dzień do końca września 2016 r. rozliczenie do 31.10.2016 r. Wartość zamówienia ustalona została na kwotę 25 897,40 zł brutto. Szczegóły i zasady organizacji przedsięwzięcia opisano w załączniku 1.5..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Wydłużenie Terminu Płatności - 1
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Impreza plenerowa: Promocja dziedzictwa kulturowego i kulinarnego - Spotkanie Kultur Pogranicza.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Impreza plenerowa: Promocja dziedzictwa kulturowego i kulinarnego - Spotkanie Kultur Pogranicza Termin: impreza 11.06.2016 r. rozliczenie do 29.07.2016 r. Wartość zamówienia ustalona została na kwotę 30 014,80 zł brutto. Szczegóły i zasady organizacji przedsięwzięcia opisano w załączniku 1.6..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00-2.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Wydłużenie Terminu Płatności - 1
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Konferencja Rozwój północno - wschodniej Polski na rynku wołowiny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konferencja Rozwój północno - wschodniej Polski na rynku wołowiny Termin: konferencja odbędzie się jednego dnia w okresie od czerwca do października 2016 r. rozliczenie do 31.10.2016 r. Wartość zamówienia ustalona została na kwotę 17 516,97 zł brutto. Szczegóły i zasady organizacji przedsięwzięcia opisano w załączniku 1.7..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Wydłużenie Terminu Płatności - 1
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Warsztaty i konferencja Tradycja i nowoczesność - Rola aktywności kobiet w zrównoważonym rozwoju obszarów wiejskich oraz w tworzeniu i kultywowaniu kultury i tradycji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warsztaty i konferencja Tradycja i nowoczesność - Rola aktywności kobiet w zrównoważonym rozwoju obszarów wiejskich oraz w tworzeniu i kultywowaniu kultury i tradycji Termin: Warsztaty kulinarne: siedem jednodniowych warsztatów w okresie II/III kwartał 2016r. Konferencja: do końca września 2016 r. rozliczenie do 31.10.2016 r. Wartość zamówienia ustalona została na kwotę 21 667,80 zł brutto. Szczegóły i zasady organizacji przedsięwzięcia opisano w załączniku 1.8..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Wydłużenie Terminu Płatności - 1
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Przedsięwzięcie o charakterze wystawienniczym - II Kiermasz zdrowej żywności - Natura na Talerzu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedsięwzięcie o charakterze wystawienniczym - II Kiermasz zdrowej żywności - Natura na Talerzu Termin: kiermasz 05.06.2016 r. rozliczenie do 30.09.2016 r. Wartość zamówienia ustalona została na kwotę 9 301,60 zł brutto. Szczegóły i zasady organizacji przedsięwzięcia opisano w załączniku 1.9..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.33.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Wydłużenie Terminu Płatności - 1
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Warsztaty i jarmark Produkty tradycyjne i lokalne szansą na zrównoważony rozwój obszarów wiejskich.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 10. Warsztaty i jarmark Produkty tradycyjne i lokalne szansą na zrównoważony rozwój obszarów wiejskich Termin: Warsztaty edukacyjne: 1 dzień w okresie II-III kwartał 2016 r. (termin warsztatów zostanie wskazany przez Zamawiającego z wyprzedzeniem co najmniej 5-dniowym) Jarmark promujący produkty lokalne: 28.08.2016 r. Wydruk folderu o tradycyjnych i lokalnych produktach: do 31.10.2016 r. rozliczenie do 15.11.2016 r. Wartość zamówienia ustalona została na kwotę 23 091,80 zł brutto. Szczegóły i zasady organizacji przedsięwzięcia opisano w załączniku 1.10..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Kryterium Termin Dostawy - 1
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Konkurs Młodzi nadzieją podlaskiego rolnictwa - czyli dlaczego warto zostać na wsi - konkurs na najciekawszy artykuł.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konkurs Młodzi nadzieją podlaskiego rolnictwa - czyli dlaczego warto zostać na wsi - konkurs na najciekawszy artykuł Termin: konkurs do 30.09.2016, rozliczenie do 31.10.2016 r. Wartość zamówienia ustalona została na kwotę 3 435,98 zł brutto. Szczegóły i zasady organizacji przedsięwzięcia opisano w załączniku 1.11..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Wydłużenie Terminu Płatności - 1
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Festyn sportowo - rekreacyjny i piknik rolniczy Powitanie Lata u Ossolińskich.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Festyn sportowo - rekreacyjny i piknik rolniczy Powitanie Lata u Ossolińskich Termin: data festynu 12.06.2016 r. (niedziela) rozliczenie do 15.09.2016 r. Wartość zamówienia ustalona została na kwotę 31 618,59 zł brutto. Szczegóły i zasady organizacji przedsięwzięcia opisano w załączniku 1.12..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Kryterium Termin Dostawy - 1
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zapewnienie logistyki wyjazdu LGD - inkubatory kuchenne w praktyce..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zapewnienie logistyki wyjazdu LGD - inkubatory kuchenne w praktyce. Termin: wyjazd cztery lub pięć dni do końca października 2016 r. rozliczenie do 16.11.2016 r. Wartość zamówienia ustalona została na kwotę 33 000 zł brutto. Szczegóły i zasady organizacji przedsięwzięcia opisano w załączniku 1.13..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Wydłużenie Terminu Płatności - 1
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Wyjazd studyjny zagraniczny: jak to jest z tym drobnym przetwórstwem w Europie? Upowszechnianie dobrych praktyk..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyjazd studyjny zagraniczny: jak to jest z tym drobnym przetwórstwem w Europie? Upowszechnianie dobrych praktyk. Termin: min. cztery dni na realizację programu + dojazdy zrealizowane do końca października 2016 r. rozliczenie do 16.11.2016 r. Wartość zamówienia ustalona została na kwotę 77 000 zł brutto. Szczegóły i zasady organizacji przedsięwzięcia opisano w załączniku 1.14..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Kryterium Termin Dostawy - 1
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Druk w ramach projektu Stare w Nowym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Druk w ramach projektu Stare w Nowym Termin: zaproszenia, plakaty: do 30 września 2016 r. publikacja: do 16 listopada 2016 r. Wartość zamówienia ustalona została na kwotę 4999,32 zł brutto. Szczegóły i zasady organizacji przedsięwzięcia opisano w załączniku 1.15..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Wydłużenie Terminu Płatności - 1
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zapewnienie materiałów informacyjno - promocyjnych na potrzeby KSOW..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zapewnienie materiałów informacyjno - promocyjnych na potrzeby KSOW. Termin: dostawa do 31.07.2016 r. Wartość zamówienia ustalona została na kwotę 19 018 zł brutto. Szczegóły i zasady organizacji przedsięwzięcia opisano w załączniku 1.16..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Kryterium Termin Dostawy - 1
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Białostockiego Ośrodka Sportu i Rekreacji
- Sukcesywne dostawy paszy hodowlanej i bytowej dla zwierząt laboratoryjnych o podwyższonym standardzie higienicznym hodowanych za barierą sanitarną (SPF).
- Prace budowlane polegające na wymianie stolarki okiennej z powiększeniem otworu okiennego w budynku starej elektrowni Galerii Arsenał w Białymstoku, przy ul. Elektrycznej 13 w Białymstoku
- Opracowanie dokumentacji projektowej wielobranżowej na termomodernizację, dobudowę, przebudowę, remont ze zmianą źródła ciepła dwóch budynków przy ul. Dojnowskiej 80A i 80B w Białymstoku.
- "Zorganizowanie dwóch wycieczek autokarowych dla pracowników i emerytów MOPR w Białymstoku oraz dwóch wycieczek integracyjnych dla uczestników Klubu "Senior+".
- Wykonanie ścinki poboczy na wybranych odcinkach dróg powiatowych w roku 2024 z podziałem na części
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi kompleksowej organizacji imprez plenerowych
- Usługa kompleksowego przygotowania oraz obsługi pikniku na rzecz rodziny i rodzicielstwa zastępczego.
- Organizacja Międzynarodowego Pikniku Rodzinnego Opolskie Gościnne III
- Usługa nagłośnienia, oświetlenia i obsługa elementów multimedialnych wraz z realizacją wizji okolic startu, mety oraz wybranych punktów na trasie w trakcie 10. PKO Nocnego Wrocław Półmaratonu.
- Usługa kompleksowej organizacji trzech konferencji dla Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Lublinie w ramach projektu pn. "Efektywna Polityka Społeczna w województwie lubelskim"
- Usługa kompleksowej organizacji dwóch konferencji dotyczących podmiotów ekonomii społecznej w ramach projektu pn. "Efektywna Polityka Społeczna w województwie lubelskim" z podziałem na części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.